Ik pas het even aan.quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:58 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Doe het dan goed(zelfstandig naamwoorden zijn met hoofdletter)
Wilders was wel het grappigst.quote:
Doorgaans is Roemer juist inhoudelijk erg goed.quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:58 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Hij kon iets minder gebruik maken van zijn charme en werd gedwongen inhoudelijk te zijn, en dan valt Roemer gewoon door de mand.
Het enige wat ik me daar nog van herinner is dat hij elk debat er even een goede grap in gooide.quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:57 schreef Loop-y het volgende:
Wat is er gebeurd, Roemer? Hij was tijdens de Provinciale Staten-debatten op tv altijd één van de beteren
quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:53 schreef Elfletterig het volgende:
Het is maar dat de PVV-supporters het weten.twitter:MHernandezKH twitterde op zondag 26-08-2012 om 21:47:57Wilders liegt: heeft in fractievergadering gemeld dat hij hypotheekrenteaftrek als eerste had opgegeven tijdens Catshuis #watkiestnl reageer retweet
Meen je dit?quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:59 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Doorgaans is Roemer juist inhoudelijk erg goed.
Hoop dat hij gewoon zijn dag niet had
Roemer is een politiek lichtgewicht, dat is het probleemquote:Op zondag 26 augustus 2012 22:59 schreef Rummikub het volgende:
Ho eens, Roemer stopt met de leuke brabander zijn en wordt serieus.
Zou dat stemmen kosten
Het kan ook vervelend zijn om je in het RTL huis te bevinden en idd zoals Jeroen Pauw nu zegt constant in de verdediging te zitten en om dan de ommeswitch te maken naar een offensief argument, dat vergt veel tactiek. Je moet ook rustig kunnen blijven, Rutte doet dat perfect. Maar dat is ook een koude kikker.quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:59 schreef RvLaak het volgende:
[..]
quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:59 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Als ik zou moeten gokken zou ik dat eerder doen op dat Rutte gelijk heeft dan Wilders.quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:56 schreef AlexanderDeGrote het volgende:
[..]
Niet echt een objectieve bron, die gast is puur wraak aan het nemen.
Yep, wel een TK debatten gekeken? Ik wel, vrij regelmatig zelfs. Politiek houdt niet op na de verkiezingenquote:
quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:59 schreef Kenju het volgende:
[..]
Leuk dat je eerlijk lijkt te zijn. Maar ik twijfel aan de waarde van je mening wanneer je de PVV tussen het CDA en de VVD zet.
quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:56 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Zie Balkenede vs Bos "U draait en u liegt", terwijl juist dat een leugen was.
twitter:MHernandezKH twitterde op zondag 26-08-2012 om 21:47:57De_Kardinaal grijpt de macht. #watkiestnl reageer retweet
Zelfs Balkenende? Balkenende was voor zijn functie hoogleraar, en ook na zijn politieke carriere is hij weer teruggekeerd in de topwetenschappelijke kringen. Ben absoluut niet van het CDA maar ken je klassiekersquote:Op zondag 26 augustus 2012 23:00 schreef pberends het volgende:
[..]
Roemer is een politiek lichtgewicht, dat is het probleem.
Zelfs Balkenende had in 2002 meer intellect.
Dat weet ik.. Maar het woord heft idd een ladingquote:Op zondag 26 augustus 2012 22:57 schreef waht het volgende:
[..]
Het is een normaal Duits woord. Ik tracht het weer oorbaar te maken.
Klopt. Maar hij was niet voorbereid op Rutte die hem van slag wist te brengen door niet geheel de waarheid te zeggen, en de presentatie wat 'manipuleerde' toen het ging om de eigen bijdrage waar volgens het programma van de VVD ook huisartsbezoek bij hoort.quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:59 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Maar hij had en heeft wel het charisma van een ernstig auto ongelukquote:Op zondag 26 augustus 2012 23:01 schreef Mishu het volgende:
[..]
Zelfs Balkenende? Balkenende was voor zijn functie hoogleraar, en ook na zijn politieke carriere is hij weer teruggekeerd in de topwetenschappelijke kringen. Ben absoluut niet van het CDA maar ken je klassiekers
Nee hoor, ze weten het al lang.. Maar het "spannend" gemaakt wordenquote:Op zondag 26 augustus 2012 22:58 schreef Arnem_ het volgende:
Allejezus zeg.... Doen ze dat tellen met de hand ofzo..
Kijk uit Whiskers2009 en Remlof zullen het hier niet mee eens zijnquote:Op zondag 26 augustus 2012 23:02 schreef waht het volgende:
Wilders en Rutte houden makkelijker hun eigen verhaal. Samsom en Roemer laten zich eerder van de wijs brengen.
Tot zover mijn constatering.
Serieus? De stijging is van de SP is puur te danken aan het feit dat Roemer de leuke, sympathieke en charmante Brabander kon uithangen,niet omdat hij inhoudelijk sterk is.quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:59 schreef RvLaak het volgende:
[..]
1 lichtpuntje, de volgende keer is hij voorbereid op de LEUGENS VAN RUTTEquote:Op zondag 26 augustus 2012 23:02 schreef RvLaak het volgende:
Roemer zei net in zijn interview ook al dat hij van zijn stuk was gebracht door het glashard liegen van Rutte. Kwestie van onervarenheid op dit podium dus, erg jammer.
Hopen dat hij hier van leert om de volgende keer veel beter uit de veren te komen.quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:02 schreef Kenju het volgende:
[..]
Klopt. Maar hij was niet voorbereid op Rutte die hem van slag wist te brengen door niet geheel de waarheid te zeggen, en de presentatie wat 'manipuleerde' toen het ging om de eigen bijdrage waar volgens het programma van de VVD ook huisartsbezoek bij hoort.
Overigens vind ik het wel interessant waar ze nu over praten, of ze zich staande kunnen houden in dit gevecht. Is dat wel zo relevant? Ben je alleen maar een goed bestuurder wanneer je in dit soort situaties kan boksen?
Dit is ook de reden dat ik het liefst gewoon een debat aan een tafel zou zien, zonder publiek en met een simpele moderator.
quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:03 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Serieus? De stijging is van de SP is puur te danken aan het feit dat Roemer de leuke, sympathieke en charmante Brabander kon uithangen,niet omdat hij inhoudelijk sterk is.
quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:01 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Yep, wel een TK debatten gekeken? Ik wel, vrij regelmatig zelfs. Politiek houdt niet op na de verkiezingen.
Je kan het er mee eens zijn of niet.
LOLquote:Op zondag 26 augustus 2012 23:01 schreef De_Kardinaal het volgende:
twitter:MHernandezKH twitterde op zondag 26-08-2012 om 21:47:57De_Kardinaal grijpt de macht. #watkiestnl reageer retweet
Moderatorquote:Op zondag 26 augustus 2012 23:02 schreef Kenju het volgende:
[..]
Klopt. Maar hij was niet voorbereid op Rutte die hem van slag wist te brengen door niet geheel de waarheid te zeggen, en de presentatie wat 'manipuleerde' toen het ging om de eigen bijdrage waar volgens het programma van de VVD ook huisartsbezoek bij hoort.
Overigens vind ik het wel interessant waar ze nu over praten, of ze zich staande kunnen houden in dit gevecht. Is dat wel zo relevant? Ben je alleen maar een goed bestuurder wanneer je in dit soort situaties kan boksen?
Dit is ook de reden dat ik het liefst gewoon een debat aan een tafel zou zien, zonder publiek en met een simpele moderator.
Dat kloptquote:Op zondag 26 augustus 2012 23:03 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Kijk uit Whiskers2009 en Remlof zullen het hier niet mee eens zijn
Is de normale Engelse term voor een debatsleiderquote:Op zondag 26 augustus 2012 23:04 schreef Mishu het volgende:
[..]
ModeratorToppunt van de ver-Fok!-ing
Oh, dat doe ik wel. Ga ik gewoon meeschreeuwen.quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:02 schreef Kenju het volgende:
[..]
Ik hoop ook dat hij zich boos gaat maken en vanuit die positie opeens heel sterk wordtquote:Op zondag 26 augustus 2012 23:03 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
1 lichtpuntje, de volgende keer is hij voorbereid op de LEUGENS VAN RUTTE
Ahquote:Op zondag 26 augustus 2012 23:05 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Is de normale Engelse term voor een debatsleider
Heb ik hem in de TK wel eens zien doen, met wisselend succes. Of hij doet een Cohennetje, of hij doet het geweldig. Te riskant imo.quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:05 schreef Mishu het volgende:
[..]
Ik hoop ook dat hij zich boos gaat maken en vanuit die positie opeens heel sterk wordt
quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:05 schreef Breekfast het volgende:
Donder op met je eigen politieke mening, je moet het debat analyseren
chanant, op FOK!quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:06 schreef freaky40 het volgende:
Roemer slecht van start gegaan, moet er echt nog in komen. Vorige verkiezingen was hij bij het eerste debat ook niet sterk. Niet te vroeg pieken dus. Maar heel slecht was hij niet, erg duidelijk zelfs. Maar goed, door de rechtse RTL 4 kerk worden de missers van Roemer maar wat graag uitvergroot.
Overigens vond ik Frits Wester erg partijdig. Tegen het genante zelfs!
remlof kan dit soort zaken niet objectief bekijken.quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:03 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Kijk uit Whiskers2009 en Remlof zullen het hier niet mee eens zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |