SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
dankjequote:Op vrijdag 31 augustus 2012 23:18 schreef alors het volgende:
[..]
gaat nog wel 100x voorbijkomen, sterkte alvast
Henk en Inrgrid zijn ook niet bepaald slim.quote:
helaasquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 23:24 schreef Eenskijken het volgende:
kijken hoeveel % nee op woute stemtik zeg meer dan 3/4
lijkt wel alsof de kijkers een stuk serieuzer zijn geworden. eerste paar dagen zat iedereen te trollenquote:
Toen waren er meer FOK-ers?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 23:25 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
lijkt wel alsof de kijkers een stuk serieuzer zijn geworden. eerste paar dagen zat iedereen te trollen
Je mag gerust domme mensen zeggen.quote:
Dat is gelijkquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 23:28 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Je mag gerust domme mensen zeggen.
Jij woont zeker in zo'n dure pauperwijk waar je geen zand in het wild hebt?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 23:28 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Je mag gerust domme mensen zeggen.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 23:34 schreef UncleDolan het volgende:
[..]
Klopt. PVV stemmers zijn mongooltjes.
[..]
[..]
Fix.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 23:35 schreef UncleDolan het volgende:
Eigenlijk zouden we ze moeten opsluiten. Die nare PVV stemmers met hun afwijkende hersens.
Uit: Wiki Bhagwan Shree Rajneeshquote:Volgens Osho zou het stemrecht alleen moeten gelden voor personen met de juiste kwalificaties. Bovendien zouden alle politici in het bezit moeten zijn van relevante diploma's. Alleen de genieën van de wereld zouden moeten regeren.
Peter weet hoe hartverwarmend de zware jongens kunnen zijn.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 23:56 schreef Eenskijken het volgende:
waarom neemt peter het voor hara op? :'0
Ze zijn meer de tumor onder kampeerfans.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 23:56 schreef Van_Poppel het volgende:
Roma zigeuners zijn dus de slechte woonwagenkampbewoners..
Ja. Je moet ze niet allemaal over een kam scheren anders ben je geen haar beter dan Hitler of Wilders.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 23:56 schreef Van_Poppel het volgende:
Roma zigeuners zijn dus de slechte woonwagenkampbewoners..
Antje met Wilders/Hitler vergelijken.quote:Op zaterdag 1 september 2012 00:01 schreef UncleDolan het volgende:
[..]
Ja. Je moet ze niet allemaal over een kam scheren anders ben je geen haar beter dan Hitler of Wilders.
Zou ook een tweede scherm moeten hebben.quote:Op zaterdag 1 september 2012 00:05 schreef Specularium het volgende:
Nu lekker Police Academy kijken op SBS.
[..]
ja toen had ik 'm al gevonden :pquote:Op maandag 3 september 2012 23:04 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Nee ik zag je in een andere topic posten
Aan het einde van de maand weer, lekker neuken op het tweede scherm.quote:Op maandag 27 mei 2013 start een nieuw seizoen van het populaire EO-programma Knevel en Van den Brink. Dit jaar zal de talkshow de gehele zomer te zien zijn van 23:00 tot 24:00 uur op Nederland 1. Op 2 september nemen Pauw en Witteman het stokje weer over.
In Knevel en Van den Brink gaan Andries Knevel en Tijs van den Brink elke avond met hun gasten in gesprek over het nieuws van de dag. De gasten komen uit de wereld van de sport, cultuur en politiek. De vragen zijn op het scherpst van de snede, maar er is ook volop ruimte voor een gulle lach.
Dashboard
Dit jaar kunnen kijkers van Knevel en Van den Brink live meedoen met het programma door middel van het zogenaamde Knevel en Van den Brink Dashboard. Hierop kunnen zij onder meer de discussie op twitter volgen, reageren op de stelling van de dag en bepalen welke gast het laatste woord krijgt in de uitzending.
3 maanden lang?quote:Op woensdag 1 mei 2013 11:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Aan het einde van de maand weer, lekker neuken op het tweede scherm. [ afbeelding ]
Maar een week lang hoor.quote:Op woensdag 1 mei 2013 14:29 schreef Haaibaaike het volgende:
En Linda de Mol komt ook vanaf 24 juni dagelijks de hele zomer met een talk show! ook rond de klok van 22:00- 23:30
Jawel.quote:Op woensdag 1 mei 2013 16:55 schreef themauster het volgende:
[..]
Maar een week lang hoor.
Trouwens komt De Mart tijdens de tour niet tussen 23.00 en 00.00.
Nu al een topshow.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:04 schreef tralalala het volgende:
Beter komt Derksen weer een keer langs.
Beter begin je geen zinnen met beter.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:04 schreef tralalala het volgende:
Beter komt Derksen weer een keer langs.
Zinnen, dit, dat.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:05 schreef Specularium het volgende:
[..]
Beter begin je geen zinnen met beter.
twitter:andriesgknevel twitterde op zaterdag 25-05-2013 om 00:00:59Ik keek met ontroering naar de slotwoorden van de collega's @JeroenPauw1 en #PaulWitteman. reageer retweet
Beter even bidden met z'n allen, dat ze het maar net zo goed mogen doen!quote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:05 schreef Wopper1 het volgende:
twitter:andriesgknevel twitterde op zaterdag 25-05-2013 om 00:00:59Ik keek met ontroering naar de slotwoorden van de collega's @JeroenPauw1 en #PaulWitteman. reageer retweet
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:05 schreef Wopper1 het volgende:
Nu trok mijn hoofd eenquote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:05 schreef Wopper1 het volgende:
Andries Jonker he.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jij hebt een direct lijntje met Louis van Gaal?
Nee, van oorsprong was zijn club nog kerkelijk. Maar dat kan niet meer.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als Knevel en van den Brink daadwerkelijk een topshow willen garanderen moeten ze deze man uitnodigen:
[ afbeelding ]
Mart is hierdoor naar een uur eerder verschoven. Mart buigt voor niemand, maar wel voor God. Eigenlijk voor zichzelf dus.quote:Op woensdag 1 mei 2013 16:55 schreef themauster het volgende:
[..]
Maar een week lang hoor.
Trouwens komt De Mart tijdens de tour niet tussen 23.00 en 00.00?.
Haline Reijn?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:35 schreef Mani89 het volgende:
Misschien komt die gestoorde anti-abortus greppelheks ook weer langs.
Uh God is van Gaal he?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:38 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Mart is hierdoor naar een uur eerder verschoven. Mart buigt voor niemand, maar wel voor God. Eigenlijk voor zichzelf dus.
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:35 schreef Mani89 het volgende:
Misschien komt die gestoorde anti-abortus greppelheks ook weer langs.
quote:
Opvoeding nodig dus.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mani is een atheďst. Niet overtuigd van Zijn filouisofie.
En nu gaat ene mevrouw Karina mij vertellen hoe de wereld in elkaar zit? De bijbel is een gedateerd sprookjesboek met louter open deuren.quote:
Leer de lessen van Louis en er gaat een wereld voor je open.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:53 schreef Mani89 het volgende:
[..]
En nu gaat ene mevrouw Karina mij vertellen hoe de wereld in elkaar zit? De bijbel is een gedateerd sprookjesboek met louter open deuren.
Zo dat ben ik kwijt!
Ben jij deze man?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:53 schreef Mani89 het volgende:
[..]
En nu gaat ene mevrouw Karina mij vertellen hoe de wereld in elkaar zit? De bijbel is een gedateerd sprookjesboek met louter open deuren.
Zo dat ben ik kwijt!
Nee maar dan gaat zo'n man met stemverheffing tegen je tekeer als ware het een fuhrer, zo iemand kan ik niet serieus nemen.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Leer de lessen van Louis en er gaat een wereld voor je open.
Feldwebelquote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:56 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nee maar dan gaat zo'n man met stemverheffing tegen je tekeer als ware het een fuhrer, zo iemand kan ik niet serieus nemen.
Nee ik ben die man die ooit zei: "Ik sta volledig achter, die mannschaft"quote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ben jij deze man?
http://www.dailymotion.co(...)e_sport#.UZ_vq7XIZzs
Wat zeg jij als je je hoofd tegen een keukenkastje stoot?
Ja sorry ik was in de war met Huub Hitler.quote:
Laat anders je snor staan, zie je er niks van.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ben jij deze man?
http://www.dailymotion.co(...)e_sport#.UZ_vq7XIZzs
Wat zeg jij als je je hoofd tegen een keukenkastje stoot?
Hij is wel vies dik geworden later.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:58 schreef Latert het volgende:
[..]
Hij is als kind echt hard op zijn neus getimmerd.
Tja... eigenlijk mogen we hier niet over oordelen, de mens is immers naar zijn evenbeeld geschapen.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:59 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Hij is wel vies dik geworden later.
[ afbeelding ]
Goed zo jongen, dat wil ik zien.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 01:01 schreef Latert het volgende:
[..]
Tja... eigenlijk mogen we hier niet over oordelen, de mens is immers naar zijn evenbeeld geschapen.
Ik eerder van Henk of Ingrid. Die staan dichter op de samenleving. Deze mensen zijn totaal verveemd.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 01:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ben benieuwd naar de rol van Truus in deze ideologie.
Vies dikquote:Op zaterdag 25 mei 2013 01:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
Kan jij ook een punt maken zonder een plaatje te gebruiken?
Van TV: Deutschland got two Talents. Truus und Von Gaal.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 01:12 schreef Latert het volgende:
[..]
Wie is deze vrouw, en waarom zien we haar niet vaker bij de NOS?
Dionne Stax, het geheime wapen van de NOS.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 01:12 schreef Latert het volgende:
[..]
Wie is deze vrouw, en waarom zien we haar niet vaker bij de NOS?
*Fap fap fap fap*quote:Op zaterdag 25 mei 2013 01:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dionne Stax, het geheime wapen van de NOS.
Het is dat wij een gezamenlijke voorliefde voor Buren hebben, anders had ik je in elkaar gepompt om Hans Kraaij Junior te citeren, in wie Jezus zich ooit manifesteerde in een programma van Tijs van den Brink. Nu zijn we weer ontopic.quote:
Ketnet is toch leuker dan Buren.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 01:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het is dat wij een gezamenlijke voorliefde voor Buren hebben, anders had ik je in elkaar gepompt om Hans Kraaij Junior te citeren, in wie Jezus zich ooit manifesteerde in een programma van Tijs van den Brink. Nu zijn we weer ontopic.
Wie het niet bevalt kijkt Knevel en van den Brink maar via de wereldomroep!quote:Op zaterdag 25 mei 2013 01:25 schreef Mani89 het volgende:
Amai! Jongens jongens toch! We gaan weer off topic! Wat jij José?
Ik dacht dat je een hekel had aan kinderen?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 01:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Brutaaltje. Je mocht willen dat je zo een leuke oma had
Zeg had je die superniger, zo'n slijmbal, zo'n paardenlul. Niet allang kunnen banaan vragen om zijn username?quote:
Iedereen die Spangas kijkt is tof.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 01:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Brutaaltje. Je mocht willen dat je zo een leuke oma had
Volgens mij is Latert geen kind meer. Dan kan ik er nog wel mee opschieten.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 01:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik dacht dat je een hekel had aan kinderen?
Ik zie vreemdere usernames voorbijkomen eigenlijk...quote:Op zaterdag 25 mei 2013 01:27 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zeg had je die superniger, zo'n slijmbal, zo'n paardenlul. Niet allang kunnen banaan vragen om zijn username?
José heeft gesproken dames en heren. Het spel is op de wagen.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 01:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wie het niet bevalt kijkt Knevel en van den Brink maar via de wereldomroep!
Voila.
Ik ook niet, vandaar dat we zulke goede maten zijn. Maar ik kan me voorstellen dat je regelmatig met Stijn in de clinch ligt.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 01:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Volgens mij is Latert geen kind meer. Dan kan ik er nog wel mee opschieten.
Vandaag noemde hij een TT van VI "debiel Schelvis'. Dat alleen al is een ban waard in mijn nederige optiek.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 01:27 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zeg had je die superniger, zo'n slijmbal, zo'n paardenlul. Niet allang kunnen banaan vragen om zijn username?
Nou noem eens een voorbeeld?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 01:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zie vreemdere usernames voorbijkomen eigenlijk...
Ik denk dat Jose en Renaat tijdens de uitzendingen met elkaar aan het poepen zijnquote:Op zaterdag 25 mei 2013 01:25 schreef Mani89 het volgende:
Amai! Jongens jongens toch! We gaan weer off topic! Wat jij José?
is maar met 1 Gquote:Op zaterdag 25 mei 2013 01:27 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zolang je niet gaat denken dat alles wat in Spangas gebeurt, ook in het echt zou kunnen, is er niks aan de hand.quote:
Bah, waarom moet het met jou altijd meteen ordinair worden?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 01:30 schreef superniger het volgende:
[..]
Ik denk dat Jose en Renaat tijdens de uitzendingen met elkaar aan het poepen zijn
Haha ja je voelt ze van een kilometer aankomen he.quote:
Dat is voetbalhumor.quote:
Volgens mij is Stijntje in het echt een aardige jongen. En voor dat tweede moet je bij GGMM zijn om te klagen.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 01:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ook niet, vandaar dat we zulke goede maten zijn. Maar ik kan me voorstellen dat je regelmatig met Stijn in de clinch ligt.
[..]
Vandaag noemde hij een TT van VI "debiel Schelvis'. Dat alleen al is een ban waard in mijn nederige optiek.
GGMM zou dan Uh, oké zeggen, daar heb ik niks aan.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 01:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Volgens mij is Stijntje in het echt een aardige jongen. En voor dat tweede moet je bij GGMM zijn om te klagen.
Oh jij gaat nu naar Maasgebouw om te rellen?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 01:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
Vandaag noemde hij een TT van VI "debiel Schelvis'. Dat alleen al is een ban waard in mijn nederige optiek.
En dat was weer een verwijzing naar Andries Knevel, zo ontopic ben ik.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 01:31 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Haha ja je voelt ze van een kilometer aankomen he.
Dat was iemand anders in dit topic.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 01:33 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Oh jij gaat nu naar Maasgebouw om te rellen?
Gunther, de chauffeur/vader/manager van Driesquote:Op zaterdag 25 mei 2013 01:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
GGMM zou dan Uh, oké zeggen, daar heb ik niks aan.
Hij heeft wel beloofd mij een semi-BN'er te laten worden ŕ la Gunther als hijzelf eenmaal doorbreekt als de beste vriend van Gert Jakobs.
Ja, samen met Mani.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 01:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat was iemand anders in dit topic.
Er zijn nog andere mods daar hequote:Op zaterdag 25 mei 2013 01:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
GGMM zou dan Uh, oké zeggen, daar heb ik niks aan.
Hij heeft wel beloofd mij een semi-BN'er te laten worden ŕ la Gunther als hijzelf eenmaal doorbreekt als de beste vriend van Gert Jakobs.
Ja ik sta hier al uren in de kou met mijn capuchon over mijn petje een beetje tegen het maasgebouw te swaffelen.quote:
Ik heb een camouflage jasje aangedaan en bovendien staar er iemand al uren tegen mijn reet aan te swaffelen.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 01:35 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja ik sta hier al uren in de kou met mijn capuchon over mijn petje een beetje tegen het maasgebouw te swaffelen.
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 01:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb een camouflage jasje aangedaan en bovendien staar er iemand al uren tegen mijn reet aan te swaffelen.
Ik heb anders nog wel een opstellinkje in mijn binnenzak?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 01:35 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja ik sta hier al uren in de kou met mijn capuchon over mijn petje een beetje tegen het maasgebouw te swaffelen.
Deze activiteiten worden niet getolereerd in een Knevel & Poephoofd topic!quote:Op zaterdag 25 mei 2013 01:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb een camouflage jasje aangedaan en bovendien staar er iemand al uren tegen mijn reet aan te swaffelen.
Al staat je vrouw er naast te huilen ik zou het zo doen hoor.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 01:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja maar wat god daarvan vindt, vind ik niet zo rullevant.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 01:39 schreef Latert het volgende:
[..]
Deze activiteiten worden niet getolereerd in een Knevel & Poephoofd topic!
Zo heeft god het niet bedoeld!
Ik geef je even de ruimte.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 01:39 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Al staat je vrouw er naast te huilen ik zou het zo doen hoor.
Ja dan denk ik weer wat een zelfingenomen kwalletje ben jij. Doet dat maar bij SBS, opstellingtjes.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 01:37 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ik heb anders nog wel een opstellinkje in mijn binnenzak?
Kijken wat het publiek daarvan vindt. U kunt nu inloggen op ons tweede scherm. Ik heb inmiddels ook twitter, maar ik zal dit topic trouw blijven.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 01:39 schreef Latert het volgende:
[..]
Deze activiteiten worden niet getolereerd in een Knevel & Poephoofd topic!
Zo heeft god het niet bedoeld!
Hoe durf je.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 01:39 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja maar wat god daarvan vindt, vind ik niet zo rullevant.
Ik heb de opstelling van PSV in mijn binnenzak. Maar die krijg jij mooi niet meer vriend!quote:Op zaterdag 25 mei 2013 01:40 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja dan denk ik weer wat een zelfingenomen kwalletje ben jij. Doet dat maar bij SBS, opstellingtjes.
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 01:40 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja dan denk ik weer wat een zelfingenomen kwalletje ben jij. Doet dat maar bij SBS, opstellingtjes.
Is dat met Manolev op doel en Stankovic op de bank?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 01:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb de opstelling van PSV in mijn binnenzak. Maar die krijg jij mooi niet meer vriend!
Ik hoor hier niemand lachen en laten we dat vooral zo houden.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 01:44 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Is dat met Manolev op doel en Stankovic op de bank?
De opnameleider start de lachband.Vraag ik meteen aan Bartje wanneer ik weer aan tafel kom. Volgens mij maandag.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 01:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik hoor hier niemand lachen en laten we dat vooral zo houden.
Jij wil jezelf nog wel eens overschatten en denken dat het de Zipportal Show is, maar dat is een misvatting.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 01:46 schreef Zipportal het volgende:
[..]
De opnameleider start de lachband.Vraag ik meteen aan Bartje wanneer ik weer aan tafel kom. Volgens mij maandag.
Bij de Crazypiano's is de zaal al afgehuurd door J. Derksen, Dus helaas geen topshow van mijn kant.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 01:48 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Jij wil jezelf nog wel eens overschatten en denken dat het de Zipportal Show is, maar dat is een misvatting.
Mart en inwijden ... ... das wel erg tegen Martquote:Op zaterdag 25 mei 2013 01:55 schreef Mani89 het volgende:
In de naam der MartGod verklaar ik dit topic ingewijd.
Welterusten.
Jammer van de witte tekst en die lelijke vier.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als Knevel en van den Brink daadwerkelijk een topshow willen garanderen moeten ze deze man uitnodigen:
[ afbeelding ]
Zo pikte ik hem van twitter, maar een screenshotje zo zuiver als de maagd Maria moet ook mogelijk zijn als je in het mp4'tje gaat zoeken.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 07:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jammer van de witte tekst en die lelijke vier.
Bij die andere twee doe ik ook mijn broekje niet uit.quote:Op zondag 26 mei 2013 20:11 schreef hexje het volgende:
Ik ben de enige die deze 2 leuker vind dat die andere 2.
Ook niet voor Jeroen?quote:Op zondag 26 mei 2013 20:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Bij die andere twee doe ik ook mijn broekje niet uit.
quote:Van den Brink ziet op tegen de soloweken. “Het programma solo doen wordt ma name fysiek heel zwaar. Niet alleen het gedeelte in de studio, maar vooral ook in de voorbereiding.”
kan niet. vrouwen verdienen minder dan mannen. of nouja, eigenlijk hetzelfde maar krijgen ze het niet.quote:Op zondag 26 mei 2013 20:20 schreef alors het volgende:
Arme Tijs, ik bied me als barmhartige Samaritaan aan om de taak van Andries over te nemen, met bijbehorend salaris natuurlijk.
dat was het punt niet.quote:Op zondag 26 mei 2013 20:26 schreef Karina het volgende:
Al zou het minder zijn, dan nog is het denk ik niet verkeerd.
goed voorbeeld doet volgen.quote:Op zondag 26 mei 2013 20:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat was ook de bedoeling en het werkte, je hapte
Pfffff....quote:
is het toevallig een christelijk programma??quote:Op zondag 26 mei 2013 23:37 schreef Wopper1 het volgende:
De gasten van maandagavond!
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Tafeldame:
[ afbeelding ]
Dan wordt Fok je derde scherm.quote:Op maandag 27 mei 2013 08:24 schreef Karina het volgende:
Nog nooit bekeken dat tweede scherm. FOK! is bij mij het tweede scherm
Sla over deze uitzendingquote:Op zondag 26 mei 2013 23:37 schreef Wopper1 het volgende:
Tafeldame:
[ afbeelding ]
Die kerkgangers hebben ook allemaal zo'n kerkkop. Je kunt ze iedere dag er weer zo uithalen. En op zondag wordt het weer bevestigd als dat klapvee, dat gedateerde sprookjesboek nog uit hebben gelezen.quote:Op zondag 26 mei 2013 23:37 schreef Wopper1 het volgende:
Tafeldame:
[ afbeelding ]
No this shit againquote:Op maandag 27 mei 2013 10:58 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Die kerkgangers hebben ook allemaal zo'n kerkkop. Je kunt ze iedere dag er weer zo uithalen. En op zondag wordt het weer bevestigd als dat klapvee, dat gedateerde sprookjesboek nog uit hebben gelezen.
Ja ik ook.quote:
whehe.quote:Op zondag 26 mei 2013 23:37 schreef Wopper1 het volgende:
Tafeldame:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 26 mei 2013 23:37 schreef Wopper1 het volgende:
Tafeldame:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 27 mei 2013 00:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
En een duidelijk hechte band tussen de presentatoren
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 26 mei 2013 23:37 schreef Wopper1 het volgende:
Tafeldame:
[ afbeelding ]
Liefde gevenquote:Op maandag 27 mei 2013 15:39 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ik kom hier om te zeiken, wat kom jij hier doen dan?
Bodar EN die Vonhögen... Dat zou wel heel veel van het goede zijn geweest.quote:
Die is iedere week 2x op tv...quote:Op maandag 27 mei 2013 17:25 schreef Evertjan het volgende:
ik verwacht toch wel een optreden van Johan Derksen. Die man is zo geweldig die moet iedere week op TV
Daar heeft hij alleen niet de mogelijkheid om beschaving veinzend relituig te schofferen.quote:
Ik heb niks gecorrigeerd, en het was slechts een quote van Derksen.quote:Op maandag 27 mei 2013 19:09 schreef dz5b604 het volgende:
[..]
Ik zou maar even Nederlands leren, i.p.v. mij foutief te corrigeren.
Tweede scherm is uit den boze volgens De Bijbel.quote:Op maandag 27 mei 2013 22:50 schreef Latert het volgende:
[..]
Volgens het tweede scherm vindt maar 5% het verhaal van Christ Klep inspirerend
Die mensen zijn ook niet serieus te nemen, het verhaal van Helmut Pretzel is volgens 33% inspirerendquote:Op maandag 27 mei 2013 22:50 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Tweede scherm is uit den boze volgens De Bijbel.
Die kerkgangers willen gewoon bijgepraat worden. Anders kunnen ze bij de koffieautomaat niet meelullen.quote:Op maandag 27 mei 2013 22:53 schreef Latert het volgende:
[..]
Die mensen zijn ook niet serieus te nemen, het verhaal van Helmut Pretzel is volgens 33% inspirerend![]()
Die gast gaat het hebben over helden, de CL en Robben...
Fantasy was mooi jaquote:Op maandag 27 mei 2013 22:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
Laatst werd Fantasy wel leuk gezongen. En Nadja associeer ik met Wie is de Mol.
Volgens mij ook nietquote:Op maandag 27 mei 2013 23:01 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Zoveel verschil is er niet
Yepquote:Op maandag 27 mei 2013 23:02 schreef alors het volgende:
http://www.eo.nl/tv/knevelenvandenbrink/live/tweede.scherm
Iedereen er klaar voor?
Jeroen en Paul vind ik toffer.quote:Op maandag 27 mei 2013 23:01 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Allemaal even op Christ Klep stemmen mensen.quote:Op maandag 27 mei 2013 23:02 schreef alors het volgende:
Iedereen er klaar voor?
Jawel. Twee presentatoren die denken dat ze er wat van bakken, wat een bakvissen. Maar ja, niks anders op tv hequote:Op maandag 27 mei 2013 23:01 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Laptopscherm is te klein, dus ik pas.quote:Op maandag 27 mei 2013 23:02 schreef alors het volgende:
Iedereen er klaar voor?
Komt straks vast meer. Je weet wel dan moet je op tijd klikken want anders issie weer wegquote:
Hij is gestegen!quote:Op maandag 27 mei 2013 23:03 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Allemaal even op Christ Klep stemmen mensen.
*ding*!quote:Op maandag 27 mei 2013 23:03 schreef alors het volgende:
[..]
Komt straks vast meer. Je weet wel dan moet je op tijd klikken want anders issie weer weg
Hehe, bamihappiequote:Op maandag 27 mei 2013 23:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
Mijn tweet staat op het 2e scherm!!!!
Boxen aanzetten...dan hoor je een bliepje bij een nieuwe vraag.quote:Op maandag 27 mei 2013 23:03 schreef alors het volgende:
[..]
Komt straks vast meer. Je weet wel dan moet je op tijd klikken want anders issie weer weg
Switchen tussen FOK! en 2e scherm dan.quote:Op maandag 27 mei 2013 23:04 schreef Latert het volgende:
[..]
Gewoon switchen tussen de stream en het 2e scherm...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |