Vader Faxie? Alsjeblieft niet zegquote:Op maandag 27 augustus 2012 00:43 schreef Evie het volgende:
[..]
Lieve maan daar sta je zo stilletjes
Slaap Faxie slaap
Vader Faxie
Er gaat een treintje naar dromeland
en natuurlijk het beste nummer:
Lullaby for faxie.. nu te koop
klappen op je bek krijgen struikelen tijdens harlopen vierdaagses.. klappen op je bek krijgen etc etc... dragen er denk ik meer aan bij dan tegen ruiten oprennenquote:Op maandag 27 augustus 2012 00:42 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dus jij hebt al 10 keer tegen een ruit aangerend?
Lieve meisjes krijgen toch geen klapjes?quote:Op maandag 27 augustus 2012 00:44 schreef Evie het volgende:
[..]
klappen op je bek krijgen struikelen tijdens harlopen vierdaagses.. klappen op je bek krijgen etc etc... dragen er denk ik meer aan bij dan tegen ruiten oprennen
Wel van vader faxiequote:Op maandag 27 augustus 2012 00:44 schreef Faxie het volgende:
[..]
Lieve meisjes krijgen toch geen klapjes?
Lieve meisjes krijgen soms behoorlijk klappen... We leven in Nederland.. en dat is vaak net zo erg als in al die andere landen overal elders ter wereld. Heb daar geen illusies over.quote:Op maandag 27 augustus 2012 00:44 schreef Faxie het volgende:
[..]
Lieve meisjes krijgen toch geen klapjes?
Slechte personen heb je overal hequote:Op maandag 27 augustus 2012 00:46 schreef Evie het volgende:
[..]
Lieve meisjes krijgen soms behoorlijk klappen... We leven in Nederland.. en dat is vaak net zo erg als in al die andere landen overal elders ter wereld. Heb daar geen illusies over.
quote:Op maandag 27 augustus 2012 00:46 schreef Evie het volgende:
[..]
Lieve meisjes krijgen soms behoorlijk klappen... We leven in Nederland.. en dat is vaak net zo erg als in al die andere landen overal elders ter wereld. Heb daar geen illusies over.
quote:Op maandag 27 augustus 2012 00:47 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb vorige week per ongeluk mijn moeder geklapt
precies.. alleen is het probleem met nederland dat mensen liever de andere kant opkijken en pretenderen het niet te zien..quote:
per ongeluk is per ongelukquote:Op maandag 27 augustus 2012 00:47 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb vorige week per ongeluk mijn moeder geklapt
Nu heb ik ruzie enzoquote:
Dat ben ik met je eens, en waar je moet oppassen dat je als slachtoffer niet gezien gaat worden als daderquote:Op maandag 27 augustus 2012 00:48 schreef Evie het volgende:
[..]
precies.. alleen is het probleem met nederland dat mensen liever de andere kant opkijken en pretenderen het niet te zien..mega veilig en cool land dit
dus toch niet zo per ongelukquote:Op maandag 27 augustus 2012 00:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nu heb ik ruzie enzo
Het is wel mijn schuld. Maar ze provoceerde me ongeveer 3 kwartier terwijl ik net uit mijn werk was gekomen.
Gezien wordt als dader... en ze sympathie hebben voor de daadwerkelijke daders jah..quote:Op maandag 27 augustus 2012 00:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens, en waar je moet oppassen dat je als slachtoffer niet gezien gaat worden als dader
gebeurt wel alleen niet met jouquote:Op maandag 27 augustus 2012 00:49 schreef Faxie het volgende:
Ik woon in een hoek waar nooit wat gebeurt...
Dat bedoel ik jaquote:Op maandag 27 augustus 2012 00:51 schreef Evie het volgende:
[..]
Gezien wordt als dader... en ze sympathie hebben voor de daadwerkelijke daders jah..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |