Dat denk ik niet!quote:Op zaterdag 1 september 2012 16:14 schreef vandermar het volgende:
Zullen misschien wel zo spelen
Adebayor
Dempsey
Bale - Dembele - Sigurdson - Sandro
verdediging
En dan met Bale een vrije rol ofzo of Dempsey wat meer naar rechts
Ja ik weet het systeem niet toch maar deze spelers zullen wel opgesteld wordenquote:Op zaterdag 1 september 2012 16:15 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dat denk ik niet!
Sandro CVM of niet opstellen
Botsing. Hij ging lomp hard door op Gardner, maar raakt zelf geblesseerd.quote:Op zaterdag 1 september 2012 16:17 schreef Thorb het volgende:
Ik zat even niet op te letten, wat is er met die speler van Swansea aan de hand die op de brancard ligt.
ik denk geblesseerd!quote:Op zaterdag 1 september 2012 16:17 schreef Thorb het volgende:
Ik zat even niet op te letten, wat is er met die speler van Swansea aan de hand die op de brancard ligt.
Gebroken onderbeen zo te zien. Moest aan het zuurstof en flipte helemaal toen hij naar zijn onderbeen keek..nastyquote:Op zaterdag 1 september 2012 16:17 schreef Thorb het volgende:
Oke. Ji zit ook op de bankquote:Op zaterdag 1 september 2012 16:31 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ja.
@Tim zag inderdaad dat hij aan het zuurstof lag, erg vervelend.
Ik zou alleen al 24x¤12,50 betalen voor Ajax-Twente vorig jaar. Lekker met z'n alle op de bank genieten van Ajax met een hapje en een drankje.quote:Op zaterdag 1 september 2012 16:03 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Eredivisie Live is wel echt zonde van het geld imo
Genieten en ajax in een zin, dat is net zoiets als gerard joling de hetero der hetero's noemenquote:Op zaterdag 1 september 2012 16:58 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik zou alleen al 24x¤12,50 betalen voor Ajax-Twente vorig jaar. Lekker met z'n alle op de bank genieten van Ajax met een hapje en een drankje.
Met 1-6 en 5-0 winnen is saai aan het worden, klopt.quote:Op zaterdag 1 september 2012 17:02 schreef vandermar het volgende:
[..]
Genieten en ajax in een zin, dat is net zoiets als gerard joling de hetero der hetero's noemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |