Ciaoquote:Op maandag 27 augustus 2012 00:46 schreef Pluizel het volgende:
Dames en heren, het was me een waar genoegen kennis te maken. Ik ga eens richting bed en draag het stokje over aan de nachtploeg. Goede nacht!
Ja je zult je er binnenkort heel goed thuis voelen tussen de experimenten...quote:Op maandag 27 augustus 2012 00:47 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Boh, baas! Dat zal ze leren! Ik zal mij daar vast erg thuis voelen tussen de experimenten
ja dat wil ik ookquote:Op maandag 27 augustus 2012 00:48 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Genieten van het leven, je leeft maar één keer.
Zo min mogelijk proberen te stressen.
Ja yolo is misschien overhyped en poep maar het is wel een goed motto, gewoon hedendaagse carpe diem.
quote:Op maandag 27 augustus 2012 00:50 schreef ChocolateJesus. het volgende:
denk je een leuk iemand tegen te komen, blijkt ze twilight fan te zijn. mijn piemel is aan het huilen.
In welk opzicht?quote:Op maandag 27 augustus 2012 00:50 schreef duranduran het volgende:
heb er de middelen niet (meer) voor
Perfecte omschrijving. Elke keer als ik iemand yolo hoor zeggen sterft er een stukje van mijn hersenen af, maar de achterliggende gedachte is zeker waar.quote:Op maandag 27 augustus 2012 00:48 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Ja yolo is misschien overhyped en poep maar het is wel een goed motto, gewoon hedendaagse carpe diem.
Watdan? Je vriendinnetje heeft het uitgemaakt?quote:Op maandag 27 augustus 2012 00:50 schreef duranduran het volgende:
Zo waar. Voor het zelfde geld word je morgen doodgereden, en dan heb je een saai leven gehad.quote:Op maandag 27 augustus 2012 00:48 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
quote:Op maandag 27 augustus 2012 00:50 schreef duranduran het volgende:
quote:Op maandag 27 augustus 2012 00:50 schreef Fopje het volgende:
[..]
Watdan? Je vriendinnetje heeft het uitgemaakt?
Doe niet zo mysterieusquote:
Daar wordt ie wel vrolijk van, wil je zeggenquote:
JAAH JONGUHquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |