Per ongeluk?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 11:46 schreef zandsculptuur het volgende:
Hoi allemaal, ik kom (met een kloon account) ook voorzichtig om het hoekje kijken.
Heb gisteren per ongeluk twee streepjes geplast, dus ga me nu maar eens een beetje inlezen.
Een mini beetje, het lijkt allemaal nog niet echt, en nog zo ver weg. Maar dat zal vast goed komenquote:Op woensdag 29 augustus 2012 11:51 schreef Mangostine het volgende:
Welkom zandsculptuur! Al een klein beetje van de schrik bekomen?
Dat klinkt heel naar jaquote:Vrijdag op zaterdag een nachtje weg![]()
We moesten een cadeaubon (nog van ons huwelijk) verzilveren vóór 30 sept, en dit was de enige mogelijkheid. Fijn naar een luxe hotel met gebruik van de wellness.
Echt súper vervelend.
We waren al even gestopt met anticonceptie, maar ik had het nog niet zo snel verwachtquote:Op woensdag 29 augustus 2012 11:53 schreef Ticootje het volgende:
Per ongeluk?
Of wel geplant, maar per ongeluk als in verrassing?
AH, gefeliciteerd!quote:Op woensdag 29 augustus 2012 11:56 schreef zandsculptuur het volgende:
[..]
We waren al even gestopt met anticonceptie, maar ik had het nog niet zo snel verwacht.
Het is wel heel erg welkom!
Dank je! Hij was nog vrijquote:Op woensdag 29 augustus 2012 12:00 schreef Suikertante het volgende:
In het boekje staat zelfs rond de zeven weken Ticootje! Maar ik moet nog bellen dus je zal wel gelijk blijken te hebben![]()
Gefeliciteerd zandsculptuur! Mooie naam voor je kloon heb je gekozen
Van 8 naar 9, toch? Ben je ook net nieuw? Spannend he?!quote:Op woensdag 29 augustus 2012 12:05 schreef L0t.. het volgende:
Welkom en gefeliciteerd zandsculptuur!
Fijn dat het voor nu mee lijkt te vallen Suikertante!
Ik heb nog even een stomme vraagOveral wordt gesproken over bijv. de achtste week. Is dit nou de week van 7 naar 8, of de week van 8 naar 9?
Ik heb geen creme tip, maar ik vind het wel lekker als ik (of mijn vent) mijn buik masseert met echte massage olie. Neemt ook die trekkerigheid wel een beetje weg, dus lekker voor het slapen gaan (mits het een beetje intrekt, anders moet je daarna weer douchenquote:Op woensdag 29 augustus 2012 12:12 schreef Kwisted het volgende:
Lot, ik denk de week van 7 naar 8. Want 0 tot 1 is de eerste week..
Welkom Zandsculptuur! Wordt dit jullie eerste kindje? Tips tegen misselijkheid, uit de buurt blijven van alles wat stinkt hielp bij mij![]()
Vanmorgen bij de VK geweest, alles was weer goed. Bloeddruk zelf ietsje lager dan anders, dus dat is ook alleen maar goed. Kindje ligt mooi met het hoofdje in mijn bekken.
Ze had geen tip voor de pijn die ik heb van het krijgen van striemen. Iemand anders tips behalve heeeel veel smeren? Weet iemand een fijne creme? Ik wil een hele vette!
Ik zag het in het update topic! Ik hoop het ook, maar ik ga me over een tijdje wel van mijn kloon ontdoen hoorquote:Op woensdag 29 augustus 2012 12:11 schreef Suikertante het volgende:
(en ik ben ook net nieuw! heb een spannende dag maar hopelijk komen we elkaar nog maanden tegen hier)
Blijven eten.. Kleine hapjes.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 12:16 schreef zandsculptuur het volgende:
[..]
Ik zag het in het update topic! Ik hoop het ook, maar ik ga me over een tijdje wel van mijn kloon ontdoen hoor.
Dit wordt ons eerste kindje ja (jee, wat klinkt het echt als ik het zo typ).
De misselijkheid komt de hele dag door, dus niet speciaal 's ochtends. Ik zal wel wat verschillende dingen gaan proberen, bedankt voor de tips. En bedankt voor het warme welkom!
@Kwisted: welke creme gebruik je? Ik vind die van de HEMA wel erg fijn (die gebruikte ik eerder ook wel eens tegen striemen, gewoon omdat het een fijne creme is)
Ja, dankje, goeie tip! Die ga ik 's middags proberen, kijken of ik de avondmisselijkheid een beetje onder controle kan krijgen!quote:
Bij mij werd de misselijkheid erger als mn maag leeg werd. Dus door de hele dag maar iets te eten, iets van een cracker, of wat fruit, yoghurt... En in het begin kon ik de geur van vlees niet verdragen..quote:Op woensdag 29 augustus 2012 12:30 schreef bellelena het volgende:
[..]
Ja, dankje, goeie tip! Die ga ik 's middags proberen, kijken of ik de avondmisselijkheid een beetje onder controle kan krijgen!
Toen je het zojuist postte, toen herkende ik precies dat inderdaad. Denk dat het hier ook door de leger wordende maag komt.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 12:31 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Bij mij werd de misselijkheid erger als mn maag leeg werd. Dus door de hele dag maar iets te eten, iets van een cracker, of wat fruit, yoghurt... En in het begin kon ik de geur van vlees niet verdragen..
'Vind ik leuk'quote:Op woensdag 29 augustus 2012 12:41 schreef Omentielvo het volgende:
Zandsculptuur, welkom hier. En gefeliciteerd
Tico, ik ben wel heel nieuwsgierig hoor wat julie krijgen. Zelfs als je het niet wilt weten ben je het een klein beetje verplicht om aan de VK te vragen of ze het geslacht hier kan posten. Zetten we het gewoon in een spoiler.
Bedankt! Dit dacht ik zelf dus ook al, maar las wat tegenstrijdige berichten op internetquote:Op woensdag 29 augustus 2012 12:21 schreef bellelena het volgende:
L0t, wat kwisted en mango zeggen! Dus van week 7 t/m week 8 is de achtste week. Denk ook aan de jaren '50 bijv., die lopen van (19)50 t/m (19)60. Of het eerste levensjaar, loopt van 0 t/m 1 jaar. Of de 21ste eeuw, van 2000 t/m 2100.
Niet net nieuw, maar wel redelijk nieuwquote:Op woensdag 29 augustus 2012 12:11 schreef zandsculptuur het volgende:
[..]
Van 8 naar 9, toch? Ben je ook net nieuw? Spannend he?!
*kop in zand steekt.quote:
Mijn vriend whatsappte net dat hij die gedownload heeftquote:Op woensdag 29 augustus 2012 12:53 schreef Suikertante het volgende:
Iemand toevallig "What to expect when you're expecting" gekeken, en is het echt zo'n (fijne) flauwe film voor op de bank met een zak chips?
Wat voor film is het? Ik weet niet of ik 'm wil kijken, want ik ga al hysterisch janken bij een reclame die goed aflooptquote:Op woensdag 29 augustus 2012 12:53 schreef Suikertante het volgende:
Iemand toevallig "What to expect when you're expecting" gekeken, en is het echt zo'n (fijne) flauwe film voor op de bank met een zak chips?
Als je omgeving het weet , wat boeit het dan nog om het niet online te gooien ??quote:Op woensdag 29 augustus 2012 13:14 schreef freecell het volgende:
Wij krijgen een baby (aan de echo's te zien)
Geslacht gooien we nog even niet openbaar onlineHoewel onze omgeving het wel weet.
Ja! Ik was even wat anders aan het doenquote:Op woensdag 29 augustus 2012 13:19 schreef Suikertante het volgende:
Zandsculptuur..? Gaat het nog, of lig je huilend met je hoofd op het toetsenbord?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 13:47 schreef Mangostine het volgende:
Ja vooral voor meisjes zie ik dingetjes waarvan ik denk, ohhh, als het er een is, moet ik dit hebben! Vestjes vooral.Staat zo lief bij die stoere broekjes die ik gekocht heb.
Coco, was dat pak in jouw maat te krijgen ja?
Ik heb geen idee of het een dik staartje is eigenlijk. Heb het zelf alleen online gezien en nog nooit in het echt. Misschien voel je het niet/nauwelijks. En anders idd eraf slopenquote:Op woensdag 29 augustus 2012 13:55 schreef Cathmar het volgende:
Het lijkt mij echt handig, zo'n pakje, maar die staart![]()
Dat ligt toch ook niet lekker voor zo'n uk?\
Hier heb je de Name It varianten (met oortjes ook...helaas)
http://www.ikenmijnkind.n(...)ds=wholesuit&x=0&y=0
Net even aan dat staartje gevoeld. Tis vrij goed voelbaar, maar moet even kijken hoe dat pakje straks valt. Misschien zit 'ie wel op de luier, volgens mij voel je er dan toch niks van? Naja, zie het 'straks' vanzelf welquote:Op woensdag 29 augustus 2012 13:58 schreef freecell het volgende:
Die van mij heeft geen staart?
Oude variant denk ik
Slaap lekker! Ik ben zwaar jaloersquote:Op woensdag 29 augustus 2012 13:59 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Net even aan dat staartje gevoeld. Tis vrij goed voelbaar, maar moet even kijken hoe dat pakje straks valt. Misschien zit 'ie wel op de luier, volgens mij voel je er dan toch niks van? Naja, zie het 'straks' vanzelf wel
Ik ga weer even terug naar bed, tot later!
quote:
Nee Joene houdt z'n broek even aan in de wachtkamer.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 14:45 schreef Kwisted het volgende:
[..]
Hebben jullie ondertussen al een piemel gezien? Of hoe laat is de echo
gelukkig ben ik erg geduldig ....quote:Op woensdag 29 augustus 2012 14:47 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Nee Joene houdt z'n broek even aan in de wachtkamer.
Hij heeft er toch al genoeg mee gedaanquote:Op woensdag 29 augustus 2012 14:47 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Nee Joene houdt z'n broek even aan in de wachtkamer.
Ach de vrouwen hier zijn allemaal al zwanger.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 14:48 schreef Kwisted het volgende:
[..]
Hij heeft er toch al genoeg mee gedaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hoop het niet zeg.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 14:55 schreef Ticootje het volgende:
Ik gok dat dat niet van een zwangerschap is.
Als we het zouden weten kunnen we er ook voor kiezen het niet te delen ...quote:Op woensdag 29 augustus 2012 14:59 schreef danic het volgende:
Dat gok ik ook tico.
Joene, weten jullie het nou nog niet? Zal ik het maar voor jullie beslissen? Lekker wel weten, is zó leuk.
En wij zijn allemaal té nieuwsgierig!
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 15:05 schreef Kyara het volgende:
Dat zou erg sadistisch zijn Joene!
Oh, en ijsberenpakjesAlleen om hier te zieken zou ik het al doen .SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
Welkom terug!quote:Op woensdag 29 augustus 2012 14:08 schreef As1981 het volgende:
Zo weer terug van vakantie. Hebben een heerlijk weekje genoten van de zon. Ging allemaal prima ook met het warme weer. alleen bij echte beklimmingen was het wel wat zwaarder en voelde ik mijn banden.
Net voor vertrek nog op controle geweest en gevraagd of ze al konden zien wat we gaan krijgen. even snel gekeken en hij dacht een jongetje maar zou net zo goed de navelstreng kunnen zijn. mijn gevoel was meisje en nu heb ik echt geen flauw idee. Hopelijk is het over drie weken duidelijk te zien.
Ga verder niet terug lezen vind ik niet te doen. maar nieuwe zwangere welkom en volgens mij waren er verse baby's dus van harte!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |