abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_116143935
Tico, weten jullie al of jullie het willen weten? Ik zeg gewoon doen! Ik heb het zelf alleen als fijn ervaren om te weten dat we een meisje krijgen. Lekker praktisch, en de verassing was voor ons met 20weken ook hartstikke groot.
En ik ben gewoon benieuwd wat jullie gaan krijgen :P
pi_116143944
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 12:31 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Bij mij werd de misselijkheid erger als mn maag leeg werd. Dus door de hele dag maar iets te eten, iets van een cracker, of wat fruit, yoghurt... En in het begin kon ik de geur van vlees niet verdragen..
Toen je het zojuist postte, toen herkende ik precies dat inderdaad. Denk dat het hier ook door de leger wordende maag komt.

Alvast veel succes vanmiddag! Enne, wat de rest ook zegt, gewoon op laten schrijven als jullie er nog niet uit zijn!
pi_116144099
Zandsculptuur, welkom hier. En gefeliciteerd

Tico, ik ben wel heel nieuwsgierig hoor wat julie krijgen. Zelfs als je het niet wilt weten ben je het een klein beetje verplicht om aan de VK te vragen of ze het geslacht hier kan posten. Zetten we het gewoon in een spoiler. :P
pi_116144125
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 12:41 schreef Omentielvo het volgende:
Zandsculptuur, welkom hier. En gefeliciteerd

Tico, ik ben wel heel nieuwsgierig hoor wat julie krijgen. Zelfs als je het niet wilt weten ben je het een klein beetje verplicht om aan de VK te vragen of ze het geslacht hier kan posten. Zetten we het gewoon in een spoiler.
'Vind ik leuk'
pi_116144158
Volgens mij eet ik ook te weinig. Ik ben 's ochtends niets waard en als het even jan kom ik pas rond de middag mijn bed uit. Gelukkig kon dit de afgelopen dagen omdat mijn vriend thuis was. Begin nu met dubbeldrank met floradix en 2 boterhammen met appelstroop. Maar dat moet ik wel een paar dagen volhouden voor het gewenste resultaat denk ik.

Tico, ik zou het willen weten hoor. Maar als je vanmiddag nog twijfelt, lekker laten opschrijven. Wat wil joene?

Zandsculptuur welkom!
pi_116144216
Ik zeg trouwens onwetend blijven Tico! Zo spannend, en wij hier allemaal in vertwijfeling! :D
pi_116144364
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 12:21 schreef bellelena het volgende:
L0t, wat kwisted en mango zeggen! Dus van week 7 t/m week 8 is de achtste week. Denk ook aan de jaren '50 bijv., die lopen van (19)50 t/m (19)60. Of het eerste levensjaar, loopt van 0 t/m 1 jaar. Of de 21ste eeuw, van 2000 t/m 2100.
Bedankt! Dit dacht ik zelf dus ook al, maar las wat tegenstrijdige berichten op internet :P Dus wij gaan nu de 9e week in *O*

quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 12:11 schreef zandsculptuur het volgende:

[..]

Van 8 naar 9, toch? Ben je ook net nieuw? Spannend he?! :D
Niet net nieuw, maar wel redelijk nieuw ;) Ik weet nu alweer een maand dat ik zwanger ben (een maand! :o) En het is zeker spannend, heb al een paar zenuwslopende weken gehad maar nu gaat het wel goed hoor :)

Hier ook last van avondmisselijkheid sinds een paar dagen, heb nog niet helemaal uitgevonden wat ik er tegen kan doen behalve maar gewoon zo snel mogelijk in slaap proberen te vallen :').
pi_116144413
21e week!!! Dat klinkt als over de helft... Hou eens op!
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_116144476
:o Je gaat al bijna bevallen joh!
pi_116144500
quote:
4s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 12:50 schreef Suikertante het volgende:
:o Je gaat al bijna bevallen joh!
*kop in zand steekt.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_116144560
Iemand toevallig "What to expect when you're expecting" gekeken, en is het echt zo'n (fijne) flauwe film voor op de bank met een zak chips?
pi_116144569
yep, ik moest huilen :')
pi_116144604
ik vond hem niet flauw trouwens, gewoon leuk. Ik raad hem wel aan

Deze week ook naar Intouchables geweest, wauw O+ die was mooi!
pi_116144621
Welkom Zandsculptuur!

Oef, blij dat ik helemaal geen last heb gehad van misselijkheid als ik de verhalen hier zo lees...

Ik vind het ook wel praktisch en 'echter' dat we het geslacht kennen. Eerst wou mijn man het liever niet weten maar heb hem toch weten te overhalen (denk aan naam, geboortekaartje, kinderkamertje, ... en dan alles in het dubbel), gelukkig maar. Leek me ook maar niets dat ik het wel weet en hij niet.

En de verrassing hoe het er zal uitzien en hoe de bevalling zal verlopen is nog groot genoeg om het spannend te houden!! Maar familie, vrienden en zo weten niet dat het een jongetje is, blijft wel nog even ons geheimpje O+
pi_116144655
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 12:53 schreef Suikertante het volgende:
Iemand toevallig "What to expect when you're expecting" gekeken, en is het echt zo'n (fijne) flauwe film voor op de bank met een zak chips?
Mijn vriend whatsappte net dat hij die gedownload heeft :D (wel op mijn verzoek hoor, ik geloof niet dat hij dit zelf zou bedenken :')). Vanavond maar eens kijken denk ik.
pi_116144683
Ja intouchables is inderdaad een fijne film :)
Vanavond maar eens kijken dan, what to expect! Simultaan filmavondje L0t! Heb mijn vriend warempel ook zo ver gekregen om mee te kijken *O*

Lise is dat niet erg moeilijk als je het zelf weet, om het dan voor anderen verborgen te houden? Ik zou echt bang zijn dat ik mezelf zou verspreken!
pi_116144834
Zelfs mijn kerel vond hem leuk!
Het verhaal is cliché en voorspelbaar,maar zo ontzettend leuk verteld! Ik heb keihard zitten lachen ook :Y

Lise, leuk hè? Ik vind het ook echt wel toegevoegde waarde om te weten :)
pi_116144949
Neen hoor Suikertante, dat lukt wonderbaarlijk erg goed!
Ik wissel vaak af tussen hij of zij (hem/haar) als ik over de baby praat en goede vrienden leid ik soms zelfs eens bewust om de tuin :P
Maar de meesten denken toch wel dat het een jongetje is omdat ik naar voor draag :')

Nu moeten we enkel nog opletten dat we ook de naam niet verklappen gezien we ons mannetje thuis al zo aanspreken :D

Idd Free! Wat krijgen jullie alweer? (zie dat je niet in de OP staat)
pi_116145067
Ben aan het kijken voor een geboortekaartje. Vond ik met Matthias toen bijna niks leuk nu voor een meisje vind ik alles waas roze in zit leuk 8)7
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_116145085
Ha! Dat herken ik NU al, want wij wisten voor we stopten met de pil al wat voor naam het krijgt als het een jongetje wordt. Het kan natuurlijk ook een meisje worden, maar moet mezelf echt bedwingen de jongensnaam niet al te gebruiken thuis. Dat zou levensgevaarlijk zijn, ik ben een kletskous (joh ;))!

Zeg Loodje, hoe gaat ie?
En Lenehe, alles nog steeds rustig?
pi_116145215
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 12:53 schreef Suikertante het volgende:
Wat voor film is het? Ik weet niet of ik 'm wil kijken, want ik ga al hysterisch janken bij een reclame die goed afloopt :') .
pi_116145325
Wij krijgen een baby (aan de echo's te zien ;) )
Geslacht gooien we nog even niet openbaar online :) Hoewel onze omgeving het wel weet.
pi_116145377
Misschien kun je eerst de trailer proberen zandsculptuur?

Gefeliciteerd Freecell, een baby, wat leuk!! :D
pi_116145445
quote:
10s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 13:14 schreef freecell het volgende:
Wij krijgen een baby (aan de echo's te zien ;) )
Geslacht gooien we nog even niet openbaar online :) Hoewel onze omgeving het wel weet.
Als je omgeving het weet , wat boeit het dan nog om het niet online te gooien ??

Mij persoonlijk maakt het niet veel uit wl of niet weten , verrassing lijkt me tof . Het weten lijkt me ook wel ok. :')
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_116145447
Een baby :o Nou ja, doe je het gewoon net omgekeerd, kan allemaal ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')