Rutte kon echt niet tippen aan Samsom. Ok, Roemer en die fascist waren behoorlijk slecht dus Rutte wmb op de tweede plaats.quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:39 schreef robin007bond het volgende:
[..]
1. Rutte
2. Samson
3. Wilders
4. Roemer
Ad populum.quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, Samsom was écht beter... Hij won ook niet voor niks ALLE tussenpeilingen..
Nee hoor je hebt ongelijk.quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:43 schreef remlof het volgende:
[..]
Rutte kon echt niet tippen aan Samsom. Ok, Roemer en die fascist waren behoorlijk slecht dus Rutte wmb op de tweede plaats.
1. Samsom
2. Rutte
3. Roemer
4. Wilders
Wilders blijf ik slechter vinden van Roemer en Roemer deed het al niet goedquote:Op zondag 26 augustus 2012 22:43 schreef remlof het volgende:
[..]
Rutte kon echt niet tippen aan Samsom. Ok, Roemer en die fascist waren behoorlijk slecht dus Rutte wmb op de tweede plaats.
1. Samsom
2. Rutte
3. Roemer
4. Wilders
Kom op zeg.. Ook JIJ had dit van tevoren niet verwachtquote:
Ik heb liever die corpsbal van Rick Nieman eerlijk gezegd. Wester is totaal niet objectief.quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:43 schreef June. het volgende:
Frits Wester die het debat evenwichtig leidde, my ass
wilders een fascist noemen, waarom hebben ze van jou een mod gemaaktquote:Op zondag 26 augustus 2012 22:43 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik wilde net zeggen, die Martijn snapt er weer de ballen vanquote:Op zondag 26 augustus 2012 22:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
"Eerlijk verhaal' is zovaak getweet omdat samsom echt constant 'eerlijk verhaal' zegt
Hij heeft gelijk.. Enige waar over te twisten valt is wie op 3 of 4 moeten..quote:
quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:40 schreef eriksd het volgende:
Wacht maar tot ik debatten ga doen. Dan volgen er legio verwijzingen naar fok!, illustere topics en natuurlijk kreten als "het is de schuld van de rabobank".
Misschien neem ik wel bordjes mee met plaatjes van die SBS-pauperserie waarvan ik naam kwijt ben.
Eensquote:Op zondag 26 augustus 2012 22:44 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik heb liever die corpsbal van Rick Nieman eerlijk gezegd. Wester is totaal niet objectief.
Waarom?quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:45 schreef bloodymary1 het volgende:
Samsom was verreweg het beste, maar als je puur kijkt naar het debatteren en niet of je het er mee eens bent, dan vond ik Wilders echt wel de tweede, hoezeer ik het ook oneens ben met zijn standpunten.
Echt? Z'n plaat is nu gewoon grijsgedraaid. Ik hoorde niets nieuws, niets verrassends en kreeg ook de indruk dat de andere sprekers hem waar mogelijk negeerden.quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:45 schreef bloodymary1 het volgende:
Samsom was verreweg het beste, maar als je puur kijkt naar het debatteren en niet of je het er mee eens bent, dan vond ik Wilders echt wel de tweede, hoezeer ik het ook oneens ben met zijn standpunten.
Ik met Roemer, toch vind ik zowel Rutte als Samsom beter vanavondquote:Op zondag 26 augustus 2012 22:45 schreef Karelnoord het volgende:
Ben het dit debat duidelijk het meest eens met Rutte.
Mods hebben hier een eigen mening. Dat is nu eenmaal zo. Verder is het legitiem om Wilders een fascist te noemen. Kun je mee oneens zijn, maar het blijft een legitieme benoeming.quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:45 schreef Rickazio het volgende:
[..]
wilders een fascist noemen, waarom hebben ze van jou een mod gemaakt
Als je zo gaat kijken is fucking Justin Bieber een autoriteit, ook al tweet hij over zijn ontbijt.quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:46 schreef Ties02 het volgende:
"dit wordt door mensen geretweet, dus er is iets aan de hand!"
Die discussie ga ik niet weer aan, maar lees het programma van de PVV eens zou ik zeggen. En dat van 2010.quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:45 schreef Rickazio het volgende:
[..]
wilders een fascist noemen, waarom hebben ze van jou een mod gemaakt
Truequote:Op zondag 26 augustus 2012 22:47 schreef Karelnoord het volgende:
[..]
Heb je al heul vaak gezegd, we weten nu wel dat jij dat vindt.
1) Samsomquote:
Exact dit.quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:46 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik met Roemer, toch vind ik zowel Rutte als Samsom beter vanavond
Omdat hij zijn standpunten duidelijk brengt, zonder ergens omheen te draaien of een beetje dom te staan lachen. Maakt niet uit dat je die standpunten al kent, hij is wel duidelijk. Dat vond ik met name bij Roemer en Rutte absoluut niet.quote:
Eens..quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:47 schreef pberends het volgende:
[..]
1) Samsom
2) Rutte (hoewel ik er totaal geen fan van ben)
3) Wilders (misschien niet goed voor de gehele electoraat, maar wel goed voor z'n eigen)
4) Roemer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |