SPOILER: seizoen 12/13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Seizoen 11/12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: Het volledige speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Omdat hij hoopte dat Groningen zou winnen?quote:Op zondag 26 augustus 2012 18:22 schreef Brabiliaan het volgende:
[..]
Nee, gewoon doorgaan met afgaan als een gieter![]()
hooptequote:Op zondag 26 augustus 2012 18:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Omdat hij hoopte dat Groningen zou winnen?
Echt hoe voorspelbaar weer dat je het ook nog gaat beschermen.![]()
Ik ben ook nooit eens positief over PSVquote:Op zondag 26 augustus 2012 18:23 schreef Littlerabbit het volgende:
Waarom altijd die PSV haat TTen GGMM doet er gewoon lekker aan mee
![]()
![]()
G E N I A A Lquote:Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
Ach, Zo heeft Davy ook zijn lolletje. Ajacied422 terugpakken op posts uit het verleden, mij heb je er niet mee.![]()
Deze klopt toch?quote:
Als net v Bommel geel pakt en jij als een randdebiel op 70 meter van je goal af een domme gele kaart pakt dan ben je gewoon een mongool.. Als je dit niet snapt is je moeder een dikke hoer.![]()
Posts uit de toekomst is wat lastiger.quote:Op zondag 26 augustus 2012 18:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Ach, Zo heeft Davy ook zijn lolletje. Ajacied422 terugpakken op posts uit het verleden, mij heb je er niet mee.![]()
quote:Op zondag 26 augustus 2012 18:23 schreef Littlerabbit het volgende:
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
Neehoor. Kijk maar.quote:Op zondag 26 augustus 2012 18:24 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Posts uit de toekomst is wat lastiger.quote:![]()
Advocaat zei al dat ze in uitwedstrijden op counter gingen spelen.quote:Op zondag 26 augustus 2012 18:25 schreef j0rdiiii het volgende:
'Countervoetbal is saai.'
Verander dan."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Dan kan het nog wel saai zijnquote:Op zondag 26 augustus 2012 18:26 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Advocaat zei al dat ze in uitwedstrijden op counter gingen spelen.
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r![]()
Nou, dat is mooi voor Advocaat.quote:Op zondag 26 augustus 2012 18:26 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Advocaat zei al dat ze in uitwedstrijden op counter gingen spelen.![]()
Valt idd nogal op. Ik dacht ook meteen 'wat nou "hoopte"??'. Die Ajacied422 is echt niet van deze wereldquote:Op zondag 26 augustus 2012 18:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
hoopte
Echt hoe voorspelbaar weer dat je het ook nog gaat beschermen.![]()
![]()
quote:Op zondag 26 augustus 2012 18:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Mwha, ik zou nooit een opening boven mijn zin laten.
ik wel.![]()
Achja wat doe je er tegen.quote:Op zondag 26 augustus 2012 18:27 schreef Brabiliaan het volgende:
[..]
Valt idd nogal op. Ik dacht ook meteen 'wat nou "hoopte"??'. Die Ajacied422 is echt niet van deze wereld![]()
Hij is 14 joh. Dat je je er druk om maakt is gewoon zielig.quote:Op zondag 26 augustus 2012 18:27 schreef Brabiliaan het volgende:
[..]
Valt idd nogal op. Ik dacht ook meteen 'wat nou "hoopte"??'. Die Ajacied422 is echt niet van deze wereld![]()
Jij maakt er druk om. Als iemand iets tegen hem zegt wordt je meteen woestquote:Op zondag 26 augustus 2012 18:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij is 14 joh. Dat je je er druk om maakt is gewoon zielig.![]()
![]()
Davy is nog zieliger dat hij mensen gaat terugpakken op posts uit het verleden.quote:Op zondag 26 augustus 2012 18:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij is 14 joh. Dat je je er druk om maakt is gewoon zielig.![]()
Ik ben niet kwaad joh, nooit geweest ook.quote:Op zondag 26 augustus 2012 18:28 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Jij maakt er druk om. Als iemand iets tegen hem zegt wordt je meteen woest![]()
Het is zijn zoonquote:Op zondag 26 augustus 2012 18:28 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Jij maakt er druk om. Als iemand iets tegen hem zegt wordt je meteen woest![]()
![]()
Anders reageer je niet op die debiel, is niet zo moeilijk hoor.quote:Op zondag 26 augustus 2012 18:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Mensen, schenk davy geen aandacht met zijn zielige gelol op posts uit het verleden.![]()
Jou heeft hij er niet mee, maar voorlopig maak je jezelf er wel degelijk druk overquote:Op zondag 26 augustus 2012 18:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Davy is nog zieliger dat hij mensen gaat terugpakken op posts uit het verleden.![]()
![]()
CANT WE ALL JUST GET ALONG?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat dus. En nu maar ontopic, dit gaat nergens over.quote:Op zondag 26 augustus 2012 18:29 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Anders reageer je niet op die debiel, is niet zo moeilijk hoor.![]()
Ik laat hem alleen zien dat hij niet dom alles 15x moet herhalenquote:Op zondag 26 augustus 2012 18:29 schreef Brabiliaan het volgende:
[..]
Jou heeft hij er niet mee, maar voorlopig maak je jezelf er wel degelijk druk over![]()
![]()
Al moet ik wel toegeven dat Stijn wel net als Davy erg veel moeite heeft met zijn ongelijk toegeven.
Dit zeg ik verder niet om te stoken hoor![]()
![]()
Ik wil niet stoken maar als ik Stinho was dan ik dit echt niet gepikt.quote:Op zondag 26 augustus 2012 18:30 schreef Littlerabbit het volgende:
Al moet ik wel toegeven dat Stijn wel net als Davy erg veel moeite heeft met zijn ongelijk toegeven.
Dit zeg ik verder niet om te stoken hoor![]()
Je haalt 14 en 7 jarige door elkaar. Als je 14 bent, dan mag je wel tegen een reactie kunnen hoor.quote:Op zondag 26 augustus 2012 18:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij is 14 joh. Dat je je er druk om maakt is gewoon zielig.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
ik wil niet stoken, maar je spreekt Littlerabbit wel heel onbeschoft aan.quote:Op zondag 26 augustus 2012 18:31 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik wil niet stoken maar als ik Stinho was dan ik dit echt niet gepikt.![]()
Ooww Stinho, hoorde je wat LR zei over je moeder? Ik zou het echt niet pikken.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Davy zijn post is gewoon "de post van het jaar"
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
Kan hij ook toch? Dat is nooit m'n punt geweest.quote:Op zondag 26 augustus 2012 18:31 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Je haalt 14 en 7 jarige door elkaar. Als je 14 bent, dan mag je wel tegen een reactie kunnen hoor.![]()
Nee hoor, dat is: Callie snel, er is een feyenoord reportage op nl1!! al van Stinhoquote:Op zondag 26 augustus 2012 18:31 schreef RubenSosa het volgende:
Davy zijn post is gewoon "de post van het jaar"Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
quote:Op zondag 26 augustus 2012 18:32 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee hoor, dat is: Callie snel, er is een feyenoord reportage op nl1!! al van Stinho![]()
![]()
Stijn zou dat geweldig vinden man, een Fok!kende stiefvader.quote:Op zondag 26 augustus 2012 18:31 schreef Caland het volgende:
Ooww Stinho, hoorde je wat LR zei over je moeder? Ik zou het echt niet pikken.![]()
![]()
En weer over voetbal damesOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik had toch gelijk dat GGMM een hater isquote:Op zondag 26 augustus 2012 18:23 schreef Littlerabbit het volgende:
![]()
Edit valt mee dacht dat het een oudere post was.quote:Op zondag 26 augustus 2012 20:23 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik had toch gelijk dat GGMM een hater is![]()
Nee, stond toevallig op pagina1 en viel me op..quote:Op zondag 26 augustus 2012 20:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij leest alle live topics terug?![]()
Een ninja edit was het niet maar had toch verwacht op tijd te zijnquote:Op zondag 26 augustus 2012 20:26 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nee, stond toevallig op pagina1 en viel me op..![]()
![]()
Ik haat niks, ik ben heel vredelievend.quote:Op zondag 26 augustus 2012 20:23 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik had toch gelijk dat GGMM een hater is![]()
quote:Op zondag 26 augustus 2012 20:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Een ninja edit was het niet maar had toch verwacht op tijd te zijn![]()
![]()
Waarom speelt Groningen niet in het wit?Geen mobiele telefoon en nog nooit ge-sms't.
Heerlijk tegen de stroom in![]()
Groningen begint weer eens dramatischPremier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]![]()
Ist nog wat?[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Nee maar Groningen heeft de eerste overwinning te pakkenPremier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]![]()
Dat dit kan in Nederland.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
en zo herhaling VI kijken zonder reclamequote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:55 schreef Dos37 het volgende:
Groningen heeft de eerste overwinning te pakken♔ KoningenUitGroningen ♔![]()
en terecht ook nogquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:55 schreef Dos37 het volgende:
Nee maar Groningen heeft de eerste overwinning te pakken
/-=]
|o-0
~~~`![]()
Malki, goede speler.quote:Op zaterdag 1 september 2012 19:26 schreef Ajacied422 het volgende:
1-0 voor Roda tegen Willem II. Zwaar onterechtOp woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D![]()
Mooi dan scoor ik na 3 wedstrijden eindelijk mijn eerste punt deze managerweekquote:(Sorry dat ik jullie ermee verveel maar ik vind mijzelf gewoon erg interessant)
![]()
niet erg hoor.quote:Op zaterdag 1 september 2012 19:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mooi dan scoor ik na 3 wedstrijden eindelijk mijn eerste punt deze managerweek(Sorry dat ik jullie ermee verveel maar ik vind mijzelf gewoon erg interessant)
![]()
ik heb er 4 van rkcquote:Op zaterdag 1 september 2012 19:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En onterecht ik bedenk mij net dat ik 3 RKC spelers heb![]()
Ik heb Zoet en Sneijder. En Malkiquote:
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D![]()
Braber ook toch? maar genoeg hieroverquote:Op zaterdag 1 september 2012 19:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ik zoet, martina, sneijder, chevalierIk ga de tv ook eens aanzetten en mijn Premier League stream afzetten.
![]()
neequote:Op zaterdag 1 september 2012 19:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Braber ook toch? maar genoeg hieroverIk ga de tv ook eens aanzetten en mijn Premier League stream afzetten.
![]()
Gelukkig zie jij er geweldig uit.quote:Op zaterdag 1 september 2012 20:05 schreef Littlerabbit het volgende:
Wat is Duits toch angstaanjagend lelijk.![]()
Bedankt al vind ik ook dit angstaanjagend, stalk je mij vaker?quote:Op zaterdag 1 september 2012 20:09 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Gelukkig zie jij er geweldig uit.![]()
Ja. Ik sta nu voor je raam.quote:Op zaterdag 1 september 2012 20:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bedankt al vind ik ook dit angstaanjagend, stalk je mij vaker?![]()
Kijk dan City-QPR. Spannendquote:Op zaterdag 1 september 2012 20:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ok prima. Ik zap wel als je het niet erg vindt, dode boel in Waalwijk.![]()
Zal ik morgen ook even komen? Kunnen we gezellig naar PSV kijken.quote:Op zaterdag 1 september 2012 20:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ok prima. Ik zap wel als je het niet erg vindt, dode boel in Waalwijk.![]()
Is niet zo gezellig als je PSV ziet verliezen en vervolgens Ajax ziet winnen met 0-7.quote:Op zaterdag 1 september 2012 20:15 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Zal ik morgen ook even komen? Kunnen we gezellig naar PSV kijken.AFCA
Qui audet adipiscitur![]()
Wie gaat er morgen naar PSV kijken als Liverpool - Arsenal ook isquote:Op zaterdag 1 september 2012 20:15 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Zal ik morgen ook even komen? Kunnen we gezellig naar PSV kijken.![]()
![]()
Oh, kan je ook even de doelpuntenmakers zeggen en in welke minuut ze scoren. Bedankt.quote:Op zaterdag 1 september 2012 20:15 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Is niet zo gezellig als je PSV ziet verliezen en vervolgens Ajax ziet winnen met 0-7.![]()
Ik. En jij ook.quote:Op zaterdag 1 september 2012 20:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wie gaat er morgen naar PSV kijken als Liverpool - Arsenal ook is![]()
Nee joh. Ook als AZ kans had, had ik niet gekeken.quote:Op zaterdag 1 september 2012 20:17 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Oh, omdat je weet dat PSV gaat winnen. Anders had je wel gekeken natuurlijk.![]()
Het is een Belg héquote:Op zaterdag 1 september 2012 20:18 schreef Littlerabbit het volgende:
Zwak gekeept van Meul, leren ze het nou nooit bij willem II![]()
Kans hebben ze altijd.quote:Op zaterdag 1 september 2012 20:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee joh. Ook als AZ kans had, had ik niet gekeken.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hopelijk welquote:Op zaterdag 1 september 2012 20:21 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Gaan ze eindelijk eens normaal voetballen na die wanvertoningen tegen Ajax en Twente?![]()
![]()
Tsja, het is dat er in het buitenland niets beters is. Alleen Bologna - Milan. Ga ik wel kijken als de rest qua niveau naar het dieptepunt daalt.quote:Op zaterdag 1 september 2012 20:22 schreef tompsv18 het volgende:
Wat een saaie kut wedstrijden eigenlijk vanavond![]()
En morgen kan je weer bijna niet kiezen door alle wedstrijden.quote:Op zaterdag 1 september 2012 20:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tsja, het is dat er in het buitenland niets beters is. Alleen Bologna - Milan. Ga ik wel kijken als de rest qua niveau naar het dieptepunt daalt.![]()
Jozefzoon maakt 1-1 voor WollukAl mot ik kruupe op blote voeten gaan, ik wil nog een keer de Sint Stevens heuren slaan!
Forza Eniesee!![]()
Kutbondenquote:Op zaterdag 1 september 2012 20:24 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
En morgen kan je weer bijna niet kiezen door alle wedstrijden.![]()
Deal with itquote:Op zaterdag 1 september 2012 20:25 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Wat een kut goal weer. Zo maakt RKC die wel vaker![]()
Alsof RKC dit jaren volhoudt. Over 2 weken gaan ze onderuit in Amsterdamquote:Op zaterdag 1 september 2012 20:27 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Van mij niet. Kan PSV ze morgen voorbij op de ranglijst.![]()
Boeie. Zo snel mogelijk zo hoog mogelijk staanquote:Op zaterdag 1 september 2012 20:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alsof RKC dit jaren volhoudt. Over 2 weken gaan ze onderuit in Amsterdam![]()
![]()
kan je lang wachtenquote:Op zaterdag 1 september 2012 20:28 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Boeie. Zo snel mogelijk zo hoog mogelijk staan![]()
![]()
Oh mooi, voorzetje bij RKC kwam van Sneijder, punten
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
quote:Op zaterdag 1 september 2012 20:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Oh mooi, voorzetje bij RKC kwam van Sneijder, punten![]()
![]()
![]()
![]()
Nee hoor, ze kunnen best aardig voetballen, maar doen het 2 keer per jaar, ok dit jaar 3quote:Op zaterdag 1 september 2012 20:53 schreef debeterebob het volgende:
Utrecht is echt alweer slechter dan vorig jaar.
Leuk man, Utrechtfan zijn.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Zometeen allemaal Paultje weer uitlachen
Ajax uit en thuis en wat nog meer? Ado thuis of zo?quote:Op zaterdag 1 september 2012 20:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee hoor, ze kunnen best aardig voetballen, maar doen het 2 keer per jaar, ok dit jaar 3.
Leuk man, Utrechtfan zijn.
![]()
Ajax in de bekerquote:Op zaterdag 1 september 2012 20:55 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ajax uit en thuis en wat nog meer? Ado thuis of zo?.
Get woke, go broke!![]()
Ik vond vandaag geen enkele eredivisiewedstrijd de moeite van mijn tijd waard. Ik had kunnen leren breien, en dat was nuttiger geweest dan X tegen Z kijken, maar ik heb het niet gedaan.
Als blikken blikken konden doden...![]()
Heracles - RKC is wel een leuk affiche als je een open wedstrijd wilquote:Op zaterdag 1 september 2012 20:56 schreef Rubberen_Robin het volgende:
Ik vond vandaag geen enkele eredivisiewedstrijd de moeite van mijn tijd waard. Ik had kunnen leren breien, en dat was nuttiger geweest dan X tegen Z kijken, maar ik heb het niet gedaan.![]()
![]()
Samen met heerenveen denk ikquote:. als ze MvB aanhouden
.
Get woke, go broke!![]()
RKC speelt inderdaad leuk, maar ik wil ze nu tegen een écht topper aan werk zien. ( *PSV*quote:Op zaterdag 1 september 2012 20:57 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Heracles - RKC is wel een leuk affiche als je een open wedstrijd wil)
Als blikken blikken konden doden...![]()
2 rode kaarten Zwolle, gaat lekker
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Ik heb dit nu ook opgezet, ik wil een 0-10 zien
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
Nuytink nog even doelpuntje meepikken voor de puntjes.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Grootste uitoverwinning NEC is 0-5 tegen Telstar in 1977, dat moeten ze kunnen verbeteren
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
Nuytink is naar Anderlecht, dus die gaat geen punten voor je pakken.quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:07 schreef Fok-it het volgende:
Nuytink nog even doelpuntje meepikken voor de puntjes.![]()
Groningen en Heerenveen volgen zo langzamerhand. Er blijft een top-6 van de traditionele top-3 plus Vitess, AZ en Twente over. Daar achter heeft iedereen de boot gemist.quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:09 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Leuk man, degradatie voetbal van FC UtregAls blikken blikken konden doden...![]()
Oh die transfer dus blijkbaar gemistquote:Op zaterdag 1 september 2012 21:09 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Nuytink is naar Anderlecht, dus die gaat geen punten voor je pakken.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Linkje?quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:52 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Iedereen kijkt Sterren Springen![]()
Eredivisie Live, komop "voetbal verstand" ? Really?
Zeker weer een stagiar de reclameborden laten maken?A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Echt hequote:Op zaterdag 1 september 2012 22:03 schreef HeatWave het volgende:
Eredivisie Live, komop "voetbal verstand" ? Really?
Zeker weer een stagiar de reclameborden laten maken?Dit soort fouten zie je echt overal. Je zou toch denken dat er mensen naar kijken of zo
![]()
![]()
Och gottegot, 1-1 in Breda
Beetje matige wedstrijden vandaag.
Heeft natuurlijk te maken met EL voetbal, de grote clubs spelen allemaal op zondag. Morgen wordt wel een mooie dag, puntverlies voor de achtervolgers![]()
![]()
Zo, samenvattingen kijken.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Verschrikkelijke speelronde zeg. Enkel de zondag heeft leuke wedstrijden, al is het nog altijd beter dan een interlandweek uiteraard![]()
![]()
Is het pech dat die bal op de paal ging?![]()
![]()
...:
Vrijdagquote:Op zaterdag 1 september 2012 22:48 schreef Littlerabbit het volgende:
Verschrikkelijke speelronde zeg. Enkel de zondag heeft leuke wedstrijden, al is het nog altijd beter dan een interlandweek uiteraard![]()
![]()
Schalk denkt dat hij de CL-finale heeft beslist
Vitesse - Feyenoord
PSV - AZ
FC Twente - VVV Venlo
SC Heerenveen - Ajax[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Die wedstrijden van vandaag, mijn hemel wat een stelletje armoedzaaiers bij elkaarkun je net zo goed naar JJK tegen VPS kijken
"You can call me Susan if it makes you happy"![]()
Zo super ziet het er niet uit, PSV-AZ is wel een interessante pot en Vitesse-Feyenoord misschien, Twente en Ajax gaan makkelijk winnen vandaagquote:![]()
er is meer dan alleen NLquote:Op zondag 2 september 2012 08:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zo super ziet het er niet uit, PSV-AZ is wel een interessante pot en Vitesse-Feyenoord misschien, Twente en Ajax gaan makkelijk winnen vandaag![]()
![]()
Barcelona - Valencia?Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.![]()
Lastig om je wedstrijden uit te kiezen om te kijken vandaag![]()
12.30: Vitesse-Feyenoord
14:30: PSV-AZ of Liverpool-Arsenal
16:30: Heerenveen-Ajax
21:30: Barcelona-Valencia'
En dan heb je tussendoor nog United,Bayern, Juventus, Inter,Real en PSG om te kijken
Nee hoor. Feyenoord, AZ en Heerenveenquote:Op zondag 2 september 2012 11:04 schreef Fok-it het volgende:
En dan heb je tussendoor nog United,Bayern, Juventus, Inter,Real en PSG om te kijken![]()
![]()
Buitenlands voetbal is vaak wel leuker. en ik heb veel teams nog niet live zien spelen waar ik benieuwd naar benquote:Op zondag 2 september 2012 11:08 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Nee hoor. Feyenoord, AZ en Heerenveen
Da's dan jouw probleemquote:Op zondag 2 september 2012 11:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Buitenlands voetbal is vaak wel leuker. en ik heb veel teams nog niet live zien spelen waar ik benieuwd naar benIk kijk enkel de eredivisie
. Geen interesse in buitenlands voetbal.
![]()
Guyon Fernandez maar blijven gebruiken, wat ziet Koeman toch in die dwaas :s“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
14u30 Club Brugge - Standardquote:Op zondag 2 september 2012 11:04 schreef Fok-it het volgende:
En dan heb je tussendoor nog United,Bayern, Juventus, Inter,Real en PSG om te kijken
18u00 Anderlecht - Genk
niet vergeten"BeNeLiga moet er komen, wie dat niet ziet is idioot"![]()
Belgisch voetbal is dramatischquote:Op zondag 2 september 2012 11:54 schreef bojan het volgende:
[..]
14u30 Club Brugge - Standard
18u00 Anderlecht - Genk
niet vergeten“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Klopt, maar juist die 4 clubs kunnen hele leuke wedstrijden opleveren.quote:Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
wie moet ie er anders neerzetten? pelle mag nog nie spelen, net als verhoek. Anass is gewoon nog te jong om gelijk een hele match te spelen.quote:Op zondag 2 september 2012 11:49 schreef Fok-it het volgende:
Guyon Fernandez maar blijven gebruiken, wat ziet Koeman toch in die dwaas :sIndien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
gelijk? hij speelde verleden jaar ook al heel wat minuten, en met Cisse en Schaken voorin spelen en een extra middenvelder gebruiken kan ook nog.quote:Op zondag 2 september 2012 12:09 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
wie moet ie er anders neerzetten? pelle mag nog nie spelen, net als verhoek. Anass is gewoon nog te jong om gelijk een hele match te spelen.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Daarom dat alle buitenlandse clubs onze spelers komen halen en de meeste daarvan ook in het buitenland doorbrekenquote:
Laatste 3 jaar: Defour (Porto), Witsel (Benfica), Fellaini (Everton), Courtois (Chelsea), De Bruyne (Chelsea), Lukaku (Chelsea), Carcela (Anzhi), Boussoufa (Anzhi), Perisic (Dortmund), Vadis (Everton), Benteke (Aston Villa) en dan vergeet ik er ik heus nog enkele
Enkele jaren geleden waren de betere spelers in België nog haalbaar voor topclubs in Nederland, deze tijd is nu toch al een tijdje gepasseerd.
"BeNeLiga moet er komen, wie dat niet ziet is idioot"![]()
Nee, het is andersom. Doordat alle goede spelers worden weggekocht, is het Belgische voetbal dramatisch. Hetzelfde geldt voor het Nederlandse voetbal.quote:Op zondag 2 september 2012 12:11 schreef bojan het volgende:
[..]
Daarom dat alle buitenlandse clubs onze spelers komen halen en de meeste daarvan ook in het buitenland doorbreken
Laatste 3 jaar: Defour (Porto), Witsel (Benfica), Fellaini (Everton), Courtois (Chelsea), De Bruyne (Chelsea), Lukaku (Chelsea), Carcela (Anzhi), Boussoufa (Anzhi), Perisic (Dortmund), Vadis (Everton), Benteke (Aston Villa) en dan vergeet ik er ik heus nog enkele
Enkele jaren geleden waren de betere spelers in België nog haalbaar voor topclubs in Nederland, deze tijd is nu toch al een tijdje gepasseerd.![]()
Inderdaad. wat een domme opmerking zegHet nederlands voetbal is ook kut vergeleken met Engeland en Spanje, maar kijk hoeveel goeie spelers er in het buitenland rondlopen, nu dan wel wat minder in vergelijking met een paar jaar terug maar oke.
En de site van EL ligt er weer eens uit bij mij![]()
Merab heeft geld genoegquote:Op zondag 2 september 2012 12:28 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Vitesse heeft geen shirtsponsor meer nodig?
![]()
weer voor de 0-4 net als vorig jaar
Vitesse shirt met een AK-47 afbeelding kwam niet door de keuring heen.quote:Op zondag 2 september 2012 12:28 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Vitesse heeft geen shirtsponsor meer nodig?
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Pelle.quote:Op zondag 2 september 2012 12:32 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Blijft sneu die Rotterdamse voorhoede. Gelukkig is Pelle gehaald om hem te versterkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zoals altijd. Hadden op Nieuw-Monnikenhuize moeten blijvenquote:Op zondag 2 september 2012 12:33 schreef tompsv18 het volgende:
Het is weer lekker druk in dat stadion![]()
quote:Op zondag 2 september 2012 12:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Pelle.Pelle gaat shinen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hoe weet jij dat nou? Je bent van hetzelfde geboortejaar als de Gelredome.quote:Op zondag 2 september 2012 12:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zoals altijd. Hadden op Nieuw-Monnikenhuize moeten blijven![]()
Ik lees ook wel eens dingen van vroeger.quote:Op zondag 2 september 2012 12:36 schreef Bonkers. het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat nou? Je bent van hetzelfde geboortejaar als de Gelredome.![]()
![]()
Ajacied422 is ondanks zijn jonge leeftijd van alle zaken het best op de hoogte, hij weet alles, wat een geweldenaarquote:Op zondag 2 september 2012 12:36 schreef Bonkers. het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat nou? Je bent van hetzelfde geboortejaar als de Gelredome.![]()
quote:Op zondag 2 september 2012 12:37 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ajacied422 is ondanks zijn jonge leeftijd van alle zaken het best op de hoogte, hij weet alles, wat een geweldenaar
Doet me denken aan de aankoop van Charisteas. Zelfde late moment en zelfde type spelerquote:Op zondag 2 september 2012 12:32 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Blijft sneu die Rotterdamse voorhoede. Gelukkig is Pelle gehaald om hem te versterken![]()
![]()
Stiekem ben je Vitesse-supporter.quote:Op zondag 2 september 2012 12:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik lees ook wel eens dingen van vroeger.
Daarom ook je voorliefde voor Fredje Rutten.![]()
Koekoek?quote:Op zondag 2 september 2012 12:37 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ajacied422 is ondanks zijn jonge leeftijd van alle zaken het best op de hoogte, hij weet alles, wat een geweldenaar![]()
Theo`ke heeft nog geen bal gehad.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Vergeet de transfervrije keuze voor van Burgerking niet.quote:Op zondag 2 september 2012 12:38 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Doet me denken aan de aankoop van Charisteas. Zelfde late moment en zelfde type speler![]()
Gelukkig heeft Ajax niet genoeg flops binnengehaaldquote:Op zondag 2 september 2012 12:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vergeet de transfervrije keuze voor van Burgerking niet.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Feyenoord heeft er gewoon patent opquote:Op zondag 2 september 2012 12:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vergeet de transfervrije keuze voor van Burgerking niet.![]()
![]()
![]()
Gaat Mickey niet transfervrij weg straksquote:Op zondag 2 september 2012 12:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gelukkig heeft Ajax niet genoeg flops binnengehaald![]()
![]()
Waarom altijd weer andere clubs er bij betrekken. We hebben het nu over Feyenoord.quote:Op zondag 2 september 2012 12:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gelukkig heeft Ajax niet genoeg flops binnengehaald![]()
Misschien willen de Russen hem nog hebben. Alleen moet Mickey er niet mee fucken.quote:Op zondag 2 september 2012 12:40 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Gaat Mickey niet transfervrij weg straks![]()
Als zen haartjes maar goed zitten.quote:Op zondag 2 september 2012 12:41 schreef Bonkers. het volgende:
Pelle doet gewoon weer een omhaaltje tegen Ajax ditdatalles.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Die aanname weerIk ben er nog steeds niet over uit of Sissy of Fernandez een slechtere balcontrole heeft
![]()
Theo ziet dubbel“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Daarom. Pelle.quote:Op zondag 2 september 2012 12:42 schreef Littlerabbit het volgende:
Die aanname weerIk ben er nog steeds niet over uit of Sissy of Fernandez een slechtere balcontrole heeft
![]()
![]()
Ze zijn beide afgestudeerd aan de Babel-school van aannamesquote:Op zondag 2 september 2012 12:42 schreef Littlerabbit het volgende:
![]()
![]()
3 jaar, daarna lekker pilsjes drinken en training geven aan de kleintjes van Vitesquote:Op zondag 2 september 2012 12:46 schreef tompsv18 het volgende:
Voor hoelang heeft Theo eigenlijk getekend bij Vitesse?![]()
Dat was een pingel.If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!![]()
3 jaarquote:Op zondag 2 september 2012 12:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
3 jaar, daarna lekker pilsjes drinken en training geven aan de kleintjes van Vites![]()
Gaat een flop worden.![]()
Sissy, duidelijk. Fernandez doet het redelijkquote:Op zondag 2 september 2012 12:42 schreef Littlerabbit het volgende:
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!![]()
Die worden ons sowieso al lekker gegund dit seizoen.quote:“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Ze wachten nog op Gazprom.quote:Op zondag 2 september 2012 12:47 schreef Dekatria het volgende:
Waarom heb Vitesse geen shirtsponsor?![]()
Maar Sissy heeft last van zijn teenquote:Op zondag 2 september 2012 12:48 schreef Muto het volgende:
[..]
Sissy, duidelijk. Fernandez doet het redelijkHij kan er niks aan doen
![]()
![]()
Zichzelf laten afkeuren.quote:Op zondag 2 september 2012 12:49 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Maar Sissy heeft last van zijn teenHij kan er niks aan doen
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
HET ZIJN DE SCHOENEN!1!1!quote:Op zondag 2 september 2012 12:49 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Maar Sissy heeft last van zijn teenHij kan er niks aan doen
![]()
Ik vond hem doorgebroken eigenlijk.If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
wordt scheidsrechterquote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Immers is in de 16 nog niet doorgebrokenquote:
Ik weet het niet hoor maar ik word altijd zo depri als ik naar wedstrijden in de Gelredome kijk. Ik blijf het een naar stadion vinden.![]()
100 decibelquote:Op zondag 2 september 2012 12:50 schreef Stevenzenl het volgende:
Fredje maakt meer lawaai dan de hele Gelredome.![]()
![]()
Druk maken over een UIquote:Op zondag 2 september 2012 12:51 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Waarom negeer je alles over je UI? Je moet gewoon een Rutten UI hoor, heb je zelf gezegd.![]()
![]()
quote:Op zondag 2 september 2012 12:51 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Waarom negeer je alles over je UI? Je moet gewoon een Rutten UI hoor, heb je zelf gezegd.![]()
![]()
Het is een sporthal.quote:Op zondag 2 september 2012 12:51 schreef 75020 het volgende:
Ik weet het niet hoor maar ik word altijd zo depri als ik naar wedstrijden in de Gelredome kijk. Ik blijf het een naar stadion vinden.![]()
Toch raar dat een sporthal niet vol is voor een potje tegen feyenoordquote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Zaalvoetbal wordt niet gewaardeerd.quote:Op zondag 2 september 2012 12:52 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Toch raar dat een sporthal niet vol is voor een potje tegen feyenoord![]()
Dat verbaasde mij dus ook toen ik net de tv aanzettequote:Op zondag 2 september 2012 12:52 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Toch raar dat een sporthal niet vol is voor een potje tegen feyenoord![]()
Nicky Hofs
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Forum Opties Forumhop: Hop naar: