Ehm...?twitter:UpdatesWHU twitterde op donderdag 30-08-2012 om 12:01:18Breaking: Deal agreed with Ajax for the transfer of Miralem Sulejmani to West Ham. Details will stay undisclosed. (via @Agent_WHU) #whufc reageer retweet
Wat boeit mij het Nederlands Elftal nou de eindrondes zijn wel geinig maar die oefenpotjes boeien toch niet. Hoop nog steeds dat van der Wiel verlengt anders moet je het doen met van Rhijn en Ligeon en daar wordt ik ook niet vrolijk vanquote:Op donderdag 30 augustus 2012 12:18 schreef Mangoworks2002 het volgende:
volgens Gerg mij melde hij zich ziek bij NL, maar kon hij wel naar het concert. En kreeg hij vervolgens allemaal shit over zich heen.
Maar goed, je hebt gelijk: haten op het verleden heeft weinig nut. Wel is het zo dat hij zijn contract niet wil verlengen en dus niet in de basis thuis hoort... Ik denk dat v Rhijn er voor Ajax meer baat bij heeft om wekelijks te spelen dan vd Wiel
Ach, het is natuurlijk allemaal ook wel weer in perspectief te plaatsen. Maar het is idd een optelsom van domme tweets, belabberd spelen na het WK etc.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 12:18 schreef Mangoworks2002 het volgende:
volgens Gerg mij melde hij zich ziek bij NL, maar kon hij wel naar het concert. En kreeg hij vervolgens allemaal shit over zich heen.
Maar goed, je hebt gelijk: haten op het verleden heeft weinig nut. Wel is het zo dat hij zijn contract niet wil verlengen en dus niet in de basis thuis hoort... Ik denk dat v Rhijn er voor Ajax meer baat bij heeft om wekelijks te spelen dan vd Wiel
Mwah, patsen met je black-card op twitter, mans doen bij concerten, een cayenne kopen als je een dikke merc van de zaak hebt etc.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 12:30 schreef Marsenal het volgende:
Wat een wijf zeg, die vriendin van Micky.
[ afbeelding ]
Ik mag Greg wel, en van mij mag hij blijven. Ik vind de beschuldiging diva-gedrag ook nogal napraat-gedrag.
Boys will be boys. Ik heb het patsgedrag van De Zeeuw altijd veel erger gevonden.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 12:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mwah, patsen met je black-card op twitter, mans doen bij concerten, een cayenne kopen als je een dikke merc van de zaak hebt etc.
Uiteraard is het zijn goed recht, zijn geld, zijn leven. Maar echt sympathiek komt het niet over op je publiek dat krom ligt voor een seizoenskaart.
Elke voetballer verdient tig meer dan het publiek, maar je hoeft er ook niet zo te koop mee te lopen toch? En hij is echt niet de enige.
Maar als je dan ook nog eens slecht/ongeintereerd speelt, dan raak je helemaal de sympathie wel kwijt.
Dat de 1 het doet wil niet zeggen dat het bij de ander niet vervelend isquote:Op donderdag 30 augustus 2012 12:49 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Boys will be boys. Ik heb het patsgedrag van De Zeeuw altijd veel erger gevonden.
Verschil is dus dat die zich wel de tering werkt, zijn best doet en enthousiast is om bij Ajax te spelenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 12:51 schreef LitmanenAFCA het volgende:
En die Sana met zijn gare haar en Mooiboy foto's is meteen een held volgens de meeste lekker hypocriet
Zou ook wel triest zijn als je dat niet had na een maand bij Ajaxquote:Op donderdag 30 augustus 2012 12:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Verschil is dus dat die zich wel de tering werkt, zijn best doet en enthousiast is om bij Ajax te spelen.
Dat was Crack in den beginne ookquote:Op donderdag 30 augustus 2012 12:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Verschil is dus dat die zich wel de tering werkt, zijn best doet en enthousiast is om bij Ajax te spelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |