quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:39 schreef robin007bond het volgende:
[..]
1. Rutte
2. Samson
3. Wilders
4. Roemer
Jawel, maar dan nog moet je het wel doen en op de goede manier. Ik vond 'm niet bijzonder sterk trouwens.quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:39 schreef GSbrder het volgende:
Toch blijf ik er bij dat Samsom de meest makkelijke positie in het debat kon innemen, alles tussen de VVD en de SP was zijn schiettent.
Krijg je bij gebrek aan D66quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:39 schreef GSbrder het volgende:
Toch blijf ik er bij dat Samsom de meest makkelijke positie in het debat kon innemen, alles tussen de VVD en de SP was zijn schiettent.
Moet je nagaan hoe slecht de rest wasquote:Op zondag 26 augustus 2012 22:39 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Jawel, maar dan nog moet je het wel doen en op de goede manier. Ik vond 'm niet bijzonder sterk trouwens.
Nee, Samsom was écht beter... Hij won ook niet voor niks ALLE tussenpeilingen..quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:39 schreef robin007bond het volgende:
[..]
1. Rutte
2. Samson
3. Wilders
4. Roemer
Prima hoor.. Maar hij was écht het sterkstquote:Op zondag 26 augustus 2012 22:39 schreef GSbrder het volgende:
NOS debat was nog slechter inderdaad. Wat een kippenhok was datquote:Op zondag 26 augustus 2012 22:38 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
De NOS deed dat ook met die vakantieboeken
Mwah, de SP aanhang is vrij consistent over langere tijd.quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:39 schreef Loop-y het volgende:
Ik voorzie een massale uitstroom van de SP naar de PvdA, waardoor de VVD gaat winnen
Nee hoor, ik vond Samsom echt niet zo bijzonder als de mensen hierquote:Op zondag 26 augustus 2012 22:40 schreef FTWO het volgende:
[..]
Dat zou je vantevoren ook gezegd hebben...
Probleemwijken?quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:40 schreef eriksd het volgende:
Wacht maar tot ik debatten ga doen. Dan volgen er legio verwijzingen naar fok!, illustere topics en natuurlijk kreten als "het is de schuld van de rabobank".
Misschien neem ik wel bordjes mee met plaatjes van die SBS-pauperserie waarvan ik naam kwijt ben.
quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:39 schreef Loop-y het volgende:
Ik voorzie een massale uitstroom van de SP naar de PvdA, waardoor de VVD gaat winnen
Probleemwijken of Sterren springen op zaterdag?quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:40 schreef eriksd het volgende:
Wacht maar tot ik debatten ga doen. Dan volgen er legio verwijzingen naar fok!, illustere topics en natuurlijk kreten als "het is de schuld van de rabobank".
Misschien neem ik wel bordjes mee met plaatjes van die SBS-pauperserie waarvan ik naam kwijt ben.
Je hebt echt niet objectief gekeken he?? Dit is je eigen mening.. Samsom (nota bene!!) wint echt niet zomaar ALLE tussenstanden.. dat had NIEMAND verwacht (wel gehooptquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |