Naar de chicks natuurlijk!!quote:
Naar bed straks.quote:
Feestje in Heloef zijn bedquote:
Denk jij dan dat je het beter kan?quote:
Ligt aan de situatiequote:Op zondag 26 augustus 2012 23:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Denk jij dan dat je het beter kan?
Ik ben ook alleen geschikt als leider van Luilekkerland.quote:
Zal ik Frits Wester bellen?quote:
Ik als we ooit op een onbewoond eiland terecht komen denk ikquote:Op zondag 26 augustus 2012 23:59 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben ook alleen geschikt als leider van Luilekkerland.
Politieke discussies.quote:
Ik.quote:
Je komt het maar halenquote:Op maandag 27 augustus 2012 00:04 schreef Huppelmuts het volgende:
Roy!!!
Kom mij eens bier brengen!!
Maar dan heb ik niet meer genoeg benzine om dinsdag naar mn werk te gaanquote:
Ga je maar liftenquote:Op maandag 27 augustus 2012 00:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar dan heb ik niet meer genoeg benzine om dinsdag naar mn werk te gaan
Kom je me halen?quote:
Ik heb ooit carnaval gevierd verkleed als Wanda!! Mn ex was Cosmo!quote:
quote:Op maandag 27 augustus 2012 00:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb ooit carnaval gevierd verkleed als Wanda!! Mn ex was Cosmo!
quote:
Dat was wel gaaf jaquote:
quote:Op maandag 27 augustus 2012 00:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb ooit carnaval gevierd verkleed als Wanda!! Mn ex was Cosmo!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
quote:Op maandag 27 augustus 2012 00:13 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik was toen echt nog moddervet!!
lelijk ben ik altijd al geweest, zal ik altijd blijven ookis awsome en je bent nu al een heel stuk dunner!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dus
Ik ben echt eng veel afgevallen dit jaar jaquote:Op maandag 27 augustus 2012 00:13 schreef Evie het volgende:
[..]
is awsome en je bent nu al een heel stuk dunner!!
Je bekijkt mijn fb foto's?quote:
Die van mij begon donderdag om 5 uur en duurt nog tot dinsdagochtendquote:
Wil je hier nu mee zeggen dat ik tijd genoeg heb om ze te gaan zoeken?quote:Op maandag 27 augustus 2012 00:20 schreef Evie het volgende:
[..]
sleutels kwijt ergens in utrecht.. minder![]()
En jij hebt weekend
Ik zie het!!quote:Op maandag 27 augustus 2012 00:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
tsja, als je 3x wint en de rest doet dat niet
Wij moeten echt nog een spits halen.quote:
Jaquote:Op maandag 27 augustus 2012 00:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wil je hier nu mee zeggen dat tijd genoeg heb om ze te gaan zoeken?
heb ik al gedaan uren vandaag.. maar zondag alles dicht morgen naar de gemeente gevonden voorwerpen en langs de gvu.. en hopelijk langs de tandarts om mn tand te laten makenquote:Op maandag 27 augustus 2012 00:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wil je hier nu mee zeggen dat tijd genoeg heb om ze te gaan zoeken?
Jullie staan behoorlijk laag ja!quote:Op maandag 27 augustus 2012 00:23 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wij moeten echt nog een spits halen.
Anders dan moet Makaay zijn schoenen maar weer eens uit het vet halen.
quote:Op maandag 27 augustus 2012 00:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
voor goud moeten ze wel wat vaker winnen
Je tand kapot?quote:Op maandag 27 augustus 2012 00:24 schreef Evie het volgende:
[..]
heb ik al gedaan uren vandaag.. maar zondag alles dicht morgen naar de gemeente gevonden voorwerpen en langs de gvu.. en hopelijk langs de tandarts om mn tand te laten maken
jah iets met lichtelijk nachtblind en een huwelijksfeest in bunkers enzo.. en dan een raam aanzien voor een deur als je naar het toillet wil rennen..quote:
Bite mequote:Op maandag 27 augustus 2012 00:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jullie staan behoorlijk laag ja!
auchquote:Op maandag 27 augustus 2012 00:26 schreef Evie het volgende:
[..]
jah iets met lichtelijk nachtblind en een huwelijksfeest in bunkers enzo.. en dan een raam aanzien voor een deur als je naar het toillet wil rennen..
Ik moet terug naar schoolquote:Op maandag 27 augustus 2012 00:26 schreef Huppelmuts het volgende:
http://www.wtfshouldidotoday.com
Ik moet naakt door de straten gaan rennen!
Laten we het niet doen
auwwwwwquote:Op maandag 27 augustus 2012 00:26 schreef Evie het volgende:
[..]
jah iets met lichtelijk nachtblind en een huwelijksfeest in bunkers enzo.. en dan een raam aanzien voor een deur als je naar het toillet wil rennen..
I agree!quote:
quote:
Mwoah is alleen kut omdat sneeen in je lip zo hard bloeden.. maar daar hebben ze de suiker voor uitgevondenquote:
En dan in boven leeuwen wonenquote:Op maandag 27 augustus 2012 00:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
De straat is mijn universiteit, je weet toch
quote:
Het leven is hard hier bij ons in de hood.quote:
Hoe krijg je dat voor elkaar zegquote:Op maandag 27 augustus 2012 00:29 schreef Evie het volgende:
[..]
[..]
Mwoah is alleen kut omdat sneeen in je lip zo hard bloeden.. maar daar hebben ze de suiker voor uitgevonden
En voelt gek scherp aan als je tand gechipped is.. maar die tand is al een keer of 7 doormidden geweest en een 10tal keer gechipped.. dus dat boeit me niet meer zo heel erg..
jongen trek je broek eens op! Ziet er niet uit man! Yo mamma didn't raise no foolquote:Op maandag 27 augustus 2012 00:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het leven is hard hier bij ons in de hood.
Drive by's per tractor enzo.
Die ene politieauto in de gemeente die altijd net langskomt tijdens de hustle
quote:Op maandag 27 augustus 2012 00:33 schreef Evie het volgende:
[..]
jongen trek je broek eens op! Ziet er niet uit man! Yo mamma didn't raise no fool
tandje staat iets naar voren he?! En vroeger voor de beugel wat meer.. net erna wat minder dan nuquote:Op maandag 27 augustus 2012 00:33 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat voor elkaar zeg![]()
Klacht: Al wakker zijn![]()
Zometeen maar weer proberen...
Zal ik een slaapliedje voor je neuriën ?quote:Op maandag 27 augustus 2012 00:33 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat voor elkaar zeg![]()
Klacht: Al wakker zijn![]()
Zometeen maar weer proberen...
Ja doe eensquote:Op maandag 27 augustus 2012 00:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zal ik een slaapliedje voor je neuriën ?
Kom je hierheen dan?quote:
Ja oke, maar hij zwenkt toch niet dusdanig uit dat je overal tegenop knalt?quote:Op maandag 27 augustus 2012 00:34 schreef Evie het volgende:
[..]
tandje staat iets naar voren he?! En vroeger voor de beugel wat meer.. net erna wat minder dan nu
But as long as I stay blackquote:Op maandag 27 augustus 2012 00:33 schreef Evie het volgende:
[..]
jongen trek je broek eens op! Ziet er niet uit man! Yo mamma didn't raise no fool
Ik heb theequote:Op maandag 27 augustus 2012 00:36 schreef Faxie het volgende:
Hm ik ga eens een bakkie lekkere warme chocomel maken
Hoe moet ik dan voor je neuriën?quote:
nee maar als je tegen een ruit aan rent is het genoeg gok ik als de klap je lip ook scheurtquote:Op maandag 27 augustus 2012 00:35 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja oke, maar hij zwenkt toch niet dusdanig uit dat je overal tegenop knalt?
Haat!quote:
quote:Op maandag 27 augustus 2012 00:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
But as long as I stay black
I gotta stay strapped
And I never get to lay back
Cause I always got to worry about the payback
From some punk that I ruffed up way back
lekker!!quote:Op maandag 27 augustus 2012 00:36 schreef Faxie het volgende:
Hm ik ga eens een bakkie lekkere warme chocomel maken
The Gamequote:Op maandag 27 augustus 2012 00:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Don't hate the player, hate the game
slaap lekker meis!!quote:Op maandag 27 augustus 2012 00:40 schreef Huppelmuts het volgende:
YOU LOST!!
En ik ga mn bed opzoeken!
trustequote:Op maandag 27 augustus 2012 00:40 schreef Huppelmuts het volgende:
YOU LOST!!
Slaap lekkerquote:Op maandag 27 augustus 2012 00:40 schreef Huppelmuts het volgende:
YOU LOST!!
Als je heel hard neuriet hoor ik het misschien hierquote:Op maandag 27 augustus 2012 00:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoe moet ik dan voor je neuriën?![]()
Skype?
Dus jij hebt al 10 keer tegen een ruit aangerend?quote:Op maandag 27 augustus 2012 00:37 schreef Evie het volgende:
[..]
nee maar als je tegen een ruit aan rent is het genoeg gok ik als de klap je lip ook scheurt
Trustequote:Op maandag 27 augustus 2012 00:40 schreef Huppelmuts het volgende:
YOU LOST!!
Lieve maan daar sta je zo stilletjesquote:Op maandag 27 augustus 2012 00:42 schreef Faxie het volgende:
[..]
Als je heel hard neuriet hoor ik het misschien hier
Vader Faxie? Alsjeblieft niet zegquote:Op maandag 27 augustus 2012 00:43 schreef Evie het volgende:
[..]
Lieve maan daar sta je zo stilletjes
Slaap Faxie slaap
Vader Faxie
Er gaat een treintje naar dromeland
en natuurlijk het beste nummer:
Lullaby for faxie.. nu te koop
klappen op je bek krijgen struikelen tijdens harlopen vierdaagses.. klappen op je bek krijgen etc etc... dragen er denk ik meer aan bij dan tegen ruiten oprennenquote:Op maandag 27 augustus 2012 00:42 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dus jij hebt al 10 keer tegen een ruit aangerend?
Lieve meisjes krijgen toch geen klapjes?quote:Op maandag 27 augustus 2012 00:44 schreef Evie het volgende:
[..]
klappen op je bek krijgen struikelen tijdens harlopen vierdaagses.. klappen op je bek krijgen etc etc... dragen er denk ik meer aan bij dan tegen ruiten oprennen
Wel van vader faxiequote:Op maandag 27 augustus 2012 00:44 schreef Faxie het volgende:
[..]
Lieve meisjes krijgen toch geen klapjes?
Lieve meisjes krijgen soms behoorlijk klappen... We leven in Nederland.. en dat is vaak net zo erg als in al die andere landen overal elders ter wereld. Heb daar geen illusies over.quote:Op maandag 27 augustus 2012 00:44 schreef Faxie het volgende:
[..]
Lieve meisjes krijgen toch geen klapjes?
Slechte personen heb je overal hequote:Op maandag 27 augustus 2012 00:46 schreef Evie het volgende:
[..]
Lieve meisjes krijgen soms behoorlijk klappen... We leven in Nederland.. en dat is vaak net zo erg als in al die andere landen overal elders ter wereld. Heb daar geen illusies over.
quote:Op maandag 27 augustus 2012 00:46 schreef Evie het volgende:
[..]
Lieve meisjes krijgen soms behoorlijk klappen... We leven in Nederland.. en dat is vaak net zo erg als in al die andere landen overal elders ter wereld. Heb daar geen illusies over.
quote:Op maandag 27 augustus 2012 00:47 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb vorige week per ongeluk mijn moeder geklapt
precies.. alleen is het probleem met nederland dat mensen liever de andere kant opkijken en pretenderen het niet te zien..quote:
per ongeluk is per ongelukquote:Op maandag 27 augustus 2012 00:47 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb vorige week per ongeluk mijn moeder geklapt
Nu heb ik ruzie enzoquote:
Dat ben ik met je eens, en waar je moet oppassen dat je als slachtoffer niet gezien gaat worden als daderquote:Op maandag 27 augustus 2012 00:48 schreef Evie het volgende:
[..]
precies.. alleen is het probleem met nederland dat mensen liever de andere kant opkijken en pretenderen het niet te zien..mega veilig en cool land dit
dus toch niet zo per ongelukquote:Op maandag 27 augustus 2012 00:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nu heb ik ruzie enzo
Het is wel mijn schuld. Maar ze provoceerde me ongeveer 3 kwartier terwijl ik net uit mijn werk was gekomen.
Gezien wordt als dader... en ze sympathie hebben voor de daadwerkelijke daders jah..quote:Op maandag 27 augustus 2012 00:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens, en waar je moet oppassen dat je als slachtoffer niet gezien gaat worden als dader
gebeurt wel alleen niet met jouquote:Op maandag 27 augustus 2012 00:49 schreef Faxie het volgende:
Ik woon in een hoek waar nooit wat gebeurt...
Dat bedoel ik jaquote:Op maandag 27 augustus 2012 00:51 schreef Evie het volgende:
[..]
Gezien wordt als dader... en ze sympathie hebben voor de daadwerkelijke daders jah..
Mja zo naief ben ik ook weer niet nee... maar ik ben dat soort dingen echt nooit tegengekomen.quote:
wees er blij om, maar sluit je ogen aub nooit als je het aankan!quote:Op maandag 27 augustus 2012 00:52 schreef Faxie het volgende:
[..]
Mja zo naief ben ik ook weer niet nee... maar ik ben dat soort dingen echt nooit tegengekomen.
Zou ik niet willen neequote:Op maandag 27 augustus 2012 00:52 schreef Evie het volgende:
[..]
wees er blij om, maar sluit je ogen aub nooit als je het aankan!
Nou...quote:Op maandag 27 augustus 2012 00:49 schreef Faxie het volgende:
Ik woon in een hoek waar nooit wat gebeurt...
Zeker in kleine dorpjesquote:Op maandag 27 augustus 2012 00:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je wil niet weten wat er achter gesloten deuren gebeurd
Ik zei al 'zo naief ben ik niet' maar hier gebeurt weinig wat in de publiciteit komt.quote:Op maandag 27 augustus 2012 00:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je wil niet weten wat er achter gesloten deuren gebeurd
Publiciteit is leedvermaak op en top.. om het vervolgens lekker in de doofpot -van het graf wat we van onze gewetens maken- te stoppen. Sluit je ogen niet.quote:Op maandag 27 augustus 2012 00:59 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik zei al 'zo naief ben ik niet' maar hier gebeurt weinig wat in de publiciteit komt.
Iddquote:Op maandag 27 augustus 2012 01:03 schreef Evie het volgende:
zow lekker met depressieve praat het topic gekilled
Ik ben er nog hoorquote:Op maandag 27 augustus 2012 01:03 schreef Evie het volgende:
zow lekker met depressieve praat het topic gekilled
Ghehehe stel je voor je doet slaperig je gordijnen open 's ochtends en dan zie je een leeuw in je tuin liggenquote:
Oh noes, een heul kwartierquote:Op maandag 27 augustus 2012 09:43 schreef Evie het volgende:
moggel.. bleuh vanaf 10 uur gvu maar bellen in de hoop dat mn sleutels daar liggen..
Volgende week pas naar de tandarts
jah en morgen kan ik pas bellen naar het depot van de gemeente.. zo fijn dat de politie daadwerkelijk zelf niks meer doet omdat ze allemaal nutteloos op straat rond moeten hangenquote:
Hebben ze niet geluisterd?quote:Op maandag 27 augustus 2012 09:46 schreef PeuRac het volgende:
Toch maar antibiotica gekregen na een maand lang aan het hoesten te zijn.
@Evie, geen idee meer waar je ze voor het laatst had?
dat laat nogal wat opties open.quote:Op maandag 27 augustus 2012 09:47 schreef Evie het volgende:
[..]
Hebben ze niet geluisterd?
Het laatst zaten ze gister in mijn zakken toen ik de deur uit ging.. dus dat weet ik wel
Bel als je na 2 dagen geen verbetering hebt zou ik zeggen. Dan kan je er meteen mee nokken..quote:Op maandag 27 augustus 2012 09:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
dat laat nogal wat opties open.
De huisarts heeft aan mn longen geluisterd, ze hoorde wel iets, maar niks heel ernstigs. Kuurtje van een week, als het dan nog niet sterk verminderd is, moet ik bellen, krijg ik een 2e kuur.
Bleh, nou hopen dat je bij de GVU al geluk hebt.quote:Op maandag 27 augustus 2012 09:46 schreef Evie het volgende:
[..]
jah en morgen kan ik pas bellen naar het depot van de gemeente.. zo fijn dat de politie daadwerkelijk zelf niks meer doet omdat ze allemaal nutteloos op straat rond moeten hangen
ook wel de fijnste plek om dingen te verliezen.. gezien de moeite om ze terug te krijgenquote:Op maandag 27 augustus 2012 09:51 schreef STING het volgende:
[..]
Bleh, nou hopen dat je bij de GVU al geluk hebt.
De bus was toch wel de meest aannemelijke plek.
Zat er een leuke blonde vent in de bus?quote:Op maandag 27 augustus 2012 09:53 schreef Evie het volgende:
[..]
ook wel de fijnste plek om dingen te verliezen.. gezien de moeite om ze terug te krijgen
Pff vraag me af waar ik mee bezig was toen ik ze verloor
mag ik en gokje wagen?quote:Op maandag 27 augustus 2012 09:53 schreef Evie het volgende:
[..]
ook wel de fijnste plek om dingen te verliezen.. gezien de moeite om ze terug te krijgen
Nee gister waren er geen blonde mannen in de busquote:Op maandag 27 augustus 2012 09:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zat er een leuke blonde vent in de bus?
Nope..quote:
Aww doe eensquote:
Je werd zeker nog net niet de bus uitgezetquote:Op maandag 27 augustus 2012 09:53 schreef Evie het volgende:
[..]
quote:Op maandag 27 augustus 2012 09:58 schreef STING het volgende:
[..]
Je werd zeker nog net niet de bus uitgezet
Wat moeten ze voor je doen dan? Jij verliest je sleutels, moeten ze met man en macht gaan zoeken?quote:Op maandag 27 augustus 2012 09:46 schreef Evie het volgende:
[..]
jah en morgen kan ik pas bellen naar het depot van de gemeente.. zo fijn dat de politie daadwerkelijk zelf niks meer doet omdat ze allemaal nutteloos op straat rond moeten hangen
Een depot waar je dagelijks of in ieder geval iedere werkdag heen kan bellen of heen kan gaan zou handig zijn. Maar blijkbaar hebben ze het zo druk met rondhangen en niks doen, dat de politie het uit heeft moeten besteden aan de gemeente.. die alleen op dinsdag woensdag en donderdag bereikbaar zijn... wtfquote:Op maandag 27 augustus 2012 09:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat moeten ze voor je doen dan? Jij verliest je sleutels, moeten ze met man en macht gaan zoeken?
quote:Op maandag 27 augustus 2012 09:56 schreef Evie het volgende:
[..]
Nee gister waren er geen blonde mannen in de bus
Voor zover ik gezien heb
[..]
Nope..
Nee, Evie is lief voor mij, dus dan doe ik het nietquote:
Je sleutels niet verliezen. Dat is pas handig.quote:Op maandag 27 augustus 2012 10:00 schreef Evie het volgende:
[..]
Een depot waar je dagelijks of in ieder geval iedere werkdag heen kan bellen of heen kan gaan zou handig zijn. Maar blijkbaar hebben ze het zo druk met rondhangen en niks doen, dat de politie het uit heeft moeten besteden aan de gemeente.. die alleen op dinsdag woensdag en donderdag bereikbaar zijn... wtf
Jup die hebben andere mensen, heb nu mijn bovendeursleutel.. maargoed.. niet erg handig... want er zaten een boel sleutels aan!quote:Op maandag 27 augustus 2012 10:03 schreef Cue_ het volgende:
Maar sleutels moet je toch gewoon reserve hebben? Tenminste wel ergens.. 1 paar
Jij gaat er meteen vanuit dat ze dronken was?quote:Op maandag 27 augustus 2012 10:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je sleutels niet verliezen. Dat is pas handig.
Sorry, hoor. De politie heeft wel wat beters te doen dan verloren sleutels van dronken dropjes opsporen. Bel het vervoersbedrijf of zij je sleutels gevonden hebben, zoals ieder mens zou doen.
Nee, de politie en wachten tot zij het oplossen.quote:Op maandag 27 augustus 2012 10:03 schreef Cue_ het volgende:
En anders slotenmakers maar bellen om te vervangen.
Handig is een tweede idd. Maar verder ben ik het wel met samzz eens.quote:Op maandag 27 augustus 2012 10:03 schreef Evie het volgende:
Jup die hebben andere mensen, heb nu mijn bovendeursleutel.. maargoed.. niet erg handig... want er zaten een boel sleutels aan!
Ze vroeg zich af waar ze mee bezig was. Kan het fout hebben, hoor. Maar het lijkt mij geen rare conclusie.quote:Op maandag 27 augustus 2012 10:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jij gaat er meteen vanuit dat ze dronken was?
Eeuh, het is hun taak om onze spullen te beschermen... Als ze dat niet eens kunnen, hoeveel moeite kost het om een balie en catalogus bij te houden.quote:Op maandag 27 augustus 2012 10:04 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Handig is een tweede idd. Maar verder ben ik het wel met samzz eens.
Beetje afgeven op de politie hierom vind ik wat overdreven.
Dus iedereen die iets verliest.. ergens.. kan de schuld geven aan de politie?quote:Op maandag 27 augustus 2012 10:06 schreef PeuRac het volgende:
Eeuh, het is hun taak om onze spullen te beschermen... Als ze dat niet eens kunnen, hoeveel moeite kost het om een balie en catalogus bij te houden.
Plus dat een politie bureau makkelijker te vinden is, er meer van zijn en het ruimere openingstijden heeft dan een gemeentehuis.
Het is sowieso een voorbarige conclusie.quote:Op maandag 27 augustus 2012 10:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ze vroeg zich af waar ze mee bezig was. Kan het fout hebben, hoor. Maar het lijkt mij geen rare conclusie.
De politie heeft eigenlijk niet heel veel beter te doen. Als ze naast een meisje staat die door de bus heen fietst met een achterop en ze staan er met zn 3en te niksen doen ze niks. Als er een malloot voor je deur staat doen ze niks. Als je verkracht raakt en naar het politie bureau gaat doen ze niks. Als je thuis op je bek wordt geslagen dan doen ze niks behalve je een foldertje geven. Als er wordt ingebroken zeggen ze alleen: "komt vaker voor in deze buurt, wij confesceren uw zoons supersoaker omdat het er te erg als een geweer uit ziet."quote:Op maandag 27 augustus 2012 10:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je sleutels niet verliezen. Dat is pas handig.
Sorry, hoor. De politie heeft wel wat beters te doen dan verloren sleutels van dronken dropjes opsporen. Bel het vervoersbedrijf of zij je sleutels gevonden hebben, zoals ieder mens zou doen.
Nee, dat zeg ik niet, maar ervoor zorgen dat de verloren eigendommen weer bij de eigenaar terug komen is wél een taak van de politie.quote:Op maandag 27 augustus 2012 10:06 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dus iedereen die iets verliest.. ergens.. kan de schuld geven aan de politie?
Het is jouw taak je spullen niet te verliezen. Jezusquote:Op maandag 27 augustus 2012 10:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Eeuh, het is hun taak om onze spullen te beschermen... Als ze dat niet eens kunnen, hoeveel moeite kost het om een balie en catalogus bij te houden.
Plus dat een politie bureau makkelijker te vinden is, er meer van zijn en het ruimere openingstijden heeft dan een gemeentehuis.
Mits ze gevonden worden door iemand die het dan ook netjes ergens heen brengt..quote:Op maandag 27 augustus 2012 10:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee, dat zeg ik niet, maar ervoor zorgen dat de verloren eigendommen weer bij de eigenaar terug komen is wél een taak van de politie.
Is zelfs wettelijk gezien de taak van de pliesiequote:Op maandag 27 augustus 2012 10:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee, dat zeg ik niet, maar ervoor zorgen dat de verloren eigendommen weer bij de eigenaar terug komen is wél een taak van de politie.
Tuurlijk, jij verliest nooit wat, want jouw goddelijkheid is geweldigquote:Op maandag 27 augustus 2012 10:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is jouw taak je spullen niet te verliezen. Jezus.
Mensen zijn menselijk en verliezen wel eens dingen jezus. We kunnen niet allemaal zo goddelijk zijn als jijquote:Op maandag 27 augustus 2012 10:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is jouw taak je spullen niet te verliezen. Jezus.
Oh, boehoe.quote:Op maandag 27 augustus 2012 10:07 schreef Evie het volgende:
[..]
De politie heeft eigenlijk niet heel veel beter te doen. Als ze naast een meisje staat die door de bus heen fietst met een achterop en ze staan er met zn 3en te niksen doen ze niks. Als er een malloot voor je deur staat doen ze niks. Als je verkracht raakt en naar het politie bureau gaat doen ze niks. Als je thuis op je bek wordt geslagen dan doen ze niks behalve je een foldertje geven. Als er wordt ingebroken zeggen ze alleen: "komt vaker voor in deze buurt, wij confesceren uw zoons supersoaker omdat het er te erg als een geweer uit ziet."
Dus ik vraag me af wat jij denkt dat ze beter te doen hebben dan hun wettelijke plicht ook zorg te dragen voor verloren voorwerpen?!
Ze doen vast ook wel eens iets goed... maar dat heb ik helaas nog maar 1 keer mogen zien.
Jawel, hoor. Maar ik ga niet janken dat de politie niks doet.quote:Op maandag 27 augustus 2012 10:09 schreef Evie het volgende:
[..]
Mensen zijn menselijk en verliezen wel eens dingen jezus. We kunnen niet allemaal zo goddelijk zijn als jij
Dat bedoelde ik inderdaad, beetje sneu alleen dat ze denken dat ze het er te druk voor hebbenquote:Op maandag 27 augustus 2012 10:08 schreef Evie het volgende:
[..]
Is zelfs wettelijk gezien de taak van de pliesie
Houd toch op manquote:Op maandag 27 augustus 2012 10:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Tuurlijk, jij verliest nooit wat, want jouw goddelijkheid is geweldig
Nee heb je gelezen wat hierboven staat?quote:Op maandag 27 augustus 2012 10:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, boehoe.
Ik heb prima ervaringen met de politie. En hen de schuld geven omdat ze je sleutels niet hebben, damn, wat gruwelijk kinderachtig.
Dat zijn idd klote zaken als ze niet reageren als je het nodig hebt. Ben ik met je eens.quote:Op maandag 27 augustus 2012 10:07 schreef Evie het volgende:
De politie heeft eigenlijk niet heel veel beter te doen. Als ze naast een meisje staat die door de bus heen fietst met een achterop en ze staan er met zn 3en te niksen doen ze niks. Als er een malloot voor je deur staat doen ze niks. Als je verkracht raakt en naar het politie bureau gaat doen ze niks. Als je thuis op je bek wordt geslagen dan doen ze niks behalve je een foldertje geven. Als er wordt ingebroken zeggen ze alleen: "komt vaker voor in deze buurt, wij confesceren uw zoons supersoaker omdat het er te erg als een geweer uit ziet."
Het gaat niet om dat zij haar sleutels niet hebben, maar om het feit dat ze hun taken verzuimen uit te voeren, waardoor dit bij een incapabele en onbereikbare afdeling komt te liggen.quote:Op maandag 27 augustus 2012 10:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, boehoe.
Ik heb prima ervaringen met de politie. En hen de schuld geven omdat ze je sleutels niet hebben, damn, wat gruwelijk kinderachtig.
Nou, ga ze aanklagen.quote:Op maandag 27 augustus 2012 10:11 schreef Evie het volgende:
[..]
Nee heb je gelezen wat hierboven staat?
En ik geef ze de schuld niet dat ze mn sleutels niet vinden, want ik snap dat het moeilijk is om zonder enige vorm van intelligentie iets te kunnen vinden.
Ik geef ze de schuld van dat ze niet zoals het wettelijk geregeld staat een depot bij kunnen houden wat vaker open is dan 3 dagen in de week, en van een boel misverstanden en dommigheden.
Het is klote. Maar ze kunnen mensen niet aanhouden omdat je een kenteken van een auto hebt opgeschreven. Voor hetzelfde geld was dat van een toevallige voorbijganger.quote:Op maandag 27 augustus 2012 10:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik inderdaad, beetje sneu alleen dat ze denken dat ze het er te druk voor hebben![]()
Ooit zonder reden in elkaar geslagen, ik had het kenteken van diegene twee getuigen en een verklaring van de dokter, en ze hadden 'niet voldoende aanknopingspunten'
Past in het rijtje "niet uitvoeren van taken"quote:Op maandag 27 augustus 2012 10:11 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat zijn idd klote zaken als ze niet reageren als je het nodig hebt. Ben ik met je eens.
Maar dat zijn hele andere zaken dan een paar sleutels.
Het zal wel gedelegeerd zijn en dat zal van de wet vast mogen.quote:Op maandag 27 augustus 2012 10:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Het gaat niet om dat zij haar sleutels niet hebben, maar om het feit dat ze hun taken verzuimen uit te voeren, waardoor dit bij een incapabele en onbereikbare afdeling komt te liggen.
Dat is het gevolg van een vergelijkbaar soort populisme als dat jij hier bedrijft, maar dan met een andere inhoudelijke boodschap 'overheid is allemaal te duur, moet goedkoper bla bla bla' en dat wordt het dan ook. Maar dan moet je vervolgens geen 24/7 serviceverlening van de politie verwachten.quote:Op maandag 27 augustus 2012 10:11 schreef Evie het volgende:
Ik geef ze de schuld van dat ze niet zoals het wettelijk geregeld staat een depot bij kunnen houden wat vaker open is dan 3 dagen in de week, en van een boel misverstanden en dommigheden.
quote:Op maandag 27 augustus 2012 10:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Het gaat niet om dat zij haar sleutels niet hebben, maar om het feit dat ze hun taken verzuimen uit te voeren, waardoor dit bij een incapabele en onbereikbare afdeling komt te liggen.
Dat zou ik inderdaad kunnen doen als het geen vechten tegen de bierkaai was. Ware het niet dat ik hieruit opmaak dat jouw idee van ons systeem een beetje te idealistisch is... idyllisch eigenlijk.. en dat je er in de praktijk niks mee opschiet.quote:
Ik had naast mezelf nog twee anderen die verklaarden dat hij in die auto stapte en weg reed, plus dat ik die persoon daarna nog vaak in die auto heb zien rijden. Hoe moeilijk kan het dan zijn om die persoon te vinden...quote:Op maandag 27 augustus 2012 10:12 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het is klote. Maar ze kunnen mensen niet aanhouden omdat je een kenteken van een auto hebt opgeschreven. Voor hetzelfde geld was dat van een toevallige voorbijganger.
Dan zullen er echt een paar goede getuigen moeten zijn die het ook hebben gezien/genoteerd.
Dat is dus de grap, volgens de wet moet de politie het doen, maar totdat iemand er een officiele klacht over indient, komen ze er mee weg.quote:Op maandag 27 augustus 2012 10:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het zal wel gedelegeerd zijn en dat zal van de wet vast mogen.
Ik vind jullie heel erg overdrijven. Kolere.
Denk dat het niet om het vinden gaat, maar om het evt aanklagen / voldoende bewijs.quote:Op maandag 27 augustus 2012 10:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik had naast mezelf nog twee anderen die verklaarden dat hij in die auto stapte en weg reed, plus dat ik die persoon daarna nog vaak in die auto heb zien rijden. Hoe moeilijk kan het dan zijn om die persoon te vinden...
Sleutelsquote:Op maandag 27 augustus 2012 10:15 schreef Barbusse het volgende:
Wat is dit voor een discussie?![]()
[ afbeelding ]
Mijn idee? Er is toch een instantie die je kan bellen over je sleutels? Als ze die dingen uberhaupt al hebben.quote:Op maandag 27 augustus 2012 10:13 schreef Evie het volgende:
[..]meer blauw op straat
[..]
Dat zou ik inderdaad kunnen doen als het geen vechten tegen de bierkaai was. Ware het niet dat ik hieruit opmaak dat jouw idee van ons systeem een beetje te idealistisch is... idyllisch eigenlijk.. en dat je er in de praktijk niks mee opschiet.
Ik denk dat we dat blauw van de straat moeten halen.. het wordt er wel schijnveiliger op als je ze op straat zet. Kost klauwen vol geld, wat ze inderdaad beter ergens anders aan uit kunnen geven, zoals het in ieder geval 24 uur per dag bereikbaar zijn van dit soort instanties.quote:Op maandag 27 augustus 2012 10:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat is het gevolg van een vergelijkbaar soort populisme als dat jij hier bedrijft, maar dan met een andere inhoudelijke boodschap 'overheid is allemaal te duur, moet goedkoper bla bla bla' en dat wordt het dan ook. Maar dan moet je vervolgens geen 24/7 serviceverlening van de politie verwachten.
Ze doen het toch ook? Blijkbaar is er alleen sprake van andere verwachtingen over de kwaliteit van de serviceverlening.quote:Op maandag 27 augustus 2012 10:14 schreef PeuRac het volgende:
Dat is dus de grap, volgens de wet moet de politie het doen, maar totdat iemand er een officiele klacht over indient, komen ze er mee weg.
En in die wet staat niks over delegeren?quote:Op maandag 27 augustus 2012 10:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is dus de grap, volgens de wet moet de politie het doen, maar totdat iemand er een officiele klacht over indient, komen ze er mee weg.
Waarom kon mijn advocaat em dan wel vinden? En een schade vergoeding verkrijgen? Maar een strafblad of zelfs maar een aantekening kon de politie hem niet geven. Dat was het moment waarop ik het respect voor de politie verloor. En dat krijgen ze niet zomaar terug.quote:Op maandag 27 augustus 2012 10:14 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Denk dat het niet om het vinden gaat, maar om het evt aanklagen / voldoende bewijs.
Ik heb er geen verstand van, maar er zijn vast redenen voor waarom het niet kon. En ja ik weet ook dat er goede zaken ook wel eens af worden gewimpeld.
Je past je probleemloos aan, zie ik al.quote:Op maandag 27 augustus 2012 10:15 schreef Evie het volgende:
Ik denk dat we dat blauw van de straat moeten halen.. het wordt er wel schijnveiliger op als je ze op straat zet. Kost klauwen vol geld, wat ze inderdaad beter ergens anders aan uit kunnen geven, zoals het in ieder geval 24 uur per dag bereikbaar zijn van dit soort instanties.
Ja vast.quote:Op maandag 27 augustus 2012 10:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nieuwe maken? Nieuw slot?quote:
kost me wel 500 ballen en als arme student heb ik dat geld echt niet. Dan kan je zeggen aangezien het ook wel in je straatje past: Ga dan werken. Maar dat is praktisch niet doenlijk bij je co-schappen.. ware het niet dat ik allang werk en een boel werk, maar dat niet genoeg is om dit 123 op de kunnen hoesten.quote:Op maandag 27 augustus 2012 10:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn idee? Er is toch een instantie die je kan bellen over je sleutels? Als ze die dingen uberhaupt al hebben.
Ik ben ook wel eens sleutels verloren, dan laat ik nieuwe maken. Niet zo moeilijk, hoor.
Waarschijnlijk niet. Wetten beschrijven doorgaans wat je moet inregelen, niet hoe je het moet inregelen.quote:Op maandag 27 augustus 2012 10:16 schreef Samzz het volgende:
En in die wet staat niks over delegeren?
Neger wat?quote:Op maandag 27 augustus 2012 10:15 schreef Evie het volgende:
[..]
Ik denk dat we dat blauw van de straat moeten halen.. het wordt er wel schijnveiliger op als je ze op straat zet. Kost klauwen vol geld, wat ze inderdaad beter ergens anders aan uit kunnen geven, zoals het in ieder geval 24 uur per dag bereikbaar zijn van dit soort instanties.
Nee doen ze dus niet meer...quote:Op maandag 27 augustus 2012 10:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ze doen het toch ook? Blijkbaar is er alleen sprake van andere verwachtingen over de kwaliteit van de serviceverlening.
Het lijkt mij niet dat je potentieel privacy gevoelige zaken niet aan een 3e partij mag over laten.quote:Op maandag 27 augustus 2012 10:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
En in die wet staat niks over delegeren?
Nee.. ze moeten bij de politie te vinden zijn, en die mogen dat niet delegeren naar de gemeente, want die is maar 3 van de 7 dagen open per week. En ja dat is hell!!!!quote:
Dan moet je ze niet op straat laten liggen.quote:Op maandag 27 augustus 2012 10:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Het lijkt mij niet dat je potentieel privacy gevoelige zaken niet aan een 3e partij mag over laten.
Jij moet met Samz praten, die is ook al zo geweldig en vergeet ook nooit watquote:Op maandag 27 augustus 2012 10:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dan moet je ze niet op straat laten liggen.
opletten, dat zei ze niet.quote:Op maandag 27 augustus 2012 10:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jij moet met Samz praten, die is ook al zo geweldig en vergeet ook nooit wat
In een studentenhuis is dit best normaal, aangezien ze dan ook sloten willen vervangen enzo. Ik zou gewoon niks zeggen en nieuwe laten makenquote:
Dat is jammer. Ik zou de politie nog wat meer lastig vallen.quote:Op maandag 27 augustus 2012 10:17 schreef Evie het volgende:
[..]
kost me wel 500 ballen en als arme student heb ik dat geld echt niet. Dan kan je zeggen aangezien het ook wel in je straatje past: Ga dan werken. Maar dat is praktisch niet doenlijk bij je co-schappen.. ware het niet dat ik allang werk en een boel werk, maar dat niet genoeg is om dit 123 op de kunnen hoesten.
nonargumenten en iets met probleem oplossend vermogen.. zuchtquote:Op maandag 27 augustus 2012 10:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dan moet je ze niet op straat laten liggen.
wat voor sleutels heb je in godsnaam?quote:Op maandag 27 augustus 2012 10:19 schreef Evie het volgende:
[..]
jup.. volgens de instantie hier wel ja.
Je moet gewoon niet zo overdrijven met privacy gevoelige dingen. Bedrijven hebben ook een verloren items verzamelpunt, waarom zou de gemeente dat dan niet mogen regelen.quote:Op maandag 27 augustus 2012 10:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is wat anders.. je hebt toch ergens wel reserve .. die laat je gewoon bij een sleutelmaker maken. Kost je 5 piek per sleutel.quote:Op maandag 27 augustus 2012 10:20 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
In een studentenhuis is dit best normaal, aangezien ze dan ook sloten willen vervangen enzo. Ik zou gewoon niks zeggen en nieuwe laten maken
nee maar 3 is een beetje karig niet? en dan alleen 3 uurtjes in de middag ook nog om het leuk te houden!quote:Op maandag 27 augustus 2012 10:20 schreef Cue_ het volgende:
[..]
opletten, dat zei ze niet.
Die laat nieuwe maken dan. Of accepteert dat zo'n tent niet 7 dagen per week open is
quote:Op maandag 27 augustus 2012 10:20 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
In een studentenhuis is dit best normaal, aangezien ze dan ook sloten willen vervangen enzo. Ik zou gewoon niks zeggen en nieuwe laten maken
Meer dan genoeg bestuurlijke wetten die aangeven of een taak gedelegeerd mag worden of niet.quote:Op maandag 27 augustus 2012 10:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet. Wetten beschrijven doorgaans wat je moet inregelen, niet hoe je het moet inregelen.
Dat zou ik dus ook doen. Beetje praktisch denken. Geloof dat iemand het hier al over probleemoplossend vermogen had maar daar zelf schijnbaar niet over beschiktquote:Op maandag 27 augustus 2012 10:20 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat is wat anders.. je hebt toch ergens wel reserve .. die laat je gewoon bij een sleutelmaker maken. Kost je 5 piek per sleutel.
Nee, haal lekker al het blauw van straat zodat iedereen kan werken aan spullen die mensen zelf verliezen. Jij zit vol met goede plannen.quote:Op maandag 27 augustus 2012 10:20 schreef Evie het volgende:
[..]
nonargumenten en iets met probleem oplossend vermogen.. zucht
quote:Op maandag 27 augustus 2012 10:20 schreef AirwiN het volgende:
Peu en Evie, Henk en Ingrid zijn er niks bij.
Noted.quote:Op maandag 27 augustus 2012 10:21 schreef Samzz het volgende:
Meer dan genoeg bestuurlijke wetten die aangeven of een taak gedelegeerd mag worden of niet.
Lezen, jij kan het nietquote:Op maandag 27 augustus 2012 10:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Met jouw sleutel wel, maar mijn bovendeursleutel kost 50 e minstens en van beneden 100 e.. dat zijn niet de leuke prijsjes.. bovendien mag beneden dan ook vervangen worden.. voor mijn hele gang en dan kom je wel op die kosten ja.quote:Op maandag 27 augustus 2012 10:20 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat is wat anders.. je hebt toch ergens wel reserve .. die laat je gewoon bij een sleutelmaker maken. Kost je 5 piek per sleutel.
De meeste sleutels kan je tegenwoordig niet meer na laten maken. Dus die moet je dan bestellen met een certificaat, die moet opgevraagd worden. Nu weet ik dat Evie een flinke bos sleutels had, oa van werk e.d. Dus dat loop snel hoog op. Een gemiddelde sleutel kost rustig 50 euro tegenwoordig.quote:Op maandag 27 augustus 2012 10:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is jammer. Ik zou de politie nog wat meer lastig vallen.
En 500 euro voor nieuwe sleutels? Je zei net dat je reservesleutels had bij vrienden, die kan je toch laten kopieren?
delegeren en privatiseren is het beste wat men kan doen. Dat houdt alles overzichtelijk en de kosten binnen de perkenquote:Op maandag 27 augustus 2012 10:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Meer dan genoeg bestuurlijke wetten die aangeven of een taak gedelegeerd mag worden of niet.
vervangen is wat anders dan nieuwe sleutel he.quote:Op maandag 27 augustus 2012 10:22 schreef Evie het volgende:
[..]
Met jouw sleutel wel, maar mijn bovendeursleutel kost 50 e minstens en van beneden 100 e.. dat zijn niet de leuke prijsjes.. bovendien mag beneden dan ook vervangen worden.. voor mijn hele gang en dan kom je wel op die kosten ja.
Huh, dat doen ze toch gewoon voor je bij de schoenmaker enzo?quote:Op maandag 27 augustus 2012 10:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
De meeste sleutels kan je tegenwoordig niet meer na laten maken. Dus die moet je dan bestellen met een certificaat, die moet opgevraagd worden. Nu weet ik dat Evie een flinke bos sleutels had, oa van werk e.d. Dus dat loop snel hoog op. Een gemiddelde sleutel kost rustig 50 euro tegenwoordig.
quote:Op maandag 27 augustus 2012 10:21 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat zou ik dus ook doen. Beetje praktisch denken. Geloof dat iemand het hier al over probleemoplossend vermogen had maar daar zelf schijnbaar niet over beschikt
Een andere optie is er niet. Lijkt me.quote:Op maandag 27 augustus 2012 10:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
De meeste sleutels kan je tegenwoordig niet meer na laten maken. Dus die moet je dan bestellen met een certificaat, die moet opgevraagd worden. Nu weet ik dat Evie een flinke bos sleutels had, oa van werk e.d. Dus dat loop snel hoog op. Een gemiddelde sleutel kost rustig 50 euro tegenwoordig.
Je jaren 90 sleuteltje ja. Niet als je in een appartementen complex/flat woont met moderne sloten.quote:Op maandag 27 augustus 2012 10:24 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Huh, dat doen ze toch gewoon voor je bij de schoenmaker enzo?
Zij mijn post onder die van jou.quote:Op maandag 27 augustus 2012 10:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een andere optie is er niet. Lijkt me.
Het dupliceren van mijn huissleutel kostte wel vijf euro, met certificaat.
Bij mij ook. Ik heb vorig jaar nieuwe sloten laten zetten, certificaat en die hele zooi erbij. Ben diezelfde dag nog naar de schoenmaker gelopen en heb een setje bij laten maken. No problem, drie euro afgerekend en weer gegaan.quote:Op maandag 27 augustus 2012 10:24 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee niet al het blauw.. maar het deel dat wetenschappelijk bewezen geen meerwaarde heeft. Is nu weggegooid geld.quote:Op maandag 27 augustus 2012 10:21 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, haal lekker al het blauw van straat zodat iedereen kan werken aan spullen die mensen zelf verliezen. Jij zit vol met goede plannen.
Oh, die van ons huis uit 2003 wilden ze gewoon voor me kopiëren.quote:Op maandag 27 augustus 2012 10:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je jaren 90 sleuteltje ja. Niet als je in een appartementen complex/flat woont met moderne sloten.
"wetenschappelijk bewezen"quote:Op maandag 27 augustus 2012 10:25 schreef Evie het volgende:
[..]
Nee niet al het blauw.. maar het deel dat wetenschappelijk bewezen geen meerwaarde heeft. Is nu weggegooid geld.
Over ongegronde aannames gesprokenquote:
Is nieuwe sleutels ja.. Zoals beneden slot vervangen zodat onze gang niet meer toegang heeft en een andere sleutel moet voor beneden. En van de bovendeur kan ik idd bij laten maken...quote:Op maandag 27 augustus 2012 10:23 schreef Cue_ het volgende:
[..]
vervangen is wat anders dan nieuwe sleutel he.
quote:Op maandag 27 augustus 2012 10:24 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Bij mijn vorige huis heb ik een hek laten plaatsen om een stukje grond heen, daar moest ook een slot in, van de woningbouw moest daar een specifiek slot in (wat van het zelfde soort was als de rest van het complex). Voor de 40 sleutels die ik nodig had, hebben we vervolgens ruim 2000 euro mogen aftikken.quote:Op maandag 27 augustus 2012 10:25 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oh, die van ons huis uit 2003 wilden ze gewoon voor me kopiëren.
Vergeef me mijn praktische suggestiequote:Op maandag 27 augustus 2012 10:17 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nee.. ze moeten bij de politie te vinden zijn, en die mogen dat niet delegeren naar de gemeente, want die is maar 3 van de 7 dagen open per week. En ja dat is hell!!!!
jouw sleutel moet ook geen veiligheid bieden voor weet ik hoeveel mensenquote:Op maandag 27 augustus 2012 10:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een andere optie is er niet. Lijkt me.
Het dupliceren van mijn huissleutel kostte wel vijf euro, met certificaat.
Dan ben ik blij dat ik niet achter dat portiek woon.quote:Op maandag 27 augustus 2012 10:27 schreef Samzz het volgende:
De portieksleutel van m'n oma werd voor drie euro gewoon gekopieerd. Hen probleem. Slot van 2012.
Weet uit ervaring van anderen dat het niet te proberen valt.quote:Op maandag 27 augustus 2012 10:24 schreef Cue_ het volgende:
Weet wel dat ze bv over een portieksleutel wat moeilijker doen, maar zou het gewoon proberen bij de schoenmaker. Kijken of ze er moeilijk over doen.
Eerst proberen
Blauw van straat om dat ding 24/7 open te zetten.. dat is pas praktisch!quote:Op maandag 27 augustus 2012 10:27 schreef Barbusse het volgende:
Vergeef me mijn praktische suggestie
Dat is voor een nieuw slot, niet voor een sleutel voor een bestaand slot waarvan nog een exemplaar bij vrienden van je ligt.quote:Op maandag 27 augustus 2012 10:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Bij mijn vorige huis heb ik een hek laten plaatsen om een stukje grond heen, daar moest ook een slot in, van de woningbouw moest daar een specifiek slot in (wat van het zelfde soort was als de rest van het complex). Voor de 40 sleutels die ik nodig had, hebben we vervolgens ruim 2000 euro mogen aftikken.
Oh?quote:Op maandag 27 augustus 2012 10:27 schreef Evie het volgende:
[..]
jouw sleutel moet ook geen veiligheid bieden voor weet ik hoeveel mensen![]()
quote:Op maandag 27 augustus 2012 10:27 schreef Evie het volgende:
[..]
Godverdomme, dit is wel heel erg zoeken naar argumenten om 500 euro voor een sleutel te betalenquote:Op maandag 27 augustus 2012 10:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dan ben ik blij dat ik niet achter dat portiek woon.
Och toch.quote:Op maandag 27 augustus 2012 10:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dan ben ik blij dat ik niet achter dat portiek woon.
Net alsof de mensen die jouw sleutel op straat zien liggen ermee gaan inbrekenquote:Op maandag 27 augustus 2012 10:27 schreef Evie het volgende:
[..]
Wel nee, gewoon tijdens openingstijden van het bureau, kost nouwelijks extra tijd/energie.quote:Op maandag 27 augustus 2012 10:28 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Blauw van straat om dat ding 24/7 open te zetten.. dat is pas praktisch!
Dat was alleen voor de sleutels, het slot hebben we nog apart 500 euro voor afgerekend.quote:Op maandag 27 augustus 2012 10:28 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat is voor een nieuw slot, niet voor een sleutel voor een bestaand slot waarvan nog een exemplaar bij vrienden van je ligt.
Dat is wat anders dan een hele bos sleutels.. Maar blijkbaar denk jij wel dat je geld kan vergelijken met sleutelsquote:Op maandag 27 augustus 2012 10:26 schreef Cue_ het volgende:
er is onlangs 20 euro uit m'n achterzak gevallen.. Nooit wat van de politie gehoord! Weg dat blauw!!!
Welk deel is dat?quote:Op maandag 27 augustus 2012 10:25 schreef Evie het volgende:
[..]
Nee niet al het blauw.. maar het deel dat wetenschappelijk bewezen geen meerwaarde heeft. Is nu weggegooid geld.
Moeten ze eerst weten voor welk gebouw dat nu is. Om nu elk huis/portiek te gaan proberenquote:Op maandag 27 augustus 2012 10:29 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Net alsof de mensen die jouw sleutel op straat zien liggen ermee gaan inbreken
Je had ze dan ook bij de schoenmaker moeten laten maken.quote:Op maandag 27 augustus 2012 10:29 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wel nee, gewoon tijdens openingstijden van het bureau, kost nouwelijks extra tijd/energie.
[..]
Dat was alleen voor de sleutels, het slot hebben we nog apart 500 euro voor afgerekend.
Jouw oma woont niet hier of wel?quote:Op maandag 27 augustus 2012 10:27 schreef Samzz het volgende:
De portieksleutel van m'n oma werd voor drie euro gewoon gekopieerd. Geen probleem. Slot van 2012.
Daaromquote:Op maandag 27 augustus 2012 10:30 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Moeten ze eerst weten voor welk gebouw dat nu is. Om nu elk huis/portiek te gaan proberen
Die kan die sleutels niet makenquote:Op maandag 27 augustus 2012 10:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je had ze dan ook bij de schoenmaker moeten laten maken.
Waar is hier. En wat doet het ertoe? Die sleutel werd zonder problemen gekopieerd.quote:
pliesie zou je inderdaad 24 uur per dag moeten kunnen raadplegen. Ware het niet alleen voor mensen die niet in de omgeving wonen alleen al. Maar blijkbaar hebben we ze volgens jou nodig om nodeloos op straat te staan en niet om 24 uur per dag hun wettelijke plicht te voldoenquote:Op maandag 27 augustus 2012 10:28 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Blauw van straat om dat ding 24/7 open te zetten.. dat is pas praktisch!
Ik voel me niet geroepenquote:Op maandag 27 augustus 2012 10:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Die kan die sleutels niet makenIk wil je er wel eentje geven, mag jij proberen iemand te vinden die er ene kopie van maakt voor onder de 20 euro. Als je dat lukt, wil ik er 100.
Ze mogen ze niet maken. Ze kunnen ze wel maken. En de meeste doen dat dan ook gewoon.quote:Op maandag 27 augustus 2012 10:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Die kan die sleutels niet makenIk wil je er wel eentje geven, mag jij proberen iemand te vinden die er ene kopie van maakt voor onder de 20 euro. Als je dat lukt, wil ik er 100.
Precies. Kan je hem wel in Okkenbroek laten kopiëren, maar voor hetzelfde geld ben jij uit Amsterdam Zuidoost komen rijden om hem te laten kopiëren.quote:Op maandag 27 augustus 2012 10:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waar is hier. En wat doet het ertoe? Die sleutel werd zonder problemen gekopieerd.
Ik denk dat je hier anders over spreekt als het je eens overkomen is.. weer zo'n dipshit argument..quote:Op maandag 27 augustus 2012 10:29 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
[..]
Godverdomme, dit is wel heel erg zoeken naar argumenten om 500 euro voor een sleutel te betalenWe leven ook in een hele gevaarlijke wereld en de gedachte dat iemand een portieksleutel bij laat maken vergroot het risico op een huisoverval aanzienlijk.
Ik snap dat je hier 's nachts wakker van kan liggen man
dat moet haast wel.. maarja dan is er weer iets met gezond verstand dat anderen niet schijnen te hebben en zij wel. Iets klopt er niet danquote:Op maandag 27 augustus 2012 10:32 schreef twi het volgende:
Ik snap het al, Evie had haar naw-gegevens natuurlijk aan een labeltje op die sleutelbos hangen.
Ik ben mijn huissleutel ook een keer verloren. Gewoon kopietje gemaakt en er geen nacht van wakker gelegen.quote:Op maandag 27 augustus 2012 10:33 schreef Evie het volgende:
[..]
Ik denk dat je hier anders over spreekt als het je eens overkomen is.. weer zo'n dipshit argument..
Jouw wettelijke plicht is zorgdragen voor je eigen spullenquote:Op maandag 27 augustus 2012 10:32 schreef Evie het volgende:
[..]
pliesie zou je inderdaad 24 uur per dag moeten kunnen raadplegen. Ware het niet alleen voor mensen die niet in de omgeving wonen alleen al. Maar blijkbaar hebben we ze volgens jou nodig om nodeloos op straat te staan en niet om 24 uur per dag hun wettelijke plicht te voldoen
De politie kan je 24 uur per dage bereiken.quote:Op maandag 27 augustus 2012 10:32 schreef Evie het volgende:
pliesie zou je inderdaad 24 uur per dag moeten kunnen raadplegen. Ware het niet alleen voor mensen die niet in de omgeving wonen alleen al. Maar blijkbaar hebben we ze volgens jou nodig om nodeloos op straat te staan en niet om 24 uur per dag hun wettelijke plicht te voldoen
Dat is niet zo lastig... ik kan aan sleutels zien in welke wijk je alleen al moet zijn...quote:Op maandag 27 augustus 2012 10:30 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Moeten ze eerst weten voor welk gebouw dat nu is. Om nu elk huis/portiek te gaan proberen
Nee, jij zoekt gewoon naar argumenten om de discussie te winnen. Mij is het niet overkomen maar dat maakt mijn punt niet ineens onwaar. Als het jou wel overkomen is dan spijt me dat voor je vind ik je nu nog steeds een aansteller.quote:Op maandag 27 augustus 2012 10:33 schreef Evie het volgende:
[..]
Ik denk dat je hier anders over spreekt als het je eens overkomen is.. weer zo'n dipshit argument..
Die kan dat niet.quote:Op maandag 27 augustus 2012 10:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je had ze dan ook bij de schoenmaker moeten laten maken.
Ik ben ook wel eens sleutels verloren, hoor. Jij bent daar echt niet uniek in. Al pretendeer je van wel.quote:Op maandag 27 augustus 2012 10:33 schreef Evie het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |