Tsja, dat weet je niet. Soms verandert een baggertopic in een pareltje.quote:Op maandag 27 augustus 2012 00:40 schreef Fopje het volgende:
Zeer waarschijnlijk is dat er dan ook geen potentie in het topic zit.
Maar meestal nietquote:Op maandag 27 augustus 2012 00:41 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Tsja, dat weet je niet. Soms verandert een baggertopic in een pareltje.
Klopt. Maar wacht dan eerst wat reacties af.quote:
Ik wil je niet uit je droom schoppen ofzo. Maar ik denk niet dat hier heel veel potentie in zitquote:Op maandag 27 augustus 2012 00:43 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Klopt. Maar wacht dan eerst wat reacties af.
En nee LH, ook dit heeft potentie. Denk ik. Hoop ik.
Mits geen complete bagger, oke.quote:Op maandag 27 augustus 2012 00:43 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Klopt. Maar wacht dan eerst wat reacties af.
Klopt, kijk maar:quote:En nee LH, ook dit heeft potentie. Denk ik. Hoop ik.
quote:
quote:
quote:Op maandag 27 augustus 2012 00:41 schreef leeell het volgende:
typisch gevalletje dat het topic dan een te hoog "aids"-gehalte heeft
Die kijkt nog even rond, is schichtig maar zal zich zo meteen hier vestigen.quote:Op maandag 27 augustus 2012 00:46 schreef LompeHork het volgende:
Haha, deze is gewoon nog open. Nou, vertel, waar is de potentie?
Ja doe nou niet, straks kaap je m'n topic en wordt de potentie bangquote:Op maandag 27 augustus 2012 00:48 schreef Fopje het volgende:
Zelfs dit aardappelmannetje kan dit topic niet meer redden.
[ afbeelding ]
Aardappelmannetje is niet engquote:Op maandag 27 augustus 2012 00:49 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ja doe nou niet, straks kaap je m'n topic en wordt de potentie bang
Oh jammer, ik had al wat mooie sluitposts in gedachte. Zoals:quote:Op maandag 27 augustus 2012 00:48 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Die kijkt nog even rond, is schichtig maar zal zich zo meteen hier vestigen.
Ja wat ben jij voor mod, nu is de potentie weg.quote:Op maandag 27 augustus 2012 00:50 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Oh jammer, ik had al wat mooie sluitposts in gedachte. Zoals:
"Dit is niet je persoonlijke dagboek"
"Welkom op FOK!"
"Hoe is dit KLB?"
"Zeuren doe je maar in de ONZ-feedback"
Maar ik zal het wel even open laten. Hier zit namelijk ZO ongelofelijk veel potentie in!
Mocht je van gedachte veranderen, ik zou voor optie 2 gaanquote:Op maandag 27 augustus 2012 00:50 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Oh jammer, ik had al wat mooie sluitposts in gedachte. Zoals:
"Dit is niet je persoonlijke dagboek"
"Welkom op FOK!"
"Hoe is dit KLB?"
"Zeuren doe je maar in de ONZ-feedback"
Maar ik zal het wel even open laten. Hier zit namelijk ZO ongelofelijk veel potentie in!
Misschien moet je de potentie eerst nog sexueel bevredigen...quote:Op maandag 27 augustus 2012 00:49 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ja doe nou niet, straks kaap je m'n topic en wordt de potentie bang
Ga je moeder aanschrijven over dit heugelijke feit. Het is hier geen ONZ-feedback, wat maak je me nou? Vlegel! Schavuit! Gij rebel!quote:Op maandag 27 augustus 2012 00:52 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ja wat ben jij voor mod, nu is de potentie weg.
Wel een goede sluitzin verzinnen, je kan veel beter dan dat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |