Mag ik je bruidsmeisje zijn?quote:Op zondag 2 september 2012 17:01 schreef Ehhe het volgende:
Wil je niet liever met Ingrid trouwen dan?
PARTYYYYYYquote:Op zondag 2 september 2012 17:00 schreef vannelle het volgende:
[..]
Trouwen kan over een tijdje pas maar we kunnen wel vast een feestje geven, niks mis mee!
Jawel, maar ik kan heel goed onderscheid maken tussen virtueel en het eggie.quote:Op zondag 2 september 2012 17:01 schreef Ehhe het volgende:
Wil je niet liever met Ingrid trouwen dan?
Huh? Is daar verschil in dan? Wait whut?? WIL JE ZEGGEN DAT DIT NIET HET ECHTE LEVEN IS??quote:Op zondag 2 september 2012 17:04 schreef vannelle het volgende:
[..]
Jawel, maar ik kan heel goed onderscheid maken tussen virtueel en het eggie.
Zolang ik maar niet met rijst en rozenblaadjes hoef te strooien.quote:Op zondag 2 september 2012 17:05 schreef vannelle het volgende:
[..]
Alleen als je een roze jurk aantrekt. En een strik in je haar doet.
quote:Op zondag 2 september 2012 17:07 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Huh? Is daar verschil in dan? Wait whut?? WIL JE ZEGGEN DAT DIT NIET HET ECHTE LEVEN IS??![]()
Ik had geen zin meer in typen maarreuh........ja, dat willen we wel graag he Espri?quote:Op zondag 2 september 2012 17:07 schreef Rucky het volgende:
[..]
Zolang ik maar niet met rijst en rozenblaadjes hoef te strooien.
Ik regel wel dat je van het bier afkomt.quote:Op zondag 2 september 2012 17:09 schreef vannelle het volgende:
[..]
Ik had geen zin meer in typen maarreuh........ja, dat willen we wel graag he Espri?
jazeker en ook dat jullie bij de kerk staan en bellen blazen en zulksquote:Op zondag 2 september 2012 17:09 schreef vannelle het volgende:
[..]
Ik had geen zin meer in typen maarreuh........ja, dat willen we wel graag he Espri?
Kleurt goed bij wat? Ik neem aan dat je niet in het wit trouwt.quote:Op zondag 2 september 2012 17:12 schreef espri het volgende:
we nemen ook paarse duiven hoor, dat kleurt zo mooi
Je gaat het uitdelen aan zwervers? Nobele gedachte!quote:Op zondag 2 september 2012 17:11 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik regel wel dat je van het bier afkomt.
nee we trouwen nudistisch in het najaar dus kleurt alles al een beetje paarsquote:Op zondag 2 september 2012 17:13 schreef vannelle het volgende:
[..]
Kleurt goed bij wat? Ik neem aan dat je niet in het wit trouwt.
Vergeet je hoed en je das niet.quote:
1 sok? pretty please?quote:Op zondag 2 september 2012 17:28 schreef espri het volgende:
[..]
zeg, je bent toch geen watje he?
anders gaat het hele feest niet door
daar gooien we gewoon een gebreid dingetje om johquote:Op zondag 2 september 2012 17:30 schreef vannelle het volgende:
[..]
1 sok? pretty please?
Al is het maar 1 sok om mijn *** , heb nog wel sneakersokjes hier. Kindermaatje uiteraard
Ga jij die voor me breien?quote:Op zondag 2 september 2012 17:34 schreef espri het volgende:
[..]
daar gooien we gewoon een gebreid dingetje om joh
Thanks!quote:Op zondag 2 september 2012 17:44 schreef espri het volgende:
[..]
tuurlijk, ben een zeer bedreven breidster en als jij dat wilt dan doe ik dat toch?
Later!quote:Op zondag 2 september 2012 17:45 schreef espri het volgende:
maar ga nu eerst spontaan weer de keuken in voor een goede maaltijd, latersss
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen idee. Maar ik heb foto's zitten zoeken en het is gewoon een bestelbus met aanhanger.quote:Op zondag 2 september 2012 12:22 schreef vannelle het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
Hoe werkt dat aan en afkoppelen met die dingen eigenlijk? Is de schotel verstelbaar of draai je je gewoon idioot aan de pootjes?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |