Weet je nog dat je knock out ging daarna? Nou dat kwam doordat mijn e-pener in stealth modus achterlangs was gekropen en je een kop eikelstoot gaf.quote:Op maandag 27 augustus 2012 00:37 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja, ik werd er lichtelijk opgewonden van
quote:
Wel een hoop minder gepiepquote:Op maandag 27 augustus 2012 00:39 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Whehemobiel FOK!ken vind ik sowieso kut.
[..]r.i.p.
Zonde wel
Dat weet ik dus niet meer, ik werd wakker in een ziekenhuis vol met beschimmelt brood en een aantal zwerfduiven. Ook zag ik daar een roedel mieren lopen die een kluis bij zich hadden.quote:Op maandag 27 augustus 2012 00:39 schreef plopkweker het volgende:
[..]
Weet je nog dat je knock out ging daarna? Nou dat kwam doordat mijn e-pener in stealth modus achterlangs was gekropen en je een kop eikelstoot gaf.
Ik weet niets eens waar het over gaat ik ben die film aan het kijken topic staat op de achtergrond openquote:Op maandag 27 augustus 2012 00:39 schreef Pluizel het volgende:
[..]
dan heb jij een ander woordenboek dan ik!
Mierenquote:Op maandag 27 augustus 2012 00:40 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat weet ik dus niet meer, ik werd wakker in een ziekenhuis vol met beschimmelt brood en een aantal zwerfduiven. Ook zag ik daar een roedel mieren lopen die een kluis bij zich hadden.
Dat was cp die je ontvoerd had naar zijn speeltuin...quote:Op maandag 27 augustus 2012 00:40 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat weet ik dus niet meer, ik werd wakker in een ziekenhuis vol met beschimmelt brood en een aantal zwerfduiven. Ook zag ik daar een roedel mieren lopen die een kluis bij zich hadden.
leuk togquote:
Zag je daar ook een piñata die zichzelf aan het slaan was?quote:Op maandag 27 augustus 2012 00:40 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Echt een twitter bericht dit.,quote:Op maandag 27 augustus 2012 00:41 schreef JennaSometimes het volgende:
Iedereen: ''Vegetarische hamburgers zijn vies.'' Ik: ''Heb je er ooit weleens één gegeten?'' Iedereen: ''Nee''. Typisch.
nee dat zei jij helemaal nietquote:Op maandag 27 augustus 2012 00:41 schreef JennaSometimes het volgende:
Iedereen: ''Vegetarische hamburgers zijn vies.'' Ik: ''Heb je er ooit weleens één gegeten?'' Iedereen: ''Nee''. Typisch.
Geef mij maar een echte hamburger...quote:Op maandag 27 augustus 2012 00:41 schreef JennaSometimes het volgende:
nou dat gaat je dan niet zo best afquote:Op maandag 27 augustus 2012 00:41 schreef Drakire het volgende:
[..]
Ik weet niets eens waar het over gaat ik ben die film aan het kijken topic staat op de achtergrond open.
Sobersoquote:
Leugens, cp zou mij nooit ontvoeren.quote:Op maandag 27 augustus 2012 00:42 schreef plopkweker het volgende:
[..]
Dat was cp die je ontvoerd had naar zijn speeltuin...
Ja! Wat een rare was dat, hij sloeg zichzelf met een natte krant en riep "GA OPEN, GA OPEN!"quote:Op maandag 27 augustus 2012 00:42 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Zag je daar ook een piñata die zichzelf aan het slaan was?
Dat was m'n masochistische broertje
Ik overmorgen.quote:
quote:Op maandag 27 augustus 2012 00:42 schreef plopkweker het volgende:
Ik pak de paling in, tot morgen enzulks![]()
Je bent Moderator / Designer .quote:
Hij zit gelukkig al in het gestichtquote:Op maandag 27 augustus 2012 00:43 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Soberso
[..]
Leugens, cp zou mij nooit ontvoeren.
[..]
Ja! Wat een rare was dat, hij sloeg zichzelf met een natte krant en riep "GA OPEN, GA OPEN!"
Nare herinneringen heb ik hier aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |