FOK op mobiel is nog in stadia 1 vind ik. Buggy etc. Geef mij maar de PC versiequote:Op maandag 27 augustus 2012 01:01 schreef xAuke0 het volgende:
[..]
Op telefoon werkt die shit niet denk ik
Slaap lekkerquote:Op maandag 27 augustus 2012 01:02 schreef xAuke0 het volgende:
Ach ja, ik ga ook maar is. Slaap lekker iedereen zo
Ja natuurlijk, alleen lig ik nu in bed dus er zit niks anders op. Er zou eigenlijk een app moeten komen.quote:Op maandag 27 augustus 2012 01:02 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
FOK op mobiel is nog in stadia 1 vind ik. Buggy etc. Geef mij maar de PC versie
Just how it's meant to be.
Ik lig ook in bed. Maar wel met een mini-laptopquote:Op maandag 27 augustus 2012 01:04 schreef xAuke0 het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, alleen lig ik nu in bed dus er zit niks anders op. Er zou eigenlijk een app moeten komen.
O okè, dankjequote:Op maandag 27 augustus 2012 01:03 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Plaatje gefixed. Je was "http://" vergeten, dan pakt 'ie het niet.
Ik ben maar een skeere scholier he.quote:Op maandag 27 augustus 2012 01:04 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Ik lig ook in bed. Maar wel met een mini-laptop
Trouwens, Welkom op FOK!quote:
Ik ook. nu naar 4HAVOquote:Op maandag 27 augustus 2012 01:05 schreef xAuke0 het volgende:
[..]
Ik ben maar een skeere scholier he.
Ik dacht dat je een meisje wasquote:Op maandag 27 augustus 2012 01:06 schreef xAuke0 het volgende:
Het is eigenlijk best irritant dat veel mensen denken dat Auke een meisjesnaam is.
Er was een jongen een klas lager die heet auke en die irriteerde me zwaar en toen had ik hem geslagenquote:Op maandag 27 augustus 2012 01:06 schreef xAuke0 het volgende:
Het is eigenlijk best irritant dat veel mensen denken dat Auke een meisjesnaam is.
Dan moet je vooral baggeren. Hier zitten de beste users.quote:Op maandag 27 augustus 2012 01:06 schreef xAuke0 het volgende:
[..]
Dankje! Heb het naar mijn zin hierIedereen is erg vriendelijk
Ghehe np.quote:Op maandag 27 augustus 2012 01:06 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Ik dacht dat je een meisje was
ik ookquote:Op maandag 27 augustus 2012 01:06 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Ik dacht dat je een meisje was
en dat ookquote:
kijk die x voor je naamquote:Op maandag 27 augustus 2012 01:07 schreef xAuke0 het volgende:
[..]
Ghehe np.
Maar hoezo eigenlijk als ik vragen mag? ;$
lol, vanmiddag was ik zo stoned toen ik dacht dat je naam op zijn kop was en las er niet eens auke inquote:Op maandag 27 augustus 2012 01:07 schreef xAuke0 het volgende:
[..]
Ghehe np.
quote:Op maandag 27 augustus 2012 01:06 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Er was een jongen een klas lager die heet auke en die irriteerde me zwaar en toen had ik hem geslagen
de x voor je naam, en het grote procent klinkers in je naam. en de 0quote:Op maandag 27 augustus 2012 01:07 schreef xAuke0 het volgende:
[..]
Ghehe np.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |