Een andere optie is er niet. Lijkt me.quote:Op maandag 27 augustus 2012 10:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
De meeste sleutels kan je tegenwoordig niet meer na laten maken. Dus die moet je dan bestellen met een certificaat, die moet opgevraagd worden. Nu weet ik dat Evie een flinke bos sleutels had, oa van werk e.d. Dus dat loop snel hoog op. Een gemiddelde sleutel kost rustig 50 euro tegenwoordig.
Je jaren 90 sleuteltje ja. Niet als je in een appartementen complex/flat woont met moderne sloten.quote:Op maandag 27 augustus 2012 10:24 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Huh, dat doen ze toch gewoon voor je bij de schoenmaker enzo?
Zij mijn post onder die van jou.quote:Op maandag 27 augustus 2012 10:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een andere optie is er niet. Lijkt me.
Het dupliceren van mijn huissleutel kostte wel vijf euro, met certificaat.
Bij mij ook. Ik heb vorig jaar nieuwe sloten laten zetten, certificaat en die hele zooi erbij. Ben diezelfde dag nog naar de schoenmaker gelopen en heb een setje bij laten maken. No problem, drie euro afgerekend en weer gegaan.quote:Op maandag 27 augustus 2012 10:24 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee niet al het blauw.. maar het deel dat wetenschappelijk bewezen geen meerwaarde heeft. Is nu weggegooid geld.quote:Op maandag 27 augustus 2012 10:21 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, haal lekker al het blauw van straat zodat iedereen kan werken aan spullen die mensen zelf verliezen. Jij zit vol met goede plannen.
Oh, die van ons huis uit 2003 wilden ze gewoon voor me kopiėren.quote:Op maandag 27 augustus 2012 10:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je jaren 90 sleuteltje ja. Niet als je in een appartementen complex/flat woont met moderne sloten.
"wetenschappelijk bewezen"quote:Op maandag 27 augustus 2012 10:25 schreef Evie het volgende:
[..]
Nee niet al het blauw.. maar het deel dat wetenschappelijk bewezen geen meerwaarde heeft. Is nu weggegooid geld.
Over ongegronde aannames gesprokenquote:
Is nieuwe sleutels ja.. Zoals beneden slot vervangen zodat onze gang niet meer toegang heeft en een andere sleutel moet voor beneden. En van de bovendeur kan ik idd bij laten maken...quote:Op maandag 27 augustus 2012 10:23 schreef Cue_ het volgende:
[..]
vervangen is wat anders dan nieuwe sleutel he.
quote:Op maandag 27 augustus 2012 10:24 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Bij mijn vorige huis heb ik een hek laten plaatsen om een stukje grond heen, daar moest ook een slot in, van de woningbouw moest daar een specifiek slot in (wat van het zelfde soort was als de rest van het complex). Voor de 40 sleutels die ik nodig had, hebben we vervolgens ruim 2000 euro mogen aftikken.quote:Op maandag 27 augustus 2012 10:25 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oh, die van ons huis uit 2003 wilden ze gewoon voor me kopiėren.
Vergeef me mijn praktische suggestiequote:Op maandag 27 augustus 2012 10:17 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nee.. ze moeten bij de politie te vinden zijn, en die mogen dat niet delegeren naar de gemeente, want die is maar 3 van de 7 dagen open per week. En ja dat is hell!!!!
jouw sleutel moet ook geen veiligheid bieden voor weet ik hoeveel mensenquote:Op maandag 27 augustus 2012 10:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een andere optie is er niet. Lijkt me.
Het dupliceren van mijn huissleutel kostte wel vijf euro, met certificaat.
Dan ben ik blij dat ik niet achter dat portiek woon.quote:Op maandag 27 augustus 2012 10:27 schreef Samzz het volgende:
De portieksleutel van m'n oma werd voor drie euro gewoon gekopieerd. Hen probleem. Slot van 2012.
Weet uit ervaring van anderen dat het niet te proberen valt.quote:Op maandag 27 augustus 2012 10:24 schreef Cue_ het volgende:
Weet wel dat ze bv over een portieksleutel wat moeilijker doen, maar zou het gewoon proberen bij de schoenmaker. Kijken of ze er moeilijk over doen.
Eerst proberen
Blauw van straat om dat ding 24/7 open te zetten.. dat is pas praktisch!quote:Op maandag 27 augustus 2012 10:27 schreef Barbusse het volgende:
Vergeef me mijn praktische suggestie
Dat is voor een nieuw slot, niet voor een sleutel voor een bestaand slot waarvan nog een exemplaar bij vrienden van je ligt.quote:Op maandag 27 augustus 2012 10:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Bij mijn vorige huis heb ik een hek laten plaatsen om een stukje grond heen, daar moest ook een slot in, van de woningbouw moest daar een specifiek slot in (wat van het zelfde soort was als de rest van het complex). Voor de 40 sleutels die ik nodig had, hebben we vervolgens ruim 2000 euro mogen aftikken.
Oh?quote:Op maandag 27 augustus 2012 10:27 schreef Evie het volgende:
[..]
jouw sleutel moet ook geen veiligheid bieden voor weet ik hoeveel mensen![]()
quote:Op maandag 27 augustus 2012 10:27 schreef Evie het volgende:
[..]
Godverdomme, dit is wel heel erg zoeken naar argumenten om 500 euro voor een sleutel te betalenquote:Op maandag 27 augustus 2012 10:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dan ben ik blij dat ik niet achter dat portiek woon.
Och toch.quote:Op maandag 27 augustus 2012 10:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dan ben ik blij dat ik niet achter dat portiek woon.
Net alsof de mensen die jouw sleutel op straat zien liggen ermee gaan inbrekenquote:Op maandag 27 augustus 2012 10:27 schreef Evie het volgende:
[..]
Wel nee, gewoon tijdens openingstijden van het bureau, kost nouwelijks extra tijd/energie.quote:Op maandag 27 augustus 2012 10:28 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Blauw van straat om dat ding 24/7 open te zetten.. dat is pas praktisch!
Dat was alleen voor de sleutels, het slot hebben we nog apart 500 euro voor afgerekend.quote:Op maandag 27 augustus 2012 10:28 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat is voor een nieuw slot, niet voor een sleutel voor een bestaand slot waarvan nog een exemplaar bij vrienden van je ligt.
Dat is wat anders dan een hele bos sleutels.. Maar blijkbaar denk jij wel dat je geld kan vergelijken met sleutelsquote:Op maandag 27 augustus 2012 10:26 schreef Cue_ het volgende:
er is onlangs 20 euro uit m'n achterzak gevallen.. Nooit wat van de politie gehoord! Weg dat blauw!!!
Welk deel is dat?quote:Op maandag 27 augustus 2012 10:25 schreef Evie het volgende:
[..]
Nee niet al het blauw.. maar het deel dat wetenschappelijk bewezen geen meerwaarde heeft. Is nu weggegooid geld.
Moeten ze eerst weten voor welk gebouw dat nu is. Om nu elk huis/portiek te gaan proberenquote:Op maandag 27 augustus 2012 10:29 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Net alsof de mensen die jouw sleutel op straat zien liggen ermee gaan inbreken
Je had ze dan ook bij de schoenmaker moeten laten maken.quote:Op maandag 27 augustus 2012 10:29 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wel nee, gewoon tijdens openingstijden van het bureau, kost nouwelijks extra tijd/energie.
[..]
Dat was alleen voor de sleutels, het slot hebben we nog apart 500 euro voor afgerekend.
Jouw oma woont niet hier of wel?quote:Op maandag 27 augustus 2012 10:27 schreef Samzz het volgende:
De portieksleutel van m'n oma werd voor drie euro gewoon gekopieerd. Geen probleem. Slot van 2012.
Daaromquote:Op maandag 27 augustus 2012 10:30 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Moeten ze eerst weten voor welk gebouw dat nu is. Om nu elk huis/portiek te gaan proberen
Die kan die sleutels niet makenquote:Op maandag 27 augustus 2012 10:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je had ze dan ook bij de schoenmaker moeten laten maken.
Waar is hier. En wat doet het ertoe? Die sleutel werd zonder problemen gekopieerd.quote:
pliesie zou je inderdaad 24 uur per dag moeten kunnen raadplegen. Ware het niet alleen voor mensen die niet in de omgeving wonen alleen al. Maar blijkbaar hebben we ze volgens jou nodig om nodeloos op straat te staan en niet om 24 uur per dag hun wettelijke plicht te voldoenquote:Op maandag 27 augustus 2012 10:28 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Blauw van straat om dat ding 24/7 open te zetten.. dat is pas praktisch!
Ik voel me niet geroepenquote:Op maandag 27 augustus 2012 10:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Die kan die sleutels niet makenIk wil je er wel eentje geven, mag jij proberen iemand te vinden die er ene kopie van maakt voor onder de 20 euro. Als je dat lukt, wil ik er 100.
Ze mogen ze niet maken. Ze kunnen ze wel maken. En de meeste doen dat dan ook gewoon.quote:Op maandag 27 augustus 2012 10:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Die kan die sleutels niet makenIk wil je er wel eentje geven, mag jij proberen iemand te vinden die er ene kopie van maakt voor onder de 20 euro. Als je dat lukt, wil ik er 100.
Precies. Kan je hem wel in Okkenbroek laten kopiėren, maar voor hetzelfde geld ben jij uit Amsterdam Zuidoost komen rijden om hem te laten kopiėren.quote:Op maandag 27 augustus 2012 10:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waar is hier. En wat doet het ertoe? Die sleutel werd zonder problemen gekopieerd.
Ik denk dat je hier anders over spreekt als het je eens overkomen is.. weer zo'n dipshit argument..quote:Op maandag 27 augustus 2012 10:29 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
[..]
Godverdomme, dit is wel heel erg zoeken naar argumenten om 500 euro voor een sleutel te betalenWe leven ook in een hele gevaarlijke wereld en de gedachte dat iemand een portieksleutel bij laat maken vergroot het risico op een huisoverval aanzienlijk.
Ik snap dat je hier 's nachts wakker van kan liggen man
dat moet haast wel.. maarja dan is er weer iets met gezond verstand dat anderen niet schijnen te hebben en zij wel. Iets klopt er niet danquote:Op maandag 27 augustus 2012 10:32 schreef twi het volgende:
Ik snap het al, Evie had haar naw-gegevens natuurlijk aan een labeltje op die sleutelbos hangen.
Ik ben mijn huissleutel ook een keer verloren. Gewoon kopietje gemaakt en er geen nacht van wakker gelegen.quote:Op maandag 27 augustus 2012 10:33 schreef Evie het volgende:
[..]
Ik denk dat je hier anders over spreekt als het je eens overkomen is.. weer zo'n dipshit argument..
Jouw wettelijke plicht is zorgdragen voor je eigen spullenquote:Op maandag 27 augustus 2012 10:32 schreef Evie het volgende:
[..]
pliesie zou je inderdaad 24 uur per dag moeten kunnen raadplegen. Ware het niet alleen voor mensen die niet in de omgeving wonen alleen al. Maar blijkbaar hebben we ze volgens jou nodig om nodeloos op straat te staan en niet om 24 uur per dag hun wettelijke plicht te voldoen
De politie kan je 24 uur per dage bereiken.quote:Op maandag 27 augustus 2012 10:32 schreef Evie het volgende:
pliesie zou je inderdaad 24 uur per dag moeten kunnen raadplegen. Ware het niet alleen voor mensen die niet in de omgeving wonen alleen al. Maar blijkbaar hebben we ze volgens jou nodig om nodeloos op straat te staan en niet om 24 uur per dag hun wettelijke plicht te voldoen
Dat is niet zo lastig... ik kan aan sleutels zien in welke wijk je alleen al moet zijn...quote:Op maandag 27 augustus 2012 10:30 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Moeten ze eerst weten voor welk gebouw dat nu is. Om nu elk huis/portiek te gaan proberen
Nee, jij zoekt gewoon naar argumenten om de discussie te winnen. Mij is het niet overkomen maar dat maakt mijn punt niet ineens onwaar. Als het jou wel overkomen is dan spijt me dat voor je vind ik je nu nog steeds een aansteller.quote:Op maandag 27 augustus 2012 10:33 schreef Evie het volgende:
[..]
Ik denk dat je hier anders over spreekt als het je eens overkomen is.. weer zo'n dipshit argument..
Die kan dat niet.quote:Op maandag 27 augustus 2012 10:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je had ze dan ook bij de schoenmaker moeten laten maken.
Ik ben ook wel eens sleutels verloren, hoor. Jij bent daar echt niet uniek in. Al pretendeer je van wel.quote:Op maandag 27 augustus 2012 10:33 schreef Evie het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |