abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_116182754
pi_116182761
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 12:17 schreef TIM-846 het volgende:
op volgt
Wijnaldum: "Volgend seizoen speel ik in de Champions League" (15 September 2011)
pi_116182778
volgens Gerg mij melde hij zich ziek bij NL, maar kon hij wel naar het concert. En kreeg hij vervolgens allemaal shit over zich heen.

Maar goed, je hebt gelijk: haten op het verleden heeft weinig nut. Wel is het zo dat hij zijn contract niet wil verlengen en dus niet in de basis thuis hoort... Ik denk dat v Rhijn er voor Ajax meer baat bij heeft om wekelijks te spelen dan vd Wiel
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
pi_116182798
UpdatesWHU twitterde op donderdag 30-08-2012 om 12:01:18 Breaking: Deal agreed with Ajax for the transfer of Miralem Sulejmani to West Ham. Details will stay undisclosed. (via @Agent_WHU) #whufc reageer retweet
Ehm...?
pi_116182817
Echt???
pi_116182845
Nee :')

Is de Ajaxshowtime van West Ham.
pi_116182882
Jammer, was ook te mooi om waar te zijn.

https://twitter.com/UpdatesWHU/status/241101200878075904/photo/1

Vriendin van Micky?
pi_116182901
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 12:18 schreef Mangoworks2002 het volgende:
volgens Gerg mij melde hij zich ziek bij NL, maar kon hij wel naar het concert. En kreeg hij vervolgens allemaal shit over zich heen.

Maar goed, je hebt gelijk: haten op het verleden heeft weinig nut. Wel is het zo dat hij zijn contract niet wil verlengen en dus niet in de basis thuis hoort... Ik denk dat v Rhijn er voor Ajax meer baat bij heeft om wekelijks te spelen dan vd Wiel
Wat boeit mij het Nederlands Elftal nou de eindrondes zijn wel geinig maar die oefenpotjes boeien toch niet. Hoop nog steeds dat van der Wiel verlengt anders moet je het doen met van Rhijn en Ligeon en daar wordt ik ook niet vrolijk van
pi_116182943
quote:

Ach, het is natuurlijk allemaal ook wel weer in perspectief te plaatsen. Maar het is idd een optelsom van domme tweets, belabberd spelen na het WK etc.

Hij wekt gewoon niet al teveel sympathie op met zijn diva-gedrag.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_116182950
Maakt niet uit wat Greg doet. Prima om hem er nog bij te hebben, misschien hervindt hij z'n vorm wel. Ook goed als hij vertrekt en nog een paar miljoen oplevert.
pi_116183124
Wat een wijf zeg, die vriendin van Micky. :D

Ik mag Greg wel, en van mij mag hij blijven. Ik vind de beschuldiging diva-gedrag ook nogal napraat-gedrag.
-nee-
pi_116183171
Het probleem van Greg en de achterban is helemaal niet die Lil Wayne foto, maar meer dat hij na de wanvertoning in Auxerre zijn middelvinger op stak naar het uitvak. Beetje dom.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_116183254
Foutje kan toch een keer gebeuren. Hij speelt dit seizoen wel weer prima. Heb liever dat Greg blijft dan die dikke pad Micky
pi_116183388
Greg is Amsterdammer, is Ajacied, maar heeft op mij nooit die werking gehad. Zijn uitstraling is wat loom, ongeïnteresseerd. Alsof hij denkt joh he, dan ga ik toch lekker ergens anders voetballen. Veel aan hem gehad, dat wel, maar hij liet het nog veel vaker afweten in belangrijke en minder belangrijke duels.
In Southern Sun
pi_116183509
quote:
14s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 12:30 schreef Marsenal het volgende:
Wat een wijf zeg, die vriendin van Micky. :D
[ afbeelding ]

Ik mag Greg wel, en van mij mag hij blijven. Ik vind de beschuldiging diva-gedrag ook nogal napraat-gedrag.
Mwah, patsen met je black-card op twitter, mans doen bij concerten, een cayenne kopen als je een dikke merc van de zaak hebt etc.

Uiteraard is het zijn goed recht, zijn geld, zijn leven. Maar echt sympathiek komt het niet over op je publiek dat krom ligt voor een seizoenskaart.

Elke voetballer verdient tig meer dan het publiek, maar je hoeft er ook niet zo te koop mee te lopen toch? En hij is echt niet de enige.

Maar als je dan ook nog eens slecht/ongeintereerd speelt, dan raak je helemaal de sympathie wel kwijt.
Get woke, go broke!
pi_116183608
Twee seizoenen op rij verdedigend vaak kinderlijk in de fout gegaan. Vaak direct schuldig aan tegentreffers. Talent heeft hij wel, zal wel een gebrek aan concentratie zijn geweest.
pi_116183675
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 12:43 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Mwah, patsen met je black-card op twitter, mans doen bij concerten, een cayenne kopen als je een dikke merc van de zaak hebt etc.

Uiteraard is het zijn goed recht, zijn geld, zijn leven. Maar echt sympathiek komt het niet over op je publiek dat krom ligt voor een seizoenskaart.

Elke voetballer verdient tig meer dan het publiek, maar je hoeft er ook niet zo te koop mee te lopen toch? En hij is echt niet de enige.

Maar als je dan ook nog eens slecht/ongeintereerd speelt, dan raak je helemaal de sympathie wel kwijt.
Boys will be boys. Ik heb het patsgedrag van De Zeeuw altijd veel erger gevonden.
-nee-
pi_116183737
quote:
1s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 12:49 schreef Marsenal het volgende:

[..]

Boys will be boys. Ik heb het patsgedrag van De Zeeuw altijd veel erger gevonden.
Dat de 1 het doet wil niet zeggen dat het bij de ander niet vervelend is ;).

Ik snap het uit een ander standpunt ook wel hoor, geef een joch bakken met geld en hij draait door, al ben je het zelf.

Maar je bent publiek bezit, dus men heeft kritiek :).
Get woke, go broke!
pi_116183747
En die Sana met zijn gare haar en Mooiboy foto's is meteen een held volgens de meeste lekker hypocriet :')
pi_116183819
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 12:51 schreef LitmanenAFCA het volgende:
En die Sana met zijn gare haar en Mooiboy foto's is meteen een held volgens de meeste lekker hypocriet :')
Verschil is dus dat die zich wel de tering werkt, zijn best doet en enthousiast is om bij Ajax te spelen :).
Get woke, go broke!
pi_116183898
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 12:54 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Verschil is dus dat die zich wel de tering werkt, zijn best doet en enthousiast is om bij Ajax te spelen :).
Zou ook wel triest zijn als je dat niet had na een maand bij Ajax :').
pi_116183944
Greg en Sana zijn matti's.

10 Gregs in een selectie > 10 Wielaerts of Lindenberghs. Moet kunnen juist bij Ajax.
pi_116184055
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 12:54 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Dat was Crack in den beginne ook :)
  donderdag 30 augustus 2012 @ 13:05:00 #24
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_116184128
ik kan niet wachten tot Gregory schittert bij Arsenal of PSG en men hier dan terugkomt op zijn mening
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_116184190
Meleg komt alsnog naar Ajax.
  donderdag 30 augustus 2012 @ 13:07:57 #26
10881 Gwunnik
TIM the enchanter...
pi_116184212
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 12:51 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ik vind het bij Sana dus ook een teken aan de wand. Als hij een half seizoen goed draait zie ik de bui ook wel hangen dat hij ook naast zn schoenen gaat lopen.

Maargoed, ik wilde ook niet een hele nieuwe discussie beginnen over VdWiel... ben het hier wel mee eens:

quote:

-- There are some who call me...... ... ... 'Tim' ... (!)
  donderdag 30 augustus 2012 @ 13:12:05 #27
10881 Gwunnik
TIM the enchanter...
pi_116184340
quote:
11s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 13:05 schreef Catch22- het volgende:
ik kan niet wachten tot Gregory schittert bij Arsenal of PSG en men hier dan terugkomt op zijn mening
Misschien heeft hij die uitdaging wel gewoon nodig om optimaal te presteren... ik gun het hem van harte. En waarschijnlijk wordt hij in die competities wel gewoon altijd scherp gehouden (zeker in Engeland).

Het maakt mij niet eens zoveel uit als een speler patst of lekker wil rappen en met asociaal grote auto's in debiele neonkleuren rond wil rijden. Als hij dan in het veld maar gewoon elke wedstrijd zn stinkende best doet en laat zien dat hij voor de club en de fans wil knokken en presteren.
pi_116184351
quote:
Serbian teenager at Ajax!

There is no doubt Dejan Meleg (18) is a new member of the famous Ajax. Young people from Novi Sad who ABCs of science in a football jersey Vojvodina solve the problems with the parent club and to the delight of all three parties joined the "spears" in Amsterdam.

Vojvodina had bids from Inter Milan and Malaga, but decided to cooperate with the Dutch, as they offered in addition to money and business technical cooperation in the next few years. In practice this means that talented players will be under the "Spotlight" Ajax scouts, while players "spears" with less playing time in Novi Sad able to get a chance.
Niet bekend per wanneer hij komt, ik denk 1 januari 2013.
pi_116184383
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 13:12 schreef j0rdiiii het volgende:

[..]

Niet bekend per wanneer hij komt, ik denk 1 januari 2013.
Is dat de nieuwe Messi? :D
pi_116184458
quote:
Ik denk serieus dat zodra Greg in de Premier League terecht komt hij de aankomende twee jaar zijn basisplaats bij Oranje veilig stelt. Een hoger niveau zal hem goed doen.
-nee-
pi_116184465
Lijkt uit de vertaling ook dat ze een samenwerkingsverband zijn aangegaan met die club.
pi_116184484
quote:
Denk dat Greg een nieuwe omgeving nódig heeft om weer goed aan het ballen te geraken.
  donderdag 30 augustus 2012 @ 13:19:50 #33
10881 Gwunnik
TIM the enchanter...
pi_116184622
quote:
14s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 13:15 schreef Marsenal het volgende:

[..]

Ik denk serieus dat zodra Greg in de Premier League terecht komt hij de aankomende twee jaar zijn basisplaats bij Oranje veilig stelt. Een hoger niveau zal hem goed doen.
Dit denk ik ook. Al kan ik dat dan weer niet rijmen met zijn eis dat als hij een transfer zou maken, het meteen een echte topclub moet zijn. Als hij bij een subtopper in de Premier League of Primera Division terecht kan is dat lijkt me ook genoeg uitdaging.

Bovendien zal hij dan waarschijnlijk gewoon de eerste man voor zijn positie zijn, bij een echte topclub is er nog steeds n kans dat'ie op de bank belandt :{
pi_116184668
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 13:15 schreef j0rdiiii het volgende:
Lijkt uit de vertaling ook dat ze een samenwerkingsverband zijn aangegaan met die club.
Klinkt goed alleen zou ik niet weten welke spelers die minder speeltijd zouden krijgen bij Ajax die kant op willen
pi_116184686
quote:
We hebben de betere uitvoering van Greg al in huis, dus ik zie het probleem niet.
In Southern Sun
pi_116184778
Volgens één of andere vage Servische site is Meleg binnen: http://sport26.rs/page.php?FID=2&PKID=1&id=2050

Geen idee of ie per direct komt of in de winter (transfervrij).
pi_116184816
Nieuw thuisshirt is binnen. _O_
pi_116184853
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 13:26 schreef Mandéra het volgende:
Nieuw thuisshirt is binnen. _O_
Ik heb 'm ook, prachtig shirt. :Y
pi_116184863
quote:
Het account van @missVesnaa is afgeschermd.
Waarom heeft ze nou ineens haar account afgeschermd? :{
pi_116184878
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 13:27 schreef Gramulanion het volgende:

[..]

Zeker weten, ben er heel blij mee. Gaat wel eventjes mee. :)

En even voor alle Siem-haters: er staat De Jong #10 op de achterkant. :6
pi_116184984
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 13:27 schreef Gramulanion het volgende:

[..]

+1 met Sana erop.

Nu nog even hopen dat hij voor Burkina kiest zodat ik ook op dat shirt een naam heb :P
Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende:
Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
pi_116185039
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 13:28 schreef Mandéra het volgende:

[..]

Zeker weten, ben er heel blij mee. Gaat wel eventjes mee. :)

En even voor alle Siem-haters: er staat De Jong #10 op de achterkant. :6
Heb hem ook maar dan met Litmanen erop :)
pi_116185052
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 13:31 schreef Thaboel het volgende:

[..]

+1 met Sana erop.

Nu nog even hopen dat hij voor Burkina kiest zodat ik ook op dat shirt een naam heb :P
Sana hapt als ie opgeroepen wordt voor Zweden:

quote:
'Toen ik jong was wilde ik maar twee dingen: Spelen voor Zweden en uitkomen in de Champions League. Dat laatste lijkt nu al te lukken.'
pi_116185093
quote:
1s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 13:33 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Heb hem ook maar dan met Litmanen erop :)
Litmanen _O_ _O_ _O_
  donderdag 30 augustus 2012 @ 13:36:18 #45
347534 vincerusso
Vork in je reet en gaan !!
pi_116185108
quote:
kan je lang wachten
pi_116185792
Greg is wel zo een popi jopi gozer, je kan hem meestal tegen komen in de AIR op zondag avond TIKTAK fissa.

Zo lang hij presteert maakt het mij geen reet uit
pi_116185883
quote:

‘Servisch toptalent verkiest Ajax boven Málaga en Internazionale’
Donderdag, 30 augustus 2012 om 13:48
Dejan Meleg gaat volgens diverse Servische media definitief aan de slag bij Ajax. Het achttienjarige talent wordt al langer gevolgd door de Amsterdammers, die wilden wachten tot hij de leeftijd van achttien jaar had bereikt. Dit om een situatie zoals met Miralem Sulejmani, die na zijn komst uit Servië in zijn eerste maanden bij sc Heerenveen niet mocht spelen, te voorkomen.

Meleg, die als linkermiddenvelder en aanvallende middenvelder inzetbaar is, is afkomstig van Vojvodina Novi Sad. De jongeling had aanbiedingen op zak van Málaga en Internazionale, maar heeft voor Amsterdam gekozen omdat hij van mening is dat hij zich in Nederland beter kan ontwikkelen.
De tiener kwam in mei nog in het nieuws omdat bekend werd dat hij een wurgcontract had getekend bij zijn zaakwaarnemer. Voor drieduizend euro werd de speler tot medio 2030 vastgelegd door zijn zaakwaarnemer. Zijn club Vojvodina was destijds woedend dat Ajax met zaakwaarnemer Mihael Stankovic samenwerkte. “Dit is bijna slavenhandel”, liet de club in een verklaring weten.
HAAH!
pi_116185996
Je kan haten op Crack, en soms erger ik me ook aan hem, maar uiteindelijk blijft hij wel een baas, en een Ajacied.

Drie sterre op de chestkast jonge
Ik ben op zoek naar die blokke jaaaa
  donderdag 30 augustus 2012 @ 14:12:10 #49
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_116186252
Ik hoop dat crack blijft, als hij een niveau hoger aankan kan hij dat mooi laten zien in de CL, want afgelopen keren in de CL heeft hij niet echt goed gespeeld, behalve tegen Zagreb
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_116186568
Shit, vanavond de loting, zit ik in de les. ;(
-nee-
pi_116186670
quote:
14s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 14:22 schreef Marsenal het volgende:
Shit, vanavond de loting, zit ik in de les. ;(
Hoelaat is dat?
pi_116186688
quote:
1s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 14:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Hoelaat is dat?
De loting begint om zes, geloof ik. Mijn lessen ook. ;(
-nee-
pi_116186764
Neem aan dat je ook online kunt kijken toch? Anders heb ik ook een probleem
pi_116186840
Misschien kunnen we een groeps-sms starten waarbij de Fokkers die verplichtingen hebben op de hoogte gehouden worden door anderen. :P
-nee-
pi_116187049
quote:
14s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 14:30 schreef Marsenal het volgende:
Misschien kunnen we een groeps-sms starten waarbij de Fokkers die verplichtingen hebben op de hoogte gehouden worden door anderen. :P
SMS? Dat is toch iets van de vorige eeuw?
pi_116187172
quote:
je nummer op fok zetten :')
pi_116187206
quote:
Of je kijkt na je lessen even op nu.nl en weet het ook.. Zo boeiend is het niet om die loting live te zien.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_116187209
quote:
1s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 14:38 schreef Devv het volgende:

[..]

SMS? Dat is toch iets van de vorige eeuw?
En een prachtige eeuw dat het was.
quote:
14s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 14:41 schreef Ranja_Ranja het volgende:

[..]

je nummer op fok zetten :')
Godskolere, ik durf nog eerder mijn balzak tegen de banden van een rijdende crossmotor aan te duwen.
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 14:42 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Of je kijkt na je lessen even op nu.nl en weet het ook.. Zo boeiend is het niet om die loting live te zien.
Ik zit niet al weken te wachten op die loting om het nog eens met zes onnodige uren uit te stellen. :(
-nee-
pi_116187216
Ik volg het wel via Twitter.
pi_116187319
quote:
14s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 14:42 schreef Marsenal het volgende:

[..]

En een prachtige eeuw dat het was.

[..]

Godskolere, ik durf nog eerder mijn balzak tegen de banden van een rijdende crossmotor aan te duwen.

[..]

Ik zit niet al weken te wachten op die loting om het nog eens met zes onnodige uren uit te stellen. :(
Wat voor lessen heb jij dat je niet even 30 sec op nu.nl kan kijken :o
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_116187515
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 14:45 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Wat voor lessen heb jij dat je niet even 30 sec op nu.nl kan kijken :o
Gastsprekers en dergelijke, en heb geen internet op telefoon. Ik kan natuurlijk wel even klasgenootje vragen in de pauze. :P Maar wilde gewoon even lekker kijken met een potje bier.
-nee-
pi_116187768
quote:
14s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 14:51 schreef Marsenal het volgende:

[..]

Gastsprekers en dergelijke, en heb geen internet op telefoon.
Sorry? o|O
pi_116187784
quote:
11s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 14:59 schreef TIM-846 het volgende:

[..]

Sorry? o|O
Zal wel Android zijn B-).
Get woke, go broke!
  donderdag 30 augustus 2012 @ 15:02:56 #64
10881 Gwunnik
TIM the enchanter...
pi_116187899
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 14:59 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Zal wel Android zijn B-).
Zit ik dan stom te lachen met mn Android telefoon :')
pi_116187919
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 15:02 schreef Gwunnik het volgende:

[..]

Zit ik dan stom te lachen met mn Android telefoon :')
Android _O_
pi_116187944
quote:
11s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 14:59 schreef TIM-846 het volgende:

[..]

Sorry? o|O
Jaja, they still exist.
-nee-
pi_116187981
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 15:03 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Android _O_
pi_116188312
quote:
1s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 14:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Hoelaat is dat?
17.40 Ned 2!
pi_116189389
www.uefa.com voor stream.
pi_116190674
AjaciedenEU twitterde op donderdag 30-08-2012 om 16:09:44 Vanaf 17:45 uur de loting #CL. Pot 1: Arsenal #Vermaelen en AC Milan #Emanuelson (1/3) reageer retweet
AjaciedenEU twitterde op donderdag 30-08-2012 om 16:09:48 Pot 2: Schalke 04 #Huntelaar en Manchester City #deJong (2/3) reageer retweet
AjaciedenEU twitterde op donderdag 30-08-2012 om 16:09:54 Pot 3: Olympiacos FC #Pantelic PSG #Maxwell #Ibrahimovic en Spartak Moskou #deZeeuw (3/3) reageer retweet
:7
pi_116192957
quote:
Ajax Exclusive TV zendt donderdagavond na afloop van de loting voor de groepsfase van de UEFA Champions League de persconferentie met Frank de Boer live uit. Abonnees van Ajax Exclusive TV kunnen vanaf 19:00 uur het het persmoment rechtstreeks volgen via de videoplayer op de website.
pi_116194839
MikeVerweij twitterde op donderdag 30-08-2012 om 15:22:05 #Meleg bijna definitief van #Ajax. Serviërs stribbelen nog wat tegen en moeten nog tekenen. reageer retweet
Beelden:

donderdag 30 augustus 2012 @ 17:59:33 #73
334746 The_Groove
And cricket is the winner
pi_116194917
Zo ik zit er klaar voor :Y)
So confused when you're lost in the groove
pi_116195372
zit er hier ook klaar voor
xboxlive: dnova79
Psn: dnova79
als god komt, kreunt hy dan (6)
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)
pi_116195706
Doe maar niet groep D :')
pi_116195721
Alles behalve D :P
pi_116195797
ruudje
  donderdag 30 augustus 2012 @ 18:22:24 #78
347534 vincerusso
pi_116195807
Gullit gaat ons naaien :')
pi_116195840
Ruud= D
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)
  donderdag 30 augustus 2012 @ 18:24:38 #80
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_116195890
Gullit vuile graaier :r

:')
Ik ben inmiddels overleden
  donderdag 30 augustus 2012 @ 18:26:39 #81
347534 vincerusso
pi_116195974
We gaan een tyfuspoule krijgen :') :')
pi_116195975
Kut ik wilde in B
pi_116196009
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 18:26 schreef vincerusso het volgende:
We gaan een tyfuspoule krijgen :') :')
D of zo :p blijft niet veel over
  donderdag 30 augustus 2012 @ 18:27:45 #84
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_116196031
PSG hopelijk in D
  donderdag 30 augustus 2012 @ 18:28:10 #85
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_116196055
Neeeeeeeeeee
  donderdag 30 augustus 2012 @ 18:28:12 #86
347534 vincerusso
pi_116196057
;( ;( ;( ;( ;( ;(
pi_116196092
Real en Man City zeker :')
stupidity has become as common as common sense was before
pi_116196106
We zijn gefucked :P
  donderdag 30 augustus 2012 @ 18:29:05 #89
347534 vincerusso
pi_116196136
4 keer een dikke afstraffing dus
pi_116196147
Kut gullit :(
hardcoholic
pi_116196148
klote
pi_116196156
Hoppah. Weg CL..
  donderdag 30 augustus 2012 @ 18:29:19 #93
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_116196159
Ach, maakt niet uit. We winnen hem alsnog!
Life is what you make it.
pi_116196168
Jammer. Weer bij Madrid.
  donderdag 30 augustus 2012 @ 18:29:27 #95
363995 Reemi
Zeg maar Remi.
pi_116196173
:D :'( :D :'( :D :'( :D :'( :D :'(
Smile like you mean it
www.wefut.com
pi_116196174
omg, dat gaat wat worden
  donderdag 30 augustus 2012 @ 18:29:34 #97
334746 The_Groove
pi_116196186
Thuis dan maar de Europa League winnen.

Zal je zien dat we Borussia erbij krijgen :')
pi_116196187
mag B Hari ruud verbouwen
  donderdag 30 augustus 2012 @ 18:29:40 #99
347534 vincerusso
pi_116196193
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 18:22 schreef vincerusso het volgende:
Gullit gaat ons naaien :')
  donderdag 30 augustus 2012 @ 18:29:52 #100
363995 Reemi
Zeg maar Remi.
pi_116196204
Dortmund er nog ff bij.
Smile like you mean it
www.wefut.com
  donderdag 30 augustus 2012 @ 18:30:12 #101
309481 Burrito
Ajax Amsterdam
pi_116196225
toevallig weer hoor :')
pi_116196244
quote:
99s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 18:30 schreef Burrito het volgende:
toevallig weer hoor :')
I smell conspiracy.
pi_116196264
3e keer Real Madrid _O-
pi_116196270
weer fucking real
pi_116196283
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 18:23 schreef badboynova het volgende:
Ruud= D
:'(
pi_116196295
:') :') :') EL here we come
  donderdag 30 augustus 2012 @ 18:31:36 #108
334746 The_Groove
pi_116196316
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 18:30 schreef Ranja_Ranja het volgende:
weer fucking real
  donderdag 30 augustus 2012 @ 18:31:41 #109
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_116196324
3x keer op rij Real? Krijg toch de tering joh. :')
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
  donderdag 30 augustus 2012 @ 18:31:46 #110
347534 vincerusso
pi_116196327
quote:
1s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 18:31 schreef OverRated het volgende:
:') :') :') EL here we come
Als Dortmund erbij komt word het 0 punten
pi_116196333
:r :r :r Real :r :r :r
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
  donderdag 30 augustus 2012 @ 18:32:00 #112
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_116196335
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 18:31 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Real Madrid
Man. City
Málaga

_O_
Kan niet eens slimmerik. :')
C'est la vie
pi_116196336
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 18:31 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Real Madrid
Man. City
Málaga

_O_
Kan niet
pi_116196339
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 18:31 schreef vincerusso het volgende:

[..]

:'(
  donderdag 30 augustus 2012 @ 18:33:06 #115
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_116196386
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 18:31 schreef vincerusso het volgende:

[..]

Dit ja. :')
C'est la vie
pi_116196396
Als Dortmund er bij komt, weet ik zeker dat de UEFA iets tegen Nederland heeft
pi_116196408
arno dacht dat lille kampioen van frankrijk was
pi_116196410
4 kampioenen: Real, City, Ajax, Dortmund.
pi_116196427
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 18:33 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Hopelijk komt Màlaga er gewoon bij :9~
KAN NIET SUFFERD
pi_116196452
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 18:33 schreef ClapClapYourHands het volgende:
  donderdag 30 augustus 2012 @ 18:34:35 #122
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_116196458
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 18:33 schreef BrokenArrow het volgende:
arno dacht dat lille kampioen van frankrijk was
Arno dacht in kalender jaren gok ik.
C'est la vie
  donderdag 30 augustus 2012 @ 18:35:26 #123
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_116196503
quote:
Ook leuk dat hardhorende verstandelijke gehandicapten genieten van voetbal.
C'est la vie
pi_116196534
Wel 2 topaffiches voor jullie. :) Beter eruit met 2 toppers in je poul dan eruit tegen die schijtlanden.
pi_116196552
Kut Madrid weer.

Arsenal en Schalke was baas geweest
pi_116196568
Dat is waar, maar tegen schijtclubs maak je nog een kans op overwintering, dat gaat nu niet gebeuren..
  donderdag 30 augustus 2012 @ 18:37:44 #127
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_116196620
Verdorie daar gaat Nordsjaelland.
C'est la vie
  donderdag 30 augustus 2012 @ 18:38:10 #128
309481 Burrito
Ajax Amsterdam
pi_116196639
Gaat sowieso Dortmund worden
  donderdag 30 augustus 2012 @ 18:38:16 #129
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_116196644
Lucky Ajax natuurlijk weer...
pi_116196645
quote:
9s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 18:37 schreef heloef het volgende:
Verdorie daar gaat Nordsjaelland.
Ja kut :(
pi_116196649
BATE - Bayern - Valencia - Lille OSC
pi_116196651
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 18:36 schreef Kremers het volgende:
Dat is waar, maar tegen schijtclubs maak je nog een kans op overwintering, dat gaat nu niet gebeuren..
Ik achtte de kans toch erg klein dat jullie zouden overwinteren ongeacht welke pot, nu heb je wel een vol stadion met topwedstrijden.
pi_116196652
Omg deze loting :')
pi_116196664
En bate ook niet. Dortmund komt dichtbij :')
pi_116196681
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 18:38 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Yes Màlaga nu :9~ Bij Ajax _O_
KAN NIET
  donderdag 30 augustus 2012 @ 18:38:50 #137
321891 Kaasknabbeltje
TOETERTJESTOETERTJES!
pi_116196683
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 18:38 schreef Geo4kant het volgende:

[..]

Ik achtte de kans toch erg klein dat jullie zouden overwinteren ongeacht welke pot, nu heb je wel een vol stadion met topwedstrijden.
Jij snapt 't. Prachtige pot man
Op zaterdag 5 maart 2011 23:17 schreef Geo3kant het volgende:
Nee vriendelijke mensen zoals jou.. alles wat andere zeggen afkraken en mongool noemen en noem het maar op.. jij bent een prachtuser ^O^ :')
pi_116196692
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 18:38 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Vet goeden troll echt
  donderdag 30 augustus 2012 @ 18:39:04 #139
347534 vincerusso
pi_116196697
quote:
w/
pi_116196706
Wtf ze geven Màlaga gelijk bij een andere? DIKKE CORRUPTIE DAAR
pi_116196712
Nou pot d. Anders is het niet leuk meer :P
  donderdag 30 augustus 2012 @ 18:39:26 #142
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_116196719
Kom op!
  donderdag 30 augustus 2012 @ 18:39:27 #143
309481 Burrito
Ajax Amsterdam
pi_116196721
Wat een grap. Elk jaar worden we genaaid
pi_116196727
Gelukkig hebben we Sana nog
pi_116196731
Dafuq
  donderdag 30 augustus 2012 @ 18:39:35 #146
321891 Kaasknabbeltje
TOETERTJESTOETERTJES!
pi_116196740
haha :P
Op zaterdag 5 maart 2011 23:17 schreef Geo3kant het volgende:
Nee vriendelijke mensen zoals jou.. alles wat andere zeggen afkraken en mongool noemen en noem het maar op.. jij bent een prachtuser ^O^ :')
pi_116196752
Dortmund er ook nog bij...
pi_116196768
quote:
99s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 18:39 schreef Burrito het volgende:
Wat een grap. Elk jaar worden we genaaid
Vorig jaar was de loting best gunstig
pi_116196769
omg _O- :')
  donderdag 30 augustus 2012 @ 18:39:54 #150
363995 Reemi
Zeg maar Remi.
pi_116196774
Dortmund

:D :'( :D :'( :D :'( :D :'( :D :'(
Smile like you mean it
www.wefut.com
  donderdag 30 augustus 2012 @ 18:40:12 #152
347534 vincerusso
pi_116196797
kunnen we ons niet uitschrijven ?
  donderdag 30 augustus 2012 @ 18:40:14 #153
309481 Burrito
Ajax Amsterdam
pi_116196799
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 18:39 schreef BrokenArrow het volgende:

[..]

Vorig jaar was de loting best gunstig
We werden wel keihard genaaid :)
pi_116196808
Nou ja, het geld voor plaatsing is binnen :') 0 punten.
  donderdag 30 augustus 2012 @ 18:40:31 #155
324455 S0nic
the Hedgehog
pi_116196817
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 18:40 schreef vincerusso het volgende:
kunnen we ons niet uitschrijven ?
Snelle Egel
  donderdag 30 augustus 2012 @ 18:40:36 #156
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_116196825
Wat een ongelofelijke kutloting. Snap ook geen reet van het systeem inmiddels.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_116196831
Laat jong ajax de wedstrijden maar spelen. Verliezen doe je toch wel :P
  donderdag 30 augustus 2012 @ 18:40:43 #158
309481 Burrito
Ajax Amsterdam
pi_116196833
Erger kon bijna niet
pi_116196834
Nou, voordeel is dat Ajax zich na de winterstop volledig op de eredivisie kan gaan richten....
pi_116196836
Ook echt de drie moeilijkste teams die je kan loten
pi_116196839
De meest voorspelbare loting ooit.
pi_116196860
quote:
99s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 18:40 schreef Burrito het volgende:

[..]

We werden wel keihard genaaid :)
Door Zagreb wel ja die moeten ze dan ook drie jaar schorsen
  donderdag 30 augustus 2012 @ 18:41:38 #163
309481 Burrito
Ajax Amsterdam
pi_116196891
"Loting'
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 18:41 schreef BrokenArrow het volgende:

[..]

Door Zagreb wel ja die moeten ze dan ook drie jaar schorsen
En 2 afgekeurde goals tegen Madrid
pi_116196892
Mooie loting, leuke potjes _O_ Gewoon Real in eigen huis slopen :9~
pi_116196929
Ik heb nog nooit zo'n onevenredig verdeelde loting gezien _O-
pi_116196938
Gewoon jong Ajax wat ervaring op laten doen in CL, 15 miljoen cashen en Voor de rest op de competitie focussen :)
hardcoholic
  donderdag 30 augustus 2012 @ 18:42:37 #167
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_116196948
quote:
99s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 18:40 schreef Burrito het volgende:
Erger kon bijna niet
Gewoon helemaal niet. Kampioenen van Engeland, Duitsland en Spanje :')
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_116196954
:r krijg de tering gvd.
Dit is nog erger dan Pelle kopen.
Groot fan van User Wotte
pi_116196962
Dat wordt wel een uitwedstrijdje meepakken denk ik
pi_116196972
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 18:42 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Gewoon helemaal niet. Kampioenen van Engeland, Duitsland en Spanje :')
Mooi toch, poule van de kampioenen :Y
pi_116196975
pi_116196979
Kampioenen in 3 van de 4 topcompetities. Lekker hoor!
It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
pi_116196983
Waarom nu weer real...
hhhhh
pi_116196986
Ah joh, drie geweldige tripjes voor de boeg, moet je maar denken.
pi_116197002
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 18:42 schreef koenie95 het volgende:
Dat wordt wel een uitwedstrijdje meepakken denk ik
Dat wel ja. :)
Groot fan van User Wotte
pi_116197015
Jezus Christus... wat een kutgroep..
Slechter kan het gewoon niet ;(
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  donderdag 30 augustus 2012 @ 18:44:00 #177
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_116197017
Kan Ajax voortaan derde worden, ik word hier moe van. Dit is niet goed voor mijn hart namelijk. :')
C'est la vie
pi_116197020
Prima zo. 6 geweldige duels voor Ajax, lekker dichtbij en fantastische sfeer.
Gaan niet door maar veel leerzamer dan in de EL uitgeschalkeld worden door een stugge Oostblokker.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_116197029
...Borussia Dortmund join fellow national champions Real Madrid, Ajax and Manchester City in Group D. #savebestuntillast

_O_
pi_116197046
En kijk eens wat een ploeg als Barcelona loot :')

Eigenlijk moeten we inderdaad Jong Ajax sturen, focus op de competitie.
  donderdag 30 augustus 2012 @ 18:44:51 #181
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_116197060
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 18:43 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Mooi toch, poule van de kampioenen :Y
Een jaar of 18 geleden zou ik dit een geweldige loting hebben gevonden, nu ben ik vooral bang voor een afgang.
pi_116197063
tief toch op, dit kan geen toeval zijn.
quote:
Michael Platini, de voorzitter van de UEFA, kwam namelijk met de volgende uitspraak: 'Ajax wint nooit meer de Champions League'.
pi_116197066
Waarom baalt iedereen ? Geweldige groep !!
Liever in deze groep dan er uitvliegen tegen baggerploegen (kans was sowieso groot dat je er uitligt voor de winterstop). Kunnen we weer voluit gaan in het 2e deel van de competitie.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_116197085
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 18:44 schreef Pedroso het volgende:
pi_116197090
Op zich wel mooi hoor, 4 kampioenen, zoals het hoort.
pi_116197099
quote:
Real :r
Groot fan van User Wotte
  donderdag 30 augustus 2012 @ 18:46:17 #187
347534 vincerusso
pi_116197121
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 18:45 schreef BankAardappel het volgende:
Op zich wel mooi hoor, 4 kampioenen, zoals het hoort.
4 kampioenen klinkt aardig gelijk terwijl het eigenlijk 3 sterke ploegen zijn en een zwak elftal vergeleken met die 3
pi_116197122
quote:
Omdat we graag meer dan 0 punten willen halen :)
pi_116197129
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 18:44 schreef badboynova het volgende:
tief toch op, dit kan geen toeval zijn.

[..]

poelfiksing
pi_116197135
Da's inderdaad wel minder ja, 3e jaar op rij Real Madrid.
  donderdag 30 augustus 2012 @ 18:46:50 #191
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_116197148
Ik had graag tegen de kampioen van Wit-Rusland gespeeld.
C'est la vie
pi_116197151
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 18:46 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Omdat we graag meer dan 0 punten willen halen :)
Dortmund en Man. City moet je thuis gewoon pakken :Y
pi_116197173
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 18:46 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

:D
  donderdag 30 augustus 2012 @ 18:47:21 #194
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_116197174
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 18:46 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Droom verder mijn vriend.
C'est la vie
pi_116197179
Lukoki en Sana dollen ze helemaal waus
pi_116197187
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 18:47 schreef BrokenArrow het volgende:

[..]

:D
In fifa 13 moet dat lukken ja ^O^
pi_116197190
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 18:47 schreef BobW het volgende:
Lukoki en Sana dollen ze helemaal waus
Sana gaat er minimaal 3 maken tegen Real :Y
  donderdag 30 augustus 2012 @ 18:47:48 #198
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_116197191
quote:

[..]

gaat nooit lukken, keer een puntje halen zou al mooi zijn.
pi_116197204
Miljoentjes incasseren, wat ervaring opdoen tegen de beste tegenstanders, daarna weer focussen op de titel. ^O^
  donderdag 30 augustus 2012 @ 18:48:19 #200
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_116197218
Gewoon eerste worden als Siemp in de spits staat en Boerrigter bankie _O_
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"
pi_116197230
Waarom moest Ajax in groep D?

En konden die Nordsjaelland-boys niet bij ons? :s)
  donderdag 30 augustus 2012 @ 18:49:24 #202
347534 vincerusso
pi_116197256
quote:
17s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 18:48 schreef gniffie het volgende:
Gewoon eerste worden als Siemp in de spits staat en Boerrigter bankie _O_
zitten doet pijn met een slechte rug
pi_116197277
Succes! Ik hoop voor het Nederlandse voetbal dat jullie die derde plek halen..
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
pi_116197359
Ajax gaat gewoon keihard eerste in de groep worden _O_ .
pi_116197366
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 18:48 schreef stevenmac26 het volgende:
Kakkerlakken en andere stakkers die lachen :')!!!!

Veel plezier in het oostblok mochten jullie de volgende ronde halen

Ik vind het wel een mooie loting ergens

Lekker naar Duitsland en Engeland _O_
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
pi_116197387
Deze man is een one man army die ons pakslaag gaat geven :'(
pi_116197416
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 18:49 schreef Hoppahoppa het volgende:
Succes! Ik hoop voor het Nederlandse voetbal dat jullie die derde plek halen..
Gelukkig iemand die het Nederland gunt
pi_116197433
Damn die prijzen voor een passe-partout gaan skyhigh. Ik zag Slop al lachen.
pi_116197469
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 18:48 schreef tammepiet het volgende:

Bayern Munchen zat al in E tot en met H.
Dus Dortmund moet in A tot en met D
Geen mobiele telefoon en nog nooit ge-sms't.
Heerlijk tegen de stroom in
  donderdag 30 augustus 2012 @ 18:54:43 #210
324455 S0nic
the Hedgehog
pi_116197489
quote:

Dat snapte ik ook niet.
Snelle Egel
pi_116197565
Mike Verweij (@MikeVerweij)
30-08-12 18:50
Ryan #Babel koopt eigen contract af bij #Hoffenheim. Transfervrij.
  Forum Admin donderdag 30 augustus 2012 @ 18:59:29 #212
35723 crew  GGMM
pi_116197675
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 18:56 schreef stoeltafel het volgende:
Wat heeft dat met Ajax te maken?
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_116197686
quote:
14s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 18:59 schreef GGMM het volgende:

[..]

Wat heeft dat met Ajax te maken?
Halen wanneer Sulejmani weggaat
  donderdag 30 augustus 2012 @ 18:59:49 #214
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_116197690
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 18:56 schreef stoeltafel het volgende:
Liefhebber van het voetbal hoop dat Ajax hem benaderd
  Forum Admin donderdag 30 augustus 2012 @ 18:59:58 #215
35723 crew  GGMM
pi_116197699
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 18:59 schreef stevenmac26 het volgende:

[..]

Halen wanneer Sulejmani weggaat
Nee bedankt :')
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_116197712
Ohja droomloting voor steven natuurlijk
pi_116197717
Ajas zocht nog een aanvaller maar hij zal wel te matig zijn.
  donderdag 30 augustus 2012 @ 19:00:33 #218
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_116197719
Gad wat een kansloze loting, kampioenen van de sterkste landen en wij..... en natuurlijk weer dat schijtmadrid :r.
Get woke, go broke!
  donderdag 30 augustus 2012 @ 19:00:34 #219
334746 The_Groove
pi_116197720
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 18:59 schreef GGMM het volgende:

[..]

pi_116197739
quote:

Poetin had veel geld betaald om Spartak bij Barca te laten komen, dus vandaar,
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_116197764
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 19:00 schreef Max-Westerman het volgende:
Ohja droomloting voor steven natuurlijk
City idd :)
pi_116197778
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 18:59 schreef GGMM het volgende:

[..]

Jij hebt een hekel aan uitgesproken figuren in het voetbal he? :P. Transfervrij gewoon een prima aanwinst bij een vertrek van Sulejmani.

Blijf het een leuke loting vinden, gewoon 6 schitterende wedstrijden en elk resultaat is meegenomen
pi_116197780
Ik snap het gezeik niet, waarom CL spelen als je niet tegen de andere kampioenen wilt spelen :') Ga dan gewoon gelijk voor EL _O-
  donderdag 30 augustus 2012 @ 19:01:49 #224
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_116197795
Kampioenen van Engeland, Spanje, Duitsland en Nederland. _O_ _O_ _O_ _O_
Deathlift or Die.
  Forum Admin donderdag 30 augustus 2012 @ 19:02:09 #225
35723 crew  GGMM
pi_116197813
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 19:01 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Jij hebt een hekel aan uitgesproken figuren in het voetbal he? :P. Transfervrij gewoon een prima aanwinst bij een vertrek van Sulejmani.
Hij is overal mislukt. Zelfs bij Ajax destijds was ik blij dat hij wegging. Echt zo'n voetballer die één wedstrijd goed speelt en vervolgens weer 7 kutwedstrijden speelt. Waardeloos, heb je niks aan.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_116197819
Man City en Dortmund hebben allebei de 2e ronde vorig jaar niet eens gehaald
  donderdag 30 augustus 2012 @ 19:02:27 #227
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_116197826
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 19:01 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ik snap het gezeik niet, waarom CL spelen als je niet tegen de andere kampioenen wilt spelen :') Ga dan gewoon gelijk voor EL _O-
Das leuk, maar dan moet de CL ook 100% exclusief voor kampioenen zijn.
Get woke, go broke!
pi_116197850
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 19:01 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Had best tegen de kampioen van Denemarken willen spelen hoor :')

En het probleem zit 'm vooral in die andere poules, er is er nog niet een die een beetje in de buurt komt qua moeilijkheid.
The biggest argument against democracy is a five minute discussion with the average voter.
pi_116197868
Ajax exclusive tv

De boer nu
pi_116197874
En Basel kon het ook tegen United, waarom Ajax niet tegen City? :)
pi_116197882
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 19:03 schreef j0rdiiii het volgende:
Ajax exclusive tv

De boer nu
NOS ook.
  donderdag 30 augustus 2012 @ 19:04:03 #232
347534 vincerusso
pi_116197892
tegen Drank
  donderdag 30 augustus 2012 @ 19:04:27 #233
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_116197908
Koekie, eitje dit.
pi_116197912
Dortmund en City pakken we gewoon. Geen gezeik, gewoon doorstoten :Y
pi_116197947
Wel jammer dat Ajax never nooit een punt gaat pakken in deze groep. Met 1 of 2 punten ben je al spekkoper ..
pi_116197951
Mooie loting man _O_. En dat voor 17 miljoen euro. Lekker toch, paar leuke ploegen in jullie stadion zien.
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
pi_116197969
Maar nog geen antwoord:

FC Nordsjaelland was voor laatste en kon naar poule E of D maar alleen E bleek een optie. Waarom in vredesnaam?
pi_116197973
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 19:05 schreef Muto het volgende:
Mooie loting man _O_. En dat voor 17 miljoen euro. Lekker toch, paar leuke ploegen in jullie stadion zien.
Liever de volgende ronde halen.
pi_116197978
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 19:06 schreef tammepiet het volgende:
Maar nog geen antwoord:

FC Nordsjaelland was voor laatste en kon naar poule E of D maar alleen E bleek een optie. Waarom in vredesnaam?
is al antwoord op gegeven
  Forum Admin donderdag 30 augustus 2012 @ 19:07:05 #240
35723 crew  GGMM
pi_116197984
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 19:05 schreef Muto het volgende:
Dat dus _O_
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_116197996
En met een beetje geluk hebben we de 3e plek
  donderdag 30 augustus 2012 @ 19:07:38 #242
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_116197997
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 19:06 schreef Gramulanion het volgende:

[..]

Liever de volgende ronde halen.
liever geen vernederingen, en die gaan er komen....
Get woke, go broke!
pi_116197999
Gewoon keihard er tegen aan en volgend jaar weer proberen :Y
  donderdag 30 augustus 2012 @ 19:07:40 #244
10881 Gwunnik
TIM the enchanter...
pi_116198001
De Boer weer realistisch en spijker op zn kop.
pi_116198038
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 19:07 schreef HeatWave het volgende:

[..]

liever geen vernederingen, en die gaan er komen....
Oh dat wist ik niet, dan had ik inderdaad een andere loting gehad.
  donderdag 30 augustus 2012 @ 19:09:12 #246
10881 Gwunnik
TIM the enchanter...
pi_116198054
Pfff... die andere poules in vergelijking met die van ons :')
pi_116198080
Madrid is ook maar de nummer 14 van Spanje
pi_116198101
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 19:09 schreef Gwunnik het volgende:
Pfff... die andere poules in vergelijking met die van ons :')
Poule A :') Daar wandelen Ibra en zijn vriendjes met gemak doorheen :')
pi_116198116
Waarom altijd dat stink Real man, schijt club. :r :r
pi_116198138
quote:
13s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 19:10 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Poule A :') Daar wandelen Ibra en zijn vriendjes met gemak doorheen :')
B net zulke onzin, Arsenal is echt drie keer niks meer.
  donderdag 30 augustus 2012 @ 19:11:38 #251
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_116198142
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 19:10 schreef Vjenne12345 het volgende:
Waarom altijd dat stink Real man, schijt club. :r :r
Dat al helemaal, van barca win je ook nooit, maar daar kom ik dan evengoed met een soort plezier naar kijken in de ArenA......
Get woke, go broke!
pi_116198164
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 18:54 schreef Wilskracht het volgende:

[..]

Bayern Munchen zat al in E tot en met H.
Dus Dortmund moet in A tot en met D
Schalke zat toch ook al in A tot en met D, dus dan had het toch niet meer uitgemaakt in welk deel Dortmund zou komen?
  donderdag 30 augustus 2012 @ 19:12:08 #253
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_116198165
Moisander versus Balotelli, Higuain en Reus.
Leuk.
C'est la vie
pi_116198178
quote:
14s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 19:12 schreef heloef het volgende:
Leuk.
Reus is niet de spits :') Da's Lewandowski
  donderdag 30 augustus 2012 @ 19:13:10 #255
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_116198198
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 19:12 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Oh ja, maar Reus gaat ie ook vaak genoeg achter na kijken.
C'est la vie
pi_116198211
Maar goed, even serieus:

1. Ajax
2. Real Madrid
3. Manchester City
4. Borussia Dortmund

In de winter.
  donderdag 30 augustus 2012 @ 19:13:37 #257
334746 The_Groove
pi_116198216
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 19:12 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Reus vs Blind ja ? :D
  donderdag 30 augustus 2012 @ 19:13:42 #258
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_116198222
En geen Kiev :r. moet ik weer een andere kutsmoes verzinnen :7.
Get woke, go broke!
pi_116198223
quote:
14s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 19:13 schreef heloef het volgende:

[..]

Oh ja, maar Reus gaat ie ook vaak genoeg achter na kijken.
Man, niet overdrijven :')
  donderdag 30 augustus 2012 @ 19:13:57 #260
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_116198232
quote:
14s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 19:12 schreef heloef het volgende:
Leuk.
Wat is dit voor debiele opmerking.
pi_116198235
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 19:13 schreef The_Groove het volgende:

[..]

Reus vs Blind ja ? :D
even kijken wat de positie van die gabber is :')
pi_116198266
Reus kan op links & rechts
  donderdag 30 augustus 2012 @ 19:14:49 #263
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_116198269
Maar goed, even serieus:

1. Ajax
2. Borussia Dortmund
3. Manchester City
4. Real Madrid

Alfabetische volgorde.
C'est la vie
  donderdag 30 augustus 2012 @ 19:14:58 #264
347534 vincerusso
pi_116198278
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 19:14 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

even kijken wat de positie van die gabber is :')
wss word het kuba tegen blind...
pi_116198282
Eén van de zes winnen is al een topprestatie in mijn ogen.
pi_116198295
quote:
14s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 19:14 schreef heloef het volgende:
Maar goed, even serieus:

1. Ajax
2. Borussia Dortmund
3. Manchester City
4. Real Madrid

Alfabetische volgorde.
Nee, want Real eindigt nooit 4e.
pi_116198296
In een pool waarin iedereen van iedereen wint zijn 5 punten als snel genoeg. Thuis moet je gewoon van Dortmund winnen en ik zou niet weten waarom we niet gelijk kunnen spelen tegen Real wanneer Getafe kan winnen. Bovendien is Man City de slechtst combinerende ploeg van heel Europa met alleen maar houthakkers. Alleen die Silva en Aguero kunnen er iets van.

Ben wel geirriteerd dat we wéér tegen Real moeten, had nog liever tegen Barcelona gespeeld ookal heb je dan misschien minder kans.
pi_116198306
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 19:15 schreef tammepiet het volgende:
Eén van de zes winnen is al een topprestatie in mijn ogen.
  donderdag 30 augustus 2012 @ 19:15:46 #269
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_116198314
quote:
1s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 19:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Wat is dit voor debiele opmerking.
Volgens mij spelen die toch echt bij de 3 clubs die we hebben geloot.
C'est la vie
pi_116198324
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 19:14 schreef vincerusso het volgende:

[..]

wss word het kuba tegen blind...
Die is gelukkig niet zo snel. Wat zit iedereen trouwens te doemdenken voordat er uberhaupt een wedstrijd is gespeeld? Of is dit zodat je naderhand kan zeggen 'Ik zei het toch!' ? :')
pi_116198326
Sightorsson heeft schouder uit de kom gehad, die haalt Heerenveen niet.
pi_116198340
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 19:15 schreef j0rdiiii het volgende:
Die heeft wel vaker wat.
pi_116198343
quote:
Siem weer in de spits *O*
pi_116198354
En dan winnen we opeens 3 wedstrijden, HAHA
pi_116198359
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 19:15 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Die is gelukkig niet zo snel. Wat zit iedereen trouwens te doemdenken voordat er uberhaupt een wedstrijd is gespeeld? Of is dit zodat je naderhand kan zeggen 'Ik zei het toch!' ? :')
Zo is het meeste volk hier.
  donderdag 30 augustus 2012 @ 19:16:59 #276
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_116198379
quote:
Langzamerhand begint Sulejmani nog eerder zijn geld waard te worden.
C'est la vie
  donderdag 30 augustus 2012 @ 19:17:40 #277
347534 vincerusso
pi_116198418
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 19:15 schreef davihaa het volgende:
In een pool waarin iedereen van iedereen wint zijn 5 punten als snel genoeg. Thuis moet je gewoon van Dortmund winnen en ik zou niet weten waarom we niet gelijk kunnen spelen tegen Real wanneer Getafe kan winnen. Bovendien is Man City de slechtst combinerende ploeg van heel Europa met alleen maar houthakkers. Alleen die Silva en Aguero kunnen er iets van.

Ben wel geirriteerd dat we wéér tegen Real moeten, had nog liever tegen Barcelona gespeeld ookal heb je dan misschien minder kans.
PSV kan dus Real Madrid verslaan :')
  donderdag 30 augustus 2012 @ 19:18:09 #278
10881 Gwunnik
TIM the enchanter...
pi_116198441
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 19:16 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Onzin, het is gewoon een hele zware poel... als we allemaal zeggen we rollen ze op dan lacht iedereen ons ook uit :')
pi_116198446
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 19:17 schreef vincerusso het volgende:

[..]

Met Bouma en Marcelo achterin?
  donderdag 30 augustus 2012 @ 19:18:42 #280
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_116198469
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 19:15 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Kijk naar hun spelers en budgetten. Daar heb je je antwoord.
C'est la vie
  donderdag 30 augustus 2012 @ 19:18:50 #281
253447 Ethanolic
pi_116198478
Ronaldo? :')
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deathlift or Die.
pi_116198480
Dan kom je aan in de miljoenenbal tegen Dortmund, Madrid en City met Dijks, Van Rhijn, Sana, Serero en Boerrigter als basisspelers. Madrid en City lachen zich het leplazarus om het belabberde niveau van die spelers.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_116198483
Dit wordt de eindstand (met Siem in de spits):

1. Real Madrid CF
2. AFC AJAX
3. Manchester City FC
4. Borussia Dortmund
pi_116198494
quote:
14s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 19:18 schreef heloef het volgende:

[..]

Kijk naar hun spelers en budgetten. Daar heb je je antwoord.
Wat zegt dat dan?
pi_116198502
Ach, die hebben de spelers van Ajax in ieder geval geen last van onderschatting en kletsen ze er vol in. Blind die vol tegen Yaya Toure aanloopt en 3 meter naar achter vliegt. :P
pi_116198508
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 19:17 schreef vincerusso het volgende:

[..]

PSV is een stuk minder dan Ajax
  donderdag 30 augustus 2012 @ 19:19:24 #287
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_116198509
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 19:16 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Ja komop man, dit is echt de slechtste loting, 3 kampioenen van de beste landen ter wereld.... Natuurlijk kan 1 van de ploegen een keer een kutdag hebben, maar normaal gesproken heb je echt totaal geen schijn van kans. En met zulke budgetverschillen is dat ook echt niet gek.

Als je ziet wat gekund had is dit echt een keiharde klap :P.
Get woke, go broke!
pi_116198512
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 19:19 schreef Vjenne12345 het volgende:
Ach, die hebben de spelers van Ajax in ieder geval geen last van onderschatting en kletsen ze er vol in. Blind die vol tegen Yaya Toure aanloopt en 3 meter naar achter vliegt. :P
  donderdag 30 augustus 2012 @ 19:19:29 #289
347534 vincerusso
pi_116198513
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 19:18 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Met Bouma en Marcelo achterin?
Tja we kunnen gelijkspelen tegen ze en PSV heeft Ajax verslagen dus PSV is beter dan Madrid :') :') :')
  donderdag 30 augustus 2012 @ 19:19:43 #290
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_116198524
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 19:19 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Wat zegt dat dan?
Dat dit veel betere ploegen zijn dan dit Ajax.
C'est la vie
pi_116198531
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 19:19 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ja komop man, dit is echt de slechtste loting, 3 kampioenen van de beste landen ter wereld.... Natuurlijk kan 1 van de ploegen een keer een kutdag hebben, maar normaal gesproken heb je echt totaal geen schijn van kans. En met zulke budgetverschillen is dat ook echt niet gek.

Als je ziet wat gekund had is dit echt een keiharde klap :P.
Alleen dat doemdenken. Vorig jaar waren we tyfusdichtbij
pi_116198535
quote:
14s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 19:19 schreef heloef het volgende:

[..]

Dat dit veel betere ploegen zijn dan dit Ajax.
Maar het beantwoord mijn vraag toch niet?
  donderdag 30 augustus 2012 @ 19:20:11 #293
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_116198544
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 19:19 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Ja, tegen veel mindere ploegen op Madrid na.....
Get woke, go broke!
  donderdag 30 augustus 2012 @ 19:20:27 #294
347534 vincerusso
pi_116198558
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 19:19 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

toen moesten we tegen de kampioen van kroatie en een baggerploeg uit Drankrijk
pi_116198582
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 19:20 schreef vincerusso het volgende:

[..]

toen moesten we tegen de kampioen van kroatie en een baggerploeg uit Drankrijk
pi_116198642
Ook al blijft van der Wiel, van Rhijn speelt zondag.
  donderdag 30 augustus 2012 @ 19:22:51 #297
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_116198667
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 19:19 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Maar het beantwoord mijn vraag toch niet?
Jawel, waarom doemdenkt iedereen voordat er een wedstrijd is gespeeld? Omdat dit veel betere ploegen zijn dan Ajax.
C'est la vie
pi_116198676
Persconferentie nu afgelopen, verder geen nieuws.
  donderdag 30 augustus 2012 @ 19:23:32 #299
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_116198696
Hoevaak is het voorgekomen dat er 3 keer dezelfde ploegen elkaar loten eigenlijk? :P.
Get woke, go broke!
pi_116198714
quote:
14s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 19:22 schreef heloef het volgende:

[..]

Jawel, waarom doemdenkt iedereen voordat er een wedstrijd is gespeeld? Omdat dit veel betere ploegen zijn dan Ajax.
Aha logisch, nou dan ga ik maar all in op PSV tegen Az dit weekend. Psv heeft immers betere spelers en bedankt voor dit zekere advies :)
  donderdag 30 augustus 2012 @ 19:24:12 #301
253447 Ethanolic
pi_116198722
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 19:23 schreef HeatWave het volgende:
Hoevaak is het voorgekomen dat er 3 keer dezelfde ploegen elkaar loten eigenlijk? :P.
niet vaak gok ik zo
Deathlift or Die.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')