Een andere optie is er niet. Lijkt me.quote:Op maandag 27 augustus 2012 10:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
De meeste sleutels kan je tegenwoordig niet meer na laten maken. Dus die moet je dan bestellen met een certificaat, die moet opgevraagd worden. Nu weet ik dat Evie een flinke bos sleutels had, oa van werk e.d. Dus dat loop snel hoog op. Een gemiddelde sleutel kost rustig 50 euro tegenwoordig.
Je jaren 90 sleuteltje ja. Niet als je in een appartementen complex/flat woont met moderne sloten.quote:Op maandag 27 augustus 2012 10:24 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Huh, dat doen ze toch gewoon voor je bij de schoenmaker enzo?
Zij mijn post onder die van jou.quote:Op maandag 27 augustus 2012 10:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een andere optie is er niet. Lijkt me.
Het dupliceren van mijn huissleutel kostte wel vijf euro, met certificaat.
Bij mij ook. Ik heb vorig jaar nieuwe sloten laten zetten, certificaat en die hele zooi erbij. Ben diezelfde dag nog naar de schoenmaker gelopen en heb een setje bij laten maken. No problem, drie euro afgerekend en weer gegaan.quote:Op maandag 27 augustus 2012 10:24 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee niet al het blauw.. maar het deel dat wetenschappelijk bewezen geen meerwaarde heeft. Is nu weggegooid geld.quote:Op maandag 27 augustus 2012 10:21 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, haal lekker al het blauw van straat zodat iedereen kan werken aan spullen die mensen zelf verliezen. Jij zit vol met goede plannen.
Oh, die van ons huis uit 2003 wilden ze gewoon voor me kopiėren.quote:Op maandag 27 augustus 2012 10:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je jaren 90 sleuteltje ja. Niet als je in een appartementen complex/flat woont met moderne sloten.
"wetenschappelijk bewezen"quote:Op maandag 27 augustus 2012 10:25 schreef Evie het volgende:
[..]
Nee niet al het blauw.. maar het deel dat wetenschappelijk bewezen geen meerwaarde heeft. Is nu weggegooid geld.
Over ongegronde aannames gesprokenquote:
Is nieuwe sleutels ja.. Zoals beneden slot vervangen zodat onze gang niet meer toegang heeft en een andere sleutel moet voor beneden. En van de bovendeur kan ik idd bij laten maken...quote:Op maandag 27 augustus 2012 10:23 schreef Cue_ het volgende:
[..]
vervangen is wat anders dan nieuwe sleutel he.
quote:Op maandag 27 augustus 2012 10:24 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Bij mijn vorige huis heb ik een hek laten plaatsen om een stukje grond heen, daar moest ook een slot in, van de woningbouw moest daar een specifiek slot in (wat van het zelfde soort was als de rest van het complex). Voor de 40 sleutels die ik nodig had, hebben we vervolgens ruim 2000 euro mogen aftikken.quote:Op maandag 27 augustus 2012 10:25 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oh, die van ons huis uit 2003 wilden ze gewoon voor me kopiėren.
Vergeef me mijn praktische suggestiequote:Op maandag 27 augustus 2012 10:17 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nee.. ze moeten bij de politie te vinden zijn, en die mogen dat niet delegeren naar de gemeente, want die is maar 3 van de 7 dagen open per week. En ja dat is hell!!!!
jouw sleutel moet ook geen veiligheid bieden voor weet ik hoeveel mensenquote:Op maandag 27 augustus 2012 10:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een andere optie is er niet. Lijkt me.
Het dupliceren van mijn huissleutel kostte wel vijf euro, met certificaat.
Dan ben ik blij dat ik niet achter dat portiek woon.quote:Op maandag 27 augustus 2012 10:27 schreef Samzz het volgende:
De portieksleutel van m'n oma werd voor drie euro gewoon gekopieerd. Hen probleem. Slot van 2012.
Weet uit ervaring van anderen dat het niet te proberen valt.quote:Op maandag 27 augustus 2012 10:24 schreef Cue_ het volgende:
Weet wel dat ze bv over een portieksleutel wat moeilijker doen, maar zou het gewoon proberen bij de schoenmaker. Kijken of ze er moeilijk over doen.
Eerst proberen
Blauw van straat om dat ding 24/7 open te zetten.. dat is pas praktisch!quote:Op maandag 27 augustus 2012 10:27 schreef Barbusse het volgende:
Vergeef me mijn praktische suggestie
Dat is voor een nieuw slot, niet voor een sleutel voor een bestaand slot waarvan nog een exemplaar bij vrienden van je ligt.quote:Op maandag 27 augustus 2012 10:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Bij mijn vorige huis heb ik een hek laten plaatsen om een stukje grond heen, daar moest ook een slot in, van de woningbouw moest daar een specifiek slot in (wat van het zelfde soort was als de rest van het complex). Voor de 40 sleutels die ik nodig had, hebben we vervolgens ruim 2000 euro mogen aftikken.
Oh?quote:Op maandag 27 augustus 2012 10:27 schreef Evie het volgende:
[..]
jouw sleutel moet ook geen veiligheid bieden voor weet ik hoeveel mensen![]()
quote:Op maandag 27 augustus 2012 10:27 schreef Evie het volgende:
[..]
Godverdomme, dit is wel heel erg zoeken naar argumenten om 500 euro voor een sleutel te betalenquote:Op maandag 27 augustus 2012 10:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dan ben ik blij dat ik niet achter dat portiek woon.
Och toch.quote:Op maandag 27 augustus 2012 10:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dan ben ik blij dat ik niet achter dat portiek woon.
Net alsof de mensen die jouw sleutel op straat zien liggen ermee gaan inbrekenquote:Op maandag 27 augustus 2012 10:27 schreef Evie het volgende:
[..]
Wel nee, gewoon tijdens openingstijden van het bureau, kost nouwelijks extra tijd/energie.quote:Op maandag 27 augustus 2012 10:28 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Blauw van straat om dat ding 24/7 open te zetten.. dat is pas praktisch!
Dat was alleen voor de sleutels, het slot hebben we nog apart 500 euro voor afgerekend.quote:Op maandag 27 augustus 2012 10:28 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat is voor een nieuw slot, niet voor een sleutel voor een bestaand slot waarvan nog een exemplaar bij vrienden van je ligt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |