Gebroken onderbeen zo te zien. Moest aan het zuurstof en flipte helemaal toen hij naar zijn onderbeen keek..nastyquote:Op zaterdag 1 september 2012 16:17 schreef Thorb het volgende:
Ik zat even niet op te letten, wat is er met die speler van Swansea aan de hand die op de brancard ligt.
Oke. Ji zit ook op de bankquote:Op zaterdag 1 september 2012 16:31 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ja.
@Tim zag inderdaad dat hij aan het zuurstof lag, erg vervelend.
Ik zou alleen al 24x¤12,50 betalen voor Ajax-Twente vorig jaar. Lekker met z'n alle op de bank genieten van Ajax met een hapje en een drankje.quote:Op zaterdag 1 september 2012 16:03 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Eredivisie Live is wel echt zonde van het geld imo
Genieten en ajax in een zin, dat is net zoiets als gerard joling de hetero der hetero's noemenquote:Op zaterdag 1 september 2012 16:58 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik zou alleen al 24x¤12,50 betalen voor Ajax-Twente vorig jaar. Lekker met z'n alle op de bank genieten van Ajax met een hapje en een drankje.
Met 1-6 en 5-0 winnen is saai aan het worden, klopt.quote:Op zaterdag 1 september 2012 17:02 schreef vandermar het volgende:
[..]
Genieten en ajax in een zin, dat is net zoiets als gerard joling de hetero der hetero's noemen
Verklaar uw nader!quote:Op zaterdag 1 september 2012 17:31 schreef Vijf_voor het volgende:
Ik speel na een aantal weken weer eens FUT en na 2 loadfreezes kom ik er achter dat FIFA 12 eigenlijk een faalproduct is.
Nee, gelijkspelletje.quote:Op zaterdag 1 september 2012 17:33 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Zeg, wat verwacht jij van Arsenal morgen? Gaan ze winnen?
quote:Op zaterdag 1 september 2012 17:06 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Met 1-6 en 5-0 winnen is saai aan het worden, klopt.
quote:
Daar moetnje wel goed bezopen voor zijnquote:
met d'r mond vol handenquote:Op zaterdag 1 september 2012 17:44 schreef Gtaboy107 het volgende:
Ze staat wel met d'r mond vol tanden..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |