Niet echt een objectieve bron, die gast is puur wraak aan het nemen.quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:53 schreef Elfletterig het volgende:
Het is maar dat de PVV-supporters het weten.twitter:MHernandezKH twitterde op zondag 26-08-2012 om 21:47:57Wilders liegt: heeft in fractievergadering gemeld dat hij hypotheekrenteaftrek als eerste had opgegeven tijdens Catshuis #watkiestnl reageer retweet
Zie Balkenede vs Bos "U draait en u liegt", terwijl juist dat een leugen was.quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:55 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dat zei ik op het moment zelf toch al? Ik snapte niet waarom hij niet gewoon doorhakte op dat eigen risico-punt. Ik had het gewoon eindeloos blijven herhalen.
Sowieso, gewoon telkens bij iemand bepaalde negatieve woorden roepen. Blijft toch wel hangen na een tijd.
Overigens ben ik heel netjes enzo. Zou zoiets nooit doen.
Probeer het een plekje te geven.quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik die verwijzing nou zo prettig vind eigenlijk
Sorry, last van mijn rug.quote:
Het was een stuk beter dan het debat bij de NOS een paar dagen geleden.quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:54 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Jemig, ik had al mijn vooroordelen (die toch ook wel weer ergens op gebaseerd waren, maar soit) over RTL van tevoren aan de kant geschoven. Maar wat zijn ze weer bevestigd zeg...
Frits Wester stond inhoudelijk debat niet toe en die belachelijke filmpjes stuurden de kijker al.
Dat is het punt niet.. OF je bent tegen iedereen streng OF tegen niemand...quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:52 schreef TweeGrolsch het volgende:
Oh jeej. Roemer werd niet met fluwelen handschoenen behandeld![]()
![]()
Die gemene meneer Wester verpeste het voor onze fantastische Emile
![]()
![]()
![]()
De extremisten van de SP weer door de bocht. Kritische noten bij de Grote Leider zijn VERBOTEN !!!
Het is een normaal Duits woord. Ik tracht het weer oorbaar te maken.quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik die verwijzing nou zo prettig vind eigenlijk
Geldpers aanzetten bijvoorbeeld. Geweldige zet van Rutte.quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:55 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dat zei ik op het moment zelf toch al? Ik snapte niet waarom hij niet gewoon doorhakte op dat eigen risico-punt. Ik had het gewoon eindeloos blijven herhalen.
Sowieso, gewoon telkens bij iemand bepaalde negatieve woorden roepen. Blijft toch wel hangen na een tijd.
Overigens ben ik heel netjes enzo. Zou zoiets nooit doen.
Hij lijkt of hij niet lekker in zijn vel zitquote:Op zondag 26 augustus 2012 22:57 schreef Loop-y het volgende:
Wat is er gebeurd, Roemer? Hij was tijdens de Provinciale Staten-debatten op tv altijd één van de beteren
Toch fijn dat je zo eerlijk bent over het debat danquote:Op zondag 26 augustus 2012 22:52 schreef admiraal_anaal het volgende:
1. Samson
2. Rutte
3. Wilders
4. Roemer
Maar mijn partij keus blijft
1. VVD
2. PVV
3. CDA
4. PvdA
Nah, dat vind ik eigenlijk wel meevallen. Die vakantiefoto's vond ik belachelijk ja, maar verder vond ik het wel prima.quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:57 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Het was een stuk beter dan het debat bij de NOS een paar dagen geleden.
Hij is gewoon beter in een oppositie rol denk ik. Geen favorietenrol in ieder geval, en al helemaal geen MPquote:Op zondag 26 augustus 2012 22:57 schreef Loop-y het volgende:
Wat is er gebeurd, Roemer? Hij was tijdens de Provinciale Staten-debatten op tv altijd één van de beteren
Doe het dan goedquote:Op zondag 26 augustus 2012 22:57 schreef waht het volgende:
[..]
Het is een normaal Duits woord. Ik tracht het weer oorbaar te maken.
Misschien dat de druk hem toch te groot wordt nu, dat ie dat niet aankan ofzo..quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:57 schreef Loop-y het volgende:
Je verwoordt mijn mening volkomenquote:Op zondag 26 augustus 2012 22:52 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik had ook een voorkeur voor Samsom. En mijn stem op de PvdA staat allang niet meer ter discussie. Maar ik vond Samsom ook oprecht de beste. Zoals ik ook Roemer, voor wie ik veel sympathie heb, oprecht de slechtse vond. En Rutte, wiens beleid ik verafschuw, toch de op één na beste.
Hij kon iets minder gebruik maken van zijn charme en werd gedwongen inhoudelijk te zijn, en dan valt Roemer gewoon door de mand.quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:57 schreef Loop-y het volgende:
Precies.quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:54 schreef robin007bond het volgende:
[..]
En anderen moeten er natuurlijk gewoon doorheen kunnen prikken.
Dat kon Roemer overduidelijk niet.
Roemer was gewoon zwak. Wester kapte hem een paar keer af, maar dat was omdat 'ie een verhaal begon waarin hij de vraag niet beantwoorde.quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:48 schreef Mishu het volgende:
Ik kon dit debat niet echt serieus nemen, aangezien Frits Wester overduidelijk vooringenomen was, wat al meer mensen in dit topic hebben aangekaart.
Leuk dat je eerlijk lijkt te zijn. Maar ik twijfel aan de waarde van je mening wanneer je de PVV tussen het CDA en de VVD zet.quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:52 schreef admiraal_anaal het volgende:
1. Samson
2. Rutte
3. Wilders
4. Roemer
Maar mijn partij keus blijft
1. VVD
2. PVV
3. CDA
4. PvdA
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |