Geef mij maar een echte hamburger...quote:Op maandag 27 augustus 2012 00:41 schreef JennaSometimes het volgende:
Iedereen: ''Vegetarische hamburgers zijn vies.'' Ik: ''Heb je er ooit weleens één gegeten?'' Iedereen: ''Nee''. Typisch.
nou dat gaat je dan niet zo best afquote:Op maandag 27 augustus 2012 00:41 schreef Drakire het volgende:
[..]
Ik weet niets eens waar het over gaat ik ben die film aan het kijken topic staat op de achtergrond open.
Sobersoquote:
Leugens, cp zou mij nooit ontvoeren.quote:Op maandag 27 augustus 2012 00:42 schreef plopkweker het volgende:
[..]
Dat was cp die je ontvoerd had naar zijn speeltuin...
Ja! Wat een rare was dat, hij sloeg zichzelf met een natte krant en riep "GA OPEN, GA OPEN!"quote:Op maandag 27 augustus 2012 00:42 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Zag je daar ook een piñata die zichzelf aan het slaan was?
Dat was m'n masochistische broertje
Ik overmorgen.quote:
quote:Op maandag 27 augustus 2012 00:42 schreef plopkweker het volgende:
Ik pak de paling in, tot morgen enzulks![]()
Je bent Moderator / Designer .quote:
Hij zit gelukkig al in het gestichtquote:Op maandag 27 augustus 2012 00:43 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Soberso
[..]
Leugens, cp zou mij nooit ontvoeren.
[..]
Ja! Wat een rare was dat, hij sloeg zichzelf met een natte krant en riep "GA OPEN, GA OPEN!"
Nare herinneringen heb ik hier aan.
Ben jij de beloofde opperheerser in zijn rijk der tirranie?quote:Op maandag 27 augustus 2012 00:43 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Soberso
[..]
Leugens, cp zou mij nooit ontvoeren.
[..]
Ja! Wat een rare was dat, hij sloeg zichzelf met een natte krant en riep "GA OPEN, GA OPEN!"
Nare herinneringen heb ik hier aan.
Waarom? Nu ben ik ook verdrietigquote:
ja verdient ie bakken met geld mee!quote:Op maandag 27 augustus 2012 00:44 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Je bent Moderator / Designer .
Wat design je? De layout?
Het is al maandag, dus heb gelukkig nog 1 dagje. Maandag is bij ons altijd bruggerdagquote:Op maandag 27 augustus 2012 00:43 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Ik overmorgen.
Mijn school maakt maandag ene vrije dag na zomervakantie. Altijd.
You should probably end it.quote:
nou grappigquote:Op maandag 27 augustus 2012 00:45 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
You should probably end it.
Hij kreeg 450 slotjes, dat was echt fantastisch!quote:Op maandag 27 augustus 2012 00:44 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
ja verdient ie bakken met geld mee!
Oja je hebt gelijk. Dan vlieg ik Vandaag al naar nederlandquote:Op maandag 27 augustus 2012 00:45 schreef xAuke0 het volgende:
[..]
Het is al maandag, dus heb gelukkig nog 1 dagje. Maandag is bij ons altijd bruggerdag
Headers voor acties en dat soort dingen.quote:Op maandag 27 augustus 2012 00:44 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Je bent Moderator / Designer .
Wat design je? De layout?
quote:Op maandag 27 augustus 2012 00:44 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Hij zit gelukkig al in het gesticht
Klopt, maar zo zou het wel gaan.quote:Op maandag 27 augustus 2012 00:42 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
nee dat zei jij helemaal niet
Tja helaas.quote:Op maandag 27 augustus 2012 00:42 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Lekker leren enzulks.
Ik volgende week pas
Ik verstop je in area 51!quote:Op maandag 27 augustus 2012 00:46 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Headers voor acties en dat soort dingen.
[..]misschien kom ik hem over een paar dagen tegen als ze me weer hebben gevonden!
doeiquote:Op maandag 27 augustus 2012 00:46 schreef Pluizel het volgende:
Dames en heren, het was me een waar genoegen kennis te maken. Ik ga eens richting bed en draag het stokje over aan de nachtploeg. Goede nacht!
Waar ben je nu dan? Hahaquote:Op maandag 27 augustus 2012 00:45 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Oja je hebt gelijk. Dan vlieg ik Vandaag al naar nederland
quote:Op maandag 27 augustus 2012 00:46 schreef Pluizel het volgende:
Dames en heren, het was me een waar genoegen kennis te maken. Ik ga eens richting bed en draag het stokje over aan de nachtploeg. Goede nacht!
Boh, baas! Dat zal ze leren! Ik zal mij daar vast erg thuis voelen tussen de experimentenquote:Op maandag 27 augustus 2012 00:46 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Ik verstop je in area 51!
Daar vinden ze je nooit
quote:Op maandag 27 augustus 2012 00:47 schreef Fopje het volgende:
Ik ga ook slapen, morgen al om 14:00 opstaan
Middag dienst
Genieten van het leven, je leeft maar één keer.quote:Op maandag 27 augustus 2012 00:46 schreef duranduran het volgende:
wat zijn jullie doelen in het leven jongens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |