Je eiste zoveel van mij.quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ach snoetje, zo jong en dan al steunkousen![]()
Hij werd vaak afgekapt omdat hij constant door anderen heen aan het schreeuwen was. Dat is niet debatteren.quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:52 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Er was ook niemand die hem uitdaagde, hij debatteerde wel althans probeerde maar werd vaak afgekapt. Maar klopt andere verkiezingsdebatten was ie beter en zat ook in een andere rol.
o?quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:51 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
De anderen hebben er een sport van te maken om zijn trucje in kracht te verminderen
Eensquote:Op zondag 26 augustus 2012 22:51 schreef pberends het volgende:
Rutte liegt gewoon over het VVD-zorgprogramma![]()
.
Weglachpremier.
Het is maar dat de PVV-supporters het weten.twitter:MHernandezKH twitterde op zondag 26-08-2012 om 21:47:57Wilders liegt: heeft in fractievergadering gemeld dat hij hypotheekrenteaftrek als eerste had opgegeven tijdens Catshuis #watkiestnl reageer retweet
En anderen moeten er natuurlijk gewoon doorheen kunnen prikken.quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:53 schreef waht het volgende:
Overigens mag je gewoon liegen tijdens een debat. Sla de regels er maar op na.
Ik ben er om deze reden ook wel blij om dat Samsom goed overkwam; het kan op deze manier kiezers bij de SP wegtrekken, waardoor de VVD uiteindelijk gaat winnen.quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:49 schreef Arcee het volgende:
[..]
Eens.
Rutte deed niet veel onder voor Samsom, overigens. Rutte moest zich ook wat meer op de vlakte houden.
Kan een mooi effect hebben op de peilingen: SP en PVV zakken en VVD en PvdA stijgen en VVD wordt ruim de grootste.
Klopt.. Idd jammer, ben wel voor een sterke linkse flank..quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:51 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Roemer was dan ook echt niet goed, helaas
Maar of het echt zo verantwoordelijk overkomt...quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:53 schreef waht het volgende:
Overigens mag je gewoon liegen tijdens een debat. Sla de regels er maar op na.
quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:51 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Geweldige foto: Rutte drinkt direct uit het flesje, Roemer gebruikt keurig een rietje.
Je zou het precies andersom verwachten....
Gemiste kans.quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:54 schreef robin007bond het volgende:
[..]
En anderen moeten er natuurlijk gewoon doorheen kunnen prikken.
Dat kon Roemer overduidelijk niet.
quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:52 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik had ook een voorkeur voor Samsom. En mijn stem op de PvdA staat allang niet meer ter discussie. Maar ik vond Samsom ook oprecht de beste. Zoals ik ook Roemer, voor wie ik veel sympathie heb, oprecht de slechtse vond. En Rutte, wiens beleid ik verafschuw, toch de op één na beste.
Is goed hoorquote:Op zondag 26 augustus 2012 22:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je gaat het vast niet geloven, maar ik ben vrij eerlijk
Dat zei ik op het moment zelf toch al? Ik snapte niet waarom hij niet gewoon doorhakte op dat eigen risico-punt. Ik had het gewoon eindeloos blijven herhalen.quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:54 schreef robin007bond het volgende:
[..]
En anderen moeten er natuurlijk gewoon doorheen kunnen prikken.
Dat kon Roemer overduidelijk niet.
Kan nog komen, tijd en debatten zat nog tot 12 septemberquote:Op zondag 26 augustus 2012 22:54 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Klopt.. Idd jammer, ben wel voor een sterke linkse flank..
als (ex-)premierquote:Op zondag 26 augustus 2012 22:54 schreef Mishu het volgende:
[..]
Maar of het echt zo verantwoordelijk overkomt...
Ik weet niet of ik die verwijzing nou zo prettig vind eigenlijkquote:Op zondag 26 augustus 2012 22:51 schreef waht het volgende:
[..]
Roemer toonde zich onderdanig. Totaal geen führer.
Weinig mensen zullen de verkiezingsprogramma's doornemen.quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:54 schreef Mishu het volgende:
[..]
Maar of het echt zo verantwoordelijk overkomt...
Erik, kom op zeg...quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:52 schreef eriksd het volgende:
Ik heb niets van enige kleuring gezien trouwens. Waar hebben jullie het over?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |