SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:')
neequote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:21 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Neemt hij nou toch maar even snel afstand?
Ze is daarmee dan waarschijnlijk goed op haar plek bij de Telegraaf.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:20 schreef eriksd het volgende:
Keyl moet gewoon haar klep houden. Die snapt het punt niet, denkt wat ze ervan wil vinden en gaat dan haar eigen emoties goedpraten.
Deels.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:21 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Neemt hij nou toch maar even snel afstand?
Vd Staaij suggereert dat bij verkrachting de kans kleiner is op bevruchting dan bij een gewone gemeenschap => als je toch zwanger wordt, dan is er blijkbaar geen sprake van verkrachting.quote:
Dat zegt hij niet.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:22 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Vd Staaij suggereert dat bij verkrachting de kans kleiner is op bevruchting dan bij een gewone gemeenschap => als je toch zwanger wordt, dan is er blijkbaar geen sprake van verkrachting.
Dan hoor je gewoon wat je horen wil.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:22 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Vd Staaij suggereert dat bij verkrachting de kans kleiner is op bevruchting dan bij een gewone gemeenschap => als je toch zwanger wordt, dan is er blijkbaar geen sprake van verkrachting.
Dat is helemaal niet waar. Hij zegt dat er sowieso van alle verkrachtingen nog geen 10% in een zwangerschap resulteert, dat is alles. Hij zegt helemaal niet dat een verkrachting minder snel resulteert in een zwangerschap dan bij gewone gemeenschap. Hij is zelf notabene getrouwd met een vrouw die uit een verkrachting is gekomenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:22 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat is een conclusie die je zou kunnen trekken omdat Staaij niet duidelijk is.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:24 schreef Baszh het volgende:
[..]
Dan hoor je gewoon wat je horen wil.
Ohja, dan mag ie dat gewoon zeggen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:24 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Hij is zelf notabene getrouwd met een vrouw die uit een verkrachting is gekomen
Nee dat was een voorbeeld van iemand die hem mailde.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:24 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat is helemaal niet waar. Hij zegt dat er sowieso van alle verkrachtingen nog geen 10% in een zwangerschap resulteert, dat is alles. Hij zegt helemaal niet dat een verkrachting minder snel resulteert in een zwangerschap dan bij gewone gemeenschap. Hij is zelf notabene getrouwd met een vrouw die uit een verkrachting is gekomen
Ach welnee, hij heeft het zelf meermaals over zwangerschappen voortvloeiend uit verkrachting. Dus die conclusie van Van_Poppel klopt sowieso niet, anders zou hij het niet als feit gebruiken in een discussie.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:25 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat is een conclusie die je zou kunnen trekken omdat Staaij niet duidelijk is.
wat dan?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:25 schreef Paxcon het volgende:
Mooie genuanceerde stelling op het tweede scherm
Hij suggereert daarmee wel dat abortus moet worden verboden, omdat er toch bijna geen zwangerschappen uit voort komen. Die minder dan 10% moet gewoon hun verlies pakken in zijn wereld.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:24 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat is helemaal niet waar. Hij zegt dat er sowieso van alle verkrachtingen nog geen 10% in een zwangerschap resulteert, dat is alles. Hij zegt helemaal niet dat een verkrachting minder snel resulteert in een zwangerschap dan bij gewone gemeenschap. Hij is zelf notabene getrouwd met een vrouw die uit een verkrachting is gekomen
Nee, dat geeft aan dat hij dus helemaal niet gelooft in de theorie waarvan hij wordt beticht.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:26 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ohja, dan mag ie dat gewoon zeggen.
Ah, verkeerd gehoord dan.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:26 schreef alors het volgende:
[..]
Nee dat was een voorbeeld van iemand die hem mailde.
Liever ouzo dan cannabis.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:27 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Iets met jongeren worden dommer van cannabis dus het moet worden afgeschaft ouzo
Jaja...quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:22 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Nee, hij zei heel duidelijk dat je verkrachting nooit moet bagatelliseren, maar dat het sensatievoorbeeld van Wester niet de goeie manier is om het punt abortus aan te kaarten. Hij heeft 100x gezegd dat hij compassie heeft met vrouwen die verkracht zijn en dat hij het absoluut serieus neemt.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:27 schreef JackHerrer het volgende:
[..]
Hij suggereert daarmee wel dat abortus moet worden verboden, omdat er toch bijna geen zwangerschappen uit voort komen. Die minder dan 10% moet gewoon hun verlies pakken in zijn wereld.
quote:
hij Had zondag de kans niet en gaat nu terecht los!quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:30 schreef Cinderella_Man het volgende:
Pechtold is lekker op dreef...gaat goed zo
Hij doet het prima. Dat er nogal wat mensen rondlopen die kennelijk meteen een waas voor de ogen krijgen als de SGP iets zegt is hun probleem.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:30 schreef robin007bond het volgende:
Ik heb wel een beetje medelijden met van der Staaij.
Hij moet gewoon veel feller zijn. Hij moet direct beginnen door tegen die Keyl te zeggen; "luister vetnek, ik heb dat niet gezegd, dat was die Amerikaanse republikeinse mafklapper. Niet ik."quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:30 schreef robin007bond het volgende:
Ik niet, laat hem lekker gaarkoken in zijn 2 zetels.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:30 schreef robin007bond het volgende:
Hij heeft zichzelf gewoon in de nesten gewerkt door er niet meteen afstand van te nemen toen hem dat gevraagd werd.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:31 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Hij moet gewoon veel feller zijn. Hij moet direct beginnen door tegen die Keyl te zeggen; "luister vetnek, ik heb dat niet gezegd, dat was die Amerikaanse republikeinse mafklapper. Niet ik."
donderdag geloof ikquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:31 schreef Paxcon het volgende:
Wanneer is er weer een lijsttrekkersdebat?
Precies.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:32 schreef alors het volgende:
[..]
Hij heeft zichzelf gewoon in de nesten gewerkt door er niet meteen afstand van te nemen toen hem dat gevraagd werd.
Ach, de SGP wordt alleen maar in de bible belt aanbeden. 2 zeteltjes moet kunnenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:31 schreef eriksd het volgende:
[..]
Hij doet het prima. Dat er nogal wat mensen rondlopen die kennelijk meteen een waas voor de ogen krijgen als de SGP iets zegt is hun probleem.
Inderdaad, heel dom. Maar die Wester zat afgelopen debat alleen maar popi-jopie te doen en vandaag was ie weer aan de gang met zijn sensatievragen. Irritante gozer waar je geen flikker aan hebt.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:32 schreef alors het volgende:
[..]
Hij heeft zichzelf gewoon in de nesten gewerkt door er niet meteen afstand van te nemen toen hem dat gevraagd werd.
Dat blijkt, verhit debatje heeft ie losgemaakt.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:33 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Inderdaad, heel dom. Maar die Wester zat afgelopen debat alleen maar popi-jopie te doen en vandaag was ie weer aan de gang met zijn sensatievragen. Irritante gozer waar je geen flikker aan hebt.
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:34 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Misschien is d66 nog wel een optie zeg...
Natuurlijkquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:34 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Zeker.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:34 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Hij niet, die Amerikaan. Maar doordat iedereen Spaaijtje woorden in de mond legt alsof het uit zijn hersenpan komt zitten we naar een zinloos debat te kijken.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:33 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat blijkt, verhit debatje heeft ie losgemaakt.
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:34 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Wat houd je tegen?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:34 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
En hij heeft kaal haar.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:33 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Inderdaad, heel dom. Maar die Wester zat afgelopen debat alleen maar popi-jopie te doen en vandaag was ie weer aan de gang met zijn sensatievragen. Irritante gozer waar je geen flikker aan hebt.
Ze deden een test onder jongen voor ze begonnen met blowen, toen gingen ze blowen, naderhand deed men weer een test. Het schommelde met een iq verlaging tussen -2 en -12quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:35 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Sowieso wat is "dom" voor een vaag.begrip, hoe meet je dat, grootschalige uw testen onder gebruikers?
Er zijn testen gedaan ja, was in het nieuws vandaag. Maar ja dat geldt net zo goed met alcohol natuurlijk. Bij volwassenen waren de effecten niet/nauwelijks meetbaar.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:35 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Sowieso wat is "dom" voor een vaag.begrip, hoe meet je dat, grootschalige uw testen onder gebruikers?
Inderdaad, maar hij wordt gelijk zo hard aangevallen, terwijl hij gewoon heel duidelijk is.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:31 schreef eriksd het volgende:
[..]
Hij doet het prima. Dat er nogal wat mensen rondlopen die kennelijk meteen een waas voor de ogen krijgen als de SGP iets zegt is hun probleem.
Terwijl ze stoned waren ?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:36 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ze deden een test onder jongen voor ze begonnen met blowen, toen gingen ze blowen, naderhand deed men weer een test. Het schommelde met een iq verlaging tussen -2 en -12
Michelle Martin, geloof ik.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:36 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Wat was nou het onderwerp na zieleknijper Robert?
Misschien meent die Keyl nog iets te moeten vertellen?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:36 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Wat was nou het onderwerp na zieleknijper Robert?
ja en ook nog die belg in 15 minutenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:37 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Misschien meent die Keyl nog iets te moeten vertellen?
Ik vind Samsom nog beter.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:36 schreef Van_Poppel het volgende:
Veel D66-ers in dit topic
Ik twijfel nog tussen Samsom en Pechtold.
Robert wordt de nieuwe Sint na Kees Flodder denk ik.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:37 schreef tompsv18 het volgende:
Robert ziet er slecht uit zeg, heeft volgens mij een paar dagen niet geslapen
jetlag uit Australiequote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:37 schreef tompsv18 het volgende:
Robert ziet er slecht uit zeg, heeft volgens mij een paar dagen niet geslapen
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:37 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Misschien meent die Keyl nog iets te moeten vertellen?
Buiten Europa vinden ze elkaar op de fundamentele punten perfect.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:39 schreef Paxcon het volgende:
Ik vond Samsom tijdens het debat ook prima maar hun ideeën staan me niet helemaal aan.
Pechtold is voor een groot Europees 3de rijk. D66=Hitler, open je ogen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:36 schreef Van_Poppel het volgende:
Veel D66-ers in dit topic
Ik twijfel nog tussen Samsom en Pechtold.
not sure if...quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:40 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Pechtold is voor een groot Europees 3de rijk. D66=Hitler, open je ogen.
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:40 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Pechtold is voor een groot Europees 3de rijk. D66=Hitler, open je ogen.
mijn gedachte.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:44 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Kerkrecht? Wat is dat en wat heeft het te maken met mevrouw Dutroux
Meneer is afgestudeerd in rechten, waaronder kerkrecht.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:44 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Kerkrecht? Wat is dat en wat heeft het te maken met mevrouw Dutroux
Wie?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:48 schreef JackHerrer het volgende:
Ik zou als eerste even Yvonne van Hertum checken of ze geen haatmail heeft gestuurd.
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:48 schreef JackHerrer het volgende:
Ik zou als eerste even Yvonne van Hertum checken of ze geen haatmail heeft gestuurd.
Om haar morele superioriteit te tonen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:55 schreef Oidipous het volgende:
Waarom treedt mevrouw Keyl op als het geweten van de Nederlandse vrouw?
Mooie ventquote:Op woensdag 29 augustus 2012 01:17 schreef Confetti het volgende:
Wat is die Belg een gore tering smeerlap zeg. Gadverdamme.![]()
![]()
Met zijn moreel superieur vingertje.
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 01:17 schreef Confetti het volgende:
Wat is die Belg een gore tering smeerlap zeg. Gadverdamme.![]()
![]()
Met zijn moreel superieur vingertje.
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 01:39 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]![]()
Je hebt blijkbaar niks van z'n boodschap meegekregen. Prachtig hoe hij van der Staaij nog even op z'n plek zette.
Selectief stukje, want het voorbeeld van vrachtwagens wat in de 30 seconden daarop volgt, was vrij duidelijk lijkt me.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 15:18 schreef pberends het volgende:
Hoe Knevel kereltje Pechtold behandelde.
Het gaat om het geniaal belerende toontjequote:Op woensdag 29 augustus 2012 17:33 schreef thettes het volgende:
[..]
Selectief stukje, want het voorbeeld van vrachtwagens wat in de 30 seconden daarop volgt, was vrij duidelijk lijkt me.
Dat eh gaat vast eh eh over de eh eh, dat gaat vast eh over dat je eh eh dommer van eh eh drugs wordt en dat je eh eh daardoor eh moeilijk uit je eh eh woorden kan eh eh komen. Daarom zijn wij eh eh blij met de eh eh, hoe heet dat ding ook alweer, eh de wietpas.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:03 schreef Kentoet het volgende:
Op eh Stelten eh is eh eh eh te gast eh.
Zitten trouwens in dezelfde Europese club als de Fryske Nasjonale Partijquote:
Hahaha iddquote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:07 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat eh gaat vast eh eh over de eh eh, dat gaat vast eh over dat je eh eh dommer van eh eh drugs wordt en dat je eh eh daardoor eh moeilijk uit je eh eh woorden kan eh eh komen. Daarom zijn wij eh eh blij met de eh eh, hoe heet dat ding ook alweer, eh de wietpas.
Ik vind hem altijd wel tof.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:14 schreef alors het volgende:
Wiegelhebben ze die ook weer opgegraven?
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:16 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik vind hem altijd wel tof.
Helaas wel jaquote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:20 schreef marcodej het volgende:
Opstelten. De man die door zijn zalvende bas alle onzin kan roepen die hij wil.
Opstelten is baas van de pliesiequote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:22 schreef Symer het volgende:
Populistische stellingen weer bij dat tweede scherm. Ik zie ook niet in wat te hard rijden met Opstelten te maken heeft.
Ondoorgrondelijk, zijn wegen.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:23 schreef Specularium het volgende:
iVO is van de speciale troepen. Hooggeleid en alles.
Ja idd, goed ingevoerdquote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:24 schreef marcodej het volgende:
Opstelten weet dus vrij weinig en moet alles van de NOS horen.
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:26 schreef alors het volgende:
Hahaha Teeven, die is helemaal om te janken
Nee die is gewoon eng.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:26 schreef alors het volgende:
Hahaha Teeven, die is helemaal om te janken
Pronokal dieet dus. Hoop zakjes met poeder.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:09 schreef rubbereend het volgende:
Ik moet nog steeds aan de nieuwe Bart de Wever wennen
Het lijkt wel de vader van Koos Koets.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:27 schreef Specularium het volgende:
Ik ken geen enkele blower die zo sloom en afwezig praat.
Was in april schijnbaar al 45 kilo kwijtquote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:27 schreef borisz het volgende:
[..]
Pronokal dieet dus. Hoop zakjes met poeder.
Nou nou zo werkt dat niet bluh bluh bluhhhhhquote:
Die bovenste laat me denken aan Albertooooquote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:32 schreef Baszh het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vond hem er dik veel sympathieker uitzien
Dat komt door dat enge veel te wijde boordje en dat lubberige nekje die elke extreem afgevallen persoon heeft.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:32 schreef Baszh het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vond hem er dik veel sympathieker uitzien
Voor die mensen vreselijk ja, maar ik vind het verder weinig boeiend.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:37 schreef alors het volgende:
Verschrikkelijk voor die mensen, dat hij nooit gevonden is, zo kun je het nooit afsluiten.
Valt wel mee.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:44 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Johan Derksen was vroeger ook een dikkie hoor, die is ook flink wat kwijtgeraakt
Hij heeft ook een tijd een dikke kop van de Prednison(?) gehad.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:44 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Johan Derksen was vroeger ook een dikkie hoor, die is ook flink wat kwijtgeraakt
zo zie je maar weer dat eenzelfde politieke voorkeur nog geen vriendjes hoeft te makenquote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:52 schreef marcodej het volgende:
Ivo is een tikkie arrogant tegen onze Belgische vrind.
Ik vond het wel humorquote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:52 schreef marcodej het volgende:
Opa van Oboemaquote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:48 schreef borisz het volgende:
Vonhoff. Dat was nog een verstandige VVD'er.
Tja, de Nederlanders zijn van harte welkom om zat te worden in Antwerpen maar Ivo wil geen Belgen in onze coffeeshops.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:52 schreef marcodej het volgende:
Clown Bassie zonder schminck.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:56 schreef Kentoet het volgende:
[..]
Bij nader inzien is hij meer de opa van Geert.
wie?quote:
quote:In Knevel en Van den Brink ChristenUnie-leider Arie Slob, GroenLinks-leider Jolande Sap, misdaadverslaggever Peter R. de Vries, parlementair verslaggeefster Wouke van Scherrenburg en zangeres en presentatrice Antje Monteiro
Net aslof je die ooit aan had.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 22:30 schreef Van_Poppel het volgende:
bazentafel, ik heb mijn broekje al uit.
Nee hoorquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 23:03 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jij gaat stiekem gewoon PVV stemmen als niemand kijkt he?
Je moet wat als je de eerste debatten al niet word uitgenodigdquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 23:08 schreef Eenskijken het volgende:
jolande sap weerdat wijf is wel érg graag op tv zeg, jemig
Inderdaad. Ik zou er bijna de stekker van uit mijn tv trekken.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 23:08 schreef Eenskijken het volgende:
jolande sap weerdat wijf is wel érg graag op tv zeg, jemig
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 23:12 schreef Eenskijken het volgende:
Ik de SBS6 avonden met peter na wegmisbruikerswho's with me?
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 23:12 schreef Eenskijken het volgende:
Ik de SBS6 avonden met peter na wegmisbruikerswho's with me?
gaat nog wel 100x voorbijkomen, sterkte alvastquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 23:17 schreef Eenskijken het volgende:
dit fragment al 100x gezien.. zucht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |