SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)Pascal's toernooi:quote:OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
Duuc-nl (Duuc-nl)
psvunited (zerokil)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:45 schreef pascal08 het volgende:
- Inschrijvingen tot morgenavond 0:00.
- 10k inleg.
- Prijzen worden nog bepaald.
- Alles is geoorloofd (sweaty goals, keeper uit laten komen, mannetje op de lijn), gewoon om gezeik te voorkomen.
- Alle soorten teams zijn toegestaan.
- Wedstrijden moeten binnen een dag gespeeld worden, tenzij beide spelers instemmen om het op een andere tijdstip te spelen.
Wat geeft volgens Pascal's regels de doorslag bij gelijke stand van twee spelers of meer?
Onderling resultaat
Doelsaldo onder spelers in kwestie
Aantal doelpunten gescoord door de spelers in kwestie
Doelsaldo onder alle spelers in de poule
Aantal doelpunten gescoord in de poule
Loting![]()
Ik ben in een creatieve bui, beter bekend als mijn homo 15 minuutjes.quote:Op zaterdag 1 september 2012 13:32 schreef Thorb het volgende:
[..]
Wel stijlvol hoor, zo acht van dezelfde smilies rond een andere.
Ik heb je invquote:Op zaterdag 1 september 2012 13:33 schreef Nickskuh het volgende:
GG Euro
Die laatste 2 goals van ibra vond ik wel mooi
[img][quote][img]http://i.fokzine.net/p/0s.gif[/img] Op vrijdag 31 augustus 2012 22:50 schreef DutchSL het volgende: 982quote:
quote:
quote:
Mooi man.quote:Op zaterdag 1 september 2012 13:39 schreef Geluidssysteem het volgende:
Boccara zit morgen bij de wedstrijdselectie #Ajax
Hij is nu al beter dan Clasiequote:
quote:
Ja duh, Clasie is een vieze kamper die er niets van kan! Sowieso, geselecteerd worden voor Oranje dan bak je er niets van, daarom zit die schreeuwlelijk van een Strootman er ook bijquote:Op zaterdag 1 september 2012 13:40 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Hij is nu al beter dan Clasie.
Klopt, nu zeg je het eindelijk ook eens zelf. Way to go.quote:Op zaterdag 1 september 2012 13:41 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja duh, Clasie is een vieze kamper die er niets van kan! Sowieso, geselecteerd worden voor Oranje dan bak je er niets van, daarom zit die schreeuwlelijk van een Strootman er ook bij
Death Metalquote:
Ja duh, eerlijk ben ik altijd, liegen doe ik nooit!quote:Op zaterdag 1 september 2012 13:42 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Klopt, nu zeg je het eindelijk ook eens zelf. Way to go.
Heb jij dan ooit levend metaal gezien?quote:
Goed middenveldquote:
Ditquote:
Ja,gisteren nog.quote:Op zaterdag 1 september 2012 13:43 schreef vandermar het volgende:
[..]
Heb jij dan ooit levend metaal gezien?
Tom Staal van GS.tv!quote:Op zaterdag 1 september 2012 13:43 schreef vandermar het volgende:
[..]
Heb jij dan ooit levend metaal gezien?
Staal is een legering, dat vind ik niet tellenquote:
Nee hoor.quote:Op zaterdag 1 september 2012 13:46 schreef Thorb het volgende:
Iemand bezwaar als ik even alle spelers uit de wedstrijdselectie van Arsenal post?
Westham - Fulham nu
Nee, doe maarquote:Op zaterdag 1 september 2012 13:46 schreef Thorb het volgende:
Iemand bezwaar als ik even alle spelers uit de wedstrijdselectie van Arsenal post?
Westham - Fulham nu
Post maar.quote:Op zaterdag 1 september 2012 13:46 schreef Thorb het volgende:
Westham - Fulham nu
Hoop het welquote:Op zaterdag 1 september 2012 13:48 schreef vandermar het volgende:
Ik hoop niet dat DTM op Fulham heeft gewed
Leuk team man!!!!!!!quote:Op zaterdag 1 september 2012 13:50 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
Alleen nog even SIF Griezmann regelen
Wat een tyfus team zeg, dat jij dat hier durft te laten zien.quote:Op zaterdag 1 september 2012 13:50 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
Was je inspiratieloos toen je dit maakte?quote:Op zaterdag 1 september 2012 13:50 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
Lief team, SIF Griezman is bagger, koop Riberyquote:Op zaterdag 1 september 2012 13:50 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is ook beter, twee spitsen die voor elkaar willen werken dan 1 egoist en iemand die bereid is te werken!quote:Op zaterdag 1 september 2012 13:54 schreef Thorb het volgende:
Westham raakt net de lat, Andy Caroll en Carlton Cole gaan los samen!
Sorry, het was niet Cole.quote:Op zaterdag 1 september 2012 13:55 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dat is ook beter, twee spitsen die voor elkaar willen werken dan 1 egoist en iemand die bereid is te werken!
Dan nog, Suarez is gewoon een ratquote:
Eredivisiequote:Op zaterdag 1 september 2012 13:55 schreef DutchSL het volgende:
De Premier League heeft een negatief transfersaldo van 294 miljoen pond in dit transferwindow!
Ter vergelijking:
Eredivisie positief 53 miljoen
La Liga positief 43 miljoen
Superliga (Portugal) positief 31 miljoen
Serie A positief 19 miljoen
Ligue 1 negatief 46 miljoen (zonder PSG dus positief)
RPL negatief 72 miljoen
Bundesliga negatief 86 miljoen
dat weet je ondertussen toch welquote:Op zaterdag 1 september 2012 13:54 schreef vandermar het volgende:
En beter rot je op met die bronzen banken, of ben je slecht ofzo?
dat ben ik al een hele tijd. Ik zei het gister nog als uitnodiging om iets voor mij te maken maar totaal geen respons.quote:Op zaterdag 1 september 2012 13:53 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Was je inspiratieloos toen je dit maakte?
Waarom speel je niet met een ander team op de bank, scheelt je fitness kaarten!quote:Op zaterdag 1 september 2012 13:57 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dat weet je ondertussen toch wel
Zal ik dan echt een überteam voor je maken?quote:Op zaterdag 1 september 2012 13:57 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dat ben ik al een hele tijd. Ik zei het gister nog als uitnodiging om iets voor mij te maken maar totaal geen respons.
nee want ik heb niet zoveel geld meer.quote:Op zaterdag 1 september 2012 13:58 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Zal ik dan echt een überteam voor je maken?
fitnesskaarten koop ik sowieso niet.quote:Op zaterdag 1 september 2012 13:57 schreef vandermar het volgende:
[..]
Waarom speel je niet met een ander team op de bank, scheelt je fitness kaarten!
Mja als je dan zoals Arsenal 40 miljoen binnehaalt en daarvan Podolski, Giroud en Cazorla terughaalt gaan mensen weer klagen dat er niet genoeg gekocht wordtquote:Op zaterdag 1 september 2012 13:55 schreef DutchSL het volgende:
De Premier League heeft een negatief transfersaldo van 294 miljoen pond in dit transferwindow!
Ter vergelijking:
Eredivisie positief 53 miljoen
La Liga positief 43 miljoen
Superliga (Portugal) positief 31 miljoen
Serie A positief 19 miljoen
Ligue 1 negatief 46 miljoen (zonder PSG dus positief)
RPL negatief 72 miljoen
Bundesliga negatief 86 miljoen
Dan verkoop je dit team weer.quote:Op zaterdag 1 september 2012 13:58 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
nee want ik heb niet zoveel geld meer.
Lan-parties zijn zo 2002.quote:Op zaterdag 1 september 2012 13:58 schreef Gtaboy107 het volgende:
Voor de kerst heb ik bij mijn opleiding een Lan-party, dan hoef je niet naar school. Wil je niet, moet je wel naar school voor twee uurtjes niets.
Thanks, keek net nog zonder commentaar omdat ik nog iets moest afkijken. Nu met de commentator is het wat makkelijker natuurlijk!quote:
Arsenal verkocht van Persie aan een ander BPL team en kocht die drie van buiten de BPL, dus dat telt voor de hele competitie negatief.quote:Op zaterdag 1 september 2012 13:59 schreef Thorb het volgende:
[..]
Mja als je dan zoals Arsenal 40 miljoen binnehaalt en daarvan Podolski, Giroud en Cazorla terughaalt gaan mensen weer klagen dat er niet genoeg gekocht wordt
Dan verkoop je dat andere team ook.quote:Op zaterdag 1 september 2012 14:00 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dan heb ik nog steeds weinig geld, de helft gebruik ik in een ander team.
Bedoel alleen dat er zowel wordt gezeken op clubs die iets kopen (City) als op clubs die niets kopen. Het is toch nooit goedquote:Op zaterdag 1 september 2012 14:00 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Arsenal verkocht van Persie aan een ander BPL team en kocht die drie van buiten de BPL, dus dat telt voor de hele competitie negatief.
Ajax heeft 7 ton verdiend aan de transfer van De Jong en van der Vaart, telt dat ook mee?quote:Op zaterdag 1 september 2012 14:00 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Arsenal verkocht van Persie aan een ander BPL team en kocht die drie van buiten de BPL, dus dat telt voor de hele competitie negatief.
Ik zeik op geen enkele club.quote:Op zaterdag 1 september 2012 14:01 schreef Thorb het volgende:
[..]
Bedoel alleen dat er zowel wordt gezeken op clubs die iets kopen (City) als op clubs die niets kopen. Het is toch nooit goed
Seems legit. #GJEquote:Op zaterdag 1 september 2012 14:02 schreef vandermar het volgende:
Wow, ik heb net een iPad gekocht en nu 1 gewonnen!
[ afbeelding ]
En het ziet er ook nog eens legitiem uit!
[ afbeelding ]
neequote:Op zaterdag 1 september 2012 14:01 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Dan verkoop je dat andere team ook.
quote:Op zaterdag 1 september 2012 14:05 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
neemaar maak jij eens een leuk team voor mij dan, 4231 gaarne.
Bwhehe, ik kreeg mijn iPhone na een week, staat ze met een iPad in de hand.quote:Op zaterdag 1 september 2012 14:02 schreef vandermar het volgende:
Wow, ik heb net een iPad gekocht en nu 1 gewonnen!
[ afbeelding ]
En het ziet er ook nog eens legitiem uit!
[ afbeelding ]
Ze hebben op de slotdag nog even 40 miljoen pond uitgegeven en komen daardoor dik 30 miljoen negatief uit.quote:Op zaterdag 1 september 2012 14:04 schreef vandermar het volgende:
City heeft niet eens zoveel uitgegeven, positief saldo toch? Of net niet door het kopen van Garcia?
Ik ga eens kijken voor je wat ik kan brouwen.quote:Op zaterdag 1 september 2012 14:05 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
neemaar maak jij eens een leuk team voor mij dan, 4231 gaarne.
Dat valt nog mee voor Cityquote:Op zaterdag 1 september 2012 14:06 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ze hebben op de slotdag nog even 40 miljoen pond uitgegeven en komen daardoor dik 30 miljoen negatief uit.
Wat nog best meevalt voor City maatstaven.
Wat is die code?quote:Op zaterdag 1 september 2012 14:08 schreef wieisboos het volgende:
Je kunt de Ultimate Edition nu voor 49 euro bestellen bij wehkam p. Hij is in de aanbieding voor 57 en met die kortingscode die iemand hier postte gaat er nog 10 euro van af + 2 euro bezorgkosten
ik wil gewoon bazigheid, verder boeit het me niet.quote:Op zaterdag 1 september 2012 14:07 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik ga eens kijken voor je wat ik kan brouwen.
Wil je pace, wil je long shot takers, wil je een voetballend middenveld?
Ik heb er nog nooit problemen mee gehad.quote:Op zaterdag 1 september 2012 14:15 schreef DutchSL het volgende:
Vorig jaar was er hier iemand die veel problemen had met Wehkamp.
Wehkamp en bezorgen....quote:Op zaterdag 1 september 2012 14:08 schreef wieisboos het volgende:
Je kunt de Ultimate Edition nu voor 49 euro bestellen bij wehkam p. Hij is in de aanbieding voor 57 en met die kortingscode die iemand hier postte gaat er nog 10 euro van af + 2 euro bezorgkosten
Ik haalde vroeger De Sims en had die altijd voor de release al binnen.quote:Op zaterdag 1 september 2012 14:15 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Wehkamp en bezorgen....![]()
Dat wordt nooit op de releasedag FIFA.
Dat link maken gebeurt ook met ibood, dat komt omdat het sponsors zijn en FOK! er geld voor krijgt om door te linken!quote:Op zaterdag 1 september 2012 14:15 schreef DutchSL het volgende:
edit. wtf maakt die er automatisch een link van, wil geen reclame maken![]()
Vorig jaar had ik fifa bij de wehkamp leverde ze die code niet mee. Duurde een tijdje en veel mailtjes voordat ik deze had.quote:Op zaterdag 1 september 2012 14:15 schreef DutchSL het volgende:
quote:Op zaterdag 1 september 2012 14:16 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Ja.
DutchSL: Misschien werkt Weh Kamp
Lees altijd dat er veel problemen zijn bij Wehkamp qua bezorgen. Kreeg mijn PS3 ook niet zo snel.quote:Op zaterdag 1 september 2012 14:16 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Ik haalde vroeger De Sims en had die altijd voor de release al binnen.
Hééé jij hebt het advies goed opgevolgd!quote:Op zaterdag 1 september 2012 14:17 schreef Euroteller het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Welke van de 4?
Ja die PS3 had mijn teamgenoot ook last van, maar ik heb er zelf nooit last van gehad.quote:Op zaterdag 1 september 2012 14:17 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Lees altijd dat er veel problemen zijn bij Wehkamp qua bezorgen. Kreeg mijn PS3 ook niet zo snel.
49 euro is natuurlijk wel een heel goede prijs, ik betaalde 58 inc. Als je FIFA de eerste paar dagen toch niet wilt spelen.quote:Op zaterdag 1 september 2012 14:18 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Ja die PS3 had mijn teamgenoot ook last van, maar ik heb er zelf nooit last van gehad.I'm maybe lucky.
Waar heb je hem dan gehaald?quote:Op zaterdag 1 september 2012 14:20 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
49 euro is natuurlijk wel een heel goede prijs, ik betaalde 58 inc. Als je FIFA de eerste paar dagen toch niet wilt spelen.
Maak je toch een nieuw account aan.quote:Op zaterdag 1 september 2012 14:21 schreef Gtaboy107 het volgende:
Lol, nu kan ik hem niet meer bestellen omdat ik mijn code al gebruikt heb maar de internetpagina verlopen was.Fuck Wehkamp.
Nou ja mijn ma heeft nog een account erop.quote:Op zaterdag 1 september 2012 14:22 schreef Thorb het volgende:
[..]
Maak je toch een nieuw account aan.
@RP lees op internet ook wel mensen die hem gewoon op tijd kregen hoor (fifa 12)
Gaat hier niet alleen om FIFA. Maar goed, er is dus toch meer risico dan normaal denk ik.quote:Op zaterdag 1 september 2012 14:22 schreef Thorb het volgende:
[..]
Maak je toch een nieuw account aan.
@RP lees op internet ook wel mensen die hem gewoon op tijd kregen hoor (fifa 12)
Dekselse Dixons toch!quote:Op zaterdag 1 september 2012 14:24 schreef Gtaboy107 het volgende:
Ah, Dixons heeft niet de PS3 versie.
There ya go. Alles-in-1 team.quote:Op zaterdag 1 september 2012 14:14 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik wil gewoon bazigheid, verder boeit het me niet.
Felipe Melo?quote:Op zaterdag 1 september 2012 14:26 schreef pascal08 het volgende:
[..]
There ya go. Alles-in-1 team.
[ afbeelding ]
oh leuk een serie A team. Origineel hoor!quote:Op zaterdag 1 september 2012 14:26 schreef pascal08 het volgende:
[..]
There ya go. Alles-in-1 team.
[ afbeelding ]
Gast, het is een hybrid hoor!quote:Op zaterdag 1 september 2012 14:31 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
oh leuk een serie A team. Origineel hoor!
Hé, het zijn tenminste originele spelers (op een paar na dan) én Elkeson is niet van de Serie A!quote:Op zaterdag 1 september 2012 14:31 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
oh leuk een serie A team. Origineel hoor!
Op Pato, Jovetic, Chiellini, Lucio en Maicon na ja.quote:Op zaterdag 1 september 2012 14:32 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Hé, het zijn tenminste originele spelers (op een paar na dan) én Elkeson is niet van de Serie A!
Pak dan een Braziliaanse CF en zet gewoon Vidal op CDM.quote:Op zaterdag 1 september 2012 14:30 schreef pascal08 het volgende:
[..]
De enige braziliaan in de Serie A met goede stats voor een CDM.
Nee, ik heb deze om Vucinic heen gebouwd. Echt een beest.quote:Op zaterdag 1 september 2012 14:33 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Pak dan een Braziliaanse CF en zet gewoon Vidal op CDM.
En dat hebben we gezien!quote:Op zaterdag 1 september 2012 14:34 schreef Dudeweiser het volgende:
Als ik een kutteam wil dan maak ik er zelf wel een.
Is het dan ¤12 euro korting of ¤8?quote:Op zaterdag 1 september 2012 14:08 schreef wieisboos het volgende:
Ik denk dat het eerst 64 euro kostte. Nu is er een aanbieding waardoor het nog 59 euro kost. Dan gaat er met de code nog 10 euro af --> 49 euro. Echter moet je nog wel 1.95 verzendkosten betalen en dus ben je 50.95 kwijt!quote:Op zaterdag 1 september 2012 14:35 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Is het dan ¤12 euro korting of ¤8?
Williansquote:Op zaterdag 1 september 2012 14:30 schreef pascal08 het volgende:
[..]
De enige braziliaan in de Serie A met goede stats voor een CDM.
Hele goede speler, ik was rouwig om hem dat hij wegging bij Feyenoord, Wijnaldum niet. Fer is zo sterk, 90 minuten lang knallen. Bij Feyenoord had hij af en toe nog foutjes maar was hij al vreselijk goed! Ik denk dat dat prima had gewerkt met Clasie.quote:Op zaterdag 1 september 2012 14:39 schreef Tim86 het volgende:
Ik zit net de samenvatting van Twente donderdag terug te kijken..Holy shit wat is Fer goed momenteel zeg. In de voorbereiding zag je het al, maar hij zet het echt moeiteloos door. Hopelijk kan hij zich nog een beetje inhouden waardoor hij wel silver blijft tot de nieuwe FIFA er is
Ik kom namelijk op dit uit:quote:Op zaterdag 1 september 2012 14:37 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik denk dat het eerst 64 euro kostte. Nu is er een aanbieding waardoor het nog 59 euro kost. Dan gaat er met de code nog 10 euro af --> 49 euro. Echter moet je nog wel 1.95 verzendkosten betalen en dus ben je 50.95 kwijt!
De korting is 15 euro.
Waar?quote:Op zaterdag 1 september 2012 14:40 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik kom namelijk op dit uit:
[ afbeelding ]
10 euro korting. Het spel zelf kost 57 euro, 10 euro korting dus 47, maar dan komen er nog 2 euro bezorgkosten bijquote:Op zaterdag 1 september 2012 14:35 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Is het dan ¤12 euro korting of ¤8?
Oke!quote:Op zaterdag 1 september 2012 14:40 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik kom namelijk op dit uit:
[ afbeelding ]
Leuk dat je er ook eentje terugstuurt!quote:Op zaterdag 1 september 2012 14:40 schreef pascal08 het volgende:
Ik heb trouwens nog een paar Xbox 360 spellen liggen die ik ga verkopen. Voor de lijst DM me maar.
Leuke spellen zijn hetquote:Op zaterdag 1 september 2012 14:44 schreef Thorb het volgende:
[..]
Leuk dat je er ook eentje terugstuurt!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of niet dan? Ik raak ze helaas niet eens aan de straatstenen kwijt.quote:
quote:Op zaterdag 1 september 2012 14:48 schreef Thorb het volgende:
Wie gaat er mee naar Pascals game collectie kijken!?Jij!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik dacht dat je voor mij kwam.
![]()
Dat ook, even kieken of je echt 4 xbox'en hebt!quote:Op zaterdag 1 september 2012 14:50 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Jij!Ik dacht dat je voor mij kwam.
Ik heb er maar 3 hoor!quote:Op zaterdag 1 september 2012 14:51 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dat ook, even kieken of je echt 4 xbox'en hebt!
Is Martinez een CB?quote:Op zaterdag 1 september 2012 14:55 schreef GuRBuH het volgende:
@Dudeweiser:
[ afbeelding ]
Origineel genoeg?
Ja, 58.quote:Op zaterdag 1 september 2012 14:56 schreef vandermar het volgende:
[..]
Is Martinez een CB?52 pace ofzo toch?
Wat is je punt?quote:Op zaterdag 1 september 2012 15:19 schreef vandermar het volgende:
Godver, ik had een USB stick met Office 2010 erop, heeft iemand het van die USB stick afgehaald
Dat ik het weer illegaal moet verkrijgenquote:
Dan krijg je het spel rond aprilquote:Op zaterdag 1 september 2012 15:20 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Is FIFA 13 bij Wehkamp maar ¤48?
Ultimate Edition 49.54!quote:Op zaterdag 1 september 2012 15:20 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Is FIFA 13 bij Wehkamp maar ¤48?
Zonder La Liga pace handicap heeft hij gewoon een hoge 60/lage 70 pace in FUT 13, let maar op.quote:Op zaterdag 1 september 2012 14:56 schreef vandermar het volgende:
[..]
Is Martinez een CB?52 pace ofzo toch?
Kut team, al die standaard spelersquote:
Bedankt.quote:Op zaterdag 1 september 2012 15:37 schreef Thorb het volgende:
Spurs:
Friedel, Walker, Vertonghen, Gallas, Assou-ekotto, Sandro, Livermore, Lennon, Bale, Sigurdsson, Defoe.
Tegen Norwich
----------
Swansea: Michel Vorm, Neil Taylor, Jose Manuel Flores Moreno, Ashley Williams, Àngel Rangel Zaragoza, Leon Britton, Miguel Pérez Cuesta, Nathan Dyer, W. Routledge, Jonathan de Guzman, Danny Graham
Tegen Sunderland.
Team van Spursquote:Op zaterdag 1 september 2012 15:37 schreef Thorb het volgende:
Spurs:
Friedel, Walker, Vertonghen, Gallas, Assou-ekotto, Sandro, Livermore, Lennon, Bale, Sigurdsson, Defoe.
Tegen Norwich
Geen Sport1 hebbenquote:
Dit slaat echt nergens op Timquote:
quote:Op zaterdag 1 september 2012 16:00 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Dit slaat echt nergens op Tim
quote:Op zaterdag 1 september 2012 16:00 schreef detennismaster het volgende:
slaat echt nergens op dat je geen sport1 hebt
Komen nog wat namen bij zoals Lloris, Dembele en Dempsey hequote:Op zaterdag 1 september 2012 15:57 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Team van Spurs![]()
![]()
Wat is die slecht zeg.
Ik heb geen DM gekreggenquote:Op zaterdag 1 september 2012 16:02 schreef GekkeZuiden het volgende:
VDM zie DM. Voor als je Swansea wilt zien.
Ja, gewoon een bronze in de basisquote:Op zaterdag 1 september 2012 15:57 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Team van Spurs![]()
![]()
Wat is die slecht zeg.
Eredivisie Live is wel echt zonde van het geld imoquote:Op zaterdag 1 september 2012 16:02 schreef vandermar het volgende:
Waarom ook nog sport 1, heb EL dat vind ik prima zat en af en toe wil ik wel eens een BPL wedstrijd meepikken. EN er komt ook veel troep op Sport 1. EN er zijn ook gewoon prima streams hoor
Sorry, mijn buik hing er overheen, ladyboyquote:
Maar wat er nu staat is gewoon slecht.quote:Op zaterdag 1 september 2012 16:01 schreef Thorb het volgende:
[..]
Komen nog wat namen bij zoals Lloris, Dembele en Dempsey he
pauper.quote:Op zaterdag 1 september 2012 16:03 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Eredivisie Live is wel echt zonde van het geld imo
Ik betaal het toch nietquote:Op zaterdag 1 september 2012 16:03 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Friedel eruit voor Lloris.quote:Op zaterdag 1 september 2012 16:03 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Maar wat er nu staat is gewoon slecht.Lennon contract verlening, dat is gewoon een slechtere versie van Walcott.
Zegt de gene die sollicitatie ging doen bij de burgerkingquote:
Walker, Gallas, Assou-ekotto, Sandro, Lennon, Defoe.quote:Op zaterdag 1 september 2012 16:05 schreef Thorb het volgende:
[..]
Friedel eruit voor Lloris.
Assou-Ekotto is matig, Lennon inderdaad ook en Defoe eruit voor Adebayor. Dan staat er op 2 posities na gewoon een sterk team
VdV was niet fit genoeg voor 90 minuten..dan is het best logisch dat je ook niet altijd start..kost je standaard een wissel.quote:Op zaterdag 1 september 2012 16:08 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Walker, Gallas, Assou-ekotto, Sandro, Lennon, Defoe.
Zijn gewoon te slecht.
Verder liet AVB vdVaart ook niet spelen. Dus zou me niet verbazen als Dembele ook niet altijd speelt al is dat echt een beest. Dempsey halen terwijl je Adebayor hebt
Dempsey kan ook LM of CF spelenquote:Op zaterdag 1 september 2012 16:08 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Zijn gewoon te slecht.
Verder liet AVB vdVaart ook niet spelen. Dus zou me niet verbazen als Dembele ook niet altijd speelt al is dat echt een beest. Dempsey halen terwijl je Adebayor hebt
Walker is gewoon een talent op RB die het niveau imo wel aan kan. Gallas speelt degelijk genoeg, Sandro speelt volgens mij ook wel prima.quote:Op zaterdag 1 september 2012 16:08 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Zijn gewoon te slecht.
Bale en Sig staan daar.quote:Op zaterdag 1 september 2012 16:10 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Dempsey kan ook LM of CF spelen
Moet je wel goed werk hebben.quote:Op zaterdag 1 september 2012 15:59 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Geen Sport1 hebben
Iedere week/dag al die mensen die op zoek zijn naar matige streampjes..investeer die 10-15 per maand toch gewoon joh.
Dat snap ik, maar zou me niet verbazen als Dembele en Dempsey niet altijd spelen. AVBquote:Op zaterdag 1 september 2012 16:12 schreef Thorb het volgende:
[..]
Je hebt wel meer dan 11 spelers nodig
Idd.quote:Op zaterdag 1 september 2012 16:03 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Dembele zal wel gewoon naast Sandro gaan spelen.quote:Op zaterdag 1 september 2012 16:13 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar zou me niet verbazen als Dembele en Dempsey niet altijd spelen. AVB
Dat denk ik niet!quote:Op zaterdag 1 september 2012 16:14 schreef vandermar het volgende:
Zullen misschien wel zo spelen
Adebayor
Dempsey
Bale - Dembele - Sigurdson - Sandro
verdediging
En dan met Bale een vrije rol ofzo of Dempsey wat meer naar rechts
Ja ik weet het systeem niet toch maar deze spelers zullen wel opgesteld wordenquote:Op zaterdag 1 september 2012 16:15 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dat denk ik niet!
Sandro CVM of niet opstellen
Botsing. Hij ging lomp hard door op Gardner, maar raakt zelf geblesseerd.quote:Op zaterdag 1 september 2012 16:17 schreef Thorb het volgende:
Ik zat even niet op te letten, wat is er met die speler van Swansea aan de hand die op de brancard ligt.
ik denk geblesseerd!quote:Op zaterdag 1 september 2012 16:17 schreef Thorb het volgende:
Ik zat even niet op te letten, wat is er met die speler van Swansea aan de hand die op de brancard ligt.
Gebroken onderbeen zo te zien. Moest aan het zuurstof en flipte helemaal toen hij naar zijn onderbeen keek..nastyquote:Op zaterdag 1 september 2012 16:17 schreef Thorb het volgende:
Oke. Ji zit ook op de bankquote:Op zaterdag 1 september 2012 16:31 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ja.
@Tim zag inderdaad dat hij aan het zuurstof lag, erg vervelend.
Ik zou alleen al 24x¤12,50 betalen voor Ajax-Twente vorig jaar. Lekker met z'n alle op de bank genieten van Ajax met een hapje en een drankje.quote:Op zaterdag 1 september 2012 16:03 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Genieten en ajax in een zin, dat is net zoiets als gerard joling de hetero der hetero's noemenquote:Op zaterdag 1 september 2012 16:58 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik zou alleen al 24x¤12,50 betalen voor Ajax-Twente vorig jaar. Lekker met z'n alle op de bank genieten van Ajax met een hapje en een drankje.
Met 1-6 en 5-0 winnen is saai aan het worden, klopt.quote:Op zaterdag 1 september 2012 17:02 schreef vandermar het volgende:
[..]
Genieten en ajax in een zin, dat is net zoiets als gerard joling de hetero der hetero's noemen
Verklaar uw nader!quote:Op zaterdag 1 september 2012 17:31 schreef Vijf_voor het volgende:
Ik speel na een aantal weken weer eens FUT en na 2 loadfreezes kom ik er achter dat FIFA 12 eigenlijk een faalproduct is.
Nee, gelijkspelletje.quote:Op zaterdag 1 september 2012 17:33 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Zeg, wat verwacht jij van Arsenal morgen? Gaan ze winnen?
quote:Op zaterdag 1 september 2012 17:06 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Met 1-6 en 5-0 winnen is saai aan het worden, klopt.
quote:
Daar moetnje wel goed bezopen voor zijnquote:
met d'r mond vol handenquote:Op zaterdag 1 september 2012 17:44 schreef Gtaboy107 het volgende:
Ze staat wel met d'r mond vol tanden..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |