Ik. En jij ook.quote:Op zaterdag 1 september 2012 20:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wie gaat er morgen naar PSV kijken als Liverpool - Arsenal ook is
Nee joh. Ook als AZ kans had, had ik niet gekeken.quote:Op zaterdag 1 september 2012 20:17 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Oh, omdat je weet dat PSV gaat winnen. Anders had je wel gekeken natuurlijk.
Het is een Belg héquote:Op zaterdag 1 september 2012 20:18 schreef Littlerabbit het volgende:
Zwak gekeept van Meul, leren ze het nou nooit bij willem II
Kans hebben ze altijd.quote:Op zaterdag 1 september 2012 20:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee joh. Ook als AZ kans had, had ik niet gekeken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hopelijk welquote:Op zaterdag 1 september 2012 20:21 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Gaan ze eindelijk eens normaal voetballen na die wanvertoningen tegen Ajax en Twente?![]()
Tsja, het is dat er in het buitenland niets beters is. Alleen Bologna - Milan. Ga ik wel kijken als de rest qua niveau naar het dieptepunt daalt.quote:Op zaterdag 1 september 2012 20:22 schreef tompsv18 het volgende:
Wat een saaie kut wedstrijden eigenlijk vanavond
En morgen kan je weer bijna niet kiezen door alle wedstrijden.quote:Op zaterdag 1 september 2012 20:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tsja, het is dat er in het buitenland niets beters is. Alleen Bologna - Milan. Ga ik wel kijken als de rest qua niveau naar het dieptepunt daalt.
Kutbondenquote:Op zaterdag 1 september 2012 20:24 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
En morgen kan je weer bijna niet kiezen door alle wedstrijden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |