Toen je het zojuist postte, toen herkende ik precies dat inderdaad. Denk dat het hier ook door de leger wordende maag komt.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 12:31 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Bij mij werd de misselijkheid erger als mn maag leeg werd. Dus door de hele dag maar iets te eten, iets van een cracker, of wat fruit, yoghurt... En in het begin kon ik de geur van vlees niet verdragen..
'Vind ik leuk'quote:Op woensdag 29 augustus 2012 12:41 schreef Omentielvo het volgende:
Zandsculptuur, welkom hier. En gefeliciteerd
Tico, ik ben wel heel nieuwsgierig hoor wat julie krijgen. Zelfs als je het niet wilt weten ben je het een klein beetje verplicht om aan de VK te vragen of ze het geslacht hier kan posten. Zetten we het gewoon in een spoiler.
Bedankt! Dit dacht ik zelf dus ook al, maar las wat tegenstrijdige berichten op internetquote:Op woensdag 29 augustus 2012 12:21 schreef bellelena het volgende:
L0t, wat kwisted en mango zeggen! Dus van week 7 t/m week 8 is de achtste week. Denk ook aan de jaren '50 bijv., die lopen van (19)50 t/m (19)60. Of het eerste levensjaar, loopt van 0 t/m 1 jaar. Of de 21ste eeuw, van 2000 t/m 2100.
Niet net nieuw, maar wel redelijk nieuwquote:Op woensdag 29 augustus 2012 12:11 schreef zandsculptuur het volgende:
[..]
Van 8 naar 9, toch? Ben je ook net nieuw? Spannend he?!
*kop in zand steekt.quote:
Mijn vriend whatsappte net dat hij die gedownload heeftquote:Op woensdag 29 augustus 2012 12:53 schreef Suikertante het volgende:
Iemand toevallig "What to expect when you're expecting" gekeken, en is het echt zo'n (fijne) flauwe film voor op de bank met een zak chips?
Wat voor film is het? Ik weet niet of ik 'm wil kijken, want ik ga al hysterisch janken bij een reclame die goed aflooptquote:Op woensdag 29 augustus 2012 12:53 schreef Suikertante het volgende:
Iemand toevallig "What to expect when you're expecting" gekeken, en is het echt zo'n (fijne) flauwe film voor op de bank met een zak chips?
Als je omgeving het weet , wat boeit het dan nog om het niet online te gooien ??quote:Op woensdag 29 augustus 2012 13:14 schreef freecell het volgende:
Wij krijgen een baby (aan de echo's te zien)
Geslacht gooien we nog even niet openbaar onlineHoewel onze omgeving het wel weet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |