FF een serieuze vraag; heeft hij wel eens de waarheid verteld in die 2 jaar dat hij premier was? Ik kan me eigenlijk alleen maar leugens herinnerenquote:
Idd, etnische registratie, Brrrquote:Op zondag 26 augustus 2012 22:47 schreef remlof het volgende:
[..]
Die discussie ga ik niet weer aan, maar lees het programma van de PVV eens zou ik zeggen. En dat van 2010.
Ik word gesteund door de tussenstandenquote:Op zondag 26 augustus 2012 22:47 schreef Ties02 het volgende:
[..]
En dan zeggen dat ik niet objectief ben
quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:48 schreef waht het volgende:
RTL is de spreekbuis van neoconservatieve graaiers.
Roemer had nooit een kans.
Door mensen heen praten en door alles (zorg etc.) met de massa-immigratie en Europa te linken?quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:45 schreef bloodymary1 het volgende:
Samsom was verreweg het beste, maar als je puur kijkt naar het debatteren en niet of je het er mee eens bent, dan vond ik Wilders echt wel de tweede, hoezeer ik het ook oneens ben met zijn standpunten.
Eens.quote:
Ik door mijn kousen.quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik word gesteund door de tussenstanden![]()
Er is nog wel een verschil tussen kritisch en vooringenomen.quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:48 schreef Mishu het volgende:
Ik kon dit debat niet echt serieus nemen, aangezien Frits Wester overduidelijk vooringenomen was, wat al meer mensen in dit topic hebben aangekaart.
Ja dat heb je al 50 keer gezegd of mee ingestemd en dat vond je al ruim voor het debat, tijdens het debat, na het debat en wellicht ook voor, tijdens en na de verkiezingen. Dus ja...quote:
Ik ookquote:Op zondag 26 augustus 2012 22:48 schreef RvLaak het volgende:
[..]
FF een serieuze vraag; heeft hij wel eens de waarheid verteld in die 2 jaar dat hij premier was? Ik kan me eigenlijk alleen maar leugens herinneren
Probleem met Wilders vanavond was dat hij eigenlijk alleen maar liep te schreeuwen en totaal niet debatteerde. Dat deed hij in het verleden vele malen beter. Goed, hij trok het tot in het ridicule, maar deed dat met een bepaalde flair en stijl.quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:48 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Omdat hij zijn standpunten duidelijk brengt, zonder ergens omheen te draaien of een beetje dom te staan lachen. Maakt niet uit dat je die standpunten al kent, hij is wel duidelijk. Dat vond ik met name bij Roemer en Rutte absoluut niet.
Ook het VI-oranje deuntje van bij de krantjesquote:Op zondag 26 augustus 2012 22:49 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ze melken het VI-Oranje concept helemaal uit
Klopt. Gelukkig zien meer mensen dit.quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:48 schreef Mishu het volgende:
Ik kon dit debat niet echt serieus nemen, aangezien Frits Wester overduidelijk vooringenomen was, wat al meer mensen in dit topic hebben aangekaart.
Dat was idd ERG duidelijk..quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:48 schreef Mishu het volgende:
belachelijk inderdaad dat Rutte daar over loog en het nu kan afdoen als ''debattactiek''.quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:50 schreef Elfletterig het volgende:
De commentators zijn bijna unaniem vol lof over Samsom. Marco Pastors wijst Rutte terecht, omdat hij punten uit zijn eigen verkiezingsprogramma glashard ontkende in het één-op-één-debat met Roemer. "Als je een echte vent bent, zeg je dat het klopt en leg je daarna uit waarom."
Gewoon heel erg zwak bedoel je.quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:51 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat was idd ERG duidelijk..
Desalniettemin was Roemer écht niet sterk..
De enigen die door mensen heenpraatten waren Rutte en Wildersquote:Op zondag 26 augustus 2012 22:49 schreef VeniVidiViciV het volgende:
[..]
Door mensen heen praten en door alles (zorg etc.) met de massa-immigratie en Europa te linken?
Roemer was dan ook echt niet goedquote:Op zondag 26 augustus 2012 22:50 schreef Elfletterig het volgende:
De commentators zijn bijna unaniem vol lof over Samsom. Marco Pastors wijst Rutte terecht, omdat hij punten uit zijn eigen verkiezingsprogramma glashard ontkende in het één-op-één-debat met Roemer. "Als je een echte vent bent, zeg je dat het klopt en leg je daarna uit waarom."
Geweldige foto: Rutte drinkt direct uit het flesje, Roemer gebruikt keurig een rietje.quote:
Roemer toonde zich onderdanig. Totaal geen Führer.quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:51 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
De anderen hebben er een sport van te maken om zijn trucje in kracht te verminderenquote:Op zondag 26 augustus 2012 22:50 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Probleem met Wilders vanavond was dat hij eigenlijk alleen maar liep te schreeuwen en totaal niet debatteerde. Dat deed hij in het verleden vele malen beter. Goed, hij trok het tot in het ridicule, maar deed dat met een bepaalde flair en stijl.
Dat is de reden voor mij dat hij de slechtste was vandaag.
Er was ook niemand die hem uitdaagde, hij debatteerde wel althans probeerde maar werd vaak afgekapt. Maar klopt andere verkiezingsdebatten was ie beter en zat ook in een andere rol.quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:50 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Probleem met Wilders vanavond was dat hij eigenlijk alleen maar liep te schreeuwen en totaal niet debatteerde. Dat deed hij in het verleden vele malen beter. Goed, hij trok het tot in het ridicule, maar deed dat met een bepaalde flair en stijl.
Dat is de reden voor mij dat hij de slechtste was vandaag.
Heeft twitter al gereageerd?quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:51 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Geweldige foto: Rutte drinkt direct uit het flesje, Roemer gebruikt keurig een rietje.
Je zou het precies andersom verwachten....
En ook over dat van anderen, hij haalde verschillende malen punten uit partijprogramma's die gewoon niet klopten.quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:51 schreef pberends het volgende:
Rutte liegt gewoon over het VVD-zorgprogramma![]()
.
Weglachpremier.
Ach snoetje, zo jong en dan al steunkousenquote:
quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:52 schreef TweeGrolsch het volgende:
Oh jeej. Roemer werd niet met fluwelen handschoenen behandeld![]()
![]()
Die gemene meneer Wester verpeste het voor onze fantastische Emile
![]()
![]()
![]()
De extremisten van de SP weer door de bocht. Kritische noten bij de Grote Leider zijn VERBOTEN !!!
quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:52 schreef TweeGrolsch het volgende:
Oh jeej. Roemer werd niet met fluwelen handschoenen behandeld![]()
![]()
Die gemene meneer Wester verpeste het voor onze fantastische Emile
![]()
![]()
![]()
De extremisten van de SP weer door de bocht. Kritische noten bij de Grote Leider zijn VERBOTEN !!!
Ik had ook een voorkeur voor Samsom. En mijn stem op de PvdA staat allang niet meer ter discussie. Maar ik vond Samsom ook oprecht de beste. Zoals ik ook Roemer, voor wie ik veel sympathie heb, oprecht de slechtse vond. En Rutte, wiens beleid ik verafschuw, toch de op één na beste.quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:49 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ja dat heb je al 50 keer gezegd of mee ingestemd en dat vond je al ruim voor het debat, tijdens het debat, na het debat en wellicht ook voor, tijdens en na de verkiezingen. Dus ja...
Je gaat het vast niet geloven, maar ik ben vrij eerlijkquote:Op zondag 26 augustus 2012 22:49 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ja dat heb je al 50 keer gezegd of mee ingestemd en dat vond je al ruim voor het debat, tijdens het debat, na het debat en wellicht ook voor, tijdens en na de verkiezingen. Dus ja...
Dat is wel waar. Ik heb hem beter gezien.quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:51 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |