twitter:jochemmyjer twitterde op vrijdag 31-08-2012 om 07:29:38Het is weer zo'n ochtend: zojuist de haarlak van m'n vriendin ipv de deo onder mijn oksels gespoten! ^#{%%grr^#! reageer retweet
twitter:jochemmyjer twitterde op vrijdag 31-08-2012 om 08:33:15Maar ja, er zijn ergere dingen in de wereld! Stel dat je wakker wordt als Rob Geus! Daar word je echt niet vrolijk van! reageer retweet
twitter:roueverveer twitterde op vrijdag 31-08-2012 om 08:35:33@jochemmyjer Of wakker worden als Rob Geus en dan haarlak onder je oksel spuiten! reageer retweet
twitter:3rdrocknl twitterde op vrijdag 31-08-2012 om 08:42:50@roueverveer @jochemmyjer of wakker worden als Haarlak en dan Rob Geus onder je oksel spuiten.... reageer retweet
ik denk dat ik maar cabaretier wordtwitter:
COOOOOOOOOOOOOOOOOLquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 08:55 schreef 3rdRock het volgende:
vet, ik heb een tweet van Jochem Myer![]()
twitter:jochemmyjer twitterde op vrijdag 31-08-2012 om 07:29:38Het is weer zo'n ochtend: zojuist de haarlak van m'n vriendin ipv de deo onder mijn oksels gespoten! ^#{%%grr^#! reageer retweet
twitter:jochemmyjer twitterde op vrijdag 31-08-2012 om 08:33:15Maar ja, er zijn ergere dingen in de wereld! Stel dat je wakker wordt als Rob Geus! Daar word je echt niet vrolijk van! reageer retweet
twitter:roueverveer twitterde op vrijdag 31-08-2012 om 08:35:33@jochemmyjer Of wakker worden als Rob Geus en dan haarlak onder je oksel spuiten! reageer retweet
twitter:3rdrocknl twitterde op vrijdag 31-08-2012 om 08:42:50@roueverveer @jochemmyjer of wakker worden als Haarlak en dan Rob Geus onder je oksel spuiten.... reageer retweet
ik denk dat ik maar cabaretier wordtwitter:
Mijn gedachte idd, maarja zulke teksten maken ze toch niet waar.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:15 schreef SilentChaos het volgende:
Ze zijn bang voor een Coldplay overkill![]()
![]()
Hadden ze 5 jaar geleden al moeten bedenken, overhypte kutband
het eerste albumquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:15 schreef SilentChaos het volgende:
![]()
Hadden ze 5 jaar geleden al moeten bedenken, overhypte kutband
Iddquote:
for the record....ik besta echt!quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:05 schreef minthy het volgende:
[..]
Jezus... Rock, wat heb je nu weer geflikt?!
WAT!!!!!?????quote:
en er zijn er 2 in deze reeks die dat kunnen bevestigenquote:
Ja kut is dat hequote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:41 schreef DaMook het volgende:
Mogguh. Wat een klote weer
en ik wilde nog wel zoveel gaan doen..
Je laat je door dit weer toch niet tegenhouden?!quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:41 schreef DaMook het volgende:
Mogguh. Wat een klote weer
en ik wilde nog wel zoveel gaan doen..
Dit is niet echt weer om buiten dingen te gaan doenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:46 schreef minthy het volgende:
[..]
Je laat je door dit weer toch niet tegenhouden?!![]()
Regen![]()
Harde wind
Trek je bikini aan, niet zo zeurenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:48 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dit is niet echt weer om buiten dingen te gaan doen.
Trek jij ff lekker je bikini aanquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:49 schreef minthy het volgende:
[..]
Trek je bikini aan, niet zo zeuren
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:46 schreef minthy het volgende:
[..]
Je laat je door dit weer toch niet tegenhouden?!![]()
Regen![]()
Harde wind
Ik heb niet eens zo'n dingquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:50 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Trek jij ff lekker je bikini aan
(en whatsapp me dan ff de foto)
Cool! Lekker uitwaaienquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:50 schreef Dagoduck het volgende:
[..]Ik ga denk een potje vliegeren straks op 't strand, hoe stoer is dat!
Je moet ook geen en profil foto's maken met zulke tieten natuurlijkquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:51 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik heb niet eens zo'n ding![]()
En WA kan zulke brede bestanden niet aan
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:54 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Je moet ook geen en profil foto's maken met zulke tieten natuurlijk
Dan zonder bikini, ook goed
Gewoon met kleding dan?quote:
Tssss, ik ga liever topless dan in bikini..quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:49 schreef minthy het volgende:
[..]
Trek je bikini aan, niet zo zeuren
Doe je dat toch? En whatsapp dan gelijk even een foto daarvan naar SCquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:55 schreef DaMook het volgende:
[..]
Tssss, ik ga liever topless dan in bikini..
Je speelt gewoon hard to getquote:
Gaarnequote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:57 schreef minthy het volgende:
[..]
Doe je dat toch? En whatsapp dan gelijk even een foto daarvan naar SC
Ik hou niet van spelletjesquote:
Neuj, daar wordt ie blind vanquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:57 schreef minthy het volgende:
[..]
Doe je dat toch? En whatsapp dan gelijk even een foto daarvan naar SC
Jij populaire chick jijquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:00 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik hou niet van spelletjes![]()
Weer aan de slag hier, huishoudstress... Krijg zowel vanmiddag als vanavond bezoek, ben niet eens jarig!
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:02 schreef Pino112 het volgende:
Claudia, tijd om 3FM maar weer uit te zetten.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:02 schreef Pino112 het volgende:
Claudia, tijd om 3FM maar weer uit te zetten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:14 schreef Evertjan het volgende:
Patatje Patricia PaaySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
Zo is het goed.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:15 schreef SilentChaos het volgende:
![]()
Hadden ze 10 5 ]aar geleden al moeten bedenken, overhypte kutband
Ik vind't ook een erg fijn plaatjequote:
Dat intro van Jelmer ookquote:
Daar kan je toch niet mee fappen manquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik vind't ook een erg fijn plaatje
[ afbeelding ]
Mexicaan achter tralies.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:40 schreef SilentChaos het volgende:
Stenders![]()
![]()
Ben beneiuwd naar de mexicanen grappen op deze tekening
Vergaderenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:39 schreef Pino112 het volgende:
Wat is het weer rustig vanmiddag joh, waar is iedereen?
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 16:15 schreef alors het volgende:
Domien gaat op vakantie en dan gaat Timoeeeerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr weer overnemen![]()
Heb ik weer een momentje gemist?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:48 schreef SilentChaos het volgende:
Slapende mexicaanse familie was van mij![]()
![]()
Hij zei zelfs Martin
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |