Rutte kon echt niet tippen aan Samsom. Ok, Roemer en die fascist waren behoorlijk slecht dus Rutte wmb op de tweede plaats.quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:39 schreef robin007bond het volgende:
[..]
1. Rutte
2. Samson
3. Wilders
4. Roemer
Ad populum.quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, Samsom was écht beter... Hij won ook niet voor niks ALLE tussenpeilingen..
Nee hoor je hebt ongelijk.quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:43 schreef remlof het volgende:
[..]
Rutte kon echt niet tippen aan Samsom. Ok, Roemer en die fascist waren behoorlijk slecht dus Rutte wmb op de tweede plaats.
1. Samsom
2. Rutte
3. Roemer
4. Wilders
Wilders blijf ik slechter vinden van Roemer en Roemer deed het al niet goedquote:Op zondag 26 augustus 2012 22:43 schreef remlof het volgende:
[..]
Rutte kon echt niet tippen aan Samsom. Ok, Roemer en die fascist waren behoorlijk slecht dus Rutte wmb op de tweede plaats.
1. Samsom
2. Rutte
3. Roemer
4. Wilders
Kom op zeg.. Ook JIJ had dit van tevoren niet verwachtquote:
Ik heb liever die corpsbal van Rick Nieman eerlijk gezegd. Wester is totaal niet objectief.quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:43 schreef June. het volgende:
Frits Wester die het debat evenwichtig leidde, my ass
wilders een fascist noemen, waarom hebben ze van jou een mod gemaaktquote:Op zondag 26 augustus 2012 22:43 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik wilde net zeggen, die Martijn snapt er weer de ballen vanquote:Op zondag 26 augustus 2012 22:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
"Eerlijk verhaal' is zovaak getweet omdat samsom echt constant 'eerlijk verhaal' zegt
Hij heeft gelijk.. Enige waar over te twisten valt is wie op 3 of 4 moeten..quote:
quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:40 schreef eriksd het volgende:
Wacht maar tot ik debatten ga doen. Dan volgen er legio verwijzingen naar fok!, illustere topics en natuurlijk kreten als "het is de schuld van de rabobank".
Misschien neem ik wel bordjes mee met plaatjes van die SBS-pauperserie waarvan ik naam kwijt ben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |