Komen nog wat namen bij zoals Lloris, Dembele en Dempsey hequote:Op zaterdag 1 september 2012 15:57 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Team van Spurs![]()
![]()
Wat is die slecht zeg.
Ik heb geen DM gekreggenquote:Op zaterdag 1 september 2012 16:02 schreef GekkeZuiden het volgende:
VDM zie DM. Voor als je Swansea wilt zien.
Ja, gewoon een bronze in de basisquote:Op zaterdag 1 september 2012 15:57 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Team van Spurs![]()
![]()
Wat is die slecht zeg.
Eredivisie Live is wel echt zonde van het geld imoquote:Op zaterdag 1 september 2012 16:02 schreef vandermar het volgende:
Waarom ook nog sport 1, heb EL dat vind ik prima zat en af en toe wil ik wel eens een BPL wedstrijd meepikken. EN er komt ook veel troep op Sport 1. EN er zijn ook gewoon prima streams hoor
Sorry, mijn buik hing er overheen, ladyboyquote:
Maar wat er nu staat is gewoon slecht.quote:Op zaterdag 1 september 2012 16:01 schreef Thorb het volgende:
[..]
Komen nog wat namen bij zoals Lloris, Dembele en Dempsey he
pauper.quote:Op zaterdag 1 september 2012 16:03 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Eredivisie Live is wel echt zonde van het geld imo
Ik betaal het toch nietquote:Op zaterdag 1 september 2012 16:03 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Friedel eruit voor Lloris.quote:Op zaterdag 1 september 2012 16:03 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Maar wat er nu staat is gewoon slecht.Lennon contract verlening, dat is gewoon een slechtere versie van Walcott.
Zegt de gene die sollicitatie ging doen bij de burgerkingquote:
Walker, Gallas, Assou-ekotto, Sandro, Lennon, Defoe.quote:Op zaterdag 1 september 2012 16:05 schreef Thorb het volgende:
[..]
Friedel eruit voor Lloris.
Assou-Ekotto is matig, Lennon inderdaad ook en Defoe eruit voor Adebayor. Dan staat er op 2 posities na gewoon een sterk team
VdV was niet fit genoeg voor 90 minuten..dan is het best logisch dat je ook niet altijd start..kost je standaard een wissel.quote:Op zaterdag 1 september 2012 16:08 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Walker, Gallas, Assou-ekotto, Sandro, Lennon, Defoe.
Zijn gewoon te slecht.
Verder liet AVB vdVaart ook niet spelen. Dus zou me niet verbazen als Dembele ook niet altijd speelt al is dat echt een beest. Dempsey halen terwijl je Adebayor hebt
Dempsey kan ook LM of CF spelenquote:Op zaterdag 1 september 2012 16:08 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Zijn gewoon te slecht.
Verder liet AVB vdVaart ook niet spelen. Dus zou me niet verbazen als Dembele ook niet altijd speelt al is dat echt een beest. Dempsey halen terwijl je Adebayor hebt
Walker is gewoon een talent op RB die het niveau imo wel aan kan. Gallas speelt degelijk genoeg, Sandro speelt volgens mij ook wel prima.quote:Op zaterdag 1 september 2012 16:08 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Zijn gewoon te slecht.
Bale en Sig staan daar.quote:Op zaterdag 1 september 2012 16:10 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Dempsey kan ook LM of CF spelen
Moet je wel goed werk hebben.quote:Op zaterdag 1 september 2012 15:59 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Geen Sport1 hebben
Iedere week/dag al die mensen die op zoek zijn naar matige streampjes..investeer die 10-15 per maand toch gewoon joh.
Dat snap ik, maar zou me niet verbazen als Dembele en Dempsey niet altijd spelen. AVBquote:Op zaterdag 1 september 2012 16:12 schreef Thorb het volgende:
[..]
Je hebt wel meer dan 11 spelers nodig
Idd.quote:Op zaterdag 1 september 2012 16:03 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Dembele zal wel gewoon naast Sandro gaan spelen.quote:Op zaterdag 1 september 2012 16:13 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar zou me niet verbazen als Dembele en Dempsey niet altijd spelen. AVB
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |