Bwhehe, ik kreeg mijn iPhone na een week, staat ze met een iPad in de hand.quote:Op zaterdag 1 september 2012 14:02 schreef vandermar het volgende:
Wow, ik heb net een iPad gekocht en nu 1 gewonnen!
[ afbeelding ]
En het ziet er ook nog eens legitiem uit!
[ afbeelding ]
Ze hebben op de slotdag nog even 40 miljoen pond uitgegeven en komen daardoor dik 30 miljoen negatief uit.quote:Op zaterdag 1 september 2012 14:04 schreef vandermar het volgende:
City heeft niet eens zoveel uitgegeven, positief saldo toch? Of net niet door het kopen van Garcia?
Ik ga eens kijken voor je wat ik kan brouwen.quote:Op zaterdag 1 september 2012 14:05 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
neemaar maak jij eens een leuk team voor mij dan, 4231 gaarne.
Dat valt nog mee voor Cityquote:Op zaterdag 1 september 2012 14:06 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ze hebben op de slotdag nog even 40 miljoen pond uitgegeven en komen daardoor dik 30 miljoen negatief uit.
Wat nog best meevalt voor City maatstaven.
Wat is die code?quote:Op zaterdag 1 september 2012 14:08 schreef wieisboos het volgende:
Je kunt de Ultimate Edition nu voor 49 euro bestellen bij wehkam p. Hij is in de aanbieding voor 57 en met die kortingscode die iemand hier postte gaat er nog 10 euro van af + 2 euro bezorgkosten
ik wil gewoon bazigheid, verder boeit het me niet.quote:Op zaterdag 1 september 2012 14:07 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik ga eens kijken voor je wat ik kan brouwen.
Wil je pace, wil je long shot takers, wil je een voetballend middenveld?
Ik heb er nog nooit problemen mee gehad.quote:Op zaterdag 1 september 2012 14:15 schreef DutchSL het volgende:
Vorig jaar was er hier iemand die veel problemen had met Wehkamp.
Wehkamp en bezorgen....quote:Op zaterdag 1 september 2012 14:08 schreef wieisboos het volgende:
Je kunt de Ultimate Edition nu voor 49 euro bestellen bij wehkam p. Hij is in de aanbieding voor 57 en met die kortingscode die iemand hier postte gaat er nog 10 euro van af + 2 euro bezorgkosten
Ik haalde vroeger De Sims en had die altijd voor de release al binnen.quote:Op zaterdag 1 september 2012 14:15 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Wehkamp en bezorgen....![]()
Dat wordt nooit op de releasedag FIFA.
Dat link maken gebeurt ook met ibood, dat komt omdat het sponsors zijn en FOK! er geld voor krijgt om door te linken!quote:Op zaterdag 1 september 2012 14:15 schreef DutchSL het volgende:
edit. wtf maakt die er automatisch een link van, wil geen reclame maken![]()
Vorig jaar had ik fifa bij de wehkamp leverde ze die code niet mee. Duurde een tijdje en veel mailtjes voordat ik deze had.quote:Op zaterdag 1 september 2012 14:15 schreef DutchSL het volgende:
quote:Op zaterdag 1 september 2012 14:16 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Ja.
DutchSL: Misschien werkt Weh Kamp
Lees altijd dat er veel problemen zijn bij Wehkamp qua bezorgen. Kreeg mijn PS3 ook niet zo snel.quote:Op zaterdag 1 september 2012 14:16 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Ik haalde vroeger De Sims en had die altijd voor de release al binnen.
Hééé jij hebt het advies goed opgevolgd!quote:Op zaterdag 1 september 2012 14:17 schreef Euroteller het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Welke van de 4?
Ja die PS3 had mijn teamgenoot ook last van, maar ik heb er zelf nooit last van gehad.quote:Op zaterdag 1 september 2012 14:17 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Lees altijd dat er veel problemen zijn bij Wehkamp qua bezorgen. Kreeg mijn PS3 ook niet zo snel.
49 euro is natuurlijk wel een heel goede prijs, ik betaalde 58 inc. Als je FIFA de eerste paar dagen toch niet wilt spelen.quote:Op zaterdag 1 september 2012 14:18 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Ja die PS3 had mijn teamgenoot ook last van, maar ik heb er zelf nooit last van gehad.I'm maybe lucky.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |