Valt idd nogal op. Ik dacht ook meteen 'wat nou "hoopte"??'. Die Ajacied422 is echt niet van deze wereldquote:Op zondag 26 augustus 2012 18:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
hoopte
Echt hoe voorspelbaar weer dat je het ook nog gaat beschermen.
quote:Op zondag 26 augustus 2012 18:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Mwha, ik zou nooit een opening boven mijn zin laten.
Achja wat doe je er tegen.quote:Op zondag 26 augustus 2012 18:27 schreef Brabiliaan het volgende:
[..]
Valt idd nogal op. Ik dacht ook meteen 'wat nou "hoopte"??'. Die Ajacied422 is echt niet van deze wereld
Hij is 14 joh. Dat je je er druk om maakt is gewoon zielig.quote:Op zondag 26 augustus 2012 18:27 schreef Brabiliaan het volgende:
[..]
Valt idd nogal op. Ik dacht ook meteen 'wat nou "hoopte"??'. Die Ajacied422 is echt niet van deze wereld
Jij maakt er druk om. Als iemand iets tegen hem zegt wordt je meteen woestquote:Op zondag 26 augustus 2012 18:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij is 14 joh. Dat je je er druk om maakt is gewoon zielig.
Davy is nog zieliger dat hij mensen gaat terugpakken op posts uit het verleden.quote:Op zondag 26 augustus 2012 18:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben niet kwaad joh, nooit geweest ook.quote:Op zondag 26 augustus 2012 18:28 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Jij maakt er druk om. Als iemand iets tegen hem zegt wordt je meteen woest
Het is zijn zoonquote:Op zondag 26 augustus 2012 18:28 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Jij maakt er druk om. Als iemand iets tegen hem zegt wordt je meteen woest
Anders reageer je niet op die debiel, is niet zo moeilijk hoor.quote:Op zondag 26 augustus 2012 18:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Mensen, schenk davy geen aandacht met zijn zielige gelol op posts uit het verleden.
Jou heeft hij er niet mee, maar voorlopig maak je jezelf er wel degelijk druk overquote:Op zondag 26 augustus 2012 18:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Davy is nog zieliger dat hij mensen gaat terugpakken op posts uit het verleden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat dus. En nu maar ontopic, dit gaat nergens over.quote:Op zondag 26 augustus 2012 18:29 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Anders reageer je niet op die debiel, is niet zo moeilijk hoor.
Ik laat hem alleen zien dat hij niet dom alles 15x moet herhalenquote:Op zondag 26 augustus 2012 18:29 schreef Brabiliaan het volgende:
[..]
Jou heeft hij er niet mee, maar voorlopig maak je jezelf er wel degelijk druk over
Ik wil niet stoken maar als ik Stinho was dan ik dit echt niet gepikt.quote:Op zondag 26 augustus 2012 18:30 schreef Littlerabbit het volgende:
Al moet ik wel toegeven dat Stijn wel net als Davy erg veel moeite heeft met zijn ongelijk toegeven.
Dit zeg ik verder niet om te stoken hoor
Je haalt 14 en 7 jarige door elkaar. Als je 14 bent, dan mag je wel tegen een reactie kunnen hoor.quote:Op zondag 26 augustus 2012 18:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
ik wil niet stoken, maar je spreekt Littlerabbit wel heel onbeschoft aan.quote:Op zondag 26 augustus 2012 18:31 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik wil niet stoken maar als ik Stinho was dan ik dit echt niet gepikt.
Kan hij ook toch? Dat is nooit m'n punt geweest.quote:Op zondag 26 augustus 2012 18:31 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Je haalt 14 en 7 jarige door elkaar. Als je 14 bent, dan mag je wel tegen een reactie kunnen hoor.
Nee hoor, dat is: Callie snel, er is een feyenoord reportage op nl1!! al van Stinhoquote:Op zondag 26 augustus 2012 18:31 schreef RubenSosa het volgende:
Davy zijn post is gewoon "de post van het jaar"
quote:Op zondag 26 augustus 2012 18:32 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee hoor, dat is: Callie snel, er is een feyenoord reportage op nl1!! al van Stinho
Stijn zou dat geweldig vinden man, een Fok!kende stiefvader.quote:Op zondag 26 augustus 2012 18:31 schreef Caland het volgende:
Ooww Stinho, hoorde je wat LR zei over je moeder? Ik zou het echt niet pikken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |