Jij moet met Samz praten, die is ook al zo geweldig en vergeet ook nooit watquote:Op maandag 27 augustus 2012 10:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dan moet je ze niet op straat laten liggen.
opletten, dat zei ze niet.quote:Op maandag 27 augustus 2012 10:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jij moet met Samz praten, die is ook al zo geweldig en vergeet ook nooit wat
In een studentenhuis is dit best normaal, aangezien ze dan ook sloten willen vervangen enzo. Ik zou gewoon niks zeggen en nieuwe laten makenquote:
Dat is jammer. Ik zou de politie nog wat meer lastig vallen.quote:Op maandag 27 augustus 2012 10:17 schreef Evie het volgende:
[..]
kost me wel 500 ballen en als arme student heb ik dat geld echt niet. Dan kan je zeggen aangezien het ook wel in je straatje past: Ga dan werken. Maar dat is praktisch niet doenlijk bij je co-schappen.. ware het niet dat ik allang werk en een boel werk, maar dat niet genoeg is om dit 123 op de kunnen hoesten.
nonargumenten en iets met probleem oplossend vermogen.. zuchtquote:Op maandag 27 augustus 2012 10:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dan moet je ze niet op straat laten liggen.
wat voor sleutels heb je in godsnaam?quote:Op maandag 27 augustus 2012 10:19 schreef Evie het volgende:
[..]
jup.. volgens de instantie hier wel ja.
Je moet gewoon niet zo overdrijven met privacy gevoelige dingen. Bedrijven hebben ook een verloren items verzamelpunt, waarom zou de gemeente dat dan niet mogen regelen.quote:Op maandag 27 augustus 2012 10:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is wat anders.. je hebt toch ergens wel reserve .. die laat je gewoon bij een sleutelmaker maken. Kost je 5 piek per sleutel.quote:Op maandag 27 augustus 2012 10:20 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
In een studentenhuis is dit best normaal, aangezien ze dan ook sloten willen vervangen enzo. Ik zou gewoon niks zeggen en nieuwe laten maken
nee maar 3 is een beetje karig niet? en dan alleen 3 uurtjes in de middag ook nog om het leuk te houden!quote:Op maandag 27 augustus 2012 10:20 schreef Cue_ het volgende:
[..]
opletten, dat zei ze niet.
Die laat nieuwe maken dan. Of accepteert dat zo'n tent niet 7 dagen per week open is
quote:Op maandag 27 augustus 2012 10:20 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
In een studentenhuis is dit best normaal, aangezien ze dan ook sloten willen vervangen enzo. Ik zou gewoon niks zeggen en nieuwe laten maken
Meer dan genoeg bestuurlijke wetten die aangeven of een taak gedelegeerd mag worden of niet.quote:Op maandag 27 augustus 2012 10:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet. Wetten beschrijven doorgaans wat je moet inregelen, niet hoe je het moet inregelen.
Dat zou ik dus ook doen. Beetje praktisch denken. Geloof dat iemand het hier al over probleemoplossend vermogen had maar daar zelf schijnbaar niet over beschiktquote:Op maandag 27 augustus 2012 10:20 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat is wat anders.. je hebt toch ergens wel reserve .. die laat je gewoon bij een sleutelmaker maken. Kost je 5 piek per sleutel.
Nee, haal lekker al het blauw van straat zodat iedereen kan werken aan spullen die mensen zelf verliezen. Jij zit vol met goede plannen.quote:Op maandag 27 augustus 2012 10:20 schreef Evie het volgende:
[..]
nonargumenten en iets met probleem oplossend vermogen.. zucht
quote:Op maandag 27 augustus 2012 10:20 schreef AirwiN het volgende:
Peu en Evie, Henk en Ingrid zijn er niks bij.
Noted.quote:Op maandag 27 augustus 2012 10:21 schreef Samzz het volgende:
Meer dan genoeg bestuurlijke wetten die aangeven of een taak gedelegeerd mag worden of niet.
Lezen, jij kan het nietquote:Op maandag 27 augustus 2012 10:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Met jouw sleutel wel, maar mijn bovendeursleutel kost 50 e minstens en van beneden 100 e.. dat zijn niet de leuke prijsjes.. bovendien mag beneden dan ook vervangen worden.. voor mijn hele gang en dan kom je wel op die kosten ja.quote:Op maandag 27 augustus 2012 10:20 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat is wat anders.. je hebt toch ergens wel reserve .. die laat je gewoon bij een sleutelmaker maken. Kost je 5 piek per sleutel.
De meeste sleutels kan je tegenwoordig niet meer na laten maken. Dus die moet je dan bestellen met een certificaat, die moet opgevraagd worden. Nu weet ik dat Evie een flinke bos sleutels had, oa van werk e.d. Dus dat loop snel hoog op. Een gemiddelde sleutel kost rustig 50 euro tegenwoordig.quote:Op maandag 27 augustus 2012 10:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is jammer. Ik zou de politie nog wat meer lastig vallen.
En 500 euro voor nieuwe sleutels? Je zei net dat je reservesleutels had bij vrienden, die kan je toch laten kopieren?
delegeren en privatiseren is het beste wat men kan doen. Dat houdt alles overzichtelijk en de kosten binnen de perkenquote:Op maandag 27 augustus 2012 10:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Meer dan genoeg bestuurlijke wetten die aangeven of een taak gedelegeerd mag worden of niet.
vervangen is wat anders dan nieuwe sleutel he.quote:Op maandag 27 augustus 2012 10:22 schreef Evie het volgende:
[..]
Met jouw sleutel wel, maar mijn bovendeursleutel kost 50 e minstens en van beneden 100 e.. dat zijn niet de leuke prijsjes.. bovendien mag beneden dan ook vervangen worden.. voor mijn hele gang en dan kom je wel op die kosten ja.
Huh, dat doen ze toch gewoon voor je bij de schoenmaker enzo?quote:Op maandag 27 augustus 2012 10:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
De meeste sleutels kan je tegenwoordig niet meer na laten maken. Dus die moet je dan bestellen met een certificaat, die moet opgevraagd worden. Nu weet ik dat Evie een flinke bos sleutels had, oa van werk e.d. Dus dat loop snel hoog op. Een gemiddelde sleutel kost rustig 50 euro tegenwoordig.
quote:Op maandag 27 augustus 2012 10:21 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat zou ik dus ook doen. Beetje praktisch denken. Geloof dat iemand het hier al over probleemoplossend vermogen had maar daar zelf schijnbaar niet over beschikt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |