ja grote kansquote:Op maandag 27 augustus 2012 00:34 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Ja maar wat doet dat waardoor wij naar de aarde worden toegetrokken.
Is het een mega magneet ofzo en zijn wij metaal?
En dat als je minder ijzer eet je kan vliegen?

quote:Op maandag 27 augustus 2012 00:34 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik ben wel eens overgenomen door een naaktslak, dat was echt naar.

Ho, daar wil ik geen films over zien, copyright enzo!quote:Op maandag 27 augustus 2012 00:35 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Moeten we een film over maken

Dat gedoe naderhand wegknippen is makkelijker gezegt dan gedaan.quote:Op maandag 27 augustus 2012 00:34 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja klopt! En dan ook nog mensen die het gaan quoten

rip hubertquote:Op maandag 27 augustus 2012 00:36 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ho, daar wil ik geen films over zien, copyright enzo!
Met dierendag ga ik wel mijn slak herdenken trouwens.

Sowieso.quote:Op maandag 27 augustus 2012 00:36 schreef plopkweker het volgende:
[..]
Dat gedoe naderhand wegknippen is makkelijker gezegt dan gedaan.
Bijna: R.I.P. Harryquote:

En toen moest je zeker express al dat slakkenslijm richting mij spuiten?!quote:Op maandag 27 augustus 2012 00:34 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik ben wel eens overgenomen door een naaktslak, dat was echt naar.

Ja, ik werd er lichtelijk opgewonden vanquote:Op maandag 27 augustus 2012 00:37 schreef plopkweker het volgende:
[..]
En toen moest je zeker express al dat slakkenslijm richting mij spuiten?!

Ik bedoel mobiel he... En dan 3x perongeluk de geselecteerde tekst deselecteren...quote:Op maandag 27 augustus 2012 00:36 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Sowieso.
[..]
Bijna: R.I.P. Harry

Nee met weerhaken.quote:Op maandag 27 augustus 2012 00:37 schreef Pluizel het volgende:
[..]
dat is Latijn voor kut met tanden!

Whehequote:Op maandag 27 augustus 2012 00:38 schreef plopkweker het volgende:
[..]
Ik bedoel mobiel he... En dan 3x perongeluk de geselecteerde tekst deselecteren...
quote:Op maandag 27 augustus 2012 00:38 schreef Nestalgie het volgende:
Mensen ik kwam terug vvan een feest en ik trof mn dwergpapegaai dood aan
Ja dit is echt.
Het was een blauwe, misschien topic waardig met pics erbij.
Rip nila wat een kut naam eigenlijk maja had mn moeder gekozen

dan heb jij een ander woordenboek dan ik!quote:

sneu! Rip indeedquote:Op maandag 27 augustus 2012 00:38 schreef Nestalgie het volgende:
Mensen ik kwam terug vvan een feest en ik trof mn dwergpapegaai dood aan
Ja dit is echt.
Het was een blauwe, misschien topic waardig met pics erbij.
Rip nila wat een kut naam eigenlijk maja had mn moeder gekozen

Weet je nog dat je knock out ging daarna? Nou dat kwam doordat mijn e-pener in stealth modus achterlangs was gekropen en je een kop eikelstoot gaf.quote:Op maandag 27 augustus 2012 00:37 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja, ik werd er lichtelijk opgewonden van

quote:
Wel een hoop minder gepiepquote:Op maandag 27 augustus 2012 00:39 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Whehemobiel FOK!ken vind ik sowieso kut.
[..]r.i.p.
Zonde wel

Dat weet ik dus niet meer, ik werd wakker in een ziekenhuis vol met beschimmelt brood en een aantal zwerfduiven. Ook zag ik daar een roedel mieren lopen die een kluis bij zich hadden.quote:Op maandag 27 augustus 2012 00:39 schreef plopkweker het volgende:
[..]
Weet je nog dat je knock out ging daarna? Nou dat kwam doordat mijn e-pener in stealth modus achterlangs was gekropen en je een kop eikelstoot gaf.

Ik weet niets eens waar het over gaat ik ben die film aan het kijken topic staat op de achtergrond openquote:Op maandag 27 augustus 2012 00:39 schreef Pluizel het volgende:
[..]
dan heb jij een ander woordenboek dan ik!

Mierenquote:Op maandag 27 augustus 2012 00:40 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat weet ik dus niet meer, ik werd wakker in een ziekenhuis vol met beschimmelt brood en een aantal zwerfduiven. Ook zag ik daar een roedel mieren lopen die een kluis bij zich hadden.

Dat was cp die je ontvoerd had naar zijn speeltuin...quote:Op maandag 27 augustus 2012 00:40 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat weet ik dus niet meer, ik werd wakker in een ziekenhuis vol met beschimmelt brood en een aantal zwerfduiven. Ook zag ik daar een roedel mieren lopen die een kluis bij zich hadden.

leuk togquote:

Zag je daar ook een piñata die zichzelf aan het slaan was?quote:Op maandag 27 augustus 2012 00:40 schreef LompeHork het volgende:
[..]

Echt een twitter bericht dit.,quote:Op maandag 27 augustus 2012 00:41 schreef JennaSometimes het volgende:
Iedereen: ''Vegetarische hamburgers zijn vies.'' Ik: ''Heb je er ooit weleens één gegeten?'' Iedereen: ''Nee''. Typisch.

nee dat zei jij helemaal nietquote:Op maandag 27 augustus 2012 00:41 schreef JennaSometimes het volgende:
Iedereen: ''Vegetarische hamburgers zijn vies.'' Ik: ''Heb je er ooit weleens één gegeten?'' Iedereen: ''Nee''. Typisch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |