quote:Op maandag 27 augustus 2012 00:05 schreef Barbapapamama het volgende:
Ik ga slapen want moet er morgen vroeg uit.
Doei.
Mja echt vakantie is het ook weer niet ik doe een wedstrijdje met een studiegenoot wie de meest sucesvolle webshop kan opzetten maar de verliezer moet iets beschamends gaan doen (ik wil dus niet verliezen) t.z.t. zal er en topic volgen want die gast zit ook op fokquote:Op maandag 27 augustus 2012 00:08 schreef msacras het volgende:
[..]
Lekker hoor, ik moet dinsdag (morgen dus meh) alweer naar school. En over 8 uur vrolijk op de stoep staan bij de huisarts maar ja, ik kan nog niet slapen.
2 uurquote:Op maandag 27 augustus 2012 00:12 schreef Pluizel het volgende:
sherlock, heb jij eigenlijk tijdsverschil met hier?
Haha klinkt lekker, doe je toevallig een economische/organisatorische studie? Ik moet zeggen dat mijn eerste schoolweek wel zal meevallen, hulpmentor van brugklas dus 2 uur les per dag en daarna kansloze spelletjes spelenquote:Op maandag 27 augustus 2012 00:11 schreef Drakire het volgende:
[..]
Mja echt vakantie is het ook weer niet ik doe een wedstrijdje met een studiegenoot wie de meest sucesvolle webshop kan opzetten maar de verliezer moet iets beschamends gaan doen (ik wil dus niet verliezen) t.z.t. zal er en topic volgens want die gast zit ook op fok.
oh dus jij zat al 2 uur te wachten voor je dit topic mocht openen?quote:
preciesquote:Op maandag 27 augustus 2012 00:17 schreef aight1 het volgende:
oh meneertje beach voelt zich plots elitair
Wat maakt het nou uit wie zijn topic het is, chill out, dit is mijn eerste NB die ik maar aanmaakte want ik zag geen andere NB in ONZquote:Op maandag 27 augustus 2012 00:17 schreef Pluizel het volgende:
dit is toch duidelijk een minder groot succes dan mijn topic was. is iedereen verlamd door de druk die een officiëel nachtbagger topic met zich meebrengt?
dank je schat maar ik ga slapenquote:Op maandag 27 augustus 2012 00:18 schreef Pluizel het volgende:
een hele goede nacht trouwens aight en beach!
kak, misschien had ik er een smiley bij moeten zetten. Ik probeerde een grapje te maken namelijkquote:Op maandag 27 augustus 2012 00:18 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Wat maakt het nou uit wie zijn topic het is, chill out, dit is mijn eerste NB die ik maar aanmaakte want ik zag geen andere NB in ONZ
Nee ik vind het altijd grappig teruglezen die grote lettersquote:Op maandag 27 augustus 2012 00:20 schreef Pluizel het volgende:
dag duranduran. zit je capslock knop vast?
jawel beetje is wel klinkt suboptimaalquote:
prima redenquote:Op maandag 27 augustus 2012 00:21 schreef duranduran het volgende:
[..]
Nee ik vind het altijd grappig teruglezen die grote letters
aha. en wat vind je van comic sans ms dag?quote:Op maandag 27 augustus 2012 00:21 schreef duranduran het volgende:
[..]
Nee ik vind het altijd grappig teruglezen die grote letters
ja was paar dagen ziek maar ben nu aan herstellen en hopelijk overmorgen weer goedquote:Op maandag 27 augustus 2012 00:21 schreef Pluizel het volgende:
[..]
jawel beetje is wel klinkt suboptimaal
stom en jijquote:Op maandag 27 augustus 2012 00:21 schreef Pluizel het volgende:
[..]
aha. en wat vind je van comic sans ms dag?
op die manier. beterschap dan nog voor het laatste stukje!quote:Op maandag 27 augustus 2012 00:21 schreef aight1 het volgende:
[..]
ja was paar dagen ziek maar ben nu aan herstellen en hopelijk overmorgen weer goed
het is vast een zegen voor dyslecten.quote:
thanksquote:Op maandag 27 augustus 2012 00:22 schreef Pluizel het volgende:
[..]
op die manier. beterschap dan nog voor het laatste stukje!
Oh okquote:Op maandag 27 augustus 2012 00:19 schreef Pluizel het volgende:
[..]
kak, misschien had ik er een smiley bij moeten zetten. Ik probeerde een grapje te maken namelijk
zijn we nu weer vriendjes?quote:
Ik heb hem verstoptquote:Op maandag 27 augustus 2012 00:23 schreef Pluizel het volgende:
[..]
zijn we nu weer vriendjes?
ik ga m'n tandenborstel maar eens opzoeken.
Valt je gebit niet uit elkaar met mijn elektrische tandenborstelquote:
Je blowt te veel.quote:Op maandag 27 augustus 2012 00:25 schreef duranduran het volgende:
echt raar het woord 'klein' als je het heel vaak typt en zeg doe maar eens
klein klein klein klein klein
Lol?quote:Op maandag 27 augustus 2012 00:25 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Valt je gebit niet uit elkaar met mijn elektrische tandenborstel
het wordt pas echt een mindfuck als je klein en groot andersom doet qua formaatquote:Op maandag 27 augustus 2012 00:25 schreef duranduran het volgende:
echt raar het woord 'klein' als je het heel vaak typt en zeg doe maar eens
klein klein klein klein klein
klein klein klein klein klein klein klein klein klein klein klein klein klein klein klein klein klein klein klein klein klein klein klein klein klein klein klein klein klein klein klein klein klein klein klein klein klein kleinquote:
gebruik je een trilboor ofzo?quote:Op maandag 27 augustus 2012 00:25 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Valt je gebit niet uit elkaar met mijn elektrische tandenborstel
quote:Op maandag 27 augustus 2012 00:27 schreef Pluizel het volgende:
[..]
het wordt pas echt een mindfuck als je klein en groot andersom doet qua formaat
jaquote:Op maandag 27 augustus 2012 00:27 schreef duranduran het volgende:
SORRY MISS JACKSONS
met al die dieren toch en die katten
KLEIN KLEIN KLEIN klein KLEIN hee KLEIN hoe gaat het met klein ja de kleine ik ben KLEIN HAHAHA ZIJN NAAM WAS KLEIN!!!!!!!!!!!!???quote:Op maandag 27 augustus 2012 00:26 schreef aight1 het volgende:
klein klein klein klein klein klein hahaha
wat gebeurt er als je heel raar doet?quote:Op maandag 27 augustus 2012 00:28 schreef duranduran het volgende:
Ik ben een beetje raar aan het doen
Owjaquote:Op maandag 27 augustus 2012 00:28 schreef Pluizel het volgende:
I'm sorry miss Jackson, I am for reaaaaaaal!
dan word ik verdrietigquote:Op maandag 27 augustus 2012 00:29 schreef Pluizel het volgende:
[..]
wat gebeurt er als je heel raar doet?
Dan glijd zijn lul uit zn broekquote:Op maandag 27 augustus 2012 00:29 schreef Pluizel het volgende:
[..]
wat gebeurt er als je heel raar doet?
quote:Op maandag 27 augustus 2012 00:29 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Dan glijd zijn lul uit zn broekHoppa recht in jouw vagina.
Grapje
kan je ook lichamelijk stoned zijn dan?quote:Op maandag 27 augustus 2012 00:29 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Owja
Sorry ben nog beetje mentaal stoned
als ie hem wil houden dan moet ie maar niet heel raar doen. ik heb namelijk een vagina dentataquote:Op maandag 27 augustus 2012 00:29 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Dan glijd zijn lul uit zn broekHoppa recht in jouw vagina.
Grapje
Ja meestal heb je dat als je net stoned bent, dan is het allemaal een beetje langzamer etc.quote:Op maandag 27 augustus 2012 00:29 schreef Pluizel het volgende:
[..]
kan je ook lichamelijk stoned zijn dan?
Doe maar nietquote:Op maandag 27 augustus 2012 00:30 schreef SherlockHolmes het volgende:
Wie kan hier de langste post maken? Wie kan hier de langste post maken? Wie kan hier de langste post maken? Wie kan hier de langste post maken? Wie kan hier de langste post maken? Wie kan hier de langste post maken? Wie kan hier de langste post maken? Wie kan hier de langste post maken? Wie kan hier de langste post maken? Wie kan hier de langste post maken? Wie kan hier de langste post maken? Wie kan hier de langste post maken? Wie kan hier de langste post maken? Wie kan hier de langste post maken? Wie kan hier de langste post maken? Wie kan hier de langste post maken? Wie kan hier de langste post maken? Wie kan hier de langste post maken? Wie kan hier de langste post maken? Wie kan hier de langste post maken? Wie kan hier de langste post maken? Wie kan hier de langste post maken? Wie kan hier de langste post maken? Wie kan hier de langste post maken? Wie kan hier de langste post maken? Wie kan hier de langste post maken? Wie kan hier de langste post maken? Wie kan hier de langste post maken? Wie kan hier de langste post maken? Wie kan hier de langste post maken? Wie kan hier de langste post maken? Wie kan hier de langste post maken? Wie kan hier de langste post maken? Wie kan hier de langste post maken? Wie kan hier de langste post maken? Wie kan hier de langste post maken? Wie kan hier de langste post maken? Wie kan hier de langste post maken? Wie kan hier de langste post maken? Wie kan hier de langste post maken? Wie kan hier de langste post maken? Wie kan hier de langste post maken? Wie kan hier de langste post maken? Wie kan hier de langste post maken? Wie kan hier de langste post maken? Wie kan hier de langste post maken? Wie kan hier de langste post maken? Wie kan hier de langste post maken? Wie kan hier de langste post maken? Wie kan hier de langste post maken? Wie kan hier de langste post maken? Wie kan hier de langste post maken? Wie kan hier de langste post maken? Wie kan hier de langste post maken? Wie kan hier de langste post maken? Wie kan hier de langste post maken? Wie kan hier de langste post maken? Wie kan hier de langste post maken? Wie kan hier de langste post maken? Wie kan hier de langste post maken? Wie kan hier de langste post maken? Wie kan hier de langste post maken? Wie kan hier de langste post maken? Wie kan hier de langste post maken? Wie kan hier de langste post maken? Wie kan hier de langste post maken? Wie kan hier de langste post maken? Wie kan hier de langste post maken? Wie kan hier de langste post maken? Wie kan hier de langste post maken? Wie kan hier de langste post maken? Wie kan hier de langste post maken? Wie kan hier de langste post maken? Wie kan hier de langste post maken? Wie kan hier de langste post maken? Wie kan hier de langste post maken? Wie kan hier de langste post maken? Wie kan hier de langste post maken? Wie kan hier de langste post maken? Wie kan hier de langste post maken? Wie kan hier de langste post maken? Wie kan hier de langste post maken? Wie kan hier de langste post maken? Wie kan hier de langste post maken? Wie kan hier de langste post maken? Wie kan hier de langste post maken? Wie kan hier de langste post maken? Wie kan hier de langste post maken? Wie kan hier de langste post maken? Wie kan hier de langste post maken? Wie kan hier de langste post maken? Wie kan hier de langste post maken? Wie kan hier de langste post maken? Wie kan hier de langste post maken? Wie kan hier de langste post maken? Wie kan hier de langste post maken? Wie kan hier de langste post maken? Wie kan hier de langste post maken? Wie kan hier de langste post maken? Wie kan hier de langste post maken? Wie kan hier de langste post maken? Wie kan hier de langste post maken? Wie kan hier de langste post maken? Wie kan hier de langste post maken? Wie kan hier de langste post maken? Wie kan hier de langste post maken? Wie kan hier de langste post maken? Wie kan hier de langste post maken? Wie kan hier de langste post maken? Wie kan hier de langste post maken? Wie kan hier de langste post maken? Wie kan hier de langste post maken? Wie kan hier de langste post maken? Wie kan hier de langste post maken? Wie kan hier de langste post maken? Wie kan hier de langste post maken? Wie kan hier de langste post maken? Wie kan hier de langste post maken? Wie kan hier de langste post maken? Wie kan hier de langste post maken? Wie kan hier de langste post maken? Wie kan hier de langste post maken? Wie kan hier de langste post maken? Wie kan hier de langste post maken? Wie kan hier de langste post maken? Wie kan hier de langste post maken?
dat langzame zit toch alsnog tussen de oren?quote:Op maandag 27 augustus 2012 00:30 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Ja meestal heb je dat als je net stoned bent, dan is het allemaal een beetje langzamer etc.
dat is?quote:Op maandag 27 augustus 2012 00:30 schreef Pluizel het volgende:
[..]
als ie hem wil houden dan moet ie maar niet heel raar doen. ik heb namelijk een vagina dentata
Je hebt gelijk, ik word raar van deze nbquote:
Uhm, niet altijd.quote:Op maandag 27 augustus 2012 00:30 schreef Pluizel het volgende:
[..]
dat langzame zit toch alsnog tussen de oren?
Over exact zeven dagen zie je er op z'n minst een note bij je note teller staan.quote:
Dan komt het totaal op 4quote:Op maandag 27 augustus 2012 00:32 schreef plopkweker het volgende:
[..]
Over exact zeven dagen zie je er op z'n minst een note bij je note teller staan.
ja zwaartekracht dusquote:Op maandag 27 augustus 2012 00:32 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Hoe kan het dat wij naar de aarde worden toe getrokken?
quote:Op maandag 27 augustus 2012 00:30 schreef SherlockHolmes het volgende:
Wie kan hier de langste post maken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sorry,quote:
Ik ben wel eens overgenomen door een naaktslak, dat was echt naar.quote:Op maandag 27 augustus 2012 00:34 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Sorry,![]()
Ik herken mijzelf niet meer. Ik ben buitenaards overgenomen.
Ja maar wat doet dat waardoor wij naar de aarde worden toegetrokken.quote:
quote:Op maandag 27 augustus 2012 00:34 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja klopt! En dan ook nog mensen die het gaan quoten
ja grote kansquote:Op maandag 27 augustus 2012 00:34 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Ja maar wat doet dat waardoor wij naar de aarde worden toegetrokken.
Is het een mega magneet ofzo en zijn wij metaal?
En dat als je minder ijzer eet je kan vliegen?
quote:Op maandag 27 augustus 2012 00:34 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik ben wel eens overgenomen door een naaktslak, dat was echt naar.
Ho, daar wil ik geen films over zien, copyright enzo!quote:Op maandag 27 augustus 2012 00:35 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Moeten we een film over maken
Dat gedoe naderhand wegknippen is makkelijker gezegt dan gedaan.quote:Op maandag 27 augustus 2012 00:34 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja klopt! En dan ook nog mensen die het gaan quoten
rip hubertquote:Op maandag 27 augustus 2012 00:36 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ho, daar wil ik geen films over zien, copyright enzo!
Met dierendag ga ik wel mijn slak herdenken trouwens.
Sowieso.quote:Op maandag 27 augustus 2012 00:36 schreef plopkweker het volgende:
[..]
Dat gedoe naderhand wegknippen is makkelijker gezegt dan gedaan.
Bijna: R.I.P. Harryquote:
En toen moest je zeker express al dat slakkenslijm richting mij spuiten?!quote:Op maandag 27 augustus 2012 00:34 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik ben wel eens overgenomen door een naaktslak, dat was echt naar.
Ja, ik werd er lichtelijk opgewonden vanquote:Op maandag 27 augustus 2012 00:37 schreef plopkweker het volgende:
[..]
En toen moest je zeker express al dat slakkenslijm richting mij spuiten?!
Ik bedoel mobiel he... En dan 3x perongeluk de geselecteerde tekst deselecteren...quote:Op maandag 27 augustus 2012 00:36 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Sowieso.
[..]
Bijna: R.I.P. Harry
Nee met weerhaken.quote:Op maandag 27 augustus 2012 00:37 schreef Pluizel het volgende:
[..]
dat is Latijn voor kut met tanden!
Whehequote:Op maandag 27 augustus 2012 00:38 schreef plopkweker het volgende:
[..]
Ik bedoel mobiel he... En dan 3x perongeluk de geselecteerde tekst deselecteren...
quote:Op maandag 27 augustus 2012 00:38 schreef Nestalgie het volgende:
Mensen ik kwam terug vvan een feest en ik trof mn dwergpapegaai dood aan
Ja dit is echt.
Het was een blauwe, misschien topic waardig met pics erbij.
Rip nila wat een kut naam eigenlijk maja had mn moeder gekozen
dan heb jij een ander woordenboek dan ik!quote:
sneu! Rip indeedquote:Op maandag 27 augustus 2012 00:38 schreef Nestalgie het volgende:
Mensen ik kwam terug vvan een feest en ik trof mn dwergpapegaai dood aan
Ja dit is echt.
Het was een blauwe, misschien topic waardig met pics erbij.
Rip nila wat een kut naam eigenlijk maja had mn moeder gekozen
Weet je nog dat je knock out ging daarna? Nou dat kwam doordat mijn e-pener in stealth modus achterlangs was gekropen en je een kop eikelstoot gaf.quote:Op maandag 27 augustus 2012 00:37 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja, ik werd er lichtelijk opgewonden van
quote:
Wel een hoop minder gepiepquote:Op maandag 27 augustus 2012 00:39 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Whehemobiel FOK!ken vind ik sowieso kut.
[..]r.i.p.
Zonde wel
Dat weet ik dus niet meer, ik werd wakker in een ziekenhuis vol met beschimmelt brood en een aantal zwerfduiven. Ook zag ik daar een roedel mieren lopen die een kluis bij zich hadden.quote:Op maandag 27 augustus 2012 00:39 schreef plopkweker het volgende:
[..]
Weet je nog dat je knock out ging daarna? Nou dat kwam doordat mijn e-pener in stealth modus achterlangs was gekropen en je een kop eikelstoot gaf.
Ik weet niets eens waar het over gaat ik ben die film aan het kijken topic staat op de achtergrond openquote:Op maandag 27 augustus 2012 00:39 schreef Pluizel het volgende:
[..]
dan heb jij een ander woordenboek dan ik!
Mierenquote:Op maandag 27 augustus 2012 00:40 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat weet ik dus niet meer, ik werd wakker in een ziekenhuis vol met beschimmelt brood en een aantal zwerfduiven. Ook zag ik daar een roedel mieren lopen die een kluis bij zich hadden.
Dat was cp die je ontvoerd had naar zijn speeltuin...quote:Op maandag 27 augustus 2012 00:40 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat weet ik dus niet meer, ik werd wakker in een ziekenhuis vol met beschimmelt brood en een aantal zwerfduiven. Ook zag ik daar een roedel mieren lopen die een kluis bij zich hadden.
leuk togquote:
Zag je daar ook een piñata die zichzelf aan het slaan was?quote:Op maandag 27 augustus 2012 00:40 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Echt een twitter bericht dit.,quote:Op maandag 27 augustus 2012 00:41 schreef JennaSometimes het volgende:
Iedereen: ''Vegetarische hamburgers zijn vies.'' Ik: ''Heb je er ooit weleens één gegeten?'' Iedereen: ''Nee''. Typisch.
nee dat zei jij helemaal nietquote:Op maandag 27 augustus 2012 00:41 schreef JennaSometimes het volgende:
Iedereen: ''Vegetarische hamburgers zijn vies.'' Ik: ''Heb je er ooit weleens één gegeten?'' Iedereen: ''Nee''. Typisch.
Geef mij maar een echte hamburger...quote:Op maandag 27 augustus 2012 00:41 schreef JennaSometimes het volgende:
nou dat gaat je dan niet zo best afquote:Op maandag 27 augustus 2012 00:41 schreef Drakire het volgende:
[..]
Ik weet niets eens waar het over gaat ik ben die film aan het kijken topic staat op de achtergrond open.
Sobersoquote:
Leugens, cp zou mij nooit ontvoeren.quote:Op maandag 27 augustus 2012 00:42 schreef plopkweker het volgende:
[..]
Dat was cp die je ontvoerd had naar zijn speeltuin...
Ja! Wat een rare was dat, hij sloeg zichzelf met een natte krant en riep "GA OPEN, GA OPEN!"quote:Op maandag 27 augustus 2012 00:42 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Zag je daar ook een piñata die zichzelf aan het slaan was?
Dat was m'n masochistische broertje
Ik overmorgen.quote:
quote:Op maandag 27 augustus 2012 00:42 schreef plopkweker het volgende:
Ik pak de paling in, tot morgen enzulks![]()
Je bent Moderator / Designer .quote:
Hij zit gelukkig al in het gestichtquote:Op maandag 27 augustus 2012 00:43 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Soberso
[..]
Leugens, cp zou mij nooit ontvoeren.
[..]
Ja! Wat een rare was dat, hij sloeg zichzelf met een natte krant en riep "GA OPEN, GA OPEN!"
Nare herinneringen heb ik hier aan.
Ben jij de beloofde opperheerser in zijn rijk der tirranie?quote:Op maandag 27 augustus 2012 00:43 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Soberso
[..]
Leugens, cp zou mij nooit ontvoeren.
[..]
Ja! Wat een rare was dat, hij sloeg zichzelf met een natte krant en riep "GA OPEN, GA OPEN!"
Nare herinneringen heb ik hier aan.
Waarom? Nu ben ik ook verdrietigquote:
ja verdient ie bakken met geld mee!quote:Op maandag 27 augustus 2012 00:44 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Je bent Moderator / Designer .
Wat design je? De layout?
Het is al maandag, dus heb gelukkig nog 1 dagje. Maandag is bij ons altijd bruggerdagquote:Op maandag 27 augustus 2012 00:43 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Ik overmorgen.
Mijn school maakt maandag ene vrije dag na zomervakantie. Altijd.
You should probably end it.quote:
nou grappigquote:Op maandag 27 augustus 2012 00:45 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
You should probably end it.
Hij kreeg 450 slotjes, dat was echt fantastisch!quote:Op maandag 27 augustus 2012 00:44 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
ja verdient ie bakken met geld mee!
Oja je hebt gelijk. Dan vlieg ik Vandaag al naar nederlandquote:Op maandag 27 augustus 2012 00:45 schreef xAuke0 het volgende:
[..]
Het is al maandag, dus heb gelukkig nog 1 dagje. Maandag is bij ons altijd bruggerdag
Headers voor acties en dat soort dingen.quote:Op maandag 27 augustus 2012 00:44 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Je bent Moderator / Designer .
Wat design je? De layout?
quote:Op maandag 27 augustus 2012 00:44 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Hij zit gelukkig al in het gesticht
Klopt, maar zo zou het wel gaan.quote:Op maandag 27 augustus 2012 00:42 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
nee dat zei jij helemaal niet
Tja helaas.quote:Op maandag 27 augustus 2012 00:42 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Lekker leren enzulks.
Ik volgende week pas
Ik verstop je in area 51!quote:Op maandag 27 augustus 2012 00:46 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Headers voor acties en dat soort dingen.
[..]misschien kom ik hem over een paar dagen tegen als ze me weer hebben gevonden!
doeiquote:Op maandag 27 augustus 2012 00:46 schreef Pluizel het volgende:
Dames en heren, het was me een waar genoegen kennis te maken. Ik ga eens richting bed en draag het stokje over aan de nachtploeg. Goede nacht!
Waar ben je nu dan? Hahaquote:Op maandag 27 augustus 2012 00:45 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Oja je hebt gelijk. Dan vlieg ik Vandaag al naar nederland
quote:Op maandag 27 augustus 2012 00:46 schreef Pluizel het volgende:
Dames en heren, het was me een waar genoegen kennis te maken. Ik ga eens richting bed en draag het stokje over aan de nachtploeg. Goede nacht!
Boh, baas! Dat zal ze leren! Ik zal mij daar vast erg thuis voelen tussen de experimentenquote:Op maandag 27 augustus 2012 00:46 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Ik verstop je in area 51!
Daar vinden ze je nooit
quote:Op maandag 27 augustus 2012 00:47 schreef Fopje het volgende:
Ik ga ook slapen, morgen al om 14:00 opstaan
Middag dienst
Genieten van het leven, je leeft maar één keer.quote:Op maandag 27 augustus 2012 00:46 schreef duranduran het volgende:
wat zijn jullie doelen in het leven jongens
Ciaoquote:Op maandag 27 augustus 2012 00:46 schreef Pluizel het volgende:
Ja je zult je er binnenkort heel goed thuis voelen tussen de experimenten...quote:Op maandag 27 augustus 2012 00:47 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Boh, baas! Dat zal ze leren! Ik zal mij daar vast erg thuis voelen tussen de experimenten
ja dat wil ik ookquote:Op maandag 27 augustus 2012 00:48 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Genieten van het leven, je leeft maar één keer.
Zo min mogelijk proberen te stressen.
Ja yolo is misschien overhyped en poep maar het is wel een goed motto, gewoon hedendaagse carpe diem.
quote:Op maandag 27 augustus 2012 00:50 schreef ChocolateJesus. het volgende:
denk je een leuk iemand tegen te komen, blijkt ze twilight fan te zijn. mijn piemel is aan het huilen.
In welk opzicht?quote:Op maandag 27 augustus 2012 00:50 schreef duranduran het volgende:
heb er de middelen niet (meer) voor
Perfecte omschrijving. Elke keer als ik iemand yolo hoor zeggen sterft er een stukje van mijn hersenen af, maar de achterliggende gedachte is zeker waar.quote:Op maandag 27 augustus 2012 00:48 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Ja yolo is misschien overhyped en poep maar het is wel een goed motto, gewoon hedendaagse carpe diem.
Watdan? Je vriendinnetje heeft het uitgemaakt?quote:Op maandag 27 augustus 2012 00:50 schreef duranduran het volgende:
Zo waar. Voor het zelfde geld word je morgen doodgereden, en dan heb je een saai leven gehad.quote:Op maandag 27 augustus 2012 00:48 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
quote:Op maandag 27 augustus 2012 00:50 schreef duranduran het volgende:
quote:Op maandag 27 augustus 2012 00:50 schreef Fopje het volgende:
[..]
Watdan? Je vriendinnetje heeft het uitgemaakt?
Doe niet zo mysterieusquote:
Daar wordt ie wel vrolijk van, wil je zeggenquote:
JAAH JONGUHquote:
quote:Op maandag 27 augustus 2012 00:53 schreef Fopje het volgende:
Ik dacht het is nog even spannend wat er mankeert met duranduran...Dan ga ik ook maar slapen
voor iedereen.
nee ik was al misselijkquote:Op maandag 27 augustus 2012 00:54 schreef xAuke0 het volgende:
Heeft een van jullie het verkiezingsdebat gezien vanavond?
Romney is een gladjanusquote:
Wurumquote:Op maandag 27 augustus 2012 00:56 schreef LompeHork het volgende:
Ik ben echt een lul, ik heb mijn lesje geleerd
quote:Op maandag 27 augustus 2012 00:56 schreef LompeHork het volgende:
[..]
[LH] LompeHork heeft sluitziekte
Ik zal voortaan alles open laten
Werkte die toch? ;oquote:Op maandag 27 augustus 2012 00:58 schreef SherlockHolmes het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op maandag 27 augustus 2012 00:58 schreef xAuke0 het volgende:
-
Toen ik de afbeelding zag laden, kwam jij met een streepje
klinkt als ne goeien deal gr adquote:Op maandag 27 augustus 2012 00:59 schreef Nestalgie het volgende:
Wie heeft er advies nodig?
Gr Gr Ad Vies
Nope. Nu niet.quote:
FOK op mobiel is nog in stadia 1 vind ik. Buggy etc. Geef mij maar de PC versiequote:Op maandag 27 augustus 2012 01:01 schreef xAuke0 het volgende:
[..]
Op telefoon werkt die shit niet denk ik
Slaap lekkerquote:Op maandag 27 augustus 2012 01:02 schreef xAuke0 het volgende:
Ach ja, ik ga ook maar is. Slaap lekker iedereen zo
Ja natuurlijk, alleen lig ik nu in bed dus er zit niks anders op. Er zou eigenlijk een app moeten komen.quote:Op maandag 27 augustus 2012 01:02 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
FOK op mobiel is nog in stadia 1 vind ik. Buggy etc. Geef mij maar de PC versie
Just how it's meant to be.
Ik lig ook in bed. Maar wel met een mini-laptopquote:Op maandag 27 augustus 2012 01:04 schreef xAuke0 het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, alleen lig ik nu in bed dus er zit niks anders op. Er zou eigenlijk een app moeten komen.
O okè, dankjequote:Op maandag 27 augustus 2012 01:03 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Plaatje gefixed. Je was "http://" vergeten, dan pakt 'ie het niet.
Ik ben maar een skeere scholier he.quote:Op maandag 27 augustus 2012 01:04 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Ik lig ook in bed. Maar wel met een mini-laptop
Trouwens, Welkom op FOK!quote:
Ik ook. nu naar 4HAVOquote:Op maandag 27 augustus 2012 01:05 schreef xAuke0 het volgende:
[..]
Ik ben maar een skeere scholier he.
Ik dacht dat je een meisje wasquote:Op maandag 27 augustus 2012 01:06 schreef xAuke0 het volgende:
Het is eigenlijk best irritant dat veel mensen denken dat Auke een meisjesnaam is.
Er was een jongen een klas lager die heet auke en die irriteerde me zwaar en toen had ik hem geslagenquote:Op maandag 27 augustus 2012 01:06 schreef xAuke0 het volgende:
Het is eigenlijk best irritant dat veel mensen denken dat Auke een meisjesnaam is.
Dan moet je vooral baggeren. Hier zitten de beste users.quote:Op maandag 27 augustus 2012 01:06 schreef xAuke0 het volgende:
[..]
Dankje! Heb het naar mijn zin hierIedereen is erg vriendelijk
Ghehe np.quote:Op maandag 27 augustus 2012 01:06 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Ik dacht dat je een meisje was
ik ookquote:Op maandag 27 augustus 2012 01:06 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Ik dacht dat je een meisje was
en dat ookquote:
kijk die x voor je naamquote:Op maandag 27 augustus 2012 01:07 schreef xAuke0 het volgende:
[..]
Ghehe np.
Maar hoezo eigenlijk als ik vragen mag? ;$
lol, vanmiddag was ik zo stoned toen ik dacht dat je naam op zijn kop was en las er niet eens auke inquote:Op maandag 27 augustus 2012 01:07 schreef xAuke0 het volgende:
[..]
Ghehe np.
quote:Op maandag 27 augustus 2012 01:06 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Er was een jongen een klas lager die heet auke en die irriteerde me zwaar en toen had ik hem geslagen
de x voor je naam, en het grote procent klinkers in je naam. en de 0quote:Op maandag 27 augustus 2012 01:07 schreef xAuke0 het volgende:
[..]
Ghehe np.
quote:Op maandag 27 augustus 2012 01:07 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
lol, vanmiddag was ik zo stoned toen ik dacht dat je naam op zijn kop was en las er niet eens auke in
Blowenquote:Op maandag 27 augustus 2012 01:07 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
lol, vanmiddag was ik zo stoned toen ik dacht dat je naam op zijn kop was en las er niet eens auke in
Hey dat heb ik ergens eerder gehoord vandaagquote:Op maandag 27 augustus 2012 01:07 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Dat was ikquote:Op maandag 27 augustus 2012 01:09 schreef xAuke0 het volgende:
[..]
Hey dat heb ik ergens eerder gehoord vandaag
HAVO?quote:
Ik in Rotterdam. Jullie?quote:Op maandag 27 augustus 2012 01:11 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Wacht welke stad zit je op school?
Hoezo?quote:Op maandag 27 augustus 2012 01:11 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Wacht welke stad zit je op school?
quote:Op maandag 27 augustus 2012 01:10 schreef LompeHork het volgende:
Boh, omdat dhr. Nestalgie wel van een pot hip-hop houdt:
Hij komt je met een kettingzaak opzoeken en klaar is kees.quote:
Ik ben nog nooit geslagen door een ouderenaars hahaquote:Op maandag 27 augustus 2012 01:12 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Straks ben jij die gast die ik had geslagen
ahah gelukkigquote:Op maandag 27 augustus 2012 01:13 schreef xAuke0 het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit geslagen door een ouderenaars haha
Ik heb zo een schijthekel aan bruggers. Ze doen verdomme tikkertje in de gangquote:
Hoe kan je die niet kennenquote:Op maandag 27 augustus 2012 01:15 schreef Nestalgie het volgende:
Dan wel geen hip hop maar wie kent deze klassieker nog?
Agree.quote:Op maandag 27 augustus 2012 01:16 schreef xAuke0 het volgende:
Frits Westerhof is een van de grootste autisten die op tv te vinden is.
Ze worden elk jaar kleinerquote:Op maandag 27 augustus 2012 01:16 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Ik heb zo een schijthekel aan bruggers. Ze doen verdomme tikkertje in de gangZo was ik nooit
Hehe ja uiteraardquote:Op maandag 27 augustus 2012 01:15 schreef Nestalgie het volgende:
Dan wel geen hip hop maar wie kent deze klassieker nog?
Kapot geluisterd in de eerste toen ik nog maar 3 nummers op mn mobiel had omdat ik niet wist hoe torrents werkte etc en dacht dat ik moest betalen voor nummersquote:Op maandag 27 augustus 2012 01:16 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Hoe kan je die niet kennen
You read my mind, bro.quote:
Wie nietquote:Op maandag 27 augustus 2012 01:17 schreef Nestalgie het volgende:
Mensen geïnteresseerd in heerlijke reggae?
Ik zette net Bloodhound Gang aan. Mij kennende blijf ik daar dan nog een hele tijd naar luisterenquote:Op maandag 27 augustus 2012 01:17 schreef Nestalgie het volgende:
Mensen geïnteresseerd in heerlijke reggae?
Is dat niet dezelfde groep in die letterlijk apenpakkies?quote:Op maandag 27 augustus 2012 01:18 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik zette net Bloodhound Gang aan. Mij kennende blijf ik daar dan nog een hele tijd naar luisteren
Maar het is uiteraard welkom
Die tweedequote:
Jaquote:Op maandag 27 augustus 2012 01:19 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Is dat niet dezelfde groep in die letterlijk apenpakkies?
Die eerste vind ik een heerlijke feel good song.quote:
Boven sterrenhemel.....quote:Op maandag 27 augustus 2012 01:20 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Die eerste vind ik een heerlijke feel good song.
Echt zo'n heerlijk kampvuur nummer waar je dan zit met je vrienden
En dat isquote:
Jij snapt hemquote:Op maandag 27 augustus 2012 01:21 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Boven sterrenhemel.....
Met een koud biertje en warm eten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |