SPOILER: seizoen 12/13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Seizoen 11/12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: Het volledige speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Omdat hij hoopte dat Groningen zou winnen?quote:Op zondag 26 augustus 2012 18:22 schreef Brabiliaan het volgende:
[..]
Nee, gewoon doorgaan met afgaan als een gieter![]()
hooptequote:Op zondag 26 augustus 2012 18:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Omdat hij hoopte dat Groningen zou winnen?
Echt hoe voorspelbaar weer dat je het ook nog gaat beschermen.![]()
Ik ben ook nooit eens positief over PSVquote:Op zondag 26 augustus 2012 18:23 schreef Littlerabbit het volgende:
Waarom altijd die PSV haat TTen GGMM doet er gewoon lekker aan mee
![]()
![]()
G E N I A A Lquote:Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
Ach, Zo heeft Davy ook zijn lolletje. Ajacied422 terugpakken op posts uit het verleden, mij heb je er niet mee.![]()
Deze klopt toch?quote:
Als net v Bommel geel pakt en jij als een randdebiel op 70 meter van je goal af een domme gele kaart pakt dan ben je gewoon een mongool.. Als je dit niet snapt is je moeder een dikke hoer.![]()
Posts uit de toekomst is wat lastiger.quote:Op zondag 26 augustus 2012 18:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Ach, Zo heeft Davy ook zijn lolletje. Ajacied422 terugpakken op posts uit het verleden, mij heb je er niet mee.![]()
quote:Op zondag 26 augustus 2012 18:23 schreef Littlerabbit het volgende:
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
Neehoor. Kijk maar.quote:Op zondag 26 augustus 2012 18:24 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Posts uit de toekomst is wat lastiger.quote:![]()
Advocaat zei al dat ze in uitwedstrijden op counter gingen spelen.quote:Op zondag 26 augustus 2012 18:25 schreef j0rdiiii het volgende:
'Countervoetbal is saai.'
Verander dan."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Dan kan het nog wel saai zijnquote:Op zondag 26 augustus 2012 18:26 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Advocaat zei al dat ze in uitwedstrijden op counter gingen spelen.
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r![]()
Nou, dat is mooi voor Advocaat.quote:Op zondag 26 augustus 2012 18:26 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Advocaat zei al dat ze in uitwedstrijden op counter gingen spelen.![]()
Valt idd nogal op. Ik dacht ook meteen 'wat nou "hoopte"??'. Die Ajacied422 is echt niet van deze wereldquote:Op zondag 26 augustus 2012 18:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
hoopte
Echt hoe voorspelbaar weer dat je het ook nog gaat beschermen.![]()
![]()
quote:Op zondag 26 augustus 2012 18:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Mwha, ik zou nooit een opening boven mijn zin laten.
ik wel.![]()
Achja wat doe je er tegen.quote:Op zondag 26 augustus 2012 18:27 schreef Brabiliaan het volgende:
[..]
Valt idd nogal op. Ik dacht ook meteen 'wat nou "hoopte"??'. Die Ajacied422 is echt niet van deze wereld![]()
Hij is 14 joh. Dat je je er druk om maakt is gewoon zielig.quote:Op zondag 26 augustus 2012 18:27 schreef Brabiliaan het volgende:
[..]
Valt idd nogal op. Ik dacht ook meteen 'wat nou "hoopte"??'. Die Ajacied422 is echt niet van deze wereld![]()
Jij maakt er druk om. Als iemand iets tegen hem zegt wordt je meteen woestquote:Op zondag 26 augustus 2012 18:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij is 14 joh. Dat je je er druk om maakt is gewoon zielig.![]()
![]()
Davy is nog zieliger dat hij mensen gaat terugpakken op posts uit het verleden.quote:Op zondag 26 augustus 2012 18:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij is 14 joh. Dat je je er druk om maakt is gewoon zielig.![]()
Ik ben niet kwaad joh, nooit geweest ook.quote:Op zondag 26 augustus 2012 18:28 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Jij maakt er druk om. Als iemand iets tegen hem zegt wordt je meteen woest![]()
Het is zijn zoonquote:Op zondag 26 augustus 2012 18:28 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Jij maakt er druk om. Als iemand iets tegen hem zegt wordt je meteen woest![]()
![]()
Anders reageer je niet op die debiel, is niet zo moeilijk hoor.quote:Op zondag 26 augustus 2012 18:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Mensen, schenk davy geen aandacht met zijn zielige gelol op posts uit het verleden.![]()
Jou heeft hij er niet mee, maar voorlopig maak je jezelf er wel degelijk druk overquote:Op zondag 26 augustus 2012 18:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Davy is nog zieliger dat hij mensen gaat terugpakken op posts uit het verleden.![]()
![]()
CANT WE ALL JUST GET ALONG?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat dus. En nu maar ontopic, dit gaat nergens over.quote:Op zondag 26 augustus 2012 18:29 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Anders reageer je niet op die debiel, is niet zo moeilijk hoor.![]()
Ik laat hem alleen zien dat hij niet dom alles 15x moet herhalenquote:Op zondag 26 augustus 2012 18:29 schreef Brabiliaan het volgende:
[..]
Jou heeft hij er niet mee, maar voorlopig maak je jezelf er wel degelijk druk over![]()
![]()
Al moet ik wel toegeven dat Stijn wel net als Davy erg veel moeite heeft met zijn ongelijk toegeven.
Dit zeg ik verder niet om te stoken hoor![]()
![]()
Ik wil niet stoken maar als ik Stinho was dan ik dit echt niet gepikt.quote:Op zondag 26 augustus 2012 18:30 schreef Littlerabbit het volgende:
Al moet ik wel toegeven dat Stijn wel net als Davy erg veel moeite heeft met zijn ongelijk toegeven.
Dit zeg ik verder niet om te stoken hoor![]()
Je haalt 14 en 7 jarige door elkaar. Als je 14 bent, dan mag je wel tegen een reactie kunnen hoor.quote:Op zondag 26 augustus 2012 18:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij is 14 joh. Dat je je er druk om maakt is gewoon zielig.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
ik wil niet stoken, maar je spreekt Littlerabbit wel heel onbeschoft aan.quote:Op zondag 26 augustus 2012 18:31 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik wil niet stoken maar als ik Stinho was dan ik dit echt niet gepikt.![]()
Ooww Stinho, hoorde je wat LR zei over je moeder? Ik zou het echt niet pikken.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Davy zijn post is gewoon "de post van het jaar"
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
Kan hij ook toch? Dat is nooit m'n punt geweest.quote:Op zondag 26 augustus 2012 18:31 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Je haalt 14 en 7 jarige door elkaar. Als je 14 bent, dan mag je wel tegen een reactie kunnen hoor.![]()
Nee hoor, dat is: Callie snel, er is een feyenoord reportage op nl1!! al van Stinhoquote:Op zondag 26 augustus 2012 18:31 schreef RubenSosa het volgende:
Davy zijn post is gewoon "de post van het jaar"Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
quote:Op zondag 26 augustus 2012 18:32 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee hoor, dat is: Callie snel, er is een feyenoord reportage op nl1!! al van Stinho![]()
![]()
Stijn zou dat geweldig vinden man, een Fok!kende stiefvader.quote:Op zondag 26 augustus 2012 18:31 schreef Caland het volgende:
Ooww Stinho, hoorde je wat LR zei over je moeder? Ik zou het echt niet pikken.![]()
![]()
En weer over voetbal damesOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik had toch gelijk dat GGMM een hater isquote:Op zondag 26 augustus 2012 18:23 schreef Littlerabbit het volgende:
![]()
Edit valt mee dacht dat het een oudere post was.quote:Op zondag 26 augustus 2012 20:23 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik had toch gelijk dat GGMM een hater is![]()
Nee, stond toevallig op pagina1 en viel me op..quote:Op zondag 26 augustus 2012 20:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij leest alle live topics terug?![]()
Een ninja edit was het niet maar had toch verwacht op tijd te zijnquote:Op zondag 26 augustus 2012 20:26 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nee, stond toevallig op pagina1 en viel me op..![]()
![]()
Ik haat niks, ik ben heel vredelievend.quote:Op zondag 26 augustus 2012 20:23 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik had toch gelijk dat GGMM een hater is![]()
quote:Op zondag 26 augustus 2012 20:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Een ninja edit was het niet maar had toch verwacht op tijd te zijn![]()
![]()
Waarom speelt Groningen niet in het wit?Geen mobiele telefoon en nog nooit ge-sms't.
Heerlijk tegen de stroom in![]()
Groningen begint weer eens dramatischPremier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]![]()
Ist nog wat?[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Nee maar Groningen heeft de eerste overwinning te pakkenPremier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]![]()
Dat dit kan in Nederland.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
en zo herhaling VI kijken zonder reclamequote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:55 schreef Dos37 het volgende:
Groningen heeft de eerste overwinning te pakken♔ KoningenUitGroningen ♔![]()
en terecht ook nogquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:55 schreef Dos37 het volgende:
Nee maar Groningen heeft de eerste overwinning te pakken
/-=]
|o-0
~~~`![]()
Malki, goede speler.quote:Op zaterdag 1 september 2012 19:26 schreef Ajacied422 het volgende:
1-0 voor Roda tegen Willem II. Zwaar onterechtOp woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D![]()
Mooi dan scoor ik na 3 wedstrijden eindelijk mijn eerste punt deze managerweekquote:(Sorry dat ik jullie ermee verveel maar ik vind mijzelf gewoon erg interessant)
![]()
niet erg hoor.quote:Op zaterdag 1 september 2012 19:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mooi dan scoor ik na 3 wedstrijden eindelijk mijn eerste punt deze managerweek(Sorry dat ik jullie ermee verveel maar ik vind mijzelf gewoon erg interessant)
![]()
ik heb er 4 van rkcquote:Op zaterdag 1 september 2012 19:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En onterecht ik bedenk mij net dat ik 3 RKC spelers heb![]()
Ik heb Zoet en Sneijder. En Malkiquote:
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D![]()
Braber ook toch? maar genoeg hieroverquote:Op zaterdag 1 september 2012 19:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ik zoet, martina, sneijder, chevalierIk ga de tv ook eens aanzetten en mijn Premier League stream afzetten.
![]()
neequote:Op zaterdag 1 september 2012 19:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Braber ook toch? maar genoeg hieroverIk ga de tv ook eens aanzetten en mijn Premier League stream afzetten.
![]()
Gelukkig zie jij er geweldig uit.quote:Op zaterdag 1 september 2012 20:05 schreef Littlerabbit het volgende:
Wat is Duits toch angstaanjagend lelijk.![]()
Bedankt al vind ik ook dit angstaanjagend, stalk je mij vaker?quote:Op zaterdag 1 september 2012 20:09 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Gelukkig zie jij er geweldig uit.![]()
Ja. Ik sta nu voor je raam.quote:Op zaterdag 1 september 2012 20:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bedankt al vind ik ook dit angstaanjagend, stalk je mij vaker?![]()
Kijk dan City-QPR. Spannendquote:Op zaterdag 1 september 2012 20:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ok prima. Ik zap wel als je het niet erg vindt, dode boel in Waalwijk.![]()
Zal ik morgen ook even komen? Kunnen we gezellig naar PSV kijken.quote:Op zaterdag 1 september 2012 20:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ok prima. Ik zap wel als je het niet erg vindt, dode boel in Waalwijk.![]()
Is niet zo gezellig als je PSV ziet verliezen en vervolgens Ajax ziet winnen met 0-7.quote:Op zaterdag 1 september 2012 20:15 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Zal ik morgen ook even komen? Kunnen we gezellig naar PSV kijken.AFCA
Qui audet adipiscitur![]()
Wie gaat er morgen naar PSV kijken als Liverpool - Arsenal ook isquote:Op zaterdag 1 september 2012 20:15 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Zal ik morgen ook even komen? Kunnen we gezellig naar PSV kijken.![]()
![]()
Oh, kan je ook even de doelpuntenmakers zeggen en in welke minuut ze scoren. Bedankt.quote:Op zaterdag 1 september 2012 20:15 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Is niet zo gezellig als je PSV ziet verliezen en vervolgens Ajax ziet winnen met 0-7.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: