Ehm...?twitter:UpdatesWHU twitterde op donderdag 30-08-2012 om 12:01:18Breaking: Deal agreed with Ajax for the transfer of Miralem Sulejmani to West Ham. Details will stay undisclosed. (via @Agent_WHU) #whufc reageer retweet
Wat boeit mij het Nederlands Elftal nou de eindrondes zijn wel geinig maar die oefenpotjes boeien toch niet. Hoop nog steeds dat van der Wiel verlengt anders moet je het doen met van Rhijn en Ligeon en daar wordt ik ook niet vrolijk vanquote:Op donderdag 30 augustus 2012 12:18 schreef Mangoworks2002 het volgende:
volgens Gerg mij melde hij zich ziek bij NL, maar kon hij wel naar het concert. En kreeg hij vervolgens allemaal shit over zich heen.
Maar goed, je hebt gelijk: haten op het verleden heeft weinig nut. Wel is het zo dat hij zijn contract niet wil verlengen en dus niet in de basis thuis hoort... Ik denk dat v Rhijn er voor Ajax meer baat bij heeft om wekelijks te spelen dan vd Wiel
Ach, het is natuurlijk allemaal ook wel weer in perspectief te plaatsen. Maar het is idd een optelsom van domme tweets, belabberd spelen na het WK etc.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 12:18 schreef Mangoworks2002 het volgende:
volgens Gerg mij melde hij zich ziek bij NL, maar kon hij wel naar het concert. En kreeg hij vervolgens allemaal shit over zich heen.
Maar goed, je hebt gelijk: haten op het verleden heeft weinig nut. Wel is het zo dat hij zijn contract niet wil verlengen en dus niet in de basis thuis hoort... Ik denk dat v Rhijn er voor Ajax meer baat bij heeft om wekelijks te spelen dan vd Wiel
Mwah, patsen met je black-card op twitter, mans doen bij concerten, een cayenne kopen als je een dikke merc van de zaak hebt etc.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 12:30 schreef Marsenal het volgende:
Wat een wijf zeg, die vriendin van Micky.
[ afbeelding ]
Ik mag Greg wel, en van mij mag hij blijven. Ik vind de beschuldiging diva-gedrag ook nogal napraat-gedrag.
Boys will be boys. Ik heb het patsgedrag van De Zeeuw altijd veel erger gevonden.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 12:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mwah, patsen met je black-card op twitter, mans doen bij concerten, een cayenne kopen als je een dikke merc van de zaak hebt etc.
Uiteraard is het zijn goed recht, zijn geld, zijn leven. Maar echt sympathiek komt het niet over op je publiek dat krom ligt voor een seizoenskaart.
Elke voetballer verdient tig meer dan het publiek, maar je hoeft er ook niet zo te koop mee te lopen toch? En hij is echt niet de enige.
Maar als je dan ook nog eens slecht/ongeintereerd speelt, dan raak je helemaal de sympathie wel kwijt.
Dat de 1 het doet wil niet zeggen dat het bij de ander niet vervelend isquote:Op donderdag 30 augustus 2012 12:49 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Boys will be boys. Ik heb het patsgedrag van De Zeeuw altijd veel erger gevonden.
Verschil is dus dat die zich wel de tering werkt, zijn best doet en enthousiast is om bij Ajax te spelenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 12:51 schreef LitmanenAFCA het volgende:
En die Sana met zijn gare haar en Mooiboy foto's is meteen een held volgens de meeste lekker hypocriet
Zou ook wel triest zijn als je dat niet had na een maand bij Ajaxquote:Op donderdag 30 augustus 2012 12:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Verschil is dus dat die zich wel de tering werkt, zijn best doet en enthousiast is om bij Ajax te spelen.
Dat was Crack in den beginne ookquote:Op donderdag 30 augustus 2012 12:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Verschil is dus dat die zich wel de tering werkt, zijn best doet en enthousiast is om bij Ajax te spelen.
Ik vind het bij Sana dus ook een teken aan de wand. Als hij een half seizoen goed draait zie ik de bui ook wel hangen dat hij ook naast zn schoenen gaat lopen.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 12:51 schreef LitmanenAFCA het volgende:
En die Sana met zijn gare haar en Mooiboy foto's is meteen een held volgens de meeste lekker hypocriet
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 12:18 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Misschien heeft hij die uitdaging wel gewoon nodig om optimaal te presteren... ik gun het hem van harte. En waarschijnlijk wordt hij in die competities wel gewoon altijd scherp gehouden (zeker in Engeland).quote:Op donderdag 30 augustus 2012 13:05 schreef Catch22- het volgende:
ik kan niet wachten tot Gregory schittert bij Arsenal of PSG en men hier dan terugkomt op zijn mening
Niet bekend per wanneer hij komt, ik denk 1 januari 2013.quote:Serbian teenager at Ajax!
There is no doubt Dejan Meleg (18) is a new member of the famous Ajax. Young people from Novi Sad who ABCs of science in a football jersey Vojvodina solve the problems with the parent club and to the delight of all three parties joined the "spears" in Amsterdam.
Vojvodina had bids from Inter Milan and Malaga, but decided to cooperate with the Dutch, as they offered in addition to money and business technical cooperation in the next few years. In practice this means that talented players will be under the "Spotlight" Ajax scouts, while players "spears" with less playing time in Novi Sad able to get a chance.
Is dat de nieuwe Messi?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 13:12 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Niet bekend per wanneer hij komt, ik denk 1 januari 2013.
Ik denk serieus dat zodra Greg in de Premier League terecht komt hij de aankomende twee jaar zijn basisplaats bij Oranje veilig stelt. Een hoger niveau zal hem goed doen.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 13:05 schreef Catch22- het volgende:
ik kan niet wachten tot Gregory schittert bij Arsenal of PSG en men hier dan terugkomt op zijn mening
Denk dat Greg een nieuwe omgeving nódig heeft om weer goed aan het ballen te geraken.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 13:05 schreef Catch22- het volgende:
Dit denk ik ook. Al kan ik dat dan weer niet rijmen met zijn eis dat als hij een transfer zou maken, het meteen een echte topclub moet zijn. Als hij bij een subtopper in de Premier League of Primera Division terecht kan is dat lijkt me ook genoeg uitdaging.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 13:15 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Ik denk serieus dat zodra Greg in de Premier League terecht komt hij de aankomende twee jaar zijn basisplaats bij Oranje veilig stelt. Een hoger niveau zal hem goed doen.
Klinkt goed alleen zou ik niet weten welke spelers die minder speeltijd zouden krijgen bij Ajax die kant op willenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 13:15 schreef j0rdiiii het volgende:
Lijkt uit de vertaling ook dat ze een samenwerkingsverband zijn aangegaan met die club.
We hebben de betere uitvoering van Greg al in huis, dus ik zie het probleem niet.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 13:05 schreef Catch22- het volgende:
Waarom heeft ze nou ineens haar account afgeschermd?quote:Het account van @missVesnaa is afgeschermd.
Zeker weten, ben er heel blij mee. Gaat wel eventjes mee.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 13:27 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Ik heb 'm ook, prachtig shirt.
+1 met Sana erop.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 13:27 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Ik heb 'm ook, prachtig shirt.
Heb hem ook maar dan met Litmanen eropquote:Op donderdag 30 augustus 2012 13:28 schreef Mandéra het volgende:
[..]
Zeker weten, ben er heel blij mee. Gaat wel eventjes mee.
En even voor alle Siem-haters: er staat De Jong #10 op de achterkant.
Sana hapt als ie opgeroepen wordt voor Zweden:quote:Op donderdag 30 augustus 2012 13:31 schreef Thaboel het volgende:
[..]
+1 met Sana erop.
Nu nog even hopen dat hij voor Burkina kiest zodat ik ook op dat shirt een naam heb
quote:'Toen ik jong was wilde ik maar twee dingen: Spelen voor Zweden en uitkomen in de Champions League. Dat laatste lijkt nu al te lukken.'
Litmanenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 13:33 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Heb hem ook maar dan met Litmanen erop
kan je lang wachtenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 13:05 schreef Catch22- het volgende:
HAAH!quote:
‘Servisch toptalent verkiest Ajax boven Málaga en Internazionale’
Donderdag, 30 augustus 2012 om 13:48
Dejan Meleg gaat volgens diverse Servische media definitief aan de slag bij Ajax. Het achttienjarige talent wordt al langer gevolgd door de Amsterdammers, die wilden wachten tot hij de leeftijd van achttien jaar had bereikt. Dit om een situatie zoals met Miralem Sulejmani, die na zijn komst uit Servië in zijn eerste maanden bij sc Heerenveen niet mocht spelen, te voorkomen.
Meleg, die als linkermiddenvelder en aanvallende middenvelder inzetbaar is, is afkomstig van Vojvodina Novi Sad. De jongeling had aanbiedingen op zak van Málaga en Internazionale, maar heeft voor Amsterdam gekozen omdat hij van mening is dat hij zich in Nederland beter kan ontwikkelen.
De tiener kwam in mei nog in het nieuws omdat bekend werd dat hij een wurgcontract had getekend bij zijn zaakwaarnemer. Voor drieduizend euro werd de speler tot medio 2030 vastgelegd door zijn zaakwaarnemer. Zijn club Vojvodina was destijds woedend dat Ajax met zaakwaarnemer Mihael Stankovic samenwerkte. “Dit is bijna slavenhandel”, liet de club in een verklaring weten.
Hoelaat is dat?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:22 schreef Marsenal het volgende:
Shit, vanavond de loting, zit ik in de les.
SMS? Dat is toch iets van de vorige eeuw?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:30 schreef Marsenal het volgende:
Misschien kunnen we een groeps-sms starten waarbij de Fokkers die verplichtingen hebben op de hoogte gehouden worden door anderen.
je nummer op fok zettenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:30 schreef Marsenal het volgende:
Misschien kunnen we een groeps-sms starten waarbij de Fokkers die verplichtingen hebben op de hoogte gehouden worden door anderen.
Of je kijkt na je lessen even op nu.nl en weet het ook.. Zo boeiend is het niet om die loting live te zien.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:30 schreef Marsenal het volgende:
En een prachtige eeuw dat het was.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:38 schreef Devv het volgende:
[..]
SMS? Dat is toch iets van de vorige eeuw?
Godskolere, ik durf nog eerder mijn balzak tegen de banden van een rijdende crossmotor aan te duwen.quote:
Ik zit niet al weken te wachten op die loting om het nog eens met zes onnodige uren uit te stellen.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:42 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Of je kijkt na je lessen even op nu.nl en weet het ook.. Zo boeiend is het niet om die loting live te zien.
Wat voor lessen heb jij dat je niet even 30 sec op nu.nl kan kijkenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:42 schreef Marsenal het volgende:
[..]
En een prachtige eeuw dat het was.
[..]
Godskolere, ik durf nog eerder mijn balzak tegen de banden van een rijdende crossmotor aan te duwen.
[..]
Ik zit niet al weken te wachten op die loting om het nog eens met zes onnodige uren uit te stellen.
Gastsprekers en dergelijke, en heb geen internet op telefoon. Ik kan natuurlijk wel even klasgenootje vragen in de pauze.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:45 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Wat voor lessen heb jij dat je niet even 30 sec op nu.nl kan kijken
Sorry?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:51 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Gastsprekers en dergelijke, en heb geen internet op telefoon.
Zit ik dan stom te lachen met mn Android telefoonquote:
Androidquote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:02 schreef Gwunnik het volgende:
[..]
Zit ik dan stom te lachen met mn Android telefoon
twitter:AjaciedenEU twitterde op donderdag 30-08-2012 om 16:09:44Vanaf 17:45 uur de loting #CL. Pot 1: Arsenal #Vermaelen en AC Milan #Emanuelson (1/3) reageer retweet
twitter:AjaciedenEU twitterde op donderdag 30-08-2012 om 16:09:48Pot 2: Schalke 04 #Huntelaar en Manchester City #deJong (2/3) reageer retweet
twitter:AjaciedenEU twitterde op donderdag 30-08-2012 om 16:09:54Pot 3: Olympiacos FC #Pantelic PSG #Maxwell #Ibrahimovic en Spartak Moskou #deZeeuw (3/3) reageer retweet
quote:Ajax Exclusive TV zendt donderdagavond na afloop van de loting voor de groepsfase van de UEFA Champions League de persconferentie met Frank de Boer live uit. Abonnees van Ajax Exclusive TV kunnen vanaf 19:00 uur het het persmoment rechtstreeks volgen via de videoplayer op de website.
Beelden:twitter:MikeVerweij twitterde op donderdag 30-08-2012 om 15:22:05#Meleg bijna definitief van #Ajax. Serviërs stribbelen nog wat tegen en moeten nog tekenen. reageer retweet
D of zo :p blijft niet veel overquote:
I smell conspiracy.quote:
quote:
Kan niet eens slimmerik.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 18:31 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Real Madrid
Man. City
Málaga
Kan nietquote:Op donderdag 30 augustus 2012 18:31 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Real Madrid
Man. City
Málaga
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 18:31 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Als Dortmund erbij komt word het 0 punten
Dit ja.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 18:31 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Als Dortmund erbij komt word het 0 punten
KAN NIET SUFFERDquote:Op donderdag 30 augustus 2012 18:33 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Hopelijk komt Màlaga er gewoon bij
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 18:33 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Arno dacht in kalender jaren gok ik.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 18:33 schreef BrokenArrow het volgende:
arno dacht dat lille kampioen van frankrijk was
Ook leuk dat hardhorende verstandelijke gehandicapten genieten van voetbal.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 18:33 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ik achtte de kans toch erg klein dat jullie zouden overwinteren ongeacht welke pot, nu heb je wel een vol stadion met topwedstrijden.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 18:36 schreef Kremers het volgende:
Dat is waar, maar tegen schijtclubs maak je nog een kans op overwintering, dat gaat nu niet gebeuren..
Jij snapt 't. Prachtige pot manquote:Op donderdag 30 augustus 2012 18:38 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik achtte de kans toch erg klein dat jullie zouden overwinteren ongeacht welke pot, nu heb je wel een vol stadion met topwedstrijden.
Vorig jaar was de loting best gunstigquote:Op donderdag 30 augustus 2012 18:39 schreef Burrito het volgende:
Wat een grap. Elk jaar worden we genaaid
We werden wel keihard genaaidquote:Op donderdag 30 augustus 2012 18:39 schreef BrokenArrow het volgende:
[..]
Vorig jaar was de loting best gunstig
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 18:40 schreef vincerusso het volgende:
kunnen we ons niet uitschrijven ?
En 2 afgekeurde goals tegen Madridquote:Op donderdag 30 augustus 2012 18:41 schreef BrokenArrow het volgende:
[..]
Door Zagreb wel ja die moeten ze dan ook drie jaar schorsen
Gewoon helemaal niet. Kampioenen van Engeland, Duitsland en Spanjequote:
Mooi toch, poule van de kampioenenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 18:42 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Gewoon helemaal niet. Kampioenen van Engeland, Duitsland en Spanje
Dat wel ja.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 18:42 schreef koenie95 het volgende:
Dat wordt wel een uitwedstrijdje meepakken denk ik
Een jaar of 18 geleden zou ik dit een geweldige loting hebben gevonden, nu ben ik vooral bang voor een afgang.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 18:43 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Mooi toch, poule van de kampioenen
quote:Michael Platini, de voorzitter van de UEFA, kwam namelijk met de volgende uitspraak: 'Ajax wint nooit meer de Champions League'.
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 18:44 schreef Pedroso het volgende:
Waarom baalt iedereen ? Geweldige groep !!
Realquote:Op donderdag 30 augustus 2012 18:44 schreef Pedroso het volgende:
4 kampioenen klinkt aardig gelijk terwijl het eigenlijk 3 sterke ploegen zijn en een zwak elftal vergeleken met die 3quote:Op donderdag 30 augustus 2012 18:45 schreef BankAardappel het volgende:
Op zich wel mooi hoor, 4 kampioenen, zoals het hoort.
Omdat we graag meer dan 0 punten willen halenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 18:44 schreef Pedroso het volgende:
poelfiksingquote:Op donderdag 30 augustus 2012 18:44 schreef badboynova het volgende:
tief toch op, dit kan geen toeval zijn.
[..]
Dortmund en Man. City moet je thuis gewoon pakkenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 18:46 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Omdat we graag meer dan 0 punten willen halen
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 18:46 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Dortmund en Man. City moet je thuis gewoon pakken
Droom verder mijn vriend.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 18:46 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
In fifa 13 moet dat lukken jaquote:
Sana gaat er minimaal 3 maken tegen Realquote:Op donderdag 30 augustus 2012 18:47 schreef BobW het volgende:
Lukoki en Sana dollen ze helemaal waus
gaat nooit lukken, keer een puntje halen zou al mooi zijn.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 18:46 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
zitten doet pijn met een slechte rugquote:Op donderdag 30 augustus 2012 18:48 schreef gniffie het volgende:
Gewoon eerste worden als Siemp in de spits staat en Boerrigter bankie
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 18:48 schreef stevenmac26 het volgende:
Kakkerlakken en andere stakkers die lachen!!!!
Veel plezier in het oostblok mochten jullie de volgende ronde halen
Ik vind het wel een mooie loting ergens
Lekker naar Duitsland en Engeland
Gelukkig iemand die het Nederland guntquote:Op donderdag 30 augustus 2012 18:49 schreef Hoppahoppa het volgende:
Succes! Ik hoop voor het Nederlandse voetbal dat jullie die derde plek halen..
Bayern Munchen zat al in E tot en met H.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 18:48 schreef tammepiet het volgende:
Waarom moest Ajax in groep D?
En konden die Nordsjaelland-boys niet bij ons?
Dat snapte ik ook niet.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 18:48 schreef tammepiet het volgende:
Wat heeft dat met Ajax te maken?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 18:56 schreef stoeltafel het volgende:
Mike Verweij (@MikeVerweij)
30-08-12 18:50
Ryan #Babel koopt eigen contract af bij #Hoffenheim. Transfervrij.
Halen wanneer Sulejmani weggaatquote:
Liefhebber van het voetbal hoop dat Ajax hem benaderdquote:Op donderdag 30 augustus 2012 18:56 schreef stoeltafel het volgende:
Mike Verweij (@MikeVerweij)
30-08-12 18:50
Ryan #Babel koopt eigen contract af bij #Hoffenheim. Transfervrij.
Nee bedanktquote:Op donderdag 30 augustus 2012 18:59 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Halen wanneer Sulejmani weggaat
Poetin had veel geld betaald om Spartak bij Barca te laten komen, dus vandaar,quote:Op donderdag 30 augustus 2012 18:48 schreef tammepiet het volgende:
City iddquote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:00 schreef Max-Westerman het volgende:
Ohja droomloting voor steven natuurlijk
Jij hebt een hekel aan uitgesproken figuren in het voetbal he?quote:
Hij is overal mislukt. Zelfs bij Ajax destijds was ik blij dat hij wegging. Echt zo'n voetballer die één wedstrijd goed speelt en vervolgens weer 7 kutwedstrijden speelt. Waardeloos, heb je niks aan.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij hebt een hekel aan uitgesproken figuren in het voetbal he?. Transfervrij gewoon een prima aanwinst bij een vertrek van Sulejmani.
Das leuk, maar dan moet de CL ook 100% exclusief voor kampioenen zijn.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:01 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ik snap het gezeik niet, waarom CL spelen als je niet tegen de andere kampioenen wilt spelenGa dan gewoon gelijk voor EL
Had best tegen de kampioen van Denemarken willen spelen hoorquote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:01 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ik snap het gezeik niet, waarom CL spelen als je niet tegen de andere kampioenen wilt spelenGa dan gewoon gelijk voor EL
Liever de volgende ronde halen.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:05 schreef Muto het volgende:
Mooie loting man. En dat voor 17 miljoen euro. Lekker toch, paar leuke ploegen in jullie stadion zien.
is al antwoord op gegevenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:06 schreef tammepiet het volgende:
Maar nog geen antwoord:
FC Nordsjaelland was voor laatste en kon naar poule E of D maar alleen E bleek een optie. Waarom in vredesnaam?
Dat dusquote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:05 schreef Muto het volgende:
Mooie loting man. En dat voor 17 miljoen euro. Lekker toch, paar leuke ploegen in jullie stadion zien.
liever geen vernederingen, en die gaan er komen....quote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:06 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Liever de volgende ronde halen.
Oh dat wist ik niet, dan had ik inderdaad een andere loting gehad.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
liever geen vernederingen, en die gaan er komen....
Poule Aquote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:09 schreef Gwunnik het volgende:
Pfff... die andere poules in vergelijking met die van ons
B net zulke onzin, Arsenal is echt drie keer niks meer.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Poule ADaar wandelen Ibra en zijn vriendjes met gemak doorheen
Dat al helemaal, van barca win je ook nooit, maar daar kom ik dan evengoed met een soort plezier naar kijken in de ArenA......quote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:10 schreef Vjenne12345 het volgende:
Waarom altijd dat stink Real man, schijt club.![]()
Schalke zat toch ook al in A tot en met D, dus dan had het toch niet meer uitgemaakt in welk deel Dortmund zou komen?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 18:54 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
Bayern Munchen zat al in E tot en met H.
Dus Dortmund moet in A tot en met D
Reus is niet de spitsquote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:12 schreef heloef het volgende:
Moisander versus Balotelli, Higuain en Reus.
Leuk.
Oh ja, maar Reus gaat ie ook vaak genoeg achter na kijken.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Reus is niet de spitsDa's Lewandowski
Reus vs Blind ja ?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Reus is niet de spitsDa's Lewandowski
Man, niet overdrijvenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:13 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh ja, maar Reus gaat ie ook vaak genoeg achter na kijken.
Wat is dit voor debiele opmerking.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:12 schreef heloef het volgende:
Moisander versus Balotelli, Higuain en Reus.
Leuk.
wss word het kuba tegen blind...quote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
even kijken wat de positie van die gabber is
Nee, want Real eindigt nooit 4e.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:14 schreef heloef het volgende:
Maar goed, even serieus:
1. Ajax
2. Borussia Dortmund
3. Manchester City
4. Real Madrid
Alfabetische volgorde.
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:15 schreef tammepiet het volgende:
Eén van de zes winnen is al een topprestatie in mijn ogen.
Volgens mij spelen die toch echt bij de 3 clubs die we hebben geloot.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wat is dit voor debiele opmerking.
Die is gelukkig niet zo snel. Wat zit iedereen trouwens te doemdenken voordat er uberhaupt een wedstrijd is gespeeld? Of is dit zodat je naderhand kan zeggen 'Ik zei het toch!' ?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:14 schreef vincerusso het volgende:
[..]
wss word het kuba tegen blind...
Die heeft wel vaker wat.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:15 schreef j0rdiiii het volgende:
Sightorsson heeft schouder uit de kom gehad, die haalt Heerenveen niet.
Siem weer in de spitsquote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:15 schreef j0rdiiii het volgende:
Zo is het meeste volk hier.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die is gelukkig niet zo snel. Wat zit iedereen trouwens te doemdenken voordat er uberhaupt een wedstrijd is gespeeld? Of is dit zodat je naderhand kan zeggen 'Ik zei het toch!' ?
Langzamerhand begint Sulejmani nog eerder zijn geld waard te worden.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:15 schreef j0rdiiii het volgende:
PSV kan dus Real Madrid verslaanquote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:15 schreef davihaa het volgende:
In een pool waarin iedereen van iedereen wint zijn 5 punten als snel genoeg. Thuis moet je gewoon van Dortmund winnen en ik zou niet weten waarom we niet gelijk kunnen spelen tegen Real wanneer Getafe kan winnen. Bovendien is Man City de slechtst combinerende ploeg van heel Europa met alleen maar houthakkers. Alleen die Silva en Aguero kunnen er iets van.
Ben wel geirriteerd dat we wéér tegen Real moeten, had nog liever tegen Barcelona gespeeld ookal heb je dan misschien minder kans.
Onzin, het is gewoon een hele zware poel... als we allemaal zeggen we rollen ze op dan lacht iedereen ons ook uitquote:
Met Bouma en Marcelo achterin?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:17 schreef vincerusso het volgende:
[..]
PSV kan dus Real Madrid verslaan
Kijk naar hun spelers en budgetten. Daar heb je je antwoord.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die is gelukkig niet zo snel. Wat zit iedereen trouwens te doemdenken voordat er uberhaupt een wedstrijd is gespeeld? Of is dit zodat je naderhand kan zeggen 'Ik zei het toch!' ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deathlift or Die.
Wat zegt dat dan?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:18 schreef heloef het volgende:
[..]
Kijk naar hun spelers en budgetten. Daar heb je je antwoord.
PSV is een stuk minder dan Ajaxquote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:17 schreef vincerusso het volgende:
[..]
PSV kan dus Real Madrid verslaan
Ja komop man, dit is echt de slechtste loting, 3 kampioenen van de beste landen ter wereld.... Natuurlijk kan 1 van de ploegen een keer een kutdag hebben, maar normaal gesproken heb je echt totaal geen schijn van kans. En met zulke budgetverschillen is dat ook echt niet gek.quote:
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:19 schreef Vjenne12345 het volgende:
Ach, die hebben de spelers van Ajax in ieder geval geen last van onderschatting en kletsen ze er vol in. Blind die vol tegen Yaya Toure aanloopt en 3 meter naar achter vliegt.
Tja we kunnen gelijkspelen tegen ze en PSV heeft Ajax verslagen dus PSV is beter dan Madridquote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Met Bouma en Marcelo achterin?
Dat dit veel betere ploegen zijn dan dit Ajax.quote:
Alleen dat doemdenken. Vorig jaar waren we tyfusdichtbijquote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja komop man, dit is echt de slechtste loting, 3 kampioenen van de beste landen ter wereld.... Natuurlijk kan 1 van de ploegen een keer een kutdag hebben, maar normaal gesproken heb je echt totaal geen schijn van kans. En met zulke budgetverschillen is dat ook echt niet gek.
Als je ziet wat gekund had is dit echt een keiharde klap.
Maar het beantwoord mijn vraag toch niet?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:19 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat dit veel betere ploegen zijn dan dit Ajax.
Ja, tegen veel mindere ploegen op Madrid na.....quote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alleen dat doemdenken. Vorig jaar waren we tyfusdichtbij
toen moesten we tegen de kampioen van kroatie en een baggerploeg uit Drankrijkquote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alleen dat doemdenken. Vorig jaar waren we tyfusdichtbij
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:20 schreef vincerusso het volgende:
[..]
toen moesten we tegen de kampioen van kroatie en een baggerploeg uit Drankrijk
Jawel, waarom doemdenkt iedereen voordat er een wedstrijd is gespeeld? Omdat dit veel betere ploegen zijn dan Ajax.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maar het beantwoord mijn vraag toch niet?
Aha logisch, nou dan ga ik maar all in op PSV tegen Az dit weekend. Psv heeft immers betere spelers en bedankt voor dit zekere adviesquote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:22 schreef heloef het volgende:
[..]
Jawel, waarom doemdenkt iedereen voordat er een wedstrijd is gespeeld? Omdat dit veel betere ploegen zijn dan Ajax.
niet vaak gok ik zoquote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:23 schreef HeatWave het volgende:
Hoevaak is het voorgekomen dat er 3 keer dezelfde ploegen elkaar loten eigenlijk?.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |