Ik heb zo een schijthekel aan bruggers. Ze doen verdomme tikkertje in de gangquote:
Hoe kan je die niet kennenquote:Op maandag 27 augustus 2012 01:15 schreef Nestalgie het volgende:
Dan wel geen hip hop maar wie kent deze klassieker nog?
Agree.quote:Op maandag 27 augustus 2012 01:16 schreef xAuke0 het volgende:
Frits Westerhof is een van de grootste autisten die op tv te vinden is.
Ze worden elk jaar kleinerquote:Op maandag 27 augustus 2012 01:16 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Ik heb zo een schijthekel aan bruggers. Ze doen verdomme tikkertje in de gangZo was ik nooit
Hehe ja uiteraardquote:Op maandag 27 augustus 2012 01:15 schreef Nestalgie het volgende:
Dan wel geen hip hop maar wie kent deze klassieker nog?
Kapot geluisterd in de eerste toen ik nog maar 3 nummers op mn mobiel had omdat ik niet wist hoe torrents werkte etc en dacht dat ik moest betalen voor nummersquote:Op maandag 27 augustus 2012 01:16 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Hoe kan je die niet kennen
You read my mind, bro.quote:
Wie nietquote:Op maandag 27 augustus 2012 01:17 schreef Nestalgie het volgende:
Mensen geïnteresseerd in heerlijke reggae?
Ik zette net Bloodhound Gang aan. Mij kennende blijf ik daar dan nog een hele tijd naar luisterenquote:Op maandag 27 augustus 2012 01:17 schreef Nestalgie het volgende:
Mensen geïnteresseerd in heerlijke reggae?
Is dat niet dezelfde groep in die letterlijk apenpakkies?quote:Op maandag 27 augustus 2012 01:18 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik zette net Bloodhound Gang aan. Mij kennende blijf ik daar dan nog een hele tijd naar luisteren
Maar het is uiteraard welkom
Die tweedequote:
Jaquote:Op maandag 27 augustus 2012 01:19 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Is dat niet dezelfde groep in die letterlijk apenpakkies?
Die eerste vind ik een heerlijke feel good song.quote:
Boven sterrenhemel.....quote:Op maandag 27 augustus 2012 01:20 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Die eerste vind ik een heerlijke feel good song.
Echt zo'n heerlijk kampvuur nummer waar je dan zit met je vrienden
En dat isquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |