Dat is ook beter, twee spitsen die voor elkaar willen werken dan 1 egoist en iemand die bereid is te werken!quote:Op zaterdag 1 september 2012 13:54 schreef Thorb het volgende:
Westham raakt net de lat, Andy Caroll en Carlton Cole gaan los samen!
Sorry, het was niet Cole.quote:Op zaterdag 1 september 2012 13:55 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dat is ook beter, twee spitsen die voor elkaar willen werken dan 1 egoist en iemand die bereid is te werken!
Dan nog, Suarez is gewoon een ratquote:
Eredivisiequote:Op zaterdag 1 september 2012 13:55 schreef DutchSL het volgende:
De Premier League heeft een negatief transfersaldo van 294 miljoen pond in dit transferwindow!
Ter vergelijking:
Eredivisie positief 53 miljoen
La Liga positief 43 miljoen
Superliga (Portugal) positief 31 miljoen
Serie A positief 19 miljoen
Ligue 1 negatief 46 miljoen (zonder PSG dus positief)
RPL negatief 72 miljoen
Bundesliga negatief 86 miljoen
dat weet je ondertussen toch welquote:Op zaterdag 1 september 2012 13:54 schreef vandermar het volgende:
En beter rot je op met die bronzen banken, of ben je slecht ofzo?
dat ben ik al een hele tijd. Ik zei het gister nog als uitnodiging om iets voor mij te maken maar totaal geen respons.quote:Op zaterdag 1 september 2012 13:53 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Was je inspiratieloos toen je dit maakte?
Waarom speel je niet met een ander team op de bank, scheelt je fitness kaarten!quote:Op zaterdag 1 september 2012 13:57 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dat weet je ondertussen toch wel
Zal ik dan echt een überteam voor je maken?quote:Op zaterdag 1 september 2012 13:57 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dat ben ik al een hele tijd. Ik zei het gister nog als uitnodiging om iets voor mij te maken maar totaal geen respons.
nee want ik heb niet zoveel geld meer.quote:Op zaterdag 1 september 2012 13:58 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Zal ik dan echt een überteam voor je maken?
fitnesskaarten koop ik sowieso niet.quote:Op zaterdag 1 september 2012 13:57 schreef vandermar het volgende:
[..]
Waarom speel je niet met een ander team op de bank, scheelt je fitness kaarten!
Mja als je dan zoals Arsenal 40 miljoen binnehaalt en daarvan Podolski, Giroud en Cazorla terughaalt gaan mensen weer klagen dat er niet genoeg gekocht wordtquote:Op zaterdag 1 september 2012 13:55 schreef DutchSL het volgende:
De Premier League heeft een negatief transfersaldo van 294 miljoen pond in dit transferwindow!
Ter vergelijking:
Eredivisie positief 53 miljoen
La Liga positief 43 miljoen
Superliga (Portugal) positief 31 miljoen
Serie A positief 19 miljoen
Ligue 1 negatief 46 miljoen (zonder PSG dus positief)
RPL negatief 72 miljoen
Bundesliga negatief 86 miljoen
Dan verkoop je dit team weer.quote:Op zaterdag 1 september 2012 13:58 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
nee want ik heb niet zoveel geld meer.
Lan-parties zijn zo 2002.quote:Op zaterdag 1 september 2012 13:58 schreef Gtaboy107 het volgende:
Voor de kerst heb ik bij mijn opleiding een Lan-party, dan hoef je niet naar school. Wil je niet, moet je wel naar school voor twee uurtjes niets.
Thanks, keek net nog zonder commentaar omdat ik nog iets moest afkijken. Nu met de commentator is het wat makkelijker natuurlijk!quote:
Arsenal verkocht van Persie aan een ander BPL team en kocht die drie van buiten de BPL, dus dat telt voor de hele competitie negatief.quote:Op zaterdag 1 september 2012 13:59 schreef Thorb het volgende:
[..]
Mja als je dan zoals Arsenal 40 miljoen binnehaalt en daarvan Podolski, Giroud en Cazorla terughaalt gaan mensen weer klagen dat er niet genoeg gekocht wordt
Dan verkoop je dat andere team ook.quote:Op zaterdag 1 september 2012 14:00 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dan heb ik nog steeds weinig geld, de helft gebruik ik in een ander team.
Bedoel alleen dat er zowel wordt gezeken op clubs die iets kopen (City) als op clubs die niets kopen. Het is toch nooit goedquote:Op zaterdag 1 september 2012 14:00 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Arsenal verkocht van Persie aan een ander BPL team en kocht die drie van buiten de BPL, dus dat telt voor de hele competitie negatief.
Ajax heeft 7 ton verdiend aan de transfer van De Jong en van der Vaart, telt dat ook mee?quote:Op zaterdag 1 september 2012 14:00 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Arsenal verkocht van Persie aan een ander BPL team en kocht die drie van buiten de BPL, dus dat telt voor de hele competitie negatief.
Ik zeik op geen enkele club.quote:Op zaterdag 1 september 2012 14:01 schreef Thorb het volgende:
[..]
Bedoel alleen dat er zowel wordt gezeken op clubs die iets kopen (City) als op clubs die niets kopen. Het is toch nooit goed
Seems legit. #GJEquote:Op zaterdag 1 september 2012 14:02 schreef vandermar het volgende:
Wow, ik heb net een iPad gekocht en nu 1 gewonnen!
[ afbeelding ]
En het ziet er ook nog eens legitiem uit!
[ afbeelding ]
neequote:Op zaterdag 1 september 2012 14:01 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Dan verkoop je dat andere team ook.
quote:Op zaterdag 1 september 2012 14:05 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
neemaar maak jij eens een leuk team voor mij dan, 4231 gaarne.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |