Lan-parties zijn zo 2002.quote:Op zaterdag 1 september 2012 13:58 schreef Gtaboy107 het volgende:
Voor de kerst heb ik bij mijn opleiding een Lan-party, dan hoef je niet naar school. Wil je niet, moet je wel naar school voor twee uurtjes niets.
Thanks, keek net nog zonder commentaar omdat ik nog iets moest afkijken. Nu met de commentator is het wat makkelijker natuurlijk!quote:
Arsenal verkocht van Persie aan een ander BPL team en kocht die drie van buiten de BPL, dus dat telt voor de hele competitie negatief.quote:Op zaterdag 1 september 2012 13:59 schreef Thorb het volgende:
[..]
Mja als je dan zoals Arsenal 40 miljoen binnehaalt en daarvan Podolski, Giroud en Cazorla terughaalt gaan mensen weer klagen dat er niet genoeg gekocht wordt
Dan verkoop je dat andere team ook.quote:Op zaterdag 1 september 2012 14:00 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dan heb ik nog steeds weinig geld, de helft gebruik ik in een ander team.
Bedoel alleen dat er zowel wordt gezeken op clubs die iets kopen (City) als op clubs die niets kopen. Het is toch nooit goedquote:Op zaterdag 1 september 2012 14:00 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Arsenal verkocht van Persie aan een ander BPL team en kocht die drie van buiten de BPL, dus dat telt voor de hele competitie negatief.
Ajax heeft 7 ton verdiend aan de transfer van De Jong en van der Vaart, telt dat ook mee?quote:Op zaterdag 1 september 2012 14:00 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Arsenal verkocht van Persie aan een ander BPL team en kocht die drie van buiten de BPL, dus dat telt voor de hele competitie negatief.
Ik zeik op geen enkele club.quote:Op zaterdag 1 september 2012 14:01 schreef Thorb het volgende:
[..]
Bedoel alleen dat er zowel wordt gezeken op clubs die iets kopen (City) als op clubs die niets kopen. Het is toch nooit goed
Seems legit. #GJEquote:Op zaterdag 1 september 2012 14:02 schreef vandermar het volgende:
Wow, ik heb net een iPad gekocht en nu 1 gewonnen!
[ afbeelding ]
En het ziet er ook nog eens legitiem uit!
[ afbeelding ]
neequote:Op zaterdag 1 september 2012 14:01 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Dan verkoop je dat andere team ook.
quote:Op zaterdag 1 september 2012 14:05 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
neemaar maak jij eens een leuk team voor mij dan, 4231 gaarne.
Bwhehe, ik kreeg mijn iPhone na een week, staat ze met een iPad in de hand.quote:Op zaterdag 1 september 2012 14:02 schreef vandermar het volgende:
Wow, ik heb net een iPad gekocht en nu 1 gewonnen!
[ afbeelding ]
En het ziet er ook nog eens legitiem uit!
[ afbeelding ]
Ze hebben op de slotdag nog even 40 miljoen pond uitgegeven en komen daardoor dik 30 miljoen negatief uit.quote:Op zaterdag 1 september 2012 14:04 schreef vandermar het volgende:
City heeft niet eens zoveel uitgegeven, positief saldo toch? Of net niet door het kopen van Garcia?
Ik ga eens kijken voor je wat ik kan brouwen.quote:Op zaterdag 1 september 2012 14:05 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
neemaar maak jij eens een leuk team voor mij dan, 4231 gaarne.
Dat valt nog mee voor Cityquote:Op zaterdag 1 september 2012 14:06 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ze hebben op de slotdag nog even 40 miljoen pond uitgegeven en komen daardoor dik 30 miljoen negatief uit.
Wat nog best meevalt voor City maatstaven.
Wat is die code?quote:Op zaterdag 1 september 2012 14:08 schreef wieisboos het volgende:
Je kunt de Ultimate Edition nu voor 49 euro bestellen bij wehkam p. Hij is in de aanbieding voor 57 en met die kortingscode die iemand hier postte gaat er nog 10 euro van af + 2 euro bezorgkosten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |