abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!fotograaf donderdag 6 september 2012 @ 12:18:32 #201
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_116454813
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 11:12 schreef rival het volgende:

[..]

hou je dan eens bezig met waar je mee bezig bent :')
Soms heb je het te druk met het andere verkeer, als je dan ook nog je weg zoekt... ;)
The summer is magic!
Nobody on the road, nobody on the beach.
I feel it in the air, the summer is out of reach.

"Censorship is telling a man he can't have a steak just because a baby can't chew it."
  FOK!fotograaf donderdag 6 september 2012 @ 12:19:25 #202
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_116454841
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 12:08 schreef Marco001 het volgende:
Dat flitsen stel ik zelf altijd wel op prijs, vandaar dat ik het ook doe..
Hand uit het raam op en neer werkt net zo goed, maar is niet onnodig seinen (en dus niet strafbaar, i.t.t. seinen).
The summer is magic!
Nobody on the road, nobody on the beach.
I feel it in the air, the summer is out of reach.

"Censorship is telling a man he can't have a steak just because a baby can't chew it."
pi_116456114
quote:
1s.gif Op donderdag 6 september 2012 11:48 schreef H-D het volgende:

[..]

Ik wel, ben je gewoon even met je gedachte ergens anders oid.
Nope, gewoon niet (goed) in spiegels gekeken. Heb zelfde gehad. ABS op snelweg is niet grappig...
  donderdag 6 september 2012 @ 13:03:23 #204
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_116456213
quote:
1s.gif Op donderdag 6 september 2012 11:48 schreef H-D het volgende:

[..]

Ik wel, ben je gewoon even met je gedachte ergens anders oid.
Niet bewust bezig zijn met autorijden is natuurlijk oorzaak #1 van irritaties op de weg.
  donderdag 6 september 2012 @ 13:31:08 #205
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_116456923
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 22:47 schreef Marco001 het volgende:

[..]

Inderdaad, Mijn werkgever is zelfs wel eens uitgestapt en tegen zo iemand die niet bedankte flink tekeer gegaan, terwijl er cliënten in zijn bus zaten..

Vandaag toen ik even naar de supermarkt ging, ben ik op de 4 rotondes die ik tegenkom(heen en terug) zeker 3 andere automobilisten tegen gekomen die OF niet wisten waar het linker hendeltje achter het stuur voor dient, OF gewoonweg de optie "knipperlichten" niet aan hadden gevinkt op de optielijst..
Volgens mij dus echt tijd voor een politie actie gericht op het juiste gebruik van knipperlichten, want ik heb het idee dat het steeds erger word, en dan niet alleen rotonde's, maar ook snelwegen en kruispunten( Laatst eens gewoon 5 minuten staan wachten bij een t-splitsing bij een treinspoor nadat er net een trein voorbij was geweest, terwijl ruim de helft van de auto's mijn kant op wou, en ik dus zeker 100 keer gewoon had kunnen doorrijden, ware het niet dat van die helft weer 3/4e geen knipperlichten gebruikten, terwijl dat daar wel moet.
Net toen ik de auto er gewoon tussen wou zetten, kwam er een vrachtwagen van de andere kant, die mijn `route` blokkeerde. :( (en die stond gewoon goed voorgesorteerd, met knipperlichten aan, zoals het hoorde)
Bedenk eens hoe veel het voor een vrachtwagen kost om tot stilstand te komen en weer op snelheid te komen..
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
pi_116457009
quote:
1s.gif Op donderdag 6 september 2012 13:31 schreef Bootje84 het volgende:

[..]

Bedenk eens hoe veel het voor een vrachtwagen kost om tot stilstand te komen en weer op snelheid te komen..
Oh, dat weet ik wel(okay, niet precies, maar ongeveer; int. transportbedrijf in de familie), maar dat was de klacht niet.. Ik stond die vrachtwagen niet in de weg(eerder andersom).
Punt was meer dat dus 3/4 van de mensen die afsloegen hun knipperlichten niet gebruikten, waardoor ik steeds moest wachten terwijl ik allang had kunnen oversteken..
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
  donderdag 6 september 2012 @ 13:41:18 #207
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_116457204
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 13:34 schreef Marco001 het volgende:

[..]

Oh, dat weet ik wel(okay, niet precies, maar ongeveer; int. transportbedrijf in de familie), maar dat was de klacht niet.. Ik stond die vrachtwagen niet in de weg(eerder andersom).
Punt was meer dat dus 3/4 van de mensen die afsloegen hun knipperlichten niet gebruikten, waardoor ik steeds moest wachten terwijl ik allang had kunnen oversteken..
Ik begreep jouw situatie, maar mijn voorbeeld stond los van jouw situatie. Misschien beetje ongelukkig geciteerd..

Maar goed.. maak het zelf té vaak mee...
Leer spaties gebruiken!
  donderdag 6 september 2012 @ 18:08:38 #208
14320 TR08
Verschijnt direct onder je ...
pi_116467253
Bij ons in de straat is het wat lastig parkeren...gevolg is dat regelmatig iemand zijn auto net-wel-net-niet voor onze oprit prakt.

Gevolg is:
-De kont/neus van zo'n wagen steekt een halve meter voor onze oprit
-Wij moeten vrij krap indraaien
-Bij uitrijden zien we geen klap, gelukkig nooit brokken mee gemaakt

En dan wordt het nog mooier: Een hele rij huizen aan de straat heeft gewoon een oprit. Maar 80-90% van die opritten is gewoon al-tijd leeg! }:|

Flikker dan op met die kut wagens half voor onze oprit! En dan gaan ze ook nog in de straat vaak met de auto half op de stoep parkeren omdat de straat vrij smal is :')

Ik wil best begrijpen dat hier en daar iemand af en toe even de oprit vrij wil houden. Maar als je zo'n dijk van een parkeer probleem hebt in je straat gebruik je normaal toch samen met zijn allen bij voorkeur je eigen opritten :')
  donderdag 6 september 2012 @ 18:11:01 #209
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_116467350
Welke rasmongool heeft bedacht om langs de witte streep in de breedte een soort strepen met verhogingen te trekken in de tunnel op de N.14..? Tegen de muur met die sukkel....
Leer spaties gebruiken!
  donderdag 6 september 2012 @ 18:14:22 #210
14320 TR08
pi_116467478
Dinsdag trouwens weer op en neer geweest naar Utrecht. Met motorrijders in de file was het weer raak hoor....

Heb er een stuk of 20 voorbij zien komen en er was er welgeteld 1 8)7 die onder de 50km/u weer netjes een plekje in het overige verkeer zocht. De rest vond het bij circa 80 nog prima om door optrekkend en remmend verkeer heen te slalommen :')
pi_116467831
quote:
99s.gif Op donderdag 6 september 2012 18:08 schreef TR08 het volgende:
Bij ons in de straat is het wat lastig parkeren...gevolg is dat regelmatig iemand zijn auto net-wel-net-niet voor onze oprit prakt.

Gevolg is:
-De kont/neus van zo'n wagen steekt een halve meter voor onze oprit
-Wij moeten vrij krap indraaien
-Bij uitrijden zien we geen klap, gelukkig nooit brokken mee gemaakt

En dan wordt het nog mooier: Een hele rij huizen aan de straat heeft gewoon een oprit. Maar 80-90% van die opritten is gewoon al-tijd leeg! }:|

Flikker dan op met die kut wagens half voor onze oprit! En dan gaan ze ook nog in de straat vaak met de auto half op de stoep parkeren omdat de straat vrij smal is :')

Ik wil best begrijpen dat hier en daar iemand af en toe even de oprit vrij wil houden. Maar als je zo'n dijk van een parkeer probleem hebt in je straat gebruik je normaal toch samen met zijn allen bij voorkeur je eigen opritten :')
Je mag niet eens voor een op/afrit parkeren, volgende keer dus gewoon even de politie waarschuwen.. :)
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
  donderdag 6 september 2012 @ 20:14:20 #212
14320 TR08
pi_116473433
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 18:24 schreef Marco001 het volgende:

[..]

Je mag niet eens voor een op/afrit parkeren, volgende keer dus gewoon even de politie waarschuwen.. :)
Dat punt hebben we laatst wel bereikt ja...een of andere bal die de achterste 1m van zijn volvo voor onze oprit liet uitsteken :')
Het is dat hij hem meteen opzij zette omdat we hem nog zagen uit stappen maar de volgende is de lul.
  donderdag 6 september 2012 @ 20:47:22 #213
318842 Descendent
Ja hoor, heb je hem ook weer..
pi_116475430
Het is machtig druk op 's Heerens (snel)weegen de laatste tijd.. :{

Het rijgedrag wat dit blijkbaar veroorzaakt is irritanter dan de drukte zelf; ik noem ff:
- Rechts inhalen terwijl men links (met een autoo-tje of 5) een vrachtwagen aan t inhalen is en dan denken dat je richtingaanwijzer -als ze die al gebruiken- betekent: Ik mag er tussen! (Tja, dát moet je met je Ibiza jaren 90 koekblik dus ff NIET proberen bij mij en mn 1500 kg Zweedsche deegelijckheidt.... :Y)
- Ja, ik heb een mooie bumper hé; maar ja, ik kan ook moeilijk door mn voorganger heen. P.s. had je die trekhaak al gezien die op 10 centimeter na, jouw bumper 20 a 30 cm je auto in gaat vouwen??
- En de eeuwige 100 is hard genoeg inhalers.... }:|

Maar ach; het was lekker weer.... dat was dan ook wel weer zo. :)
Het beste argument tegen de democratie is een gesprek van vijf minuten met een gemiddelde stemgerechtigde
pi_116477185
Even voor die opa en oma op de A7 gisteren: daar mag je 130. En 130 is beduidend harder dan 80.

En vanmiddag kwam ik weer iemand tegen die met 60 invoegde op de snelweg. Echt, waarom doen die mensen dat....
Verkrijgbaar met diverse letter- en cijfercombinaties!
pi_116481391
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 21:22 schreef Kentekenplaat het volgende:
Even voor die opa en oma op de A7 gisteren: daar mag je 130. En 130 is beduidend harder dan 80.

En vanmiddag kwam ik weer iemand tegen die met 60 invoegde op de snelweg. Echt, waarom doen die mensen dat....
zodra de blokken op de weg beginnen moet je invoegen, dat weet je toch...

tenminste, dat denk ik dat ze dat denken, want echt heel veel mensen gebruiken invoegstrook niet om op snelheid te komen. soms ga ik er zelfs rechts voorbij nog. En dan is mijn auto echt niet snel in optrekken...
pi_116485214
Vandaag op de N3 (A15 richting Dordrecht) ook weer een geweldige automobilist gezien.
Er is een stuk waarbij je door de geluidswal kan kijken en het verkeer wat vanuit Papendrecht de N3 opkomt kan zien rijden.

De auto achter mij rijd op een dusdanige afstand dat ik rustig mijn gas iets los kan laten om de afstand met mijn voorganger te vergroten om de invoegers de kans te geven in te voegen op de korte invoegstrook.

Meneer de automobilist dacht schijnbaar dat je moet afremmen als er genoeg ruimte is om in te voegen (om degene die je de ruimte geeft te dwingen ook af te remmen want een baan opschuiven lukt niet als er een auto rijd), daarna de auto naar links te gooien (en gebruik je de knipperlicht pas als je met 2 wielen op de gewenste rijstrook rijd).
Na deze geslaagde invoeging rij je natuurlijk verder met 70 (waar 80 de max is en op dat moment ook te doen is).

En als je ziet dat het verkeer ruim voor je langzaam aan het afremmen is omdat de brug verderop open staat moet je natuurlijk op je remmen gaan staan zodat de motorrijder welke net achter je (na het reeds aangeven van richting) van de linkbaan naar de rechterbaan wil invoegen ook moet remmen omdat hij anders bovenop je kofferbak ligt.

Ik denk dat deze automobilist niet eens in de gaten heeft gehad dat er een auto op de rechterbaan reed toen hij wilde invoegen en die motorrijder heeft hij al helemaal niet gezien.
pi_116497004
Geleend uit een ander topic:

De gevolgen van niet knipperen en niet opletten.
  vrijdag 7 september 2012 @ 14:50:18 #218
14320 TR08
pi_116499646
Die voorste knippert toch ook gewoon?

Dat die achterste hem er perse als eerste voorbij moet jakkeren is ook niet je van het.
pi_116499823
Vandaag op de A28 reed ik in zo'n rijtje links om een vrachtwagen in te halen, er komt een Mercedes aangestoven vanachter, ook linkerbaan, en die had blijkbaar geen zin om te wachten, meteen naar rechts maar reed zich direct klem achter die vrachtwagen natuurlijk. Knipperlicht aan, wou die zich voor mij wurmen.

Dan heb je aan mij dus de verkeerde, even naar binnen gekeken toen 'ie weer naast me reed omdat hij er niet tussen kwam en was weer zo'n typische leaserijder in pak, steekt z'n middelvinger naar me op, en ik lach vriendelijk terug. Reed die later alsnog helemaal achteraan, en een paar kilometer later komt 'ie me demonstratief met 180 voorbij om even te laten zien wie de krachtpatser is, haha.

Wat een gare types man, denken dat ze alles zijn in hun geleende auto.
pi_116500139
quote:
99s.gif Op vrijdag 7 september 2012 14:50 schreef TR08 het volgende:
Die voorste knippert toch ook gewoon?

Dat die achterste hem er perse als eerste voorbij moet jakkeren is ook niet je van het.
volgens mij is dat het zijn linker remlicht en niet zijn knipperlicht (rechter remlicht is volgens mij defect) kijk maar naar het 3e remlicht.

En het opletten deden ze samen niet.
  vrijdag 7 september 2012 @ 15:34:18 #221
14320 TR08
pi_116501188
Ja nu zie ik het ook :)
pi_116504453
Moeders die hun kinderwagen half op een 50km/u weg hebben staan... ik dacht eerst mevrouw drukt zo die kinderwagen voor mijn auto.

Had eigenlijk terug moeten rijden en die vrouw een schop onder de reed moeten geven.
pi_116506063
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2012 16:59 schreef -Erick- het volgende:
Moeders die hun kinderwagen half op een 50km/u weg hebben staan... ik dacht eerst mevrouw drukt zo die kinderwagen voor mijn auto.

Had eigenlijk terug moeten rijden en die vrouw een schop onder de reed moeten geven.
Waar zit je reed :')?
sig verwijderd door FA
  Redactie Sport / Supervogel vrijdag 7 september 2012 @ 17:52:55 #224
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_116506126
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 september 2012 17:51 schreef Ambrosius het volgende:

[..]

Waar zit je reed :')?

Reed ^O^
pi_116506470
Wielrenners in het algemeen. Godsklere, laatst bijna een aanrijding gehad omdat er een, terwijl hij me aankijkt, doorfietst terwijl ik voorrang had, duidelijke haaientanden op de weg.

Het is dat je met een motor zelf waarschijnlijk ook onderuit gaat....
Fotografie -> www.masque-obscura.nl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')