twitter:jochemmyjer twitterde op vrijdag 31-08-2012 om 07:29:38Het is weer zo'n ochtend: zojuist de haarlak van m'n vriendin ipv de deo onder mijn oksels gespoten! ^#{%%grr^#! reageer retweet
twitter:jochemmyjer twitterde op vrijdag 31-08-2012 om 08:33:15Maar ja, er zijn ergere dingen in de wereld! Stel dat je wakker wordt als Rob Geus! Daar word je echt niet vrolijk van! reageer retweet
twitter:roueverveer twitterde op vrijdag 31-08-2012 om 08:35:33@jochemmyjer Of wakker worden als Rob Geus en dan haarlak onder je oksel spuiten! reageer retweet
twitter:3rdrocknl twitterde op vrijdag 31-08-2012 om 08:42:50@roueverveer @jochemmyjer of wakker worden als Haarlak en dan Rob Geus onder je oksel spuiten.... reageer retweet
ik denk dat ik maar cabaretier wordtwitter:
COOOOOOOOOOOOOOOOOLquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 08:55 schreef 3rdRock het volgende:
vet, ik heb een tweet van Jochem Myer![]()
twitter:jochemmyjer twitterde op vrijdag 31-08-2012 om 07:29:38Het is weer zo'n ochtend: zojuist de haarlak van m'n vriendin ipv de deo onder mijn oksels gespoten! ^#{%%grr^#! reageer retweet
twitter:jochemmyjer twitterde op vrijdag 31-08-2012 om 08:33:15Maar ja, er zijn ergere dingen in de wereld! Stel dat je wakker wordt als Rob Geus! Daar word je echt niet vrolijk van! reageer retweet
twitter:roueverveer twitterde op vrijdag 31-08-2012 om 08:35:33@jochemmyjer Of wakker worden als Rob Geus en dan haarlak onder je oksel spuiten! reageer retweet
twitter:3rdrocknl twitterde op vrijdag 31-08-2012 om 08:42:50@roueverveer @jochemmyjer of wakker worden als Haarlak en dan Rob Geus onder je oksel spuiten.... reageer retweet
ik denk dat ik maar cabaretier wordtwitter:
Mijn gedachte idd, maarja zulke teksten maken ze toch niet waar.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:15 schreef SilentChaos het volgende:
Ze zijn bang voor een Coldplay overkill![]()
![]()
Hadden ze 5 jaar geleden al moeten bedenken, overhypte kutband
het eerste albumquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:15 schreef SilentChaos het volgende:
![]()
Hadden ze 5 jaar geleden al moeten bedenken, overhypte kutband
Iddquote:
for the record....ik besta echt!quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:05 schreef minthy het volgende:
[..]
Jezus... Rock, wat heb je nu weer geflikt?!
WAT!!!!!?????quote:
en er zijn er 2 in deze reeks die dat kunnen bevestigenquote:
Ja kut is dat hequote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:41 schreef DaMook het volgende:
Mogguh. Wat een klote weer
en ik wilde nog wel zoveel gaan doen..
Je laat je door dit weer toch niet tegenhouden?!quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:41 schreef DaMook het volgende:
Mogguh. Wat een klote weer
en ik wilde nog wel zoveel gaan doen..
Dit is niet echt weer om buiten dingen te gaan doenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:46 schreef minthy het volgende:
[..]
Je laat je door dit weer toch niet tegenhouden?!![]()
Regen![]()
Harde wind
Trek je bikini aan, niet zo zeurenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:48 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dit is niet echt weer om buiten dingen te gaan doen.
Trek jij ff lekker je bikini aanquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:49 schreef minthy het volgende:
[..]
Trek je bikini aan, niet zo zeuren
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:46 schreef minthy het volgende:
[..]
Je laat je door dit weer toch niet tegenhouden?!![]()
Regen![]()
Harde wind
Ik heb niet eens zo'n dingquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:50 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Trek jij ff lekker je bikini aan
(en whatsapp me dan ff de foto)
Cool! Lekker uitwaaienquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:50 schreef Dagoduck het volgende:
[..]Ik ga denk een potje vliegeren straks op 't strand, hoe stoer is dat!
Je moet ook geen en profil foto's maken met zulke tieten natuurlijkquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:51 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik heb niet eens zo'n ding![]()
En WA kan zulke brede bestanden niet aan
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:54 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Je moet ook geen en profil foto's maken met zulke tieten natuurlijk
Dan zonder bikini, ook goed
Gewoon met kleding dan?quote:
Tssss, ik ga liever topless dan in bikini..quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:49 schreef minthy het volgende:
[..]
Trek je bikini aan, niet zo zeuren
Doe je dat toch? En whatsapp dan gelijk even een foto daarvan naar SCquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:55 schreef DaMook het volgende:
[..]
Tssss, ik ga liever topless dan in bikini..
Je speelt gewoon hard to getquote:
Gaarnequote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:57 schreef minthy het volgende:
[..]
Doe je dat toch? En whatsapp dan gelijk even een foto daarvan naar SC
Ik hou niet van spelletjesquote:
Neuj, daar wordt ie blind vanquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:57 schreef minthy het volgende:
[..]
Doe je dat toch? En whatsapp dan gelijk even een foto daarvan naar SC
Jij populaire chick jijquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:00 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik hou niet van spelletjes![]()
Weer aan de slag hier, huishoudstress... Krijg zowel vanmiddag als vanavond bezoek, ben niet eens jarig!
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:02 schreef Pino112 het volgende:
Claudia, tijd om 3FM maar weer uit te zetten.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:02 schreef Pino112 het volgende:
Claudia, tijd om 3FM maar weer uit te zetten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:14 schreef Evertjan het volgende:
Patatje Patricia PaaySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
Zo is het goed.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:15 schreef SilentChaos het volgende:
![]()
Hadden ze 10 5 ]aar geleden al moeten bedenken, overhypte kutband
Ik vind't ook een erg fijn plaatjequote:
Dat intro van Jelmer ookquote:
Daar kan je toch niet mee fappen manquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik vind't ook een erg fijn plaatje
[ afbeelding ]
Mexicaan achter tralies.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:40 schreef SilentChaos het volgende:
Stenders![]()
![]()
Ben beneiuwd naar de mexicanen grappen op deze tekening
Vergaderenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:39 schreef Pino112 het volgende:
Wat is het weer rustig vanmiddag joh, waar is iedereen?
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 16:15 schreef alors het volgende:
Domien gaat op vakantie en dan gaat Timoeeeerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr weer overnemen![]()
Heb ik weer een momentje gemist?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:48 schreef SilentChaos het volgende:
Slapende mexicaanse familie was van mij![]()
![]()
Hij zei zelfs Martin
quote:
En ik ben daar blij mee, ruikt een stuk minder tegenwoordigquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 16:26 schreef alors het volgende:
Injecteren heet dat ja, gieren mag alleen als je daar een vergunning voor hebt.
Koeienstront vind ik niet erg, maar kippen en varkensmestquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 16:29 schreef minthy het volgende:
[..]
En ik ben daar blij mee, ruikt een stuk minder tegenwoordig![]()
Reden voor een feestje vanavondquote:
Count me inquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 16:32 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Reden voor een feestje vanavondWho's with me
Het is een beetje Stairway to Heaven part 2quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 16:34 schreef SilentChaos het volgende:
Ik vind alleen het begin van het nummer erg fijn
maar goed, ik klaag niet verder
Ja maar bij stairway to heaven vind ik het beter passenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 16:35 schreef alors het volgende:
[..]
Het is een beetje Stairway to Heaven part 2
Eens, paardenstront vind ik ook niet beroerdquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 16:31 schreef alors het volgende:
[..]
Koeienstront vind ik niet erg, maar kippen en varkensmest![]()
Gaat natuurlijk niets boven paardenstront
Dit is geen MJ hoorquote:
zie de post onder jequote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:05 schreef Cee het volgende:
[..]
Geen zin om 't op te zoeken, wat is de MH?
zou ik doenquote:
ola!quote:
dat past idd beter bij het weerquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:10 schreef Qunix het volgende:
[..]
Maar het weer...
Ik neem wel war vla.
met je piemel in de fles!quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:12 schreef themauster het volgende:
Voor het eerst in maanden weer eens Ekstra Weekend kijken. Tot half 9 want dan VI
idem...quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:12 schreef Evertjan het volgende:
ik hoor altijd i will put my seed in here bush tonight en daar heb ik altijd dubbele gedachte bij
nee, volgens mij eind september pas. en Martijn Krabbé doet dan de MT50quote:
ik hoor em voor het eerst en heb meteen iets vanquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:16 schreef alors het volgende:
Ik had eerst iets van![]()
bij deze No Doubt, maar hij is toch wel lekker
Ok.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:16 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nee, volgens mij eind september pas. en Martijn Krabbé doet dan de MT50
Dit.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:16 schreef alors het volgende:
Ik had eerst iets van![]()
bij deze No Doubt, maar hij is toch wel lekker
aankomende nacht de laatste (mijn broertje gaat er deels bij zijn) en dan gaat hij vervangen worden door Barend en Wijnand volgens mij.quote:
Nee zij bedoelde Gerard.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:24 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
aankomende nacht de laatste (mijn broertje gaat er deels bij zijn) en dan gaat hij vervangen worden door Barend en Wijnand volgens mij.
en Roos leek zich vorige week tijdens Stenders te verspreken dat Giel ook stopt.....
Woow...quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:24 schreef 3rdRock het volgende:
en Roos leek zich vorige week tijdens Stenders te verspreken dat Giel ook stopt.....
nou, ze keek toen heel....ehm, geschokt dat ze het gezegd had. nou ja, het kan een verspreking zijn geweest. ik heb meteen daarna de radio uitgedaan dus de aftermath heb ik niet meegekregenquote:
nee, die gaat Toppop op TV doen.quote:
Hij valt echt keihard, één van m`n favoriete tracks vanquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:27 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hoor em voor het eerst, zal nog ff moeten vallen.
ik vind em lekkerquote:
navond!quote:
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:29 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik vind em lekker
en nu Alexandra Stan! Rob's favo oostblokprostituette![]()
dit was het weerbericht....quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:34 schreef CindieY het volgende:
Ach, stiekem heb ik de voicelift best gemist in al die tijd dat ik op vrijdagavond geen radio heb geluisterd
henkie! ouwe pvddstemmer!quote:
* 3rdRock raapt CindieY op en zegt: gaat het weer een beetje, mevr C?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:34 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik bedoel maarIk kom letterlijk net binnenvallen.
Zeker.quote:
Shandybeer!quote:
Jep!quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:35 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
* 3rdRock raapt CindieY op en zegt: gaat het weer een beetje, mevr C?
ik heb geen Shandy in huisquote:
Verdomme 3rd wat ben jij weer Rock n Rollquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:37 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik heb geen Shandy in huis![]()
maar wel Monster, Mtn Dew en Appelsap![]()
![]()
hellyeah! ik denk dat ik de meest 3rdRocknRolle poster in deze reeks benquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:39 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Verdomme 3rd wat ben jij weer Rock n Roll
Baas fan Ljouwert!quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:40 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
hellyeah! ik denk dat ik de meest 3rdRocknRolle poster in deze reeks ben
22 september geloof ik.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:46 schreef CindieY het volgende:
Wanneer gaat die show van Gerard op tv eigenlijk beginnen?
Ik bedacht me net dat het te googlen is en je hebt gelijk!quote:
Juist met dit weerquote:
dit is zelfs al de 2e! Saxobeat draaiden ze ook al en die staat op de nieuwste bbqbox.quote:
Welke? Alright Yeah Yeah?quote:
quote:BBQ-plaat
Hij klinkt al even op je radio en daar krijgen we goede reacties op! 'Alright Yeah Yeah' is lekker zomers, lekker positief en probeer er maar eens bij stil te zitten. Bij de plug kreeg Gerard het eigenhandig gebrande singletje door een heel zenuwachtige man in zijn handen geduwd. Na een luisterbeurt snapten we niet waar hij zo zenuwachtig over was, want dat is gewoon een lekkere BBQ-plaat, Martin!
Mag veel en veel vaker dan. Eén van de beste nummers die Seal ooit heeft gemaakt. Komt van zijn eerste album, waar ook Crazy op staat.quote:
1 van de beste nummers wil ik graag nuanceren tot 1 van de minst slechte...wat een bagger heeft die man uitgepoept zeg. Alleen Killer is goed, maar dat komt door de beats(?) van Adamski.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:08 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Mag veel en veel vaker dan. Eén van de beste nummers die Seal ooit heeft gemaakt. Komt van zijn eerste album, waar ook Crazy op staat.
Ben het sowieso zwaar oneens met je... maar check het album "System" uit 2007 eens. Is een overwegend dance-achtig album van Seal, geproduceerd door Stuart Price.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:09 schreef 3rdRock het volgende:
1 van de beste nummers wil ik graag nuanceren tot 1 van de minst slechte...wat een bagger heeft die man uitgepoept zeg. Alleen Killer is goed, maar dat komt door de beats(?) van Adamski.
dat mag en nee, ik heb de behoefte niet zoquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:11 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ben het sowieso zwaar oneens met je... maar check het album "System" uit 2007 eens. Is een overwegend dance-achtig album van Seal, geproduceerd door Stuart Price.
Vooral bellers die voor de 24083924380ste keer Henk, Martin of Ron doorgeven.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:12 schreef henkde_j het volgende:
Ik heb het wel een beetje gehad met de voice lift
Jammer, aangezien je Killer wél goed zegt te vinden. Maar ja, zelf weten.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:11 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat mag en nee, ik heb de behoefte niet zo
Oh... Hij leek op een 90's plaat...quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:05 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Welke? Alright Yeah Yeah?
http://www.3fm.nl/nieuws/detail/353699/
[..]
ik had eigenlijk moeten zeggen: Killer is relatief goed. vind ik nl ook niet geweldig. ik vind Seals stem irritant en z'n "sound" kan me ook niet bekoren. dus ik sla je suggestie afquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:16 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Jammer, aangezien je Killer wél goed zegt te vinden. Maar ja, zelf weten.
Hoe kom je daaaaaar nou bij????!!!quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:14 schreef alors het volgende:
[..]
Vooral bellers die voor de 24083924380ste keer Henk, Martin of Ron doorgeven.
mn puntquote:
+1quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:44 schreef 3rdRock het volgende:
ik heb volgens mij nog nooit een Mac gebruikt.
Allemaal té verslaafd aan radio maken.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:57 schreef 3rdRock het volgende:
wehehe, niemand van 3FM wilde als kandidaat meedoen met Boyard![]()
... en het was de bedoeling dat ze zou moeten springen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:02 schreef 3rdRock het volgende:
Lola Brood moest kotsen! onthulling mensen!
goed geproduceerd weer...quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:03 schreef Sirolf het volgende:
[..]
... en het was de bedoeling dat ze zou moeten springen.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:02 schreef Timo20 het volgende:
!
*proest!
Garnalen cocktail in brinta vorm![]()
![]()
![]()
liever in jouw hoofd dan in t mijnequote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:18 schreef Timo20 het volgende:
Ja je gelooft t niet wanneer t uit mijn mond komt maar ik vind dit zowaar een toffe plaat van Keane![]()
![]()
Wat minder is dat ie al de hele FUCKING WEEK in m`n kop rond zingt...![]()
haha ja dat geloof ikquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:19 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
liever in jouw hoofd dan in t mijne
yup. geef je op als je in de buurt van een vriend(in) bent. zet die in een andere kamer en sein het woord. of via msn ofzoquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:51 schreef Evertjan het volgende:
volgens mij is dit spel echt zo makkelijk te manipuleren
megababe Lauren Verster was te gast bij EWquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:53 schreef Dagoduck het volgende:
Zo, ben ik weer is! is d'r nog wat aan op de radio?
en zo niet leuk meer, dit spel...quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:52 schreef 3rdRock het volgende:
wat een lulverhaal...
[..]
yup. geef je op als je in de buurt van een vriend(in) bent. zet die in een andere kamer en sein het woord. of via msn ofzo
Mwoah Lauren Verster ging net strippen op de webcam, maar verder niks.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:53 schreef Dagoduck het volgende:
wel een aardige EWquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:53 schreef Dagoduck het volgende:
klopt, maar ik sla me er wel doorheenquote:
whut WHUT? dat heb ik gemistquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:54 schreef alors het volgende:
[..]
Mwoah Lauren Verster ging net strippen op de webcam, maar verder niks.
Ik was in mei op Schiphol airport, kwam net 3 minuten te laat, klasgenoten waarmee ik op reis ging hadden d'r zien lopenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:54 schreef Evertjan het volgende:
[..]
megababe Lauren Verster was te gast bij EW
50+partij?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:57 schreef Qunix het volgende:
Leuke 2e kamer verkiezingen. Waar kan ik stemmen op John?
Jon Bakker voor een file vrij Nederlandquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:57 schreef Qunix het volgende:
Leuke 2e kamer verkiezingen. Waar kan ik stemmen op John?
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:58 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Jon Bakker voor een file vrij Nederland
Friesche Palen.....quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 22:03 schreef Evertjan het volgende:
Vieze Palen daar wil ik altijd al eens een naambordje van hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |