Zoals altijd. Hadden op Nieuw-Monnikenhuize moeten blijvenquote:Op zondag 2 september 2012 12:33 schreef tompsv18 het volgende:
Het is weer lekker druk in dat stadion
quote:Op zondag 2 september 2012 12:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Pelle.Pelle gaat shinen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe weet jij dat nou? Je bent van hetzelfde geboortejaar als de Gelredome.quote:Op zondag 2 september 2012 12:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zoals altijd. Hadden op Nieuw-Monnikenhuize moeten blijven
Ik lees ook wel eens dingen van vroeger.quote:Op zondag 2 september 2012 12:36 schreef Bonkers. het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat nou? Je bent van hetzelfde geboortejaar als de Gelredome.
Ajacied422 is ondanks zijn jonge leeftijd van alle zaken het best op de hoogte, hij weet alles, wat een geweldenaarquote:Op zondag 2 september 2012 12:36 schreef Bonkers. het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat nou? Je bent van hetzelfde geboortejaar als de Gelredome.
quote:Op zondag 2 september 2012 12:37 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ajacied422 is ondanks zijn jonge leeftijd van alle zaken het best op de hoogte, hij weet alles, wat een geweldenaar
Doet me denken aan de aankoop van Charisteas. Zelfde late moment en zelfde type spelerquote:Op zondag 2 september 2012 12:32 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Blijft sneu die Rotterdamse voorhoede. Gelukkig is Pelle gehaald om hem te versterken
Stiekem ben je Vitesse-supporter.quote:Op zondag 2 september 2012 12:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik lees ook wel eens dingen van vroeger.
Koekoek?quote:Op zondag 2 september 2012 12:37 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ajacied422 is ondanks zijn jonge leeftijd van alle zaken het best op de hoogte, hij weet alles, wat een geweldenaar
Vergeet de transfervrije keuze voor van Burgerking niet.quote:Op zondag 2 september 2012 12:38 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Doet me denken aan de aankoop van Charisteas. Zelfde late moment en zelfde type speler
Gelukkig heeft Ajax niet genoeg flops binnengehaaldquote:Op zondag 2 september 2012 12:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vergeet de transfervrije keuze voor van Burgerking niet.
Feyenoord heeft er gewoon patent opquote:Op zondag 2 september 2012 12:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vergeet de transfervrije keuze voor van Burgerking niet.
Gaat Mickey niet transfervrij weg straksquote:Op zondag 2 september 2012 12:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gelukkig heeft Ajax niet genoeg flops binnengehaald
Waarom altijd weer andere clubs er bij betrekken. We hebben het nu over Feyenoord.quote:Op zondag 2 september 2012 12:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gelukkig heeft Ajax niet genoeg flops binnengehaald
Misschien willen de Russen hem nog hebben. Alleen moet Mickey er niet mee fucken.quote:Op zondag 2 september 2012 12:40 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Gaat Mickey niet transfervrij weg straks
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |