Naar de chicks natuurlijk!!quote:
Naar bed straks.quote:
Feestje in Heloef zijn bedquote:
Denk jij dan dat je het beter kan?quote:
Ligt aan de situatiequote:Op zondag 26 augustus 2012 23:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Denk jij dan dat je het beter kan?
Ik ben ook alleen geschikt als leider van Luilekkerland.quote:
Zal ik Frits Wester bellen?quote:
Ik als we ooit op een onbewoond eiland terecht komen denk ikquote:Op zondag 26 augustus 2012 23:59 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben ook alleen geschikt als leider van Luilekkerland.
Politieke discussies.quote:
Ik.quote:
Je komt het maar halenquote:Op maandag 27 augustus 2012 00:04 schreef Huppelmuts het volgende:
Roy!!!
Kom mij eens bier brengen!!
Maar dan heb ik niet meer genoeg benzine om dinsdag naar mn werk te gaanquote:
Ga je maar liftenquote:Op maandag 27 augustus 2012 00:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar dan heb ik niet meer genoeg benzine om dinsdag naar mn werk te gaan
Kom je me halen?quote:
Ik heb ooit carnaval gevierd verkleed als Wanda!! Mn ex was Cosmo!quote:
quote:Op maandag 27 augustus 2012 00:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb ooit carnaval gevierd verkleed als Wanda!! Mn ex was Cosmo!
quote:
Dat was wel gaaf jaquote:
quote:Op maandag 27 augustus 2012 00:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb ooit carnaval gevierd verkleed als Wanda!! Mn ex was Cosmo!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
quote:Op maandag 27 augustus 2012 00:13 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik was toen echt nog moddervet!!
lelijk ben ik altijd al geweest, zal ik altijd blijven ookis awsome en je bent nu al een heel stuk dunner!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dus
Ik ben echt eng veel afgevallen dit jaar jaquote:Op maandag 27 augustus 2012 00:13 schreef Evie het volgende:
[..]
is awsome en je bent nu al een heel stuk dunner!!
Je bekijkt mijn fb foto's?quote:
Die van mij begon donderdag om 5 uur en duurt nog tot dinsdagochtendquote:
Wil je hier nu mee zeggen dat ik tijd genoeg heb om ze te gaan zoeken?quote:Op maandag 27 augustus 2012 00:20 schreef Evie het volgende:
[..]
sleutels kwijt ergens in utrecht.. minder![]()
En jij hebt weekend
Ik zie het!!quote:Op maandag 27 augustus 2012 00:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
tsja, als je 3x wint en de rest doet dat niet
Wij moeten echt nog een spits halen.quote:
Jaquote:Op maandag 27 augustus 2012 00:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wil je hier nu mee zeggen dat tijd genoeg heb om ze te gaan zoeken?
heb ik al gedaan uren vandaag.. maar zondag alles dicht morgen naar de gemeente gevonden voorwerpen en langs de gvu.. en hopelijk langs de tandarts om mn tand te laten makenquote:Op maandag 27 augustus 2012 00:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wil je hier nu mee zeggen dat tijd genoeg heb om ze te gaan zoeken?
Jullie staan behoorlijk laag ja!quote:Op maandag 27 augustus 2012 00:23 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wij moeten echt nog een spits halen.
Anders dan moet Makaay zijn schoenen maar weer eens uit het vet halen.
quote:Op maandag 27 augustus 2012 00:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
voor goud moeten ze wel wat vaker winnen
Je tand kapot?quote:Op maandag 27 augustus 2012 00:24 schreef Evie het volgende:
[..]
heb ik al gedaan uren vandaag.. maar zondag alles dicht morgen naar de gemeente gevonden voorwerpen en langs de gvu.. en hopelijk langs de tandarts om mn tand te laten maken
jah iets met lichtelijk nachtblind en een huwelijksfeest in bunkers enzo.. en dan een raam aanzien voor een deur als je naar het toillet wil rennen..quote:
Bite mequote:Op maandag 27 augustus 2012 00:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jullie staan behoorlijk laag ja!
auchquote:Op maandag 27 augustus 2012 00:26 schreef Evie het volgende:
[..]
jah iets met lichtelijk nachtblind en een huwelijksfeest in bunkers enzo.. en dan een raam aanzien voor een deur als je naar het toillet wil rennen..
Ik moet terug naar schoolquote:Op maandag 27 augustus 2012 00:26 schreef Huppelmuts het volgende:
http://www.wtfshouldidotoday.com
Ik moet naakt door de straten gaan rennen!
Laten we het niet doen
auwwwwwquote:Op maandag 27 augustus 2012 00:26 schreef Evie het volgende:
[..]
jah iets met lichtelijk nachtblind en een huwelijksfeest in bunkers enzo.. en dan een raam aanzien voor een deur als je naar het toillet wil rennen..
I agree!quote:
quote:
Mwoah is alleen kut omdat sneeen in je lip zo hard bloeden.. maar daar hebben ze de suiker voor uitgevondenquote:
En dan in boven leeuwen wonenquote:Op maandag 27 augustus 2012 00:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
De straat is mijn universiteit, je weet toch
quote:
Het leven is hard hier bij ons in de hood.quote:
Hoe krijg je dat voor elkaar zegquote:Op maandag 27 augustus 2012 00:29 schreef Evie het volgende:
[..]
[..]
Mwoah is alleen kut omdat sneeen in je lip zo hard bloeden.. maar daar hebben ze de suiker voor uitgevonden
En voelt gek scherp aan als je tand gechipped is.. maar die tand is al een keer of 7 doormidden geweest en een 10tal keer gechipped.. dus dat boeit me niet meer zo heel erg..
jongen trek je broek eens op! Ziet er niet uit man! Yo mamma didn't raise no foolquote:Op maandag 27 augustus 2012 00:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het leven is hard hier bij ons in de hood.
Drive by's per tractor enzo.
Die ene politieauto in de gemeente die altijd net langskomt tijdens de hustle
quote:Op maandag 27 augustus 2012 00:33 schreef Evie het volgende:
[..]
jongen trek je broek eens op! Ziet er niet uit man! Yo mamma didn't raise no fool
tandje staat iets naar voren he?! En vroeger voor de beugel wat meer.. net erna wat minder dan nuquote:Op maandag 27 augustus 2012 00:33 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat voor elkaar zeg![]()
Klacht: Al wakker zijn![]()
Zometeen maar weer proberen...
Zal ik een slaapliedje voor je neuriën ?quote:Op maandag 27 augustus 2012 00:33 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat voor elkaar zeg![]()
Klacht: Al wakker zijn![]()
Zometeen maar weer proberen...
Ja doe eensquote:Op maandag 27 augustus 2012 00:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zal ik een slaapliedje voor je neuriën ?
Kom je hierheen dan?quote:
Ja oke, maar hij zwenkt toch niet dusdanig uit dat je overal tegenop knalt?quote:Op maandag 27 augustus 2012 00:34 schreef Evie het volgende:
[..]
tandje staat iets naar voren he?! En vroeger voor de beugel wat meer.. net erna wat minder dan nu
But as long as I stay blackquote:Op maandag 27 augustus 2012 00:33 schreef Evie het volgende:
[..]
jongen trek je broek eens op! Ziet er niet uit man! Yo mamma didn't raise no fool
Ik heb theequote:Op maandag 27 augustus 2012 00:36 schreef Faxie het volgende:
Hm ik ga eens een bakkie lekkere warme chocomel maken
Hoe moet ik dan voor je neuriën?quote:
nee maar als je tegen een ruit aan rent is het genoeg gok ik als de klap je lip ook scheurtquote:Op maandag 27 augustus 2012 00:35 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja oke, maar hij zwenkt toch niet dusdanig uit dat je overal tegenop knalt?
Haat!quote:
quote:Op maandag 27 augustus 2012 00:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
But as long as I stay black
I gotta stay strapped
And I never get to lay back
Cause I always got to worry about the payback
From some punk that I ruffed up way back
lekker!!quote:Op maandag 27 augustus 2012 00:36 schreef Faxie het volgende:
Hm ik ga eens een bakkie lekkere warme chocomel maken
The Gamequote:Op maandag 27 augustus 2012 00:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Don't hate the player, hate the game
slaap lekker meis!!quote:Op maandag 27 augustus 2012 00:40 schreef Huppelmuts het volgende:
YOU LOST!!
En ik ga mn bed opzoeken!
trustequote:Op maandag 27 augustus 2012 00:40 schreef Huppelmuts het volgende:
YOU LOST!!
Slaap lekkerquote:Op maandag 27 augustus 2012 00:40 schreef Huppelmuts het volgende:
YOU LOST!!
Als je heel hard neuriet hoor ik het misschien hierquote:Op maandag 27 augustus 2012 00:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoe moet ik dan voor je neuriën?![]()
Skype?
Dus jij hebt al 10 keer tegen een ruit aangerend?quote:Op maandag 27 augustus 2012 00:37 schreef Evie het volgende:
[..]
nee maar als je tegen een ruit aan rent is het genoeg gok ik als de klap je lip ook scheurt
Trustequote:Op maandag 27 augustus 2012 00:40 schreef Huppelmuts het volgende:
YOU LOST!!
Lieve maan daar sta je zo stilletjesquote:Op maandag 27 augustus 2012 00:42 schreef Faxie het volgende:
[..]
Als je heel hard neuriet hoor ik het misschien hier
Vader Faxie? Alsjeblieft niet zegquote:Op maandag 27 augustus 2012 00:43 schreef Evie het volgende:
[..]
Lieve maan daar sta je zo stilletjes
Slaap Faxie slaap
Vader Faxie
Er gaat een treintje naar dromeland
en natuurlijk het beste nummer:
Lullaby for faxie.. nu te koop
klappen op je bek krijgen struikelen tijdens harlopen vierdaagses.. klappen op je bek krijgen etc etc... dragen er denk ik meer aan bij dan tegen ruiten oprennenquote:Op maandag 27 augustus 2012 00:42 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dus jij hebt al 10 keer tegen een ruit aangerend?
Lieve meisjes krijgen toch geen klapjes?quote:Op maandag 27 augustus 2012 00:44 schreef Evie het volgende:
[..]
klappen op je bek krijgen struikelen tijdens harlopen vierdaagses.. klappen op je bek krijgen etc etc... dragen er denk ik meer aan bij dan tegen ruiten oprennen
Wel van vader faxiequote:Op maandag 27 augustus 2012 00:44 schreef Faxie het volgende:
[..]
Lieve meisjes krijgen toch geen klapjes?
Lieve meisjes krijgen soms behoorlijk klappen... We leven in Nederland.. en dat is vaak net zo erg als in al die andere landen overal elders ter wereld. Heb daar geen illusies over.quote:Op maandag 27 augustus 2012 00:44 schreef Faxie het volgende:
[..]
Lieve meisjes krijgen toch geen klapjes?
Slechte personen heb je overal hequote:Op maandag 27 augustus 2012 00:46 schreef Evie het volgende:
[..]
Lieve meisjes krijgen soms behoorlijk klappen... We leven in Nederland.. en dat is vaak net zo erg als in al die andere landen overal elders ter wereld. Heb daar geen illusies over.
quote:Op maandag 27 augustus 2012 00:46 schreef Evie het volgende:
[..]
Lieve meisjes krijgen soms behoorlijk klappen... We leven in Nederland.. en dat is vaak net zo erg als in al die andere landen overal elders ter wereld. Heb daar geen illusies over.
quote:Op maandag 27 augustus 2012 00:47 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb vorige week per ongeluk mijn moeder geklapt
precies.. alleen is het probleem met nederland dat mensen liever de andere kant opkijken en pretenderen het niet te zien..quote:
per ongeluk is per ongelukquote:Op maandag 27 augustus 2012 00:47 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb vorige week per ongeluk mijn moeder geklapt
Nu heb ik ruzie enzoquote:
Dat ben ik met je eens, en waar je moet oppassen dat je als slachtoffer niet gezien gaat worden als daderquote:Op maandag 27 augustus 2012 00:48 schreef Evie het volgende:
[..]
precies.. alleen is het probleem met nederland dat mensen liever de andere kant opkijken en pretenderen het niet te zien..mega veilig en cool land dit
dus toch niet zo per ongelukquote:Op maandag 27 augustus 2012 00:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nu heb ik ruzie enzo
Het is wel mijn schuld. Maar ze provoceerde me ongeveer 3 kwartier terwijl ik net uit mijn werk was gekomen.
Gezien wordt als dader... en ze sympathie hebben voor de daadwerkelijke daders jah..quote:Op maandag 27 augustus 2012 00:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens, en waar je moet oppassen dat je als slachtoffer niet gezien gaat worden als dader
gebeurt wel alleen niet met jouquote:Op maandag 27 augustus 2012 00:49 schreef Faxie het volgende:
Ik woon in een hoek waar nooit wat gebeurt...
Dat bedoel ik jaquote:Op maandag 27 augustus 2012 00:51 schreef Evie het volgende:
[..]
Gezien wordt als dader... en ze sympathie hebben voor de daadwerkelijke daders jah..
Mja zo naief ben ik ook weer niet nee... maar ik ben dat soort dingen echt nooit tegengekomen.quote:
wees er blij om, maar sluit je ogen aub nooit als je het aankan!quote:Op maandag 27 augustus 2012 00:52 schreef Faxie het volgende:
[..]
Mja zo naief ben ik ook weer niet nee... maar ik ben dat soort dingen echt nooit tegengekomen.
Zou ik niet willen neequote:Op maandag 27 augustus 2012 00:52 schreef Evie het volgende:
[..]
wees er blij om, maar sluit je ogen aub nooit als je het aankan!
Nou...quote:Op maandag 27 augustus 2012 00:49 schreef Faxie het volgende:
Ik woon in een hoek waar nooit wat gebeurt...
Zeker in kleine dorpjesquote:Op maandag 27 augustus 2012 00:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je wil niet weten wat er achter gesloten deuren gebeurd
Ik zei al 'zo naief ben ik niet' maar hier gebeurt weinig wat in de publiciteit komt.quote:Op maandag 27 augustus 2012 00:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je wil niet weten wat er achter gesloten deuren gebeurd
Publiciteit is leedvermaak op en top.. om het vervolgens lekker in de doofpot -van het graf wat we van onze gewetens maken- te stoppen. Sluit je ogen niet.quote:Op maandag 27 augustus 2012 00:59 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik zei al 'zo naief ben ik niet' maar hier gebeurt weinig wat in de publiciteit komt.
Iddquote:Op maandag 27 augustus 2012 01:03 schreef Evie het volgende:
zow lekker met depressieve praat het topic gekilled
Ik ben er nog hoorquote:Op maandag 27 augustus 2012 01:03 schreef Evie het volgende:
zow lekker met depressieve praat het topic gekilled
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |