Soms heb je het te druk met het andere verkeer, als je dan ook nog je weg zoekt...quote:Op donderdag 6 september 2012 11:12 schreef rival het volgende:
[..]
hou je dan eens bezig met waar je mee bezig bent
Hand uit het raam op en neer werkt net zo goed, maar is niet onnodig seinen (en dus niet strafbaar, i.t.t. seinen).quote:Op donderdag 6 september 2012 12:08 schreef Marco001 het volgende:
Dat flitsen stel ik zelf altijd wel op prijs, vandaar dat ik het ook doe..
Nope, gewoon niet (goed) in spiegels gekeken. Heb zelfde gehad. ABS op snelweg is niet grappig...quote:Op donderdag 6 september 2012 11:48 schreef H-D het volgende:
[..]
Ik wel, ben je gewoon even met je gedachte ergens anders oid.
Niet bewust bezig zijn met autorijden is natuurlijk oorzaak #1 van irritaties op de weg.quote:Op donderdag 6 september 2012 11:48 schreef H-D het volgende:
[..]
Ik wel, ben je gewoon even met je gedachte ergens anders oid.
Bedenk eens hoe veel het voor een vrachtwagen kost om tot stilstand te komen en weer op snelheid te komen..quote:Op woensdag 5 september 2012 22:47 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Inderdaad, Mijn werkgever is zelfs wel eens uitgestapt en tegen zo iemand die niet bedankte flink tekeer gegaan, terwijl er cliënten in zijn bus zaten..
Vandaag toen ik even naar de supermarkt ging, ben ik op de 4 rotondes die ik tegenkom(heen en terug) zeker 3 andere automobilisten tegen gekomen die OF niet wisten waar het linker hendeltje achter het stuur voor dient, OF gewoonweg de optie "knipperlichten" niet aan hadden gevinkt op de optielijst..
Volgens mij dus echt tijd voor een politie actie gericht op het juiste gebruik van knipperlichten, want ik heb het idee dat het steeds erger word, en dan niet alleen rotonde's, maar ook snelwegen en kruispunten( Laatst eens gewoon 5 minuten staan wachten bij een t-splitsing bij een treinspoor nadat er net een trein voorbij was geweest, terwijl ruim de helft van de auto's mijn kant op wou, en ik dus zeker 100 keer gewoon had kunnen doorrijden, ware het niet dat van die helft weer 3/4e geen knipperlichten gebruikten, terwijl dat daar wel moet.
Net toen ik de auto er gewoon tussen wou zetten, kwam er een vrachtwagen van de andere kant, die mijn `route` blokkeerde.(en die stond gewoon goed voorgesorteerd, met knipperlichten aan, zoals het hoorde)
Oh, dat weet ik wel(okay, niet precies, maar ongeveer; int. transportbedrijf in de familie), maar dat was de klacht niet.. Ik stond die vrachtwagen niet in de weg(eerder andersom).quote:Op donderdag 6 september 2012 13:31 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Bedenk eens hoe veel het voor een vrachtwagen kost om tot stilstand te komen en weer op snelheid te komen..
Ik begreep jouw situatie, maar mijn voorbeeld stond los van jouw situatie. Misschien beetje ongelukkig geciteerd..quote:Op donderdag 6 september 2012 13:34 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Oh, dat weet ik wel(okay, niet precies, maar ongeveer; int. transportbedrijf in de familie), maar dat was de klacht niet.. Ik stond die vrachtwagen niet in de weg(eerder andersom).
Punt was meer dat dus 3/4 van de mensen die afsloegen hun knipperlichten niet gebruikten, waardoor ik steeds moest wachten terwijl ik allang had kunnen oversteken..
Je mag niet eens voor een op/afrit parkeren, volgende keer dus gewoon even de politie waarschuwen..quote:Op donderdag 6 september 2012 18:08 schreef TR08 het volgende:
Bij ons in de straat is het wat lastig parkeren...gevolg is dat regelmatig iemand zijn auto net-wel-net-niet voor onze oprit prakt.
Gevolg is:
-De kont/neus van zo'n wagen steekt een halve meter voor onze oprit
-Wij moeten vrij krap indraaien
-Bij uitrijden zien we geen klap, gelukkig nooit brokken mee gemaakt
En dan wordt het nog mooier: Een hele rij huizen aan de straat heeft gewoon een oprit. Maar 80-90% van die opritten is gewoon al-tijd leeg!![]()
Flikker dan op met die kut wagens half voor onze oprit! En dan gaan ze ook nog in de straat vaak met de auto half op de stoep parkeren omdat de straat vrij smal is
Ik wil best begrijpen dat hier en daar iemand af en toe even de oprit vrij wil houden. Maar als je zo'n dijk van een parkeer probleem hebt in je straat gebruik je normaal toch samen met zijn allen bij voorkeur je eigen opritten
Dat punt hebben we laatst wel bereikt ja...een of andere bal die de achterste 1m van zijn volvo voor onze oprit liet uitstekenquote:Op donderdag 6 september 2012 18:24 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Je mag niet eens voor een op/afrit parkeren, volgende keer dus gewoon even de politie waarschuwen..
zodra de blokken op de weg beginnen moet je invoegen, dat weet je toch...quote:Op donderdag 6 september 2012 21:22 schreef Kentekenplaat het volgende:
Even voor die opa en oma op de A7 gisteren: daar mag je 130. En 130 is beduidend harder dan 80.
En vanmiddag kwam ik weer iemand tegen die met 60 invoegde op de snelweg. Echt, waarom doen die mensen dat....
volgens mij is dat het zijn linker remlicht en niet zijn knipperlicht (rechter remlicht is volgens mij defect) kijk maar naar het 3e remlicht.quote:Op vrijdag 7 september 2012 14:50 schreef TR08 het volgende:
Die voorste knippert toch ook gewoon?
Dat die achterste hem er perse als eerste voorbij moet jakkeren is ook niet je van het.
Waar zit je reedquote:Op vrijdag 7 september 2012 16:59 schreef -Erick- het volgende:
Moeders die hun kinderwagen half op een 50km/u weg hebben staan... ik dacht eerst mevrouw drukt zo die kinderwagen voor mijn auto.
Had eigenlijk terug moeten rijden en die vrouw een schop onder de reed moeten geven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |