Gewoon heel erg zwak bedoel je.quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:51 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat was idd ERG duidelijk..
Desalniettemin was Roemer écht niet sterk..
De enigen die door mensen heenpraatten waren Rutte en Wildersquote:Op zondag 26 augustus 2012 22:49 schreef VeniVidiViciV het volgende:
[..]
Door mensen heen praten en door alles (zorg etc.) met de massa-immigratie en Europa te linken?
Roemer was dan ook echt niet goedquote:Op zondag 26 augustus 2012 22:50 schreef Elfletterig het volgende:
De commentators zijn bijna unaniem vol lof over Samsom. Marco Pastors wijst Rutte terecht, omdat hij punten uit zijn eigen verkiezingsprogramma glashard ontkende in het één-op-één-debat met Roemer. "Als je een echte vent bent, zeg je dat het klopt en leg je daarna uit waarom."
Geweldige foto: Rutte drinkt direct uit het flesje, Roemer gebruikt keurig een rietje.quote:
Roemer toonde zich onderdanig. Totaal geen Führer.quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:51 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
De anderen hebben er een sport van te maken om zijn trucje in kracht te verminderenquote:Op zondag 26 augustus 2012 22:50 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Probleem met Wilders vanavond was dat hij eigenlijk alleen maar liep te schreeuwen en totaal niet debatteerde. Dat deed hij in het verleden vele malen beter. Goed, hij trok het tot in het ridicule, maar deed dat met een bepaalde flair en stijl.
Dat is de reden voor mij dat hij de slechtste was vandaag.
Er was ook niemand die hem uitdaagde, hij debatteerde wel althans probeerde maar werd vaak afgekapt. Maar klopt andere verkiezingsdebatten was ie beter en zat ook in een andere rol.quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:50 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Probleem met Wilders vanavond was dat hij eigenlijk alleen maar liep te schreeuwen en totaal niet debatteerde. Dat deed hij in het verleden vele malen beter. Goed, hij trok het tot in het ridicule, maar deed dat met een bepaalde flair en stijl.
Dat is de reden voor mij dat hij de slechtste was vandaag.
Heeft twitter al gereageerd?quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:51 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Geweldige foto: Rutte drinkt direct uit het flesje, Roemer gebruikt keurig een rietje.
Je zou het precies andersom verwachten....
En ook over dat van anderen, hij haalde verschillende malen punten uit partijprogramma's die gewoon niet klopten.quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:51 schreef pberends het volgende:
Rutte liegt gewoon over het VVD-zorgprogramma![]()
.
Weglachpremier.
Ach snoetje, zo jong en dan al steunkousenquote:
quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:52 schreef TweeGrolsch het volgende:
Oh jeej. Roemer werd niet met fluwelen handschoenen behandeld![]()
![]()
Die gemene meneer Wester verpeste het voor onze fantastische Emile
![]()
![]()
![]()
De extremisten van de SP weer door de bocht. Kritische noten bij de Grote Leider zijn VERBOTEN !!!
quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:52 schreef TweeGrolsch het volgende:
Oh jeej. Roemer werd niet met fluwelen handschoenen behandeld![]()
![]()
Die gemene meneer Wester verpeste het voor onze fantastische Emile
![]()
![]()
![]()
De extremisten van de SP weer door de bocht. Kritische noten bij de Grote Leider zijn VERBOTEN !!!
Ik had ook een voorkeur voor Samsom. En mijn stem op de PvdA staat allang niet meer ter discussie. Maar ik vond Samsom ook oprecht de beste. Zoals ik ook Roemer, voor wie ik veel sympathie heb, oprecht de slechtse vond. En Rutte, wiens beleid ik verafschuw, toch de op één na beste.quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:49 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ja dat heb je al 50 keer gezegd of mee ingestemd en dat vond je al ruim voor het debat, tijdens het debat, na het debat en wellicht ook voor, tijdens en na de verkiezingen. Dus ja...
Je gaat het vast niet geloven, maar ik ben vrij eerlijkquote:Op zondag 26 augustus 2012 22:49 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ja dat heb je al 50 keer gezegd of mee ingestemd en dat vond je al ruim voor het debat, tijdens het debat, na het debat en wellicht ook voor, tijdens en na de verkiezingen. Dus ja...
Dat is wel waar. Ik heb hem beter gezien.quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:51 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je eiste zoveel van mij.quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ach snoetje, zo jong en dan al steunkousen![]()
Hij werd vaak afgekapt omdat hij constant door anderen heen aan het schreeuwen was. Dat is niet debatteren.quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:52 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Er was ook niemand die hem uitdaagde, hij debatteerde wel althans probeerde maar werd vaak afgekapt. Maar klopt andere verkiezingsdebatten was ie beter en zat ook in een andere rol.
o?quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:51 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
De anderen hebben er een sport van te maken om zijn trucje in kracht te verminderen
Eensquote:Op zondag 26 augustus 2012 22:51 schreef pberends het volgende:
Rutte liegt gewoon over het VVD-zorgprogramma![]()
.
Weglachpremier.
Het is maar dat de PVV-supporters het weten.twitter:MHernandezKH twitterde op zondag 26-08-2012 om 21:47:57Wilders liegt: heeft in fractievergadering gemeld dat hij hypotheekrenteaftrek als eerste had opgegeven tijdens Catshuis #watkiestnl reageer retweet
En anderen moeten er natuurlijk gewoon doorheen kunnen prikken.quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:53 schreef waht het volgende:
Overigens mag je gewoon liegen tijdens een debat. Sla de regels er maar op na.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |