14u30 Club Brugge - Standardquote:Op zondag 2 september 2012 11:04 schreef Fok-it het volgende:
Lastig om je wedstrijden uit te kiezen om te kijken vandaag![]()
12.30: Vitesse-Feyenoord
14:30: PSV-AZ of Liverpool-Arsenal
16:30: Heerenveen-Ajax
21:30: Barcelona-Valencia'
En dan heb je tussendoor nog United,Bayern, Juventus, Inter,Real en PSG om te kijken
Belgisch voetbal is dramatischquote:Op zondag 2 september 2012 11:54 schreef bojan het volgende:
[..]
14u30 Club Brugge - Standard
18u00 Anderlecht - Genk
niet vergeten
Klopt, maar juist die 4 clubs kunnen hele leuke wedstrijden opleveren.quote:
wie moet ie er anders neerzetten? pelle mag nog nie spelen, net als verhoek. Anass is gewoon nog te jong om gelijk een hele match te spelen.quote:Op zondag 2 september 2012 11:49 schreef Fok-it het volgende:
Guyon Fernandez maar blijven gebruiken, wat ziet Koeman toch in die dwaas :s
gelijk? hij speelde verleden jaar ook al heel wat minuten, en met Cisse en Schaken voorin spelen en een extra middenvelder gebruiken kan ook nog.quote:Op zondag 2 september 2012 12:09 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
wie moet ie er anders neerzetten? pelle mag nog nie spelen, net als verhoek. Anass is gewoon nog te jong om gelijk een hele match te spelen.
Daarom dat alle buitenlandse clubs onze spelers komen halen en de meeste daarvan ook in het buitenland doorbrekenquote:
Nee, het is andersom. Doordat alle goede spelers worden weggekocht, is het Belgische voetbal dramatisch. Hetzelfde geldt voor het Nederlandse voetbal.quote:Op zondag 2 september 2012 12:11 schreef bojan het volgende:
[..]
Daarom dat alle buitenlandse clubs onze spelers komen halen en de meeste daarvan ook in het buitenland doorbreken
Laatste 3 jaar: Defour (Porto), Witsel (Benfica), Fellaini (Everton), Courtois (Chelsea), De Bruyne (Chelsea), Lukaku (Chelsea), Carcela (Anzhi), Boussoufa (Anzhi), Perisic (Dortmund), Vadis (Everton), Benteke (Aston Villa) en dan vergeet ik er ik heus nog enkele
Enkele jaren geleden waren de betere spelers in België nog haalbaar voor topclubs in Nederland, deze tijd is nu toch al een tijdje gepasseerd.
Merab heeft geld genoegquote:Op zondag 2 september 2012 12:28 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Vitesse heeft geen shirtsponsor meer nodig?
Vitesse shirt met een AK-47 afbeelding kwam niet door de keuring heen.quote:Op zondag 2 september 2012 12:28 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Vitesse heeft geen shirtsponsor meer nodig?
Pelle.quote:Op zondag 2 september 2012 12:32 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Blijft sneu die Rotterdamse voorhoede. Gelukkig is Pelle gehaald om hem te versterken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zoals altijd. Hadden op Nieuw-Monnikenhuize moeten blijvenquote:Op zondag 2 september 2012 12:33 schreef tompsv18 het volgende:
Het is weer lekker druk in dat stadion
quote:Op zondag 2 september 2012 12:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Pelle.Pelle gaat shinen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe weet jij dat nou? Je bent van hetzelfde geboortejaar als de Gelredome.quote:Op zondag 2 september 2012 12:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zoals altijd. Hadden op Nieuw-Monnikenhuize moeten blijven
Ik lees ook wel eens dingen van vroeger.quote:Op zondag 2 september 2012 12:36 schreef Bonkers. het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat nou? Je bent van hetzelfde geboortejaar als de Gelredome.
Ajacied422 is ondanks zijn jonge leeftijd van alle zaken het best op de hoogte, hij weet alles, wat een geweldenaarquote:Op zondag 2 september 2012 12:36 schreef Bonkers. het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat nou? Je bent van hetzelfde geboortejaar als de Gelredome.
quote:Op zondag 2 september 2012 12:37 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ajacied422 is ondanks zijn jonge leeftijd van alle zaken het best op de hoogte, hij weet alles, wat een geweldenaar
Doet me denken aan de aankoop van Charisteas. Zelfde late moment en zelfde type spelerquote:Op zondag 2 september 2012 12:32 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Blijft sneu die Rotterdamse voorhoede. Gelukkig is Pelle gehaald om hem te versterken
Stiekem ben je Vitesse-supporter.quote:Op zondag 2 september 2012 12:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik lees ook wel eens dingen van vroeger.
Koekoek?quote:Op zondag 2 september 2012 12:37 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ajacied422 is ondanks zijn jonge leeftijd van alle zaken het best op de hoogte, hij weet alles, wat een geweldenaar
Vergeet de transfervrije keuze voor van Burgerking niet.quote:Op zondag 2 september 2012 12:38 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Doet me denken aan de aankoop van Charisteas. Zelfde late moment en zelfde type speler
Gelukkig heeft Ajax niet genoeg flops binnengehaaldquote:Op zondag 2 september 2012 12:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vergeet de transfervrije keuze voor van Burgerking niet.
Feyenoord heeft er gewoon patent opquote:Op zondag 2 september 2012 12:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vergeet de transfervrije keuze voor van Burgerking niet.
Gaat Mickey niet transfervrij weg straksquote:Op zondag 2 september 2012 12:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gelukkig heeft Ajax niet genoeg flops binnengehaald
Waarom altijd weer andere clubs er bij betrekken. We hebben het nu over Feyenoord.quote:Op zondag 2 september 2012 12:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gelukkig heeft Ajax niet genoeg flops binnengehaald
Misschien willen de Russen hem nog hebben. Alleen moet Mickey er niet mee fucken.quote:Op zondag 2 september 2012 12:40 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Gaat Mickey niet transfervrij weg straks
Als zen haartjes maar goed zitten.quote:Op zondag 2 september 2012 12:41 schreef Bonkers. het volgende:
Pelle doet gewoon weer een omhaaltje tegen Ajax ditdatalles.
Daarom. Pelle.quote:Op zondag 2 september 2012 12:42 schreef Littlerabbit het volgende:
Die aanname weerIk ben er nog steeds niet over uit of Sissy of Fernandez een slechtere balcontrole heeft
Ze zijn beide afgestudeerd aan de Babel-school van aannamesquote:Op zondag 2 september 2012 12:42 schreef Littlerabbit het volgende:
Die aanname weerIk ben er nog steeds niet over uit of Sissy of Fernandez een slechtere balcontrole heeft
3 jaar, daarna lekker pilsjes drinken en training geven aan de kleintjes van Vitesquote:Op zondag 2 september 2012 12:46 schreef tompsv18 het volgende:
Voor hoelang heeft Theo eigenlijk getekend bij Vitesse?
3 jaarquote:Op zondag 2 september 2012 12:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
3 jaar, daarna lekker pilsjes drinken en training geven aan de kleintjes van Vites
Sissy, duidelijk. Fernandez doet het redelijkquote:Op zondag 2 september 2012 12:42 schreef Littlerabbit het volgende:
Die worden ons sowieso al lekker gegund dit seizoen.quote:
Ze wachten nog op Gazprom.quote:Op zondag 2 september 2012 12:47 schreef Dekatria het volgende:
Waarom heb Vitesse geen shirtsponsor?
Maar Sissy heeft last van zijn teenquote:Op zondag 2 september 2012 12:48 schreef Muto het volgende:
[..]
Sissy, duidelijk. Fernandez doet het redelijk
Zichzelf laten afkeuren.quote:Op zondag 2 september 2012 12:49 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Maar Sissy heeft last van zijn teenHij kan er niks aan doen
HET ZIJN DE SCHOENEN!1!1!quote:Op zondag 2 september 2012 12:49 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Maar Sissy heeft last van zijn teenHij kan er niks aan doen
wordt scheidsrechterquote:
Immers is in de 16 nog niet doorgebrokenquote:
100 decibelquote:Op zondag 2 september 2012 12:50 schreef Stevenzenl het volgende:
Fredje maakt meer lawaai dan de hele Gelredome.
Druk maken over een UIquote:Op zondag 2 september 2012 12:51 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Waarom negeer je alles over je UI? Je moet gewoon een Rutten UI hoor, heb je zelf gezegd.
quote:Op zondag 2 september 2012 12:51 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Waarom negeer je alles over je UI? Je moet gewoon een Rutten UI hoor, heb je zelf gezegd.
Het is een sporthal.quote:Op zondag 2 september 2012 12:51 schreef 75020 het volgende:
Ik weet het niet hoor maar ik word altijd zo depri als ik naar wedstrijden in de Gelredome kijk. Ik blijf het een naar stadion vinden.
Toch raar dat een sporthal niet vol is voor een potje tegen feyenoordquote:
Zaalvoetbal wordt niet gewaardeerd.quote:Op zondag 2 september 2012 12:52 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Toch raar dat een sporthal niet vol is voor een potje tegen feyenoord
Dat verbaasde mij dus ook toen ik net de tv aanzettequote:Op zondag 2 september 2012 12:52 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Toch raar dat een sporthal niet vol is voor een potje tegen feyenoord
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |