Van 8 naar 9, toch? Ben je ook net nieuw? Spannend he?!quote:Op woensdag 29 augustus 2012 12:05 schreef L0t.. het volgende:
Welkom en gefeliciteerd zandsculptuur!
Fijn dat het voor nu mee lijkt te vallen Suikertante!
Ik heb nog even een stomme vraagOveral wordt gesproken over bijv. de achtste week. Is dit nou de week van 7 naar 8, of de week van 8 naar 9?
Ik heb geen creme tip, maar ik vind het wel lekker als ik (of mijn vent) mijn buik masseert met echte massage olie. Neemt ook die trekkerigheid wel een beetje weg, dus lekker voor het slapen gaan (mits het een beetje intrekt, anders moet je daarna weer douchenquote:Op woensdag 29 augustus 2012 12:12 schreef Kwisted het volgende:
Lot, ik denk de week van 7 naar 8. Want 0 tot 1 is de eerste week..
Welkom Zandsculptuur! Wordt dit jullie eerste kindje? Tips tegen misselijkheid, uit de buurt blijven van alles wat stinkt hielp bij mij![]()
Vanmorgen bij de VK geweest, alles was weer goed. Bloeddruk zelf ietsje lager dan anders, dus dat is ook alleen maar goed. Kindje ligt mooi met het hoofdje in mijn bekken.
Ze had geen tip voor de pijn die ik heb van het krijgen van striemen. Iemand anders tips behalve heeeel veel smeren? Weet iemand een fijne creme? Ik wil een hele vette!
Ik zag het in het update topic! Ik hoop het ook, maar ik ga me over een tijdje wel van mijn kloon ontdoen hoorquote:Op woensdag 29 augustus 2012 12:11 schreef Suikertante het volgende:
(en ik ben ook net nieuw! heb een spannende dag maar hopelijk komen we elkaar nog maanden tegen hier)
Blijven eten.. Kleine hapjes.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 12:16 schreef zandsculptuur het volgende:
[..]
Ik zag het in het update topic! Ik hoop het ook, maar ik ga me over een tijdje wel van mijn kloon ontdoen hoor.
Dit wordt ons eerste kindje ja (jee, wat klinkt het echt als ik het zo typ).
De misselijkheid komt de hele dag door, dus niet speciaal 's ochtends. Ik zal wel wat verschillende dingen gaan proberen, bedankt voor de tips. En bedankt voor het warme welkom!
@Kwisted: welke creme gebruik je? Ik vind die van de HEMA wel erg fijn (die gebruikte ik eerder ook wel eens tegen striemen, gewoon omdat het een fijne creme is)
Ja, dankje, goeie tip! Die ga ik 's middags proberen, kijken of ik de avondmisselijkheid een beetje onder controle kan krijgen!quote:
Bij mij werd de misselijkheid erger als mn maag leeg werd. Dus door de hele dag maar iets te eten, iets van een cracker, of wat fruit, yoghurt... En in het begin kon ik de geur van vlees niet verdragen..quote:Op woensdag 29 augustus 2012 12:30 schreef bellelena het volgende:
[..]
Ja, dankje, goeie tip! Die ga ik 's middags proberen, kijken of ik de avondmisselijkheid een beetje onder controle kan krijgen!
Toen je het zojuist postte, toen herkende ik precies dat inderdaad. Denk dat het hier ook door de leger wordende maag komt.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 12:31 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Bij mij werd de misselijkheid erger als mn maag leeg werd. Dus door de hele dag maar iets te eten, iets van een cracker, of wat fruit, yoghurt... En in het begin kon ik de geur van vlees niet verdragen..
'Vind ik leuk'quote:Op woensdag 29 augustus 2012 12:41 schreef Omentielvo het volgende:
Zandsculptuur, welkom hier. En gefeliciteerd
Tico, ik ben wel heel nieuwsgierig hoor wat julie krijgen. Zelfs als je het niet wilt weten ben je het een klein beetje verplicht om aan de VK te vragen of ze het geslacht hier kan posten. Zetten we het gewoon in een spoiler.
Bedankt! Dit dacht ik zelf dus ook al, maar las wat tegenstrijdige berichten op internetquote:Op woensdag 29 augustus 2012 12:21 schreef bellelena het volgende:
L0t, wat kwisted en mango zeggen! Dus van week 7 t/m week 8 is de achtste week. Denk ook aan de jaren '50 bijv., die lopen van (19)50 t/m (19)60. Of het eerste levensjaar, loopt van 0 t/m 1 jaar. Of de 21ste eeuw, van 2000 t/m 2100.
Niet net nieuw, maar wel redelijk nieuwquote:Op woensdag 29 augustus 2012 12:11 schreef zandsculptuur het volgende:
[..]
Van 8 naar 9, toch? Ben je ook net nieuw? Spannend he?!
*kop in zand steekt.quote:
Mijn vriend whatsappte net dat hij die gedownload heeftquote:Op woensdag 29 augustus 2012 12:53 schreef Suikertante het volgende:
Iemand toevallig "What to expect when you're expecting" gekeken, en is het echt zo'n (fijne) flauwe film voor op de bank met een zak chips?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |