Jahoor kom maar daggie gezelligquote:Op zondag 7 oktober 2012 01:23 schreef Isabeau het volgende:
Hobje, wat een prachtige taarten weerKan ik een dagje cursus bij je doen?
quote:Op zondag 7 oktober 2012 01:11 schreef SV-tje het volgende:
@Misshobje, ik herken ineens je foto's van het leukstetaarten forum
Wauw echt mooi en leuk bij die trouwkaart!quote:Op zondag 14 oktober 2012 14:39 schreef SV-tje het volgende:
En ook de tweede bruidstaart is een feit. Gisteren afgeleverd op locatie.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gevuld met tropische vruchten vlaaivulling en Sinaasappel-passievruchtcreme.
Ooh die is mooi zegquote:Op zondag 14 oktober 2012 14:39 schreef SV-tje het volgende:
En ook de tweede bruidstaart is een feit. Gisteren afgeleverd op locatie.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gevuld met tropische vruchten vlaaivulling en Sinaasappel-passievruchtcreme.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door PureEvil op 20-10-2012 16:16:43 ]
en? weet je het al?quote:Op zondag 21 oktober 2012 07:26 schreef het-is-mij het volgende:
Ben helemaal into cakepops,ff kijken hoe ik vanaf mn foon foto kan plaatsen
Tegenwoordig heb je ook "the mat" en die kun je zelf vlgs mij ook wel maken, lijkt mij nog wel handig aangezien ik ook regelmatig last van scheurend fondant hebquote:Op dinsdag 18 september 2012 21:59 schreef Troel het volgende:
Hier was mijn laatste taartje een succes, het is tot de laatste kruimel opgegaan en men vond het heerlijk.
Alleen krijg ik de fondant dus echt niet zo dun als ik wil. Iemand tips?
Komen ze:quote:
geweldig! K vind t alleen zo jammer dat je daar weer een ander apparaat voor nodig hebtquote:Op zondag 21 oktober 2012 14:07 schreef het-is-mij het volgende:
[..]
Komen ze:
Voor de dag v/d gastouder (3e rij van links heeft mn zoontje versierd)
[ afbeelding ]
Verjaardag zoontje
[ afbeelding ]
Traktatie psz
[ afbeelding ]
Traktatie op mn eigen werk ivm verjaardag
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je kunt het ook met biscuit en botercreme maken maar is wel heel machtig.quote:Op zondag 21 oktober 2012 14:11 schreef Ynske het volgende:
[..]
geweldig! K vind t alleen zo jammer dat je daar weer een ander apparaat voor nodig hebt
maar dan heb je toch ook zon cakepopapparaat voor nodig?quote:Op zondag 21 oktober 2012 14:18 schreef Popples het volgende:
[..]
Je kunt het ook met biscuit en botercreme maken maar is wel heel machtig.
Aahhw superleuk!quote:Op zondag 21 oktober 2012 14:07 schreef het-is-mij het volgende:
[..]
Komen ze:
Voor de dag v/d gastouder (3e rij van links heeft mn zoontje versierd)
[ afbeelding ]
Verjaardag zoontje
[ afbeelding ]
Traktatie psz
[ afbeelding ]
Traktatie op mn eigen werk ivm verjaardag
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
om zelf.zo'n mat te maken kun je gewoon doorzichtig tafelzeil kopen bij marskramer! dan invetten met crisco, uitrollen en om de taart leggen!quote:Op zondag 21 oktober 2012 14:04 schreef het-is-mij het volgende:
[..]
Tegenwoordig heb je ook "the mat" en die kun je zelf vlgs mij ook wel maken, lijkt mij nog wel handig aangezien ik ook regelmatig last van scheurend fondant heb
Nee biscuit verkruimelen en met botercreme aan elkaar plakken en tot bolletjes rollen.quote:Op zondag 21 oktober 2012 14:21 schreef Ynske het volgende:
[..]
maar dan heb je toch ook zon cakepopapparaat voor nodig?
Van origine zijn cakepops kruimels met botercrème (en dat is inderdaad behoorlijk machtig), er is alleen handig op ingespeeld door verschillende fabrikanten.quote:Op zondag 21 oktober 2012 14:21 schreef Ynske het volgende:
[..]
maar dan heb je toch ook zon cakepopapparaat voor nodig?
Het valt op zich wel mee hoor, wat DML zegt, normaal smeer je er een taart mee af voor je hem bekleedt. (of gebruikt het als decoratie an sich). Alleen de crème-cake-ratio is in zo'n cake pop toch net even anders.quote:Op zondag 21 oktober 2012 16:48 schreef Ynske het volgende:
Botercreme klinkt al klefzal idd wel heel.machtig zijn
Ik vond het erg leuk om te doen idd!quote:Op zondag 21 oktober 2012 07:25 schreef het-is-mij het volgende:
Pe,je moet ergens beginnen toch?
Ziet er leuk uit ook de binnenkant.heb ik nog niet gered.vond je t leuk om te doen?
Waarmee heb je gevuld?;iig mooi rond hoor!
En belangrijk,was ie lekker?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
aaaah superleuk!!quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:03 schreef lady-wrb het volgende:
oké het is dan geen taart, maar ik heb dr wel een middagje op zitten kleien
[ afbeelding ]
Oh mooi allebei,quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:27 schreef calastra het volgende:
lady-wrb die zijn schattig zeg!
En Tink89 ik vind marsepein ook fijner werken als rolfondant, blijkt heel persoonlijk te zijn.
Ik ben ook eindelijk weer eens een avondje bezig geweest.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |