Jullie staan behoorlijk laag ja!quote:Op maandag 27 augustus 2012 00:23 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wij moeten echt nog een spits halen.
Anders dan moet Makaay zijn schoenen maar weer eens uit het vet halen.
quote:Op maandag 27 augustus 2012 00:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
voor goud moeten ze wel wat vaker winnen
Je tand kapot?quote:Op maandag 27 augustus 2012 00:24 schreef Evie het volgende:
[..]
heb ik al gedaan uren vandaag.. maar zondag alles dicht morgen naar de gemeente gevonden voorwerpen en langs de gvu.. en hopelijk langs de tandarts om mn tand te laten maken
jah iets met lichtelijk nachtblind en een huwelijksfeest in bunkers enzo.. en dan een raam aanzien voor een deur als je naar het toillet wil rennen..quote:
Bite mequote:Op maandag 27 augustus 2012 00:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jullie staan behoorlijk laag ja!
auchquote:Op maandag 27 augustus 2012 00:26 schreef Evie het volgende:
[..]
jah iets met lichtelijk nachtblind en een huwelijksfeest in bunkers enzo.. en dan een raam aanzien voor een deur als je naar het toillet wil rennen..
Ik moet terug naar schoolquote:Op maandag 27 augustus 2012 00:26 schreef Huppelmuts het volgende:
http://www.wtfshouldidotoday.com
Ik moet naakt door de straten gaan rennen!
Laten we het niet doen
auwwwwwquote:Op maandag 27 augustus 2012 00:26 schreef Evie het volgende:
[..]
jah iets met lichtelijk nachtblind en een huwelijksfeest in bunkers enzo.. en dan een raam aanzien voor een deur als je naar het toillet wil rennen..
I agree!quote:
quote:
Mwoah is alleen kut omdat sneeen in je lip zo hard bloeden.. maar daar hebben ze de suiker voor uitgevondenquote:
En dan in boven leeuwen wonenquote:Op maandag 27 augustus 2012 00:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
De straat is mijn universiteit, je weet toch
quote:
Het leven is hard hier bij ons in de hood.quote:
Hoe krijg je dat voor elkaar zegquote:Op maandag 27 augustus 2012 00:29 schreef Evie het volgende:
[..]
[..]
Mwoah is alleen kut omdat sneeen in je lip zo hard bloeden.. maar daar hebben ze de suiker voor uitgevonden
En voelt gek scherp aan als je tand gechipped is.. maar die tand is al een keer of 7 doormidden geweest en een 10tal keer gechipped.. dus dat boeit me niet meer zo heel erg..
jongen trek je broek eens op! Ziet er niet uit man! Yo mamma didn't raise no foolquote:Op maandag 27 augustus 2012 00:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het leven is hard hier bij ons in de hood.
Drive by's per tractor enzo.
Die ene politieauto in de gemeente die altijd net langskomt tijdens de hustle
quote:Op maandag 27 augustus 2012 00:33 schreef Evie het volgende:
[..]
jongen trek je broek eens op! Ziet er niet uit man! Yo mamma didn't raise no fool
tandje staat iets naar voren he?! En vroeger voor de beugel wat meer.. net erna wat minder dan nuquote:Op maandag 27 augustus 2012 00:33 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat voor elkaar zeg![]()
Klacht: Al wakker zijn![]()
Zometeen maar weer proberen...
Zal ik een slaapliedje voor je neuriën ?quote:Op maandag 27 augustus 2012 00:33 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat voor elkaar zeg![]()
Klacht: Al wakker zijn![]()
Zometeen maar weer proberen...
Ja doe eensquote:Op maandag 27 augustus 2012 00:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zal ik een slaapliedje voor je neuriën ?
Kom je hierheen dan?quote:
Ja oke, maar hij zwenkt toch niet dusdanig uit dat je overal tegenop knalt?quote:Op maandag 27 augustus 2012 00:34 schreef Evie het volgende:
[..]
tandje staat iets naar voren he?! En vroeger voor de beugel wat meer.. net erna wat minder dan nu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |