abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_116182754
pi_116182761
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 12:17 schreef TIM-846 het volgende:
op volgt
Wijnaldum: "Volgend seizoen speel ik in de Champions League" (15 September 2011)
pi_116182778
volgens Gerg mij melde hij zich ziek bij NL, maar kon hij wel naar het concert. En kreeg hij vervolgens allemaal shit over zich heen.

Maar goed, je hebt gelijk: haten op het verleden heeft weinig nut. Wel is het zo dat hij zijn contract niet wil verlengen en dus niet in de basis thuis hoort... Ik denk dat v Rhijn er voor Ajax meer baat bij heeft om wekelijks te spelen dan vd Wiel
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
pi_116182798
UpdatesWHU twitterde op donderdag 30-08-2012 om 12:01:18 Breaking: Deal agreed with Ajax for the transfer of Miralem Sulejmani to West Ham. Details will stay undisclosed. (via @Agent_WHU) #whufc reageer retweet
Ehm...?
pi_116182817
Echt???
pi_116182845
Nee :')

Is de Ajaxshowtime van West Ham.
pi_116182882
Jammer, was ook te mooi om waar te zijn.

https://twitter.com/UpdatesWHU/status/241101200878075904/photo/1

Vriendin van Micky?
pi_116182901
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 12:18 schreef Mangoworks2002 het volgende:
volgens Gerg mij melde hij zich ziek bij NL, maar kon hij wel naar het concert. En kreeg hij vervolgens allemaal shit over zich heen.

Maar goed, je hebt gelijk: haten op het verleden heeft weinig nut. Wel is het zo dat hij zijn contract niet wil verlengen en dus niet in de basis thuis hoort... Ik denk dat v Rhijn er voor Ajax meer baat bij heeft om wekelijks te spelen dan vd Wiel
Wat boeit mij het Nederlands Elftal nou de eindrondes zijn wel geinig maar die oefenpotjes boeien toch niet. Hoop nog steeds dat van der Wiel verlengt anders moet je het doen met van Rhijn en Ligeon en daar wordt ik ook niet vrolijk van
pi_116182943
quote:

Ach, het is natuurlijk allemaal ook wel weer in perspectief te plaatsen. Maar het is idd een optelsom van domme tweets, belabberd spelen na het WK etc.

Hij wekt gewoon niet al teveel sympathie op met zijn diva-gedrag.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_116182950
Maakt niet uit wat Greg doet. Prima om hem er nog bij te hebben, misschien hervindt hij z'n vorm wel. Ook goed als hij vertrekt en nog een paar miljoen oplevert.
pi_116183124
Wat een wijf zeg, die vriendin van Micky. :D

Ik mag Greg wel, en van mij mag hij blijven. Ik vind de beschuldiging diva-gedrag ook nogal napraat-gedrag.
-nee-
pi_116183171
Het probleem van Greg en de achterban is helemaal niet die Lil Wayne foto, maar meer dat hij na de wanvertoning in Auxerre zijn middelvinger op stak naar het uitvak. Beetje dom.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_116183254
Foutje kan toch een keer gebeuren. Hij speelt dit seizoen wel weer prima. Heb liever dat Greg blijft dan die dikke pad Micky
pi_116183388
Greg is Amsterdammer, is Ajacied, maar heeft op mij nooit die werking gehad. Zijn uitstraling is wat loom, ongeïnteresseerd. Alsof hij denkt joh he, dan ga ik toch lekker ergens anders voetballen. Veel aan hem gehad, dat wel, maar hij liet het nog veel vaker afweten in belangrijke en minder belangrijke duels.
In Southern Sun
pi_116183509
quote:
14s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 12:30 schreef Marsenal het volgende:
Wat een wijf zeg, die vriendin van Micky. :D
[ afbeelding ]

Ik mag Greg wel, en van mij mag hij blijven. Ik vind de beschuldiging diva-gedrag ook nogal napraat-gedrag.
Mwah, patsen met je black-card op twitter, mans doen bij concerten, een cayenne kopen als je een dikke merc van de zaak hebt etc.

Uiteraard is het zijn goed recht, zijn geld, zijn leven. Maar echt sympathiek komt het niet over op je publiek dat krom ligt voor een seizoenskaart.

Elke voetballer verdient tig meer dan het publiek, maar je hoeft er ook niet zo te koop mee te lopen toch? En hij is echt niet de enige.

Maar als je dan ook nog eens slecht/ongeintereerd speelt, dan raak je helemaal de sympathie wel kwijt.
Get woke, go broke!
pi_116183608
Twee seizoenen op rij verdedigend vaak kinderlijk in de fout gegaan. Vaak direct schuldig aan tegentreffers. Talent heeft hij wel, zal wel een gebrek aan concentratie zijn geweest.
pi_116183675
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 12:43 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Mwah, patsen met je black-card op twitter, mans doen bij concerten, een cayenne kopen als je een dikke merc van de zaak hebt etc.

Uiteraard is het zijn goed recht, zijn geld, zijn leven. Maar echt sympathiek komt het niet over op je publiek dat krom ligt voor een seizoenskaart.

Elke voetballer verdient tig meer dan het publiek, maar je hoeft er ook niet zo te koop mee te lopen toch? En hij is echt niet de enige.

Maar als je dan ook nog eens slecht/ongeintereerd speelt, dan raak je helemaal de sympathie wel kwijt.
Boys will be boys. Ik heb het patsgedrag van De Zeeuw altijd veel erger gevonden.
-nee-
pi_116183737
quote:
1s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 12:49 schreef Marsenal het volgende:

[..]

Boys will be boys. Ik heb het patsgedrag van De Zeeuw altijd veel erger gevonden.
Dat de 1 het doet wil niet zeggen dat het bij de ander niet vervelend is ;).

Ik snap het uit een ander standpunt ook wel hoor, geef een joch bakken met geld en hij draait door, al ben je het zelf.

Maar je bent publiek bezit, dus men heeft kritiek :).
Get woke, go broke!
pi_116183747
En die Sana met zijn gare haar en Mooiboy foto's is meteen een held volgens de meeste lekker hypocriet :')
pi_116183819
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 12:51 schreef LitmanenAFCA het volgende:
En die Sana met zijn gare haar en Mooiboy foto's is meteen een held volgens de meeste lekker hypocriet :')
Verschil is dus dat die zich wel de tering werkt, zijn best doet en enthousiast is om bij Ajax te spelen :).
Get woke, go broke!
pi_116183898
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 12:54 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Verschil is dus dat die zich wel de tering werkt, zijn best doet en enthousiast is om bij Ajax te spelen :).
Zou ook wel triest zijn als je dat niet had na een maand bij Ajax :').
pi_116183944
Greg en Sana zijn matti's.

10 Gregs in een selectie > 10 Wielaerts of Lindenberghs. Moet kunnen juist bij Ajax.
pi_116184055
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 12:54 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Dat was Crack in den beginne ook :)
  donderdag 30 augustus 2012 @ 13:05:00 #24
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_116184128
ik kan niet wachten tot Gregory schittert bij Arsenal of PSG en men hier dan terugkomt op zijn mening
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_116184190
Meleg komt alsnog naar Ajax.
  donderdag 30 augustus 2012 @ 13:07:57 #26
10881 Gwunnik
TIM the enchanter...
pi_116184212
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 12:51 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ik vind het bij Sana dus ook een teken aan de wand. Als hij een half seizoen goed draait zie ik de bui ook wel hangen dat hij ook naast zn schoenen gaat lopen.

Maargoed, ik wilde ook niet een hele nieuwe discussie beginnen over VdWiel... ben het hier wel mee eens:

quote:

-- There are some who call me...... ... ... 'Tim' ... (!)
  donderdag 30 augustus 2012 @ 13:12:05 #27
10881 Gwunnik
TIM the enchanter...
pi_116184340
quote:
11s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 13:05 schreef Catch22- het volgende:
ik kan niet wachten tot Gregory schittert bij Arsenal of PSG en men hier dan terugkomt op zijn mening
Misschien heeft hij die uitdaging wel gewoon nodig om optimaal te presteren... ik gun het hem van harte. En waarschijnlijk wordt hij in die competities wel gewoon altijd scherp gehouden (zeker in Engeland).

Het maakt mij niet eens zoveel uit als een speler patst of lekker wil rappen en met asociaal grote auto's in debiele neonkleuren rond wil rijden. Als hij dan in het veld maar gewoon elke wedstrijd zn stinkende best doet en laat zien dat hij voor de club en de fans wil knokken en presteren.
pi_116184351
quote:
Serbian teenager at Ajax!

There is no doubt Dejan Meleg (18) is a new member of the famous Ajax. Young people from Novi Sad who ABCs of science in a football jersey Vojvodina solve the problems with the parent club and to the delight of all three parties joined the "spears" in Amsterdam.

Vojvodina had bids from Inter Milan and Malaga, but decided to cooperate with the Dutch, as they offered in addition to money and business technical cooperation in the next few years. In practice this means that talented players will be under the "Spotlight" Ajax scouts, while players "spears" with less playing time in Novi Sad able to get a chance.
Niet bekend per wanneer hij komt, ik denk 1 januari 2013.
pi_116184383
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 13:12 schreef j0rdiiii het volgende:

[..]

Niet bekend per wanneer hij komt, ik denk 1 januari 2013.
Is dat de nieuwe Messi? :D
pi_116184458
quote:
Ik denk serieus dat zodra Greg in de Premier League terecht komt hij de aankomende twee jaar zijn basisplaats bij Oranje veilig stelt. Een hoger niveau zal hem goed doen.
-nee-
pi_116184465
Lijkt uit de vertaling ook dat ze een samenwerkingsverband zijn aangegaan met die club.
pi_116184484
quote:
Denk dat Greg een nieuwe omgeving nódig heeft om weer goed aan het ballen te geraken.
  donderdag 30 augustus 2012 @ 13:19:50 #33
10881 Gwunnik
TIM the enchanter...
pi_116184622
quote:
14s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 13:15 schreef Marsenal het volgende:

[..]

Ik denk serieus dat zodra Greg in de Premier League terecht komt hij de aankomende twee jaar zijn basisplaats bij Oranje veilig stelt. Een hoger niveau zal hem goed doen.
Dit denk ik ook. Al kan ik dat dan weer niet rijmen met zijn eis dat als hij een transfer zou maken, het meteen een echte topclub moet zijn. Als hij bij een subtopper in de Premier League of Primera Division terecht kan is dat lijkt me ook genoeg uitdaging.

Bovendien zal hij dan waarschijnlijk gewoon de eerste man voor zijn positie zijn, bij een echte topclub is er nog steeds n kans dat'ie op de bank belandt :{
pi_116184668
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 13:15 schreef j0rdiiii het volgende:
Lijkt uit de vertaling ook dat ze een samenwerkingsverband zijn aangegaan met die club.
Klinkt goed alleen zou ik niet weten welke spelers die minder speeltijd zouden krijgen bij Ajax die kant op willen
pi_116184686
quote:
We hebben de betere uitvoering van Greg al in huis, dus ik zie het probleem niet.
In Southern Sun
pi_116184778
Volgens één of andere vage Servische site is Meleg binnen: http://sport26.rs/page.php?FID=2&PKID=1&id=2050

Geen idee of ie per direct komt of in de winter (transfervrij).
pi_116184816
Nieuw thuisshirt is binnen. _O_
pi_116184853
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 13:26 schreef Mandéra het volgende:
Nieuw thuisshirt is binnen. _O_
Ik heb 'm ook, prachtig shirt. :Y
pi_116184863
quote:
Het account van @missVesnaa is afgeschermd.
Waarom heeft ze nou ineens haar account afgeschermd? :{
pi_116184878
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 13:27 schreef Gramulanion het volgende:

[..]

Zeker weten, ben er heel blij mee. Gaat wel eventjes mee. :)

En even voor alle Siem-haters: er staat De Jong #10 op de achterkant. :6
pi_116184984
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 13:27 schreef Gramulanion het volgende:

[..]

+1 met Sana erop.

Nu nog even hopen dat hij voor Burkina kiest zodat ik ook op dat shirt een naam heb :P
Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende:
Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
pi_116185039
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 13:28 schreef Mandéra het volgende:

[..]

Zeker weten, ben er heel blij mee. Gaat wel eventjes mee. :)

En even voor alle Siem-haters: er staat De Jong #10 op de achterkant. :6
Heb hem ook maar dan met Litmanen erop :)
pi_116185052
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 13:31 schreef Thaboel het volgende:

[..]

+1 met Sana erop.

Nu nog even hopen dat hij voor Burkina kiest zodat ik ook op dat shirt een naam heb :P
Sana hapt als ie opgeroepen wordt voor Zweden:

quote:
'Toen ik jong was wilde ik maar twee dingen: Spelen voor Zweden en uitkomen in de Champions League. Dat laatste lijkt nu al te lukken.'
pi_116185093
quote:
1s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 13:33 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Heb hem ook maar dan met Litmanen erop :)
Litmanen _O_ _O_ _O_
  donderdag 30 augustus 2012 @ 13:36:18 #45
347534 vincerusso
Vork in je reet en gaan !!
pi_116185108
quote:
kan je lang wachten
pi_116185792
Greg is wel zo een popi jopi gozer, je kan hem meestal tegen komen in de AIR op zondag avond TIKTAK fissa.

Zo lang hij presteert maakt het mij geen reet uit
pi_116185883
quote:

‘Servisch toptalent verkiest Ajax boven Málaga en Internazionale’
Donderdag, 30 augustus 2012 om 13:48
Dejan Meleg gaat volgens diverse Servische media definitief aan de slag bij Ajax. Het achttienjarige talent wordt al langer gevolgd door de Amsterdammers, die wilden wachten tot hij de leeftijd van achttien jaar had bereikt. Dit om een situatie zoals met Miralem Sulejmani, die na zijn komst uit Servië in zijn eerste maanden bij sc Heerenveen niet mocht spelen, te voorkomen.

Meleg, die als linkermiddenvelder en aanvallende middenvelder inzetbaar is, is afkomstig van Vojvodina Novi Sad. De jongeling had aanbiedingen op zak van Málaga en Internazionale, maar heeft voor Amsterdam gekozen omdat hij van mening is dat hij zich in Nederland beter kan ontwikkelen.
De tiener kwam in mei nog in het nieuws omdat bekend werd dat hij een wurgcontract had getekend bij zijn zaakwaarnemer. Voor drieduizend euro werd de speler tot medio 2030 vastgelegd door zijn zaakwaarnemer. Zijn club Vojvodina was destijds woedend dat Ajax met zaakwaarnemer Mihael Stankovic samenwerkte. “Dit is bijna slavenhandel”, liet de club in een verklaring weten.
HAAH!
pi_116185996
Je kan haten op Crack, en soms erger ik me ook aan hem, maar uiteindelijk blijft hij wel een baas, en een Ajacied.

Drie sterre op de chestkast jonge
Ik ben op zoek naar die blokke jaaaa
  donderdag 30 augustus 2012 @ 14:12:10 #49
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_116186252
Ik hoop dat crack blijft, als hij een niveau hoger aankan kan hij dat mooi laten zien in de CL, want afgelopen keren in de CL heeft hij niet echt goed gespeeld, behalve tegen Zagreb
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_116186568
Shit, vanavond de loting, zit ik in de les. ;(
-nee-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')